ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خانم مهندس -قسمت نوزدهم

بیتا دختره فضول کی به تو گفته این پسره رو بر داری بیایی اینجا ؟/؟  اصلا تو چه سر و سری باهاش داری ؟/؟ خجالت نمی کشی ؟/؟  به تو و بقیه چه مر بوطه من دارم چیکار می کنم ؟/؟ تازه پیش داداشت پیش من اصلا ملاحظه و احترام سرت نمیشه ؟/؟   بهرام : خانم مهندس باشه همینه ؟/؟ -بهرام نذار جلو کاوه زبونم باز شه و یه سری حرفایی رو که نباید بگم بگم . -روشنک جون اگه چیزی هست بهم بگو تا خدمت این بهرام برسم -نه کاوه جون ... بهرام که زرد کرده بود کمی آروم گرفت ترسیده بود که من موضوع اون و بیتا و عشقبازیهای خارج از حد و مرزشونو واسش تعریف کنم . راستش من حوصله دردسر رو نداشتم و اومده بودم خوش بگذرونم و این شب خوبو نمی خواستم خرابش کنم -آقا کاوه این مرامش نیست که آدم مهمونو از درش برونه . جشن تولدته و تو هم دوست دختر منو قاپیدی -روشنک یه زمزمه هایی به گوشم خورده بود . راست میگه . تو با بهرام سر و سری داشتی ؟/؟ -نه در حد یک چند تا بیرون رفتن .. کاوه هم از اون آدمایی بود که زود رام می شد و دلش نمیومد دل کسی رو بشکنه . -چیه بهرام دوست دخترتو تور زدم ناراحتی ؟/؟ من تقصیری ندارم . هر دوتامون دوست داشتیم حال کنیم . من آدم زور گویی نیستم نمیگم دنیا رو من و رو کیر منه و درو هم از جا نمی کنم و مزاحم خلوت کسی نمیشم ولی اونی رو هم که اومده در خونه منو زده نمی رونم . میل روشنکه . اگه دوست داره . خوشش میاد بهش بر نمیخوره و اجازه میده تو هم بیا سه تایی باهم حال کنیم فقط من تا حالا با کوسش مشغول بودم و رفتم سر کونش و داشتم با سوراخ کونش حال می کردم که تو رسیدی و دیگه این یه قسمتو نمی تونی ازم بگیریش . بازم نظر روشنک جون شرطه و باید موافق باشه .عزیزم نظرت چیه . من که از خوشحالی نمی دونستم چیکار کنم و می خواستم این تجربه دوکیره  خوردن رو هم به بقیه تجربیاتم اضافه کنم گفتم نظر آقایون و سروران گرامی مهمه تا آقایون هستند ما خانوما چیکاره ایم با اجازه بزرگترا بعععععلههههه . -اوخ خانوم مهندس . روشنک جون قربون اون کوست که حالا واسه ما ناز می کنه . -فعلا که داره خودشو واسه کیرت باز می کنه . بهرام که رضایت من و کاوه رو دید لخت شد و بیتا رو ول کرد و اومد داخل حموم . من قمبل کرده رو چسبوند به خودش و از اونجایی که کاوه سوراخ کون منو واسه خودش می خواست فقط یه ماچ به اون سوراخه داد و کونمو از وسط باز کرد و زبونشو گذاشت رو کوسم -آخخخخخخ بهرام بهرام نیومده دار ی کار خودتو می کنی ؟/؟ -بهرام چرا مزاحم کار من داری میشی . تو که این جوری داری کوس روشنک جونو لیس می زنی من چه جوری با کونش حال کنم . پس تو برو زیر ش دراز بکش پشت جبهه رو واگذار کن به من . بهرام پسر حرف گوش کن اطاعت کرد و کف حموم طاقباز شد و من روش قرار گرفتم . کاوه از پشت داشت سوراخ کونمو لیس می زد و نوک زبونشو می کشید روی حفره کوچولوش که با این همه کون دادن بازم نازی و تنگی خاص خودشو داشت . حداقل از بیرون که خیلی باحال نشون می داد . من که ار تو آینه نگاه می کردم خیلی کیف می کردم . بیشتر کیفمم به خاطر این بود که مردا از این سوراخای تنگ خیلی خوششون میاد . بهرام هم طوری زبونشو میذاشت رو کوسم که انگار اولین باریه که داره کوسمو نوش می کنه . جفت لباشو غنچه کرد و مثل یه بچه ای که از سینه مادرش شیر می مکه کوسمو می مکید . اوخ اوخ دعا می کردم متوجه نشه یه خورده از آب کیر کاوه تو کوس من مونده بود و حس می کردم با یه جریان خاصی داره میره تو دهن بهرام . کاشکی حل شده باشه و یا اگه حل نشده باشه بهرام اونو نبینه و همین جوری بخوره . کوسم خیلی خیس کرده بود و اونم هر چی رو که به دهنش می رسید قورت می داد . به خیر گذشت . کاوه هم که انگشتشو میذاشت تو کونم و اونو فرو می کرد تو دهنش .. -بچه ها قربون حال دادناتون بشه این روشنک . چقدر شما دو تا نازین . گلین . دوتایی منو دو قبضه کرده بودند و یه حال سفارشی بهم می دادند و تیپاکسی باهام مشغول بودند . -بهرام من کییییررررررر میخخخخوام زود باشششش خوبه دیگه میک زدن دیگه بسسسه . کاوه تو هم از بس انگشتتو کردی تو کونم و لیسش زدی کونمم شده واسه خودش یه مدعی و میگه من حالا دیگه کوس هستم زودباش آبمو بیار کاوه .. دوتایی شون خندیدند . -روشنک تازه امروز پیدات کردم . محاله از دستت بدم سرمو به طرف کاوه بر گردوندم و در حالی که لباشو می بوسیدم گفتم منم تو رو از دستت نمیدم . با این کیری که داری می تونی دنیا رو فتح کنی - کاوه با انگشت سبابه اش یه دوری روی کونم زد و گفت فعلا که همین اندازه رو شریک دارم دنیا رو پیشکش . سه تایی مون کلی خندیدیم . خیلی خوبه این مواقع تفاهم داشتن و با هم کنار اومدن . -بهرام زود تر . حس کردم دارم داغ می شم بهرام کیرشو آروم فرستاد تو کوسم . تمام خاطرات استخر و سکسهایی که باهاش داشتم در من زنده شد و از اون طرف کاوه که  با انگشتش کونمو و سر کیرشو کرم مالی کرده بود نوک آلتشو فشار داد به سوراخ کونم . سوراخ کون من که از بیرون تنگ و از درون هم معمولی بود ولی هرچی هم گشاد باشه اون لحظه اول اگه یه کیر کلفت مثل کیر کاوه رو ببینه و لمس کنه احساس درد خاصی بهش دست میده . منم این احساسو کردم ولی یهو این حس تبدیل به یه لذت شدید شد . راستی راستی حس می کردم که کیر کاوه تو کوس منه . از بس این سوراخ کونم بهم حال می داد .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 
 

ابزار وبمستر