ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هشداری به کاربران و مدیران سایتهای دیگر

با سلام خدمت همه خوانندگان گل و فهیم این مجموعه , خوانند گانی که نکات اخلاقی را رعایت نموده و با کلمات زشت و زننده خود این مجموعه را به بیراهه نمی کشانند و نشان می دهند که اخلاق و منطق جای خود را دارد . شما دوستان و خوانندگان نازنین بهترین خوانندگان در میان این سایتها هستید هرچند که امیر گرامی نظرات رکیک و توهین آمیز و ضد اخلاقی بعضی از نفوذیها را حذف می نماید که جای بسی تشکر  دارد . مجددا سخنی داشتم با کپی کنندگان و مدیران این مجموعه ها . صد ها بار گفته ام و باز هم می گویم بنده ادعای نویسندگی ندارم و آثار خود را به نیت انتشار در همین سایت امیر خلق نموده و به دنبال شهرت و نفع مالی نیستم انتقاد دیگران نا امیدم نمی سازد و تشویق و تمجید مغرورم نمی نماید . من با عشق می نویسم . عشق به نویسندگی و عشق به خوانندگان عزیز با شعور و ساده دل و پاک نیت این مجموعه . اخطار من به کاربران و مدیران سایتها به ویژه سایت لوتی و شهوانی این است که اگر در داستانهای کپی شده به منبع و نام نویسنده اشاره نگردد و به بهانه های واهی که وبلاگ یک وبلاگ باز است و مسئول کار برانش نمی باشد نمی توانید از پاسخگویی به اینجانب طفره بروید . به این می گویند عذر بد تر از گناه . اگر نمی دانید بدانید . مدیران عزیز اگر نمی توانید کار برانتان را کنترل نمایید کاسه کوزه هایتان را جمع کنید و دکانتان را تخته نمایید . امروز پس از مدتها سه چهار دقیقه ای وقتم را تلف کرده و به سایت شهوانی سرک کشیدم . چشمم به یکی از نوشته هایم به نام تو هم دست بزن خورد که اگه اشتباه نکرده باشم با چیزی حدود 79000بازدید کننده از نظر آماری در صدر داستانهای ماه یا این مجموعه قرار داشت وامتیاز متوسطی هم به آن داده بودند که خب اینها برای دریافت جایزه نوبل کافی نبود مگر آن که نماینده سایت شهوانی در سوئد یا نروژ از بنده و آثارم دفاع نماید تا جایزه 2012را به من بدهند . از این 79000نفر تخمینا 20 نفر نظر داده بودند و از این 20 نفر هم حدود 15 نفری با لیچار گویی و بیان کلمات رکیک که نشان دهنده شخصیت خانوادگی و غیر انسانی آنان بود به نویسنده داستان توهین کرده بودند که این گزافه گویی های آنا ن برای من به پشیزی هم نمی ارزد مگر لقمان حکیم با بی ادبی انگشت شماری بی ادب از کوره در رفت که من در بروم ؟/؟ جالب و بسیار مضحک و خنده دار این است که چند بسیجی هم نظر داده بودند و بابیهوده گوییهای  خود از من دلخور بودند . هرچند در مجموعه ما بحث های سیاسی ممنوع است و لی با چند جمله انتقادی و در رویاهای خود شیر کشتن و توهین کردن نمی توان سیاسی شد . فقط برای من جای تعجب بود که چگونه سایت شهوانی این همه طرفدار در میان بسیجیان دارد که برای یک داستان که بر له آنان است چندین نظر می دهند ؟/؟ سخن من این است اگر شما بسیجی هستید چرا این داستانها را می خوانید چراگناه می کنید ؟/؟ درهر حال عزیزان مدعی بسیجی بودن ! شاید در میان شما افراد ساده دلی هم باشند اما کاش انسانها به شخصیت انسانی خود آگاه بودند و به جای سواری دادن به شیاطین , صاحبان خود را به زمین انداخته جامعه را از شر آنان خلاص می نمودند .... همین یک اشاره کافیست . من با کسی شوخی ندارم . ناشرین دیگر سایتها !  حتی اگر یک نقطه از مجموعه ای در مجموعه دیگر منتشر گردد وظیفه دارید که به ماخذ آن اشاره نمایید . هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته نیست که این وب باز است و آن وب بسته است و جزو مقررات نیست که به ماخذ اشاره گردد . از کی تا به حال مقرراتی شده اید که هر وقت عشقتان کشید قانونی می شوید . داستان لوتی سایت و ابر 135 را بخوانید و لذتش راببرید .. در آینده و ادامه تخلفات حتی به اندازه سر سوزنی , باز هم از این داستانها خواهم نوشت . همکاران ! کاربران ومدیران متخلف !اگر این سخنان از زبان من به گوشتان فرو نمی رود بگویید تا با مایع قلم به گوشتان فرو کنم . (جمله قبلی علاوه بر تشبیه ایهام هم داشت هم در واژه قلم و هم در واژه مایع و هم در کلمه گوش و در نهایت در مفهوم کلی ) درهر حال ازشما کپی برداران و کاربران متخلف پوزش می طلبم که اگر عده ای زحمات تخلفاتی شما را با توهین به آثار من نادیده می گیرند  خودتان را ناراحت نکنید . به خاطر چند بی تربیت بی شخصیت آنارشیست که در هر شرایطی به دنبال هرج و مرج ومسخره بازیند دست از تلاشهایتان بر ندارید به کپی برداری ادامه دهید فقط اگر به دلیل  داستان نویسی و رسواگریهای من از تعداد دستمال های اهدایی به شما از سوی مدیرانتان کاسته شد از من گله مند نباشید . ومدیران عزیز هم به خاطر داشته باشند که اگر فرمانروای کشوری باشنداز سه حالت خارج نیست یا عادلند یا ستمگر و یا بی کفایت و ناتوان .. عدالت شما را که از بررسی سایتهایتان می توان فهمید . می ماند دوحالت دیگر . شرمنده ام از لای جرز که بخواهم این مدیران ستمگر یا بی کفایت را حواله آنجا نمایم که باعث فرو پاشی دیوار می گردد . درهر حال تابع قانون و مقررات بودن زیباست وحسادتها را سوزاندن و خود نسوختن زیباتر از همه اینها . دست دوستی همه شما را می فشارم اگر با من دشمنی نکنید وبازهم چند صباحی بر دشمنی شما صبر پیشه می کنم شاید که بیدار و هشیار گردید . .. ایرانی 

25 نظرات:

ناشناس گفت...

من متعجب شدم که با این همه نارضایتی امیر جان وبلاگ رو غیر قابل کپی برداری نمی کنند. امیر یک کد hdmi هست که اگه ازش استفاده کنی نمی شه کپی برداری کرد.هر چند که فکر کنم اینو میدونی.
چرا استفاده نمی کنی؟

سمیرا گفت...

سلام
واقعا نمیدونم چی میشه به این افراد گفت.آخه چه لذتی داره داستان های یه نویسنده دیگه رو بزاری تو سایتت و بعد از اینکه این همه بازدید کننده داری لذت ببری.
لازمه که کاربران این سایت که چنین داستان های زیبایی رو میخونند اصلا وارد اون سایت ها نشن من خودم خیلی وقته که این کار رو شروع کردم هر چند خیلی دیر به دیر به اینترنت وصل میشم.
ممنون بابت زحماتی که میکشین

ایرانی گفت...

با تشکر از دوست خوب آشنام ! ما با اصل کپی برداری با توجه به رعایت مقررات مخالفتی نداریم . نه من نه امیر هیچکدام بخیل نیستیم . برای خوانندگان با شخصیت دیگر سایتها که آنها هم هم وطن و هم زبان ما هستند ارزش قائلیم و حساب چند انگشت شمار رکیک گو ی بی اصل و نسب را از خوانندگان باشعور جدا می دانیم . چرا باید مدیران سایتهایی که خود را سردمدار سایتهای سکسی شیر کش پلنگ کش می دانند موشانه به سوراخهای خود بخزند و از دادن یک پاسخ ساده به پرسش ما عاجز, مفلوک ,درمانده ناتوان وبیچاره باشند . برای این موشها بهترین راه همان تله گذاشتن می باشد . البته چسب موشهای قوی هم داریم که وقتی بیفتن روش گیر می کنن . منظورم قلقلک دادن این بدبخت بیچاره هاست . ولی خودش یه لذتی هم داره که آدم می بینه اونا با این همه دک و پزشون لالمونی می گیرن و هیچ جوابی ندارن که بدن . سپاسگزارم از راهنمایی وهمراهیت دوست عزیزم ..ایرانی

ایرانی گفت...

سمیرای دوست داشتنی وعزیز ! خیلی خیلی سپاسگزارم از همراهی و حمایتت . همیشه هم گفته ام در مجموع شاید دو درصد در شهوانی و پنج در صد در لوتی هم سهمی نداشته باشم . نظر دهندگان شهوانی که بیشترشون فقط فحش میدن و حرفای رکیک می زنند که اهمیتی هم نداره بیست نظر دهنده در مقابل هشتاد هزار بازدید کننده از یک داستان که چیزی رو عوض نمی کنه . من حرفم اینه که حتی اگه یک کلمه هم از این طرف به اون طرف پرش داره باید اعلام بشه .وگرنه منی که برای همه احترام قائلم این جور کم لطفی دیدن درست نیست . من اگه یه بار از دستم در بره و نظر خواننده ای رو جواب ندم و دیر بشه حرص می خورم که فکر نکنه بهش بی احترامی کردم نمی دونم اونا چطور این قدر پوست کلفتند که ککشون هم نمی گزه ولی از همون پاشنه آشیل حال همه شونو می گیرم . فعلا یه خورده بهشون مهلت دادم و یه سر و سامونی به داستانهام بدم تابعد .. . بازم جای شکرش باقیه که منافع مالی نداریم و با اعتماد به نفس با این نامهربانیها می جنگیم . سمیرا جان ! همه اینها به خاطر تنبلی در نوشتنه . امروز ساعتها سر درد شدید داشتم ولی با همون حالم سعی می کردم دست و پا شکسته هم که شده یه خورده فعالیت کنم . همیشه هم گفته ام من ادعایی ندارم فقط همینو می دونم دراون سایتها یه عده ای که فقط فحش میدن و شایدم نوعی صحنه سازی باشه حتی املا یا دیکته نویسی شون در حد دبستان هم نیست . انتقادات اگه سازنده به جا و محترمانه باشه خیلی خوبه ولی حتی اگه به جا همراه با فحش باشه نشان دهنده بی اصل و نسب بودن منتقد می باشد . لطف کردی سمیرای عزیز که با این شرایط سخت اومدی و این پیامو گذاشتی امیدوارم بعضی از داستانهام بتونه تا حدودی تامین کننده سلیقه ات باشه در هر حال باید به همه احترام گذاشت . یکی از داستان خیانت زن و شوهر بدش میاد یکی از خوندنش لذت می بره . همین طور در مورد سکس فامیلی ..اینا دلیل نمیشه که خواننده مجری این اعمال باشه و مگه همه خلافکارایی که تو جامعه از این کارا می کنن این داستانها رو خوندن ؟ و یا هزاران نفری که این داستانها رو می خونن قرار نیست که راه بیفتن برن دنبال خلاف . همه چشم و گوش و عقل و هوش دارن . در هر حال به این خلافکاران تنبل درس دادن خیلی سخته . سمیرای عزیز بیش از این وقتتو نمی گیرم شب تو و همه خوانندگان عزیز و با فهم و شعور مجموعه امیر خوش !..ایرانی

m گفت...

با درود خدمت بزرگواران عزیز :
سمیرا جان بنده با نظر شما مخالفم اتفاقاً بر عکس باید مدام وارد این سایت ها بشویم و زیر داستان های این وبلاگ که کپی برداری میشه کامنت اعتراضی بگذاریم.
دوست عزیز فکر نمیکنم امیر جان از این موضوع بی اطلاع باشند اما به طور مثال من خودم بیشتر داستان ها را کپی میکنم توی وورد بعد با فونت دلخواه خودم به صورتی که راحت باشم مطالعه میکنم .
با تشکر از تمام دوستانی که از حق دفاع میکنند .
با عشقق : آره داداش aredadash

ایرانی گفت...

نیمه شبت به خیر آره داداش عزیز ! البته سرکشی و عدم سرکشی به دیگر سایتها یک نظر شخصی می باشد . من که خودم اصلا فرصت مطالعه ندارم . ولی برای همه اونایی که زحمت می کشن در هر سایتی که باشن احترام قائلم . حیفه که این جوری زحمات خودشونو زیر سوال ببرن . در هر حال سایت هایی که متقلب هستند انواع و اقسام کار ها از دستشان بر می آ ید .کامنت یا نظر مخالف خودشون رو منتشر می کنند که پیش اون معترض کم نیارند . از طرفی ریش و قیچی هم که دست خودشونه و جنس خلافشون هم که معلوم .میشینن و هر جوری که دوست دارن از طرف خودشون نظر منتشر می کنند . یعنی صندوق دست خودشونه دیگه . آمار بازدید ها رو هم کیلویی می برن بالا .. کی به کیه . سمیرای عزیز از علاقه خالصانه و حسن نیتت نسبت به این سایت ممنونم و از تو آره داداش گلم هم به خاطر حمایتهای همیشگی ات نهایت تشکر را دارم . شاد وسربلند باشید ..ایرانی

دلفین گفت...

دادش گلم وقتی یه نویسنده بزرگ داستان مثل تو داداش گلم داستان مینوسه هستن ادمای که برای اینکه سایتشونو بالا ببرن میان داستان های این سایتو کپی میکنن چون خودشون نویسنده ای ندارن چون مغزی برای داستان نویسی ندارن منم با نظر اره دادش موافقم باید رفت به سایت اونا نظرمونو بگیم البته به صورت موادبانه چون ما منظورم بچه های سایته مثل اونا بی تربیت نیستیم اما سایت شهوانی همه کاربراشون نه ولی بعضی هاشون هنوز نفهمیدن داستان های سکسی اکثرشون خیالی به خاطر همین هرچی بهشون بگی نمیفهمن ولی داداشم خودتو ناراحت نکن همچی درست میشه

دلفین گفت...

سمیرا خانم احساسی رفتار نکن برو تو سایتشون بهشون بگو که این داستانها از کجا کپی برداری میشه هم یه تبلیغاتی برای این سایت میشه که میدونم اصلا احتیاجی به تبلیغات نداره چون همه میان این داستان های زیبا رو میخونن حتی کپی هم میکنن ولی نامرداش نظر نمیدن وهم بقیشون میفهمن که این داستان های زیبا از کجا و کدوم سایت و کدوم نویسنده میاد سربلند و شاد باشی

جيبر گفت...

من كه رفتم اعتراض خودمو نوشتم واقعا واسشون متاسفم (جيبر)

ایرانی گفت...

محبت کردی داداش جیبر .سپاسگزارم ..ایرانی

ایرانی گفت...

دلفین عزیزم خیلی خیلی ازت ممنونم .همیشه هوامو داری . لطف داری . اصلا من میگم نوشته هام بدند .به درد نخورن . تازه یه حجم کمی از داستانهای سایتهای دیگه هستند . واقعیت اینه که بدون چند تا داستان من اونا سرپان . اصلا نیازی به من ندارن . من هم ادعای نویسندگی ندارم . همه اونا همه اون کاربرای نازنین و زحمت کش دیگه و سایتهای دیگه استادان منند . فقط من حرف حسابم اینه مگه در قانون سایت خودشون چیزی به نام نقض قانون مولف ندارن که اگه کسی خلاف کرد باهاش بر خورد کنند ؟/؟ چرا این قانونو پیاده نمی کنند . اصلا من داستانهام بد . من ناشی و پرمدعا ..من زیاد حرف زن ..من از کاه کوه درست کن ..هرچی بگن من میگم قبول . شما این یه سوال منو جواب بدین .. واقعیت اینه که در مقابل حرف حساب لال شدن . لال لال . با درودی دوباره به تو دلفین دوست داشتنی و یار همیشگی من خدا نگه دار ..ایرانی

ایرانی گفت...

خب داداش دلفین من !این از یک زاویه محبت سمیرا جانو می رسونه که حمایت نکردن و سرک نکشیدن به سایتهای خلافکار می تونه یه تنبیه بزرگی برای اونا باشه همچنان که حمایتهای شما و اعتراض شما در سایت اونا در خصوص حمایت از من و کار اشتباهشون هم فوق العاده برای من ارزشمنده و قابل تقدیر . پس هر دو کار و شیوه ارزشمنده و من هردو و کار هر دو شما رو دوست دارم ..ایرانی

m گفت...

دلفین جان داداش گلم :
با نظراتت موافقم و به سمیرا جان هم همین توصیه را میکنم
قربانت : آره داداش aredadash

دلفین گفت...

داداش گلم قبول کن داستان نویس بزرگی هستی امپراطور

دلفین گفت...

اقایی اره داداش

ایرانی گفت...

آره داداش گلم ! منم با نظر همه شما موافقم . هرکدوم مزایای خاص خودشو داره . از حمایتهای همه شما سپاسگزارم ..ایرانی

ایرانی گفت...

دلفین بامحبت و خونگرم ! سرور و سلطان و امپراطور تو هستی واندیشه های پاک و وجود بی ریایت . همیشه خندان باشی ..ایرانی

reza bomb 1965 گفت...

امير جان.سلام من همان كبي كننده ي آثارت در شهواني هستم و به غير از من كسي در شهواني آثارت را كبي نميكند.با خواندن اين مطلب عزمم را جزم كردم كه نام وبلاك را در زير همه ي داستان هاي كبي شده از اينجا بكذارم.جديدا "رمان دوروي عشق" را كبي كردم و در زير هر قسمت نام وبلاك را درج كردم.لطفا با توجه به نظرات بكس شهواني درباره ي داستان ها ضعف هاي داستان ها را شناسايي و در بخش هاي بعدي برطرف كن.زماني كه داستان عمو شكلاتي را در آن جا كذاشته بودم با استقبال عاليي رو به رو شد.اما هر جه داستان هاي ضربدري(سه ضرب دو)سكس با محارم(تو هم دست بزن)و... را كذاشتم جز فحش جيزي نديدم.ببخشيد موبايلم فارسي نداره و عربي مينويسه.

دلفین گفت...

همه اونایی که اون بالا گفتی خودتی منظورم سرور و سلطان و امپراطور همشون خودتی چون واقعا لیاقتشو داری کی الان میتونه تو این موقعیت هم داستانه سکسی بنویسه هم داستان عاشقانه خیلی قشنگ که توش حتی یک دونه سکس هم نداره ولی ادمو جذبه خودش میکنه شاد تر از شاد باشی

دلفین گفت...

دمت گرم جبیر خان

ایرانی گفت...

دلفین گل و عزیز و مهربان و خونگرم ..دست بالای دست بسیار است من بنده ناتوان یا کم توانی بیش نیستم که همین قدرت بسیارکم خود را هم از خدا ی پر قدرت و توانا دارم . هرچند این تشویقات تو منو دلگرمم کرده و وادارم می کنه که دقت وتلاش خودمو بیشتر کنم و از طرفی هرکی یه حرف خوبی به من می زنه من دوست دارم بیشتر ازش تعریف کنم و بیشتر بهش حرف خوب بزنم .چون مثبت گرایی طرف نشون دهنده خوبی و عشق به خوبی وخوب بودن اونه . بدهکار بودن فقط به این نیست که از نظر مالی به کسی بدهکار باشی حرفای زیبا و قشنگ بر آمده از دلهای پاک شما هم منو بدهکار می کنه . دلفین عزیز تو و همه اونایی که به من لطف داشته ازبس خوبید و مهربان و عاشق خوبی که وقتی می بینین یکی مثل خودتون هست که نمی خواد بد باشه خوشحال میشین . امیدوارم این ارزش دوستیها رو همکاران ما در دیگر سایتها درک کرده به جای تقلب وتخلف و دشمنی از محور قانون و دوستی خارج نگردند . درود و درود و باز هم درود برتو دلفین عزیز ..ایرانی

reza bomb 1965 گفت...

سلام امير جان اي كاش به جاي وبلاك سايت درست ميكردي خيلي خوب ميشد.لطفا جوابمو بده

ایرانی گفت...

سلام داداش رضا اگه جسارت نمیشه من فعلا اون چیزی رو که به ذهنم می رسه جواب میدم تا ببینیم نظر امیر خان چیه . ما فعلا با حداقل امکانات و در شرایطی سخت مشغولیم . حتما منظورت از سایت اینه که گسترده ترش کنیم و مثل بعضی از سایتها رنگ و لعاب دیگه ای بهش بدیم .ولی واقعیت اینه هشتاد درصد محتویات این سایتها لطفش به همین داستاناست وگرنه فیلم و عکس سکسی ویک کلاغ چل کلاغ که همه جا هست و یه سری نظریات سیاسی بی نتیجه لنگش کن و بزنش زمین و دردی را دوا نکن هم که اعصاب خرد کنیه و تاثیری نداره و آدمو از رسالت نویسندگی میندازه . امیر عزیز ما هم که چند ماهه درگیریک سری از کارهای شخصی خودشه و منم یک ریز دارم می نویسم . واقعیت اینه این سایتهای دک و پز دار اگه تمام کاربراش در یه حد و اندازه می بودند و فعالیتهایی جانانه می داشتند دست cnnرو هم می تونستند از پشت ببندند و باید بپذیرند که سایت امیر سکسی با 2 نفر واقعا داره معجزه می کنه .دو نفر بدون این که از دیگران کپی بگیرند یا داستانهای تکراری و چند بار مصرف شده رو منتشر کنند . شرایط ما هم طوری نیست که قرص و شکلات تبلیغ کنیم . هرچند چند تا از این قرصها رو خودم آزمایش کردم و به غیر از یکی که اسمشو نمی برم بقیه همه قلابیه واثری که میگن نداره تازه اون یکی هم تبلیغاتش تو این سایتها نیست . البته این برداشت من از این قضیه بود تا ببینیم حتی این داداش امیر ما با این گرفتاری فرصت می کنه که به داداش گل و دوست داشتنی ما آقا رضای نازنین جوابی بده حالا مدیریت یک سایت گسترده که جای خود داره هرچند امیر به راحتی از پسش بر میاد چون هم علمشو داره و هم تجربه و هم علاقه شو ولی فرصتشو مطلقا نه . اما واقعا چیز جالبی در میاد اگه این کار انجام بشه چون من قصد ندارم از دا ستانها تعریف کنم ولی حداقل جدید بودن اونا خودش یه نعمتیه وواقعیت قضیه اینه که حیفه این داستانها با یه تبلیغات گسترده تری که نمود بیشتری داشته باشن ارائه نشن .از این زاویه به نکته ای بسیار اساسی و با دیدی واقع گرایانه اشاره کردی که جای تحسین داره . از دقت نظر و توجه و موشکافی رضا جان عزیز سپاسگزارم . پاینده باشی ..ایرانی

hoos maa گفت...

اینجا و آنجا، هر کجا باشی همین است !
هر جا که باشی آسمان فرقی ندارد !
وقتی که این کشتی ندارد نا خدایی !
بی باد بان با بادبان فرقی ندارد !
در ذهن مردم یاسمن بی شاخه زیباست !
هیزم شکن با باغبان فرقی ندارد !
وقتی برای مرده بودن زنده هستی !
گهواره با تابوتمان فرقی ندارد !
سخت است از چشمان من چیزی بفهمی!
چیزی از این باران پاییزی بفهمی !
"دکتر انوشه"

با سلام خدمت دوست خودم "ایرانی عزیز" و خانندگان عزیز در این سایت.
با اجازه چند سطر نظرم را نوشتم


چند مرتبه این مطلبو تو سایتهای شهوانی و... خطاب به اونایی که چرت و پرت مینویسن نوشتم که:

دوستان صحبت کردنتون ویترین شعورتونه پس مواظب باشید چه چیزی تو ویترن دارید،

ما ایرانی هستیم میدونید یعنی چی؟
ایران یا آیران مخفف آریایی نژاد به معنی سرزمین مردمانی نجیب، ما نجیب زاده هستیم.
ایرانی اصیل فحاشی نمیکنه.
هرکسی که چرت و پرت مینویسن ایرانی اصیل نیستید.
احتمالا پدران اجدادشون مغول بودن که بعد حمله به ایران و تجاوز به زنان ایرانی به دنیا امدن.
ممنون از زحماتتان

ارادتمند شما hoos maa از خوانندگان سابق لوتی

ایرانی گفت...

حسمای نازنین و دوست داشتنی با پیام و حس انتخاب شعری زیبا واقعا غافلگیرم کردی . متنی گیرا و پر معنا . دستت درد نکنه . البته این متن مال ماهها پیشه . بعد از اون دوستان خوبی مثل کینگ صفر پنج و آره داداش در سایت لوتی باهام همکاری کردند . بعضی فحشها و بد و بیراه ها در شهوانی نوعی خودمانی بودن تلقی می گردد و شاید هم از نظر برخی نوعی صمیمیت در دنیایی خاص باشد اما بعضی ها زنندگی خاصی دارد که در این مقوله ها نمی گنجد . البته من این سایت را به خاطر توهین به حضرت علی و محمد و فاطمه و سایر مقدسات و نادیده گرفتن شعور نود درصد ایرانی تحریم کردم . در هر حال حسما جان در این دنیا ادعاومدعی زیاد است هر کسی ساز خودشو می زنه . اخلاق زمانی ارزش داره که منافع خودش در میون باشه . پارتی بازی ها و بی عدالتی ها بیداد می کنه . مثلا در همین سایت لوتی شعار میدن که ما با اعتیاد مخالفیم .درحالی که لوتی خور عزیز چیز خاصی ننوشته بود . چند بار از کلمه تریاک گفتن آن هم در لابه لای داستانی جذاب و این که بعدا می خواست نقش منفی آن را بیان کند که این قدر هیا هو نداشت . یک میدان مار گیری به راه انداخته شد و حسابی معرکه راه انداختند . می گویند داستان سکس کودکان منتشر نمی کنیم .. تاپیک دارن خاطرات سکس کودکی .. و دهها مورد دیگر که خود قوانین خود را زیر پا می گذارند . اصولا همه جا همین است . دموکراسی تنها زمانی ارزش دارد که در بر دارنده منافع مجریان همان دموکراسی یا حکومت باشد که خود به خود همان دیکتاتوری می شود و کمتر کسی هست که قانون را برای همه بخواهد . حسمای عزیز و نازنین دوستی با خوانندگان و عزیزان با فر هنگ و با کلاس و اندیشمندی چون شما برای من افتخاری بزرگ است و امید بخش به این که این نوشتن ها بیهوده نمی باشد که بتوانم انگیزه بیشتری برای بهتر نوشتن داشته باشم . در هر حال برای من در در جه اول مهم خوانندگان نازنین و گلی چون تو هستند . این سایتها و نامهای سایتها نیستند که تعیین کننده نقش و ارزشها هستند . این ما هستیم که به سایتها ارزش می دهیم . اگر ارزش و اخلاق را زیر پا بگذاریم اعتبار سایتی را از بین خواهیم برد . آن بلایی بر سر سایتها خواهد آمد که بر سر بزرگترین حکومتهای تاریخ آمده است . دوست با اخلاق من خوشحالم که بادی از من کرده ای . دوستی واخلاق نیک وخوش و محبت , بی نهایت بیشتر از این داستانها می ارزد و گفتار نیک پندار نیک و کردار نیک . با درود بسیار و نهایت احترام به تو حسمای با احساس .خدا نگه دار : ایرانی

 

ابزار وبمستر