ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خانم مهندس قسمت بیست و پنجم

در هر صورت یه خورده دیگه با هم حرف زدیم و موافقتمو اعلام کردم .. خیلی هم با سپیده جر و بحث کردم که بابا من تازه دارم مزه این طرفا رو می گیرم . می خوام تو شهر و دیار خودم باشم -حالا تو برو ببین چه خبره اونجا . خیلی ازت خوشش میاد -من مثل تو نقطه ضعف ندارم که خودمو بندازم تو بغل هر کی که از راه می رسه -اوووووووهههههه حالا بیا و خوبی کن . چرا این قدر خودتو می گیری . خیلی دلت بخواد . باید از خدات باشه . تازه باید ببینیم که تو رو تحویل می گیره یا نه . حالا بیا به سکسمون برسیم . آههههههه کیا کیا داداش باهام چیکار می کنی . کاش زود تر از اینا عقلمون می رسید . -من چه می دونستم سپیده . حالا تو دنیا همه , چه تو قصه ها و چه  تو واقعیت همه جا خواهرا و برادرا دارن با هم حال می کنن و ما بعد از کلی دعوا باید با هم حال کنیم . -کیا -جون سپیده -از اندام من خوشت میاد -اووووووففففف نگو و نپرس فقط قربون آبجی خوشگلم برم از این بیشتر چاق نشو که حالا میزون میزونی و اون جوری که من میخوامی . کیر کیارش تو کوس خواهرش سپیده یه جوری رفت و بر گشت می کرد که هوسهای رفته منو  بر گشت داد . صورتمو به صورت کیا چسبوندم و واسش عشوه اومدم تا یه نیم نگاهی به من داشته باشه و بهم حال بده . -خوشگله مهندس جون تو دیگه چی میگی . نمی دونم چرا تو یکی رو اگه توی تمام عمرم بگام اصلا سیر نمیشم -چرا عزیزم گاهی سیر میشی و پس از چند وقت دیگه که هیشکی دور و برت نمی بینی اشتهات واسم باز میشه . شما مردا همه تون تنوع طلبین -چی داری میگی روشنک . اصلا معلومه حرف حسابت چیه . همین چند دقیقه پیش بود که دو تا کیر خوردی و الان اینجا واسه کیر من داری موس موس می کنی . این حرفی که اون زد بهم بر خورد و به حالت قهر خواستم که برم ولی دستمو کشید و منو به خودش چسبوند . -چقدر نازکدلی تو دختر . این قدر احساساتی بودن هم فایده ای نداره . منو ببخش نمی خواستم غرورتو جریحه دار کنم . ولی به واقعیتی رو باید قبول کنی که اگه ما مردا تنوع طلبیم شما زنا هم دست کمی از ما ندارین . یه ساعت پیش کی تو حموم داشت به دو نفر کوس می داد . اگه دروغ میگم بگو دروغ میگی . دیگه در مقابل حرف حق که نباید این قدر اعتراض کنی . اینا رو راست می گفت . کاوه حسابی افتاده بود رو بیتا . یه لقمه چرب و نرم و جدید اونم یه کسی که فکرشو نمی کرد یه روزی کیرشو فرو کنه به کوسش به گیرش افتاده بود .شونه های بیتا رو به زمین فشار می داد و خودشو خیلی آروم بلند می کرد و وقتی تمام کیرشو از کوس خواهرش بیرون می کشید یه ضرب دوباره می کرد تو کوسش . -وایییییی کاوه داداش با دستات هم کوسمو نازش کن . باهاش ور برو . انگشتاتو بفرست توش ....ازاون طرف بهاره و بهرام سخت مشغول بودند . بهاره یه کلاه شاپو سرش گذاشته بود و یه تیپ خوشگلی پیدا کرده بود و مدام برای داداشش عشوه میومد و کونشو می چرخوند و با همون چرخش بهرام هم کیرشو تو کوس خواهرش می گردوند و حرکت می داد .سپیده رو زمین دراز کشید و کیا از روبرو کرد تو کوسش . کیا یه دستشو گذاشت رو کوسم و چهار تا انگشت چسبیده به همشو فرو می کرد تو کوسم . یه جوری خوشم میومد که نمی تونستم صدامو خفه کنم -دیوونه چیکار می کنی . یهو دیدی سپیده رو انداختم کنار و خودم جاش قرار گرفتم . -اوه عمرا اگه بذارم . بعد از یه عمری خواهر برادری تازه من و داداش همو پیدا کردیم و تو اون وقت می خوای ضد حال بزنیم . مگه وقت و زمانو از دستت گرفتن ؟/؟ بعدا هم می تونی باهاش حال کنی .-ولی من الان خیلی نیاز دارم سپیده . کیا اینجا مچ منو گرفت .-روشنک جون چند دقیقه پیش کی بود که  وقتی بهش گفتم منتظر کیرمه ناز کرد و رفت ؟/؟ خندیدم و حرفی نزدم . سپیده که یه خورده جدی گرفته بود از این که ممکنه بیفتم رو سر داداشش گفت حالا روشنک بیا کوستو بنداز رو سر من تا یه حالی هم من به تو داده باشم و این قدر هم بیکار نباشی و شاید این جوری نمک گیر شی .-سیپده جون تو می خوای کوسمو بخوری و نمکشو تست کنی . حالا بهم بگو کی نمک گیر میشه ؟/؟ سه تایی مون زدیم زیر خنده . سپیده طوری کوسمو میک می زد که آتیش زیر خاکستر رو روشن می کرد . کونم رو سر سپیده قرار داشت . کیا هم از پشت در حالی که کیرشو تو کوس خواهرش فرو کرده بود و صدای ضربات ورود و خروجشو می شنیدم و هوسم زیاد تر می شد دو تا قاچ کونمو به پهلو ها باز کرده و یه انگشتشو فرو کرد تو کونم و با انگشت شستش انتهای کمر من و سر لگنمو می مالید . منم طوری بی حس و حشری شده بودم که سرعت چرخش کون و حرکت کوسمو روی دهن سپیده زیاد کرده بودم ..... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی

4 نظرات:

دلفین گفت...

عالیه دادش گلم ادامه بده

ناشناس گفت...

ایرانی جون واقعا عالیه .فردین

ایرانی گفت...

با سپاس و تشکر از دلفین گل و مهربان ! غروب به خیر ..ایرانی

ایرانی گفت...

ممنونم فردین گل و نازنین ! روز تو هم خوش ..ایرانی

 

ابزار وبمستر