ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

ستاره سرخ

ستاره سرخ ! بامن از پرواز بگو ! با من از راز بگو ! از غنچه های شکفته ای که با پرواز تو خندیدند وبه دنبال تو در آسمان عشق بال و پرگشودند . با من از لذت در عرش آرمیدن بگو ! از کبودی رخساره شیطان بگو !که شیطان سیاه هر گز ستاره سرخ نمی گردد . با من از بهشت خدا بگو ! از سرزمینی که پادشاهش پدر و مادرم رارانده است ولی تو خواهرگل نشانم را با خود برده است . لبخند سرخ تو را در آسمان می بینم . پرنده کوچک و مهربان درون سینه ات را , خونین نموده اند غافل از آن که از خون سرخ گلهای سبز و سرخ می روید . هنوز آن نگاهت را از یاد نبرده ام . نگاهی که با من از صدای عشق می گفت و از ندای عشق می خواند . یاد تو را از یاد نخواهم برد . فریاد تو را برباد نخواهم داد . امشب به میهمانی تو می آیم . تو با بهشتیان می خوانی و می خندی و ما هنوز در سوگ تو و رانده شدن از بهشت خدا گریانیم . من امشب با موسیقی کلام خود برای تو می خوانم . برای تو که پرشکوه ترین و درد ناک ترین و مظلومانه ترین نگاه قرن را داشته ای . برای تو که احساس می کنم احساسم ناتوان از آخرین احساس تو را نوشتن است . ...... امشب در آسمان ستاره ای می درخشد ستاره ای در کنار ستاره من و تو , ستاره ای که (او) با من و تو ما می شود ..... این پیام را برای تو و برای تولدت ودرروز تولدت نوشته بودم و در سالروز هجرت باشکوهت نیز چنین می گویم . هرچند هر لحظه , لحظه تولد توست . نداجان ! تولدت مبارک ! تولد ایرانی , تولد آزادی مبارک ! تولد کودک شیر خواره آزادی که مادرش را ندیده است مبارک باد ! چشمک بزن ستاره سرخ ! تا من با چشمانم روشنی حقیقت را ببینم . پاینده ایران , برقرار باد ایرانی , برافراشته باد پرچم سه رنگ سبز و سفید و سرخ ایران زمین ... ایرانی

15 نظرات:

[223] گفت...

دمت گرم ایرانی جان! من عاشقشم!

ایرانی گفت...

با سلام و خسته نباشید و شب به خیر به همه انسانها به خصوص انسانهای آزاده و مهربان .. یک جایی نوشته بودم این پیام را برای تولدت نوشته بودم ..منظورم در اصل همان یک سطر و نصف بین دو نقطه چین ....می باشد نه کل متن . درهر حال انسانها به دنیا می آیند و می میرند ولی انسانیت هرگز نمی میرد و این ربطی به سیاست ندارد . هرچند چیزی به نام مرگ در معنای نیستی مفهومی ندارد . انسان وقتی به دنیا می آید جاودانه است یعنی چه سعادتمند شود و چه بد بخت همیشه وجود دارد . شاد و سربلند و آزاده باشید و با دیدگاهی انسانی به این قضیه بنگرید که جان انسانها عزیز و ارزشمند است و انسانیت باارزش تر از این جان که بخشنده حقیقی اوست . ما همه از خداییم و به سوی او باز می گردیم ...ایرانی

m گفت...

درود
با بقضی در گلو ، امیدی در دل و چشمی به راه من نیز تولدت را تبریک میگویم و فراقت را تولدی برای شروعی جاویدان
زنده باد ایران و ایرانی و زنده باد پرچم سه رنگ زیبای خورشید نشان آزادی ترا چشم در راهم ...

دلفین گفت...

دمت گرم داداش گلم

ایرانی گفت...

درود بر تو 223 مهربان درود بر تو و همه عاشقان دنیا ..ایرانی

ایرانی گفت...

ودرود بر تو آره داداش نازنین ! هرچه از آخرین نگاه بنویسم کم نوشته ام . با فریادش فریاد خواهم زد وزیبای خفته همیشه بیدارم, چون افسونگری قلمم را جادو خواهد کرد که تا آخرین نفس از او بگویم و از او بنویسم . اویی که هدیه خدارا به خدا هدیه نمود . وبادرود به انسانهای پاک و آزاده ...ایرانی

ایرانی گفت...

دم تو هم گرم داداش دلفین با محبت ..ایرانی

reza bomb 1965 گفت...

درود بر ايران و ايراني.امير جان,ايراني جان از بيام هايي كه به مناسبت هاي مختلف قرار ميدهيد خيلي خوشم مياد.اين نشان از اين داره كه همه جيز نبايد سكس باشد.موفق باشيد

m گفت...

درود بر ایرانی ( قلم طلا ) نازنینم :
این مرز و بوم تا نداها و ایرانی ها و... را دارد دیکتاتورها و مستبدان نمی توانند آزادی را از ما سلب کنند آری آزادی تو هستی آزادی منم آزادی ما هستیم چون در تار و پودمانی و در ذره ذره ی وجودمان فریاد می زنی
ایرانی جان به اهورا قسم که بقضی در گلو دارم مهری در دل که از اعماق وجودم فریاد میزنم آزادی دوستت دارم منم فرزند کوروش منم فرزند ایـــــــــــــــــران
دوستت میدارم : آره داداش aredadash

ایرانی گفت...

آقا رضا بمب عزیز ! محبت دارید . از شما سپاسگزارم . اعیاد و مناسبت های مختلف برای ما عزیزند بدون آن که به جنبه سیاسی قضیه توجهی داشته باشیم . خداوند ما را آزاد آفریده تا با خواست و اراده خود راه درست را از نادرست بشناسیم . به نکته خوبی اشاره کردی که همه چیز نباید سکس باشد همان چیزی که من همیشه می گویم و به آن اعتقاد دارم . خوش باشی ..ایرانی

ایرانی گفت...

آزادی زیباست اگر یکدیگر را دوست بداریم . آزادی خواهد آمد بر بام خانه من و تو خواهد نشست اگر بامهای خانه مان را یکی گردانیم . خواهد آمد اگر همه چیز را برای همگان بخواهیم . خواهد آمد اگر یکصدا فریادش بزنیم . به نماز جماعت بایستیم و فریاد بزنیم به نام خداوند بخشنده آزادی . وخداست که می بخشد و خداست که اگر بخواهیم پرنده سپید آزادی را از قفس آزاد می سازد تا بر آسمان آزادگان همیشه در پرواز باشد . خواهرم چشمانت را بسته ای چه کسی می گوید که به خواب ابدی رفته ای . توبه بیداری جاودانه رسیده ای . ...آره داداش گلم ممنونم از پیام گرم و احساس پرشورت ..اگه ترمز نزنم تا فردا هم می تونم در مورد آخرین نگاه و صاحب آخرین نگاه با نگاهی انسانی بنویسم هر بار با کلامی تازه با ندایی از عشق اما با نگاهی همیشه درد ناک . به امید شادی و شاد مانی برای انسانهای پاکدل و هدایت کوردلان .پیروز باشی ...ایرانی

m گفت...

درود بر داداش گلم ایرانی ( قلم طلا ):
عــــــــــــزیز جان :
چه گویم که ناگفتنش بهتر است // گر بگویم زبان سوزد و ار نگویم دلم
اگر روزی رسد دستم به گردون از او پرسمکه این چون است و آن چون یکی را داده ای صد ناز و نعمت یکی را نان جو آغشته در خون ...
دوستت دارم را با من بسیار بگو ..
آره داداش aredadash

ایرانی گفت...

همیشه از خودم می پرسم اگه بابا آدم و ننه حوا اشتباه نمی کردند ما امروز جامون تو بهشت بود ؟/؟ یعنی خدا از اول نمی خواست که ما رو یکسره اون داخل داشته باشه ؟/؟ می خواست یه کنکور بذاره هر کی تست ها رو خوب جواب داد اونو ببره بهشت ؟/؟ خدا داره آدما رو آزمایش می کنه . یکی رو کور می کنه یکی رو کر ..البته کور نمی کنه بینایی بهش نمیده یا ازش می گیره . وقتی که به آخر خط می رسیم هرچی پشت سر ما بوده محوه ..مثل اون سالهایی که پشت سر گذاشتیم . همه داریم آزمایش میشیم . حتی خدایی که از 7 سالگی ام به من قدرت نوشتن داده منو هم داره آزمایش می کنه . میگه ایرانی من این نعمتو در اختیارت گذاشتم چطور میخوای ازش استفاده کنی ..تو هیچی نبودی ..تو سیاهی بودی عدم بودی ..من بهت وجود دادم اراده دادم که تصمیم بگیری . حواست باشه چی داری می نویسی . به یکی دادم به یکی ندادم . یکی هم تلاش می کنه به مصلحت خودم بهش دادم یکی هم مال دیگرانو می خوره بهش فرصت دادم ..هر جور که بازی کنی بالاخره توپ میاد تو شش قدم گل ..گل ..مرگ ..مرگ ..کور و کر و شاه و گدا و پیغمبر و امام و شیطان و..همه رفتنی هستند . آن که چون خدیجه ببخشد و چون فاطمه زندگی کند زندگی را سنگلاخزاری می داند برای رسیدن به چمنزار هستی . می دونم بابا خدای من عادله دلش نمیاد که من تو آتیشش تا ابد بسوزم ولی حالا که این همه داره کاش همه رو به همه می داد و تقسیم می کرد و واسه ما تنبلا دیگه کنکور نمیذاشت . آره آره داداش خوبم خوشبختی در اینه که از اونچه که داری لذت ببری تلاش کنی اگرم هیچی نداری یه چیزی به نام همه چی پشت سرته . همون خدایی که در یک لحظه به ندا نظر میکنه و اونو به بهشت خوشبختی می رسونه . ..حس کن همیشه یکی با تو هست یکی داره هدایتت می کنه یکی داره باهات حرف می زنه یکی شبیه به همه ولی نه مثل هیچکس ..یکی دروجود همه ..حس کن که هیچوقت تنها نیستی ویک قدرت برتر و بالاترین قدرت همیشه باتوست . خداوند دوستمان دارد حتی اگر بپنداریم که دوستمان ندارد . درهر حال زندگی دراین دنیا یعنی جدایی , جدایی از آنچه به آن عشق می ورزیم. آره داداش خوبم دوباره چونه ام گرم شده تا حوصله رفقا رو سر نیاوردم یه شب به خیری می گم و میرم تا سه تیکه داستان بذارم فرداشب حداقل دوبرابر امشب داستان میذارم . جمعه هست و عزیزان بیشتر وقت می کنند که بیان پای کامپیوتر . سعی کنین اگه یه جنبه های مثبتی تو نوشته هام پیدا می کنین به اونا اهمیت بدین تا گناه بیشتری به حسابم نوشته نشه . آره داداش گل و دوستان خوبم همگی شاد و بهشتی باشید ..ایرانی

m گفت...

درود به ایرانی ( قلم طلا ) :
قصدم از این تمثیا مقایسه آزادی و دموکراسی بود نه از دیدگاه شخص به شخص اما در کل دیدگاه و نظرت را قبول دارم و با عقاید من کاملا مطابقت داره مانند همیسه برات آرزوی بهترین ها را دارم و این ها را بهانه میکنم تا شاید با خسته نباشیدی بتونم ازت تشکر کنم و بگویم بهت که دوستت می دارم .
با عشق : آره داداش aredadash

ایرانی گفت...

آره داداش گلم آزادی و دموکراسی که لازم و ملزوم همند . حتی این دموکراسی در اسلام هم تقریبا هست تا جایی که به مردم و سایرین آسیبی نرسونه و حتی خود آزادی هم همینو میگه . ولی خیلی ها از اسلام یه چهره وحشتناکو ارائه دادند . امام حسین (ع ) میگه اگه دین نداری آزاده باش این یعنی دموکراسی . حضرت علی مثل یک شهروند عادی میره پای میز محاکمه با این که حق با اونه . یهودیان سر پیامبر اسلام خاک می ریزن و اون صبوری می کنه .. کدوم یک از این کارا امروز انجام میشه . به قول فکر کنم حافظ :اسلام به ذات خود ندارد عیبی هر عیب که بینی زمسلمانی ماست .. نگاه به این چهار تا روایت قلابی که با کلفتت اینجوری باش با کنیزت اون کارو بکن , نکن .. ولی مهم تر از اینا عدالت اجتماعیه . اگه من کاره ای بودم ملت رو در بر خورداری از بسیاری از حقوق های اجتما عی آزاد می ذاشتم به شرطی که مزاحم دیگران نشن و در مورد اقتصاد عدالت رو هم رعایت می کردم . مثلا کاری به نفس یارانه و ریشه وجودیش ندارم ولی به هیچ وجه پرداخت یارانه های نقدی به سر مایه داران رو قطع نمی کردم . میذاشتم تا اونا معنای عدالتو متوجه شن . حق اونا اینه که بهره مند شن .اونا باید در ثروت عمومی سهیم باشن . در بیت المال و انفال و اینم به نوعی با این مسئله رابطه پیدا می کنه . اونا هم جزوی از افراد این کشورند . البته خودم سرمایه دار نیستم و از طبقه متوسطم ولی هدفم چیز دیگه ایه بعضی وقتا آدم با عمل خودش می تونه خیلی از وجدانها رو بیدار کنه . ارزش کار خودشو نشون بده . همون جوری که یه فرزند از پدرش انتظار داره که پدر با دیدی مساوی به همه بچه ها نگاه کنه ملتم همینه .. حالا در بعضی مسائل شرایط فرق می کنه چیز دیگه ایه . به مخالفین اجازه می دادم حرفشونو بزنن . به همه انسانها از هر قوم و نژاد و دینی توجه می کردم ودر پی تحمیل دین و عقیده خودم نبودم . خب اگه آدم در زبان و دلش این اخلاق و شیوه رو داشته باشه و عملش هم بکنه چه کسی می تونه اون و افکارشو مسخره کنه ؟/؟ اون وقت زندگی قشنگ تر میشه . دلها به هم نزدیک میشن . سنی و شیعه و یهود و فارس و کرد و ترک با هم کنار میان یعنی همه یک تن و یک واحد می شیم و فقط این پاک بودن ماست که باعث بر تری ما نسبت به یکی دیگه میشه . حالا از هر دینی که میخواهیم باشیم . آره داداش بازم گرم افتادم خداحافظی کنم و موندم برم داستان نویسی یا باز نگری 7 تیکه داستان امشب ؟/؟. شاد و خندان و سر حال سر حال باشی ..ایرانی

 

ابزار وبمستر