ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

غریب نوازی بسه مامان

من و داداش و مامانم با هم زندگی می کردیم . من که از سربازی اومدم داداش کوچیکه ام رفت خدمت . من اسمم فرشید و مامان اسمش فرشیده هست . من 21  سالمه و مامان 47 سالشه . داداش فرید منم که تازه رفته خدمت حدود 19 سالشه . بابام مرده و مامانم دبیر باز نشسته دبیرستانه . از اون زنای خشن و استواره . روحرفش نمیشه حرف آورد . خیلی هم راحت تو خونه پیش ما می گرده . ما دیگه عادت کردیم . جرات نداریم بهش بگیم بالای چشمت ابروست . از اون زنای شوخ و شنگ و اهل حاله . وقتی عروسی و جشنی میشه اوه بیا و ببین از یه دختر جوون هم سکسی تر میشه . چه رقصایی می کنه . چه چکمه ها و جورابایی می پوشه . همش با خودم فکر می کردم اون با این اوضاع و احوال یعنی می تونه دوست مرد یا پسر نداشته باشه ؟/؟  من که به دیدن اون گاهی وقتا به هوس میفتادم . یه نکته دیگه این که اون خونه کاملا لخت پیشم می گرده و پیش داداش منم همین طور . از منم می خواست واسه این که یه دست باشیم منم مثل اون لخت بگردم . اولش سختم بود و اعتراض می کردم ولی بعدش مجبورم کرد . ولی من سعی می کردم زیاد نگاش نکنم که یه وقتی کیرم شق نکنه . چون مامان اگه می فهمید من به دیدنش به هیجان میام شاید از دستم خیلی عصبانی می شد . اون خیلی زور می گفت و می گفت حرف حرف منه .  وقتی ازش خواستم که به مناسبت تموم شدن خدمتمون از دو تا از دوستام که از روز اول تا آخر خدمت با هم بودیم دعوت کنم خونه مون و یه شب شام دور هم باشیم و اونم زحمت پذیرایی شو بکشه بهم گفت به یه شرط تمام این بساطو جور می کنه که اخم نکنم و ناراحت نشم از این که مادرو می بینم که سکسی و فانتزی می گرده . .. البته من که جرات اعتراض  و نهی از منکر کردن رو نداشتم ولی اون حتی دوست نداشت که ناراحت شم . یادم میاد تو یکی از این عروسی ها که مامان کاملا از کمر لخت بود و نصف سینه اش بیرون زده بود و کل پاهاش تا یه وجب بالای زانو لخت بود و با یه پسره که یک سوم خودش سن داشت می رقصید من از ناراحتی یه گوشه کز کرده بودم و اون توقع اینو هم نداشت . در هر حال اون روز که شبش دعوتی داشتم یه روز پنجشنبه بود . مامان بیشتر از اون که بخواد در فکر بند و بساط مهمونی باشه بیشتر به خودش توجه داشت که چه جوری خودشو خوشگل کنه . مرتب می رفت جلو آینه و سکسی ترین لباساشو می پوشید و ازم نظر می خواست . مگه من جرات داشتم اعتراض کنم . هر لباسی که می پوشید ازش تعریف می کردم ولی داشتم حرص می خوردم چون این دوستایی که من داشتم از اون هیز های چشم چرون بودند . بالاخره مامان یه لباسی انتخاب کرد که فکر کنم جنده های رژیم گذشته تو جنده خونه ها این جور لباس نمی پوشیدند . یه پیرهن خیلی خوشرنگ یک سره ای تنش کرده بود که پشتش کاملا لخت بود و اون پارچه فقط کونشو تا اون قسمت زیر پوشش می داد . از جلو هم  که نیمی از سینه هاشو انداخته بود بیرون و از گردن تا خط سینه اش لخت بود . آستین هم که نداشت . با این حساب یه تیکه لباس قرمز خوش رنگ به علامت ال انگلیسی تنش کرده بودکه این در حالت نشسته اش بود . دندون رو جیگر گذاشتم . همونجوری که سهیل و سامان دندون رو جیگر گذاشته بودند  و از همون لحظه اول داشتن به کون بر جسته مامان نگاه می کردن تا ببین چیزی رو میشه دید یا نه . من اونا رو می شناختم . ناسلامتی چند سال همکلاس بودیم و تو خدمت هم با هم بودیم و درددل می کردیم . وقتی پای کوس در میون باشه و عشق و حال , کیر که دیگه رفاقت نمی شناسه . میخواد بره جایی که عشق و حالشو بکنه . لباس مامان طوری بود که خیلی راحت می شد اونو گایید . یعنی کافی بود اون دامنه چسبون پیر هنشو از خط زیر کون بدی بالا . نیاز به پایین کشیدن شورتش هم نبود از کناره ها می تونستی خیلی راحت فرو کنی تو کوسش . این سهیل و سامان هم آفت این کارها . کوس خلی من این بود که می خواستم پیش دوستام افه بیام و گفتم که من و مامانم خونه کنار هم لخت لخت می گردیم . انگاری انتظار داشتند که مامان من کنار اونا هم لخت بگرده . من و سهیل و سامان کنار هم نشسته و از خاطرات دوران سربازی می گفتیم . اون دو تا هم تا می تونستند پیش مامان خالی بندی می کردند . دگمه های بلوزشونو تا ناف باز کرده و سینه چاک شده بودند . می خواستند دل مامانو ببرن . مامان هم خیلی به اونا حال می داد . زیاد خالی بندی می کردند و از دلاوریهای خود تو خدمت می گفتند و از این که چقدر سر فرماندهان خودشون کلاه می ذاشتند . مامان هم با دقت به حرفشون گوش می داد . نمی دونم چرا فرشیده جون به اونا رو می داد و با حرفاشون می خندید . طوری دولا راست می شد که اونا رو به هوس بیاره . وضعیت طوری شد که مامان کنار اونا نشسته بود و گرم صحبت شده بودند و مادرم ازم خواست که برم چایی و شیرینی بیارم . اولش میوه آورده بود . قبل از این که دستورشو انجام بدم از داخل همون آشپز خونه یه خورده گوش وایسادم که ببینم چی دارن میگن . داشتن از صفا و صمیمیت مادرا و پسرا می گفتند البته اولش سهیل گفت شما خیلی خوشگلین . بزنم به تخته هنوز جوون موندین . این روزا پسرا و مادرا رابطه ای خیلی صمیمانه دارن . هم من و هم سامان طوری با مادرمون صمیمی هستیم که هر وقت بابا خونه نیست لخت لخت می گردیم و وقتی اون میاد یه شورت پامون می کنیم چون یه خورده فر هنگش باهامون فرق می کنه . مامان هم از اونجایی که می خواست خودی نشون بده با این که بهم سفارش کرد در مورد لخت گشتنمون تو خونه چیزی به دوستام نگم خودش زود تر موضوع رو پیش کشید و واسه این که کلاس بذاره گفت چه جالب اتفاقا من و فرشید هم با هم تفاهم داریم و فر هنگمون بالاست .. سامان هم ادامه داد که دست بر قضا ما در خیلی از مهمونیهای خونوادگی همه با هم لخت میشیم و این مسائل واسه مون حل شده . از اون دور می دیدم که چه جوری به اندام مامان خیره شده و با نگاهشون داشتن اونو می خوردند . سامان : حیفه اندام به این خوشگلی و بدن کشیده و موزونی که دارین تو پرده و حجاب باشه .. -یعنی شما از این حالت من خوشتون نمیاد ؟/؟  سهیل : چرا ولی  به نظر شما  اگه نصف ماه یا خورشیدو یه ابری جلوشو بگیره بهتره یا تمام و کامل مشخص باشه ؟/؟ .. مامان فرشیده : خب معلومه دیگه اون جوری که کاملا توی دید باشه زیبایی بیشتری داره -شما نمی خواین زیباتر به نظر بیاین ؟/؟ واقعا حیفه . . سریع با وسایل پذیرایی رفتم پیش مامان . یه نگاهی بهش انداختم که دوزاریش افتاد واونم یه اخمی بهم کرد که پنج زاریم افتاد . حس کردم که هیچ کاره ای نیستم و هیچ غلطی نمی تونم بکنم و هر کاری که بخواد انجام میده . مامان خودشو بهشون نزدیک کرد . طوری رفتار می کرد که انگار داره خودشونو میندازه تو بغل اونا .. ای ای ای اونا واسه کوس داشتند هلاک می شدند و مامان این قدر راحت داشت خودشو تسلیم اونا می کرد . مامان رفت وسط اون دو نفر نشست رو ساق پای دوتایی شون . من در یک متری اونا بودم . -ماه به یه شرطی حاضره تمام و کمال خودشو نشون بده که اونایی که اونو می بینن و از نورش استفاده می کنند هم کاملا نپوشیده باشن . سهیل و سامان مثل خر داشتند کیف می کردند . اونا به خوابشون هم نمی دیدند که این قدر راحت بتونن با یه زن حال کنن . فرشیده فتنه گری رو شروع کرده بود . رفت رو دسته مبل نشست و کمر لختشو و قمبل باسنشو نشون دوستام داد . آب از لب و لوچه پسرا آویزون شده بود . کارد بهم می زدی خونم در نمیومد . سهیل دستشو گذاشت رو کون مامان -ببین می تونی از زیر,  این دامنه چسبونو بزنی بالا ماه بیشتر نمایون میشه . سهیل دامنه کوتاه پیرهن مامانو زد بالا . کون سفت و سفید و بر جسته مامان یه سره مشخص شد . سامان اومد جلو و قاچای کون مامان رو به دو طرف باز کرد . -چه جالب و هیجان انگیز اون زیر شورت هم ندارین . -لزومی نداشت شورت پام کنم . تازه پیرهنمو هم می تونین بدین بالا و ببینین که این جنسی که در اختیار شماست چه جنسیه . پیرهن مادرو دادن بالا از کمر که لخت بود و از طرف شکم هم که تا سر سینه هاش بود وقتی که اونو از سرش در آوردند و چشموشون به سینه های درشت سایز 75 مامان افتاد و این سینه های درشتشو بدون سوتین خیلی قرص و محکم و شکیل دیدند دهنشون از تعجب وامونده بود . -فرشیده خانوم یه اسپند واسه خودتون دود کنین شما واقعا محشرین . این ننه ای که مدام بهم سر کوفت می زد و حالمو می گرفت معلوم نبود چرا این قدر خودشو در مقابل این دو تا شل نشون میداد . نکنه یه وقتی بخوان یه پیشرفتهایی داشته باشن . من می دونستم مامان هر جوری شده یه جایی بالاخره سیاست و بر خورد تندشو نسبت به همین دو تا جوون هم که خیلی بهشون علاقه نشون میده نشون میده .. ولی کاشکی کارشون به سکس نرسه . و من اونجا شاهد اون خشونتش نباشم . زمانی که دیگه کار از کار گذشته . مادرمو کاملا لخت کرده بودند . من فقط همین طور داشتم تماشا می کردم . -فرشید برو از رو میز توالت اون خوشبو کننده زیر بغل و عطر بدن و اون یه عطر دیگه ای که آقایون خوششون میاد بیار -مااااماااااان -مامان و زهر مار . باید لذت ببری که  مایه سربلندی پیش مهموناتم . باید خوشحال باشی .. وقتی برگشتم دیدم مامان داره اونارو لخت می کنه . حالا دیگه سه تایی شون لخت بودن -فرشید اگه دوست داری می تونی تو هم لخت شی . از دست این مامان خانومی کفری شده بودم . اولش اختیاری با آدم بر خورد می کرد ولی اگه انجامش نمی دادم اجباری می شد . وقتی گفت می تونی لخت شی یعنی باید لخت شی . راستش حوصله شو نداشتم . ولی چند لحظه بعد با تشر بهم گفت بهت میگم لخت شو . سه سوته خودمو لخت کردم . راستش وقتی می دیدم دوستا ی هیزم چه جوری به کوس و کون مامان خیره شدن نمی تونستم نزدیک اونا بشینم و این شاید همون چیزی بود که اون سه تا می خواستند . رو یه کاناپه یا مبل سه نفره نشسته بودند و مامان وسطشون بود . بد جوری ناراحت بودم و حسادت هم می کردم . حالا که مادرمو وسط اونا می دیدم بیشتر قدر لحظه هایی رو که با هم و در کنار هم لخت بودیم و سر خری نداشتم می دونستم . سهیل و سامان طوری روی مبل لمیده بودند که انگاری قهوه خونه مش قنبره . کیرشون سر به هوا و خیلی شق شده بود . نگاه فرشیده به کیرشون بود . سهیل و سامان و مامان سه تایی داشتند در مورد جوانان اقتصاد و مشکلات اجتماعی و زیر ساختهای جامعه برای رفع این مشکلات حرف می زدند . یه سری حرفای بی سر و تهی می زدن و در حین حرف زدن فقط نگاهشون به وسط بدن طرف بود . از اونجا بحثو کشوندن به از دواج و روابط پسر و دختر . -فرشیده خانوم یه جوون براش سخته با این مشکلات روز و مسائل اقتصادی بره زن بگیره -اینجا یه سری از افراد جامعه یعنی خانوما وظیفه خطیری رو دوششونه . کف یه دستشو دور کیر سامان و یکی دیگه رو دور کیر سهیل حلقه زد . واییییییی باورم نمی شد . واسه چی مامان . تو این قدر عشق کیر داشتی و من نمی دونستم ؟/؟ -دست گلتون درد می گیره فرشیده خانوم -پس شما چیکاره این ؟/؟می تونین بهم انرژی بدین . سهیل دستاشو گذاشت رو سینه های مامان و لبشو بوسید و سامان هم کف دستشو گذاشت رو کوس مامان . صحنه خیلی هیجان انگیزی شده بود با این که خیلی کفری شده بودم ولی دستم رفت رو کیرم . همه مون لخت و لخت بوده و من با حسرت به اونا نگاه می کردم . چی می شد که منم جای یکی از مهمونها بودم . یهو مامان  رفت وسط پذیرایی و یه چرخشی به اون کون و کپلش داد پاها و دستاشو ستون کرد و یه هشتی از خودش درست کرد و مثل فرماندهان جنگ شروع کرد به امر و نهی کردن . -سهیل و سامان بیایین جلو زودباشین کوس و کونمو لیس بزنین .. با این که دوست نداشتم مامانو زیر کیر دوستام ببینم ولی از این بر خورد خشنش که داشت روی دوستامو کم می کرد خوشم میومد . راستش هیچوقت گاییده شدن مامانو ندیده بودم و اصلا فکر نمی کردم تو این خطها باشه ولی سهیل رفت زیر دراز کشید و سامان هم رفت پشتش و زبونشو گذاشتن رو کوس و کون مامان . فرشیده جون با اون سنش هیکلی مثل رخش داشت و انگار مثل ژیمناست کارا فعالیت می کرد . دستشو گذاشته بود رو سینه هاش و چه جورم باهاشون ور می رفت . دهنم آب افتاده بود . مامان نامرد یه تعارف به این پسرت نمی کنی .  اگه می دونستم این قدر عاشق کیری که خودم زود تر از اینا حالتو جا می آوردم . من شده بودم پادوی اونا . -فرشید برو از رومیز توالت کرم جوانه گندمو بیار . همون که رنگش صورتیه .. طوری امر و نهی می کرد که حرف دیگه ای نمی تونستم بزنم . -سامان بمال به کونم .. خیلی از این سیاست مامان جون خوشم میومد . حال می کردم . سهیل زیر دراز کشید و سامان هم پشت مامان . سهیل کوس مامانو می گایید و سامان هم کونشو . نزدیک ترین جایی که می تونستم قرار گرفتم تا بتونم صحنه رو از نزدیک ببینم . کیر کلفت سهیل که خیلی راحت تو کوس گشاد مامان جا شد و سامان هم پس از این که سوراخ کون مامان و سر کیر خودشو به کرم آغشته کرد نوک کیرشو به سوراخ کون مامان فشار آورد و همون اول نصف کیرش خیلی راحت رفت تو کون مامان .. یعنی مامان من از اون حرفه ایها بود و من خبر نداشتم ؟/؟ یا این که اون وقتا که بابا بود حالشو جا آورده و اونو این جور گشادش کرده . ولی به کیر خودم که نگاه می کردم اونو خیلی دراز و کلفت و قبراق تر از کیر دوستام می دیدم . صورت فرشیده جون نشون می داد که داره حال می کنه . ولی غرورش اجازه نمی داد که هوسشو بریزه بیرون . -جاااااان عجب کون مشتی داری فرشیده خانوم -سامان از کوسش بگو نمی دونی چقدر داغه . نیمساعتی  که مامانو گاییدن تازه خانوم هوس کرد که پسرا بر عکس شن . انگار خودش از یه حالت قرار داشتن خسته نشده بود . کیر با یه سرعتی می رفت تو کوس و کون مادر جونم و بر گشت می کرد که من اصلا نفهمیدم کی آب کیرمو تو دستام خالی کردم . یه خورده سبک شده بودم ولی دوستام طوری حال می کردن که انگار مامانی تنها کوس و کون روی زمینه . با کمال پررویی  از اون دور فریاد می زدند فرشید عجب مامانی داری قدرشو بدون . کاش که به وقت سربازی هر موقع میومدیم مرخصی اول یه سری به مامانت می زدیم . عجب چیزیه . فرشید جون دستت درد نکنه .. مامانو وسط هال رو هوا نگهش داشته و سامان کوسشو و سهیل هم کونشو می کرد . دو تا کیر با هم می رفت تو سوراخ و میومد بیرون . نمی دونم چرا پس از این همه مدت مامان به ناگهان تصمیم گرفته بود این دیوار حیا بین من و خودشو تخریب کنه . صورت و چهره اش به یه حالتی در اومده بود که حس کردم به حداکثر لذت و کیف رسیده . پسرا دیگه نتونستن تحمل کنن . مامان اینوبه خوبی حس می کرد . -بچه ها می تونین خالی کنین . سخت نگیرین به خودتون . مغزتون به فرمان کیرتون . زود باشین تا پشیمون نشدم . چشای قر مز مامان نشون می داد که خیلی حریصه وداره به سهیل و سامان منت میذاره . خوشم اومد و لذت بردم . دوست نداشتم  که دوستام فکر کنن که مامان از اون زنای هرجایی و بی بند و باره  که هر جوری دوست دارن روش سوار شن . سهیل : آخخخخخخخخ که این کون تنگ فرشیده جون کارشو کرد . جاااااااااااااان دیگه داره می ریزه . اومد بگیر . سامان : مثل این که من عقب موندم ولی اگه بدونی کوس فرشیده جون چه جوری کیرمو داغش کرده داره حلش می کنه .. نهههههه -بهت گفتم خالی کن زودباش . معطل چی هستی .... با خودم گفتم اوهو وووووو آفرین به تو مامان زن باید این جوری باشه . زیر کیر یکی دیگه که هست  تسلط خودشو نشون بده . یعنی در مورد مامان خودم و رابطه اون با دوستام که این طور دوست داشتم . چشای فرشیده سرخ شده بود .  معلوم نبود که سامان این همه آبو کجا جمع کرده بود . کمر مامانو رو هوا داشت و با هر جهش کیر و تخلیه یه تکونی به مامان می داد و تعداد این تکون خوردنها دیگه از حد گذشته بود . وقتی مادرمو گذاشتن زمین و کیرشو نو از کوس و کونش بیرون کشیدن این سیل آب بود که از جفت سوراخای مامان فوران کرده بود ومنظره آب شدن برف روی کوهها رو نشون می داد . دیگه داشت حرصم می گرفت . هرچی می خواستم خودمو قانع کنم که پیروزی با مادرمه بازم نمی تونستم خودمو گول بزنم درهر حال فرشیده دو تا کیر خورده بود و حال کرده بود . -واااایییییی بچه ها چه بد شد . اصلا یادم رفت پاشم برم آشپز خونه فکر شام باشم .  سرمون طوری گرم شد که نفهمیدیم کی گذشت -فرشیده خانوم کی الان به فکر شکمه زیر شکمو عشق است -حق با سامانه فرشیده جون .-مامان مهمون داریم زشته اگه چیزی درست نکنیم . می خواستم با این ترفند مامانو از رو کیر اونا بلند کنم که بدترش کردم . -فرشید ! حالا نمی خوای این قدر دلسوز مهمونات شی . یه ساعت داشتی گاییده شدن ننه تو می دیدی حال می کردی صدات در نیومد که گرسنه ایم .. پاشو برو سوئیچو از توکیفم بردار و برو از اکبر جوجه شرق که ماهیچه گوسفندی هم داره یه چهار پنج پرس از این چلو ماهیچه بگیر که هم خوشمزه هست و هم واسه کمر و جبران این آبهای از دست داده خیلی مفیده . فقط از اون می گیری -مامان من بخوام برم و برگردم سه ساعت می کشه -حرف نباشه . یه چیزی که حالا می خوریم باید درست و حسابی بخوریم .-فرشید جون ما هنوز گرسنه مون نیست . غصه ما رو نخور . من و سامان و مامان یعنی مامان تو که جای مامان ما هم هست یه جوری سرمونو گرم می کنیم تا تو بر گردی ... خوشبختانه ترافیک سنگین نبود و بعد از دو ساعت و نیم بر گشتم . هنوز مشغول بودند . دیگه آخرای کار بود . -رسیدی فرشید جون . پسر گلم . خوب موقعی اومدی . خیلی حال کردیم . من یه بار دیگه ارضا شدم . حالا دیگه نوبت اوناست . این بار سهیل ریخت تو کون مامان و سامان هم  خالی کرد تو کوس فرشیده جون .. -بچه ها بریم شام بخوریم بقیه کارا باشه بعد از شام .. این ننه مون می خواست شامو هم بهمون زهر ماری کنه . مدام ادا در می آوردند و کیرشونو به تن مامان می مالیدند .. وقتی که من و فرشیده تو آشپز خونه داشتیم شامو ردیف می کردیم یه خورده شجاع تر شده و خودمو به مادرنزدیک تر کرده و گفتم مامان غریب نوازی دیگه بس نیست ؟/؟ .. دندوناشو به هم فشرد و خیلی عصبانی و در هم به من نگاه کرد و در جا گذاشت زیر گوش من . -بچه پررو . حیف که این جوونای مودب و با کلاس اینجا هستند . تو خجالت نمی کشی ؟/؟ من نباید این حرفای زشت رو بزنم . بسیار بیجا فکر می کنی که ننه ات جنده هست -مامان  به جون تو به  روح پاک بابا قسم همچین فکری نکردم . غلط کردم منو ببخش . دیگه از اون به بعد کاری به کارش نداشتم . شام که تموم شد  دیگه هم کاری نکردند . به این دوستای مفت خور منم اون قدر خوش گذشته بود که قاطی کرده بودند و همین جوری داشتند می رفتن بیرون . لخت لخت .. شاید منم اگه ننه اون خالی بند ها رو می گاییدم همچین شوکی بهم دست می داد . پس از رفتن اونا تصمیم گرفتم دیگه با مامانم حرف نزنم . رفتم لباسامو بپوشم که سرم داد کشید حق نداری حتی یه جفت جوراب هم پات کنی . چیه مثل مادر مرده ها سگر مه هات تو همه ؟/؟ اومد جلو و یه اشاره به کیرم کرد و گفت این چیه که تو داری . حالا دوست داری پیش دوستات سر بلند هم باشی ؟/؟ راستش کیرم شل شده بود و اعصابم چون خرد بود تکون نمی خورد ولی می دونستم که اگه به حالت آماده باش در بیاد به کیر های سهیل و سامان میگه زکی . کیر شل منو گرفت تو دستش و باهاش ور رفت یه تکون خفیفی خورد . -همین قدر جا داره ؟/؟ ظرفیتش همینه ؟/؟ .. حالا دیگه دلم می خواست شق شه تا روی اون و اون دو تا معشوقش کم شه و بفهمن که منم کیر کلفت دارم . هر چند دوستام رفته بودند . دوست داشتم به فرشیده بگم کیرمو بذاره تو دهنش روم نمی شد . خودش این کارو برام انجام داد و کیرم شق شد و طوری هم دراز شد که دیگه تو دهنش جا نمی شد و نزدیک بود لپشو پاره کنه و سر حلقشو زخم که اونو از دهنش بیرون کشید و گفت عجب چیزیه . از مال دوستات بلند تر و کلفت تره . -مامان تو که هوش از سرت پریده بود همون موقع که داشتی با سهیل و سامان حال می کردی به همین اندازه رسیده بود . سرمو انداختم پایین و می خواستم سیاست برم ازش فاصله گرفتم .. همچین دادی سرم کشید که فکر کردم اسرافیل در صورش دمیده و دنیا به آخر رسیده . -برگرد . زود باش دراز بکش بینم . راست گفتی ولی خودتو نگیر . تا حالا غریب نوازی کرده بودم حالا میخوام آشنا نوازی کنم . بازم بگو مامان ! بد .. مامان ! خودخواه . مامان هوامونو نداره . جرات نداشتم بهش نه بگم . روزمین دراز کشیده وفرشیده با اون کون درشتش اومد رو کیر من نشست . خیلی هیجان زده بودم . مادرم می خواست به من کوس بده . شاید اگه قبل از عشقبازی با سهیل و سامان این کا رو باهم می کرد یه سور پرایز به تمام معنی برای من می شد ولی حالا دیگه یه نیم سور پرایز بود . فکر می کردم اون از سر سیری پریده رو کیر من .. -هوس دارم هوس دارم فرشید . نمی دونم واسه چیه .. واسه این ماهیچه گوسفندی که خوردم اشتهام باز شده یا چیز دیگه ایه -نه مامان واسه اون دو تا ماهیچه انسانی که خوردیه .. -حوصله یکی به دو کردن با تو رو فعلا ندارم . باشه بعدا خدمتت می رسم . حالا تو خدمت من برس . حمله کن . بکوب کوس منو . این یه دستوره -مامان می میرم واسه این جور دستورات . -اطاعت کن -نوکرتم تا ابد . کون مامانو داشته و به دو طرف بازشون کرده و اونو یه جوری می گاییدم که دو تا کیر باهم نتونسته بودند این جوری فریادیش کنن . سخت بهش حال می دادم . یه حالی که می دونم دوستام نتونسته بودن بهش بدن . اراده کرده بودم که کاری کنم که اون فقط از من بخواد . مامان دوبار به اوج رسیده بود و یک ساعت تمام گاییدمش تا تونستم اونو به ار گاسم برسونم . تو این یه ساعت یه بار تو کوسش خالی کرده بودم تا محکمتربه گاییدنم ادامه بدم . ولش نکردم . وقتی که حس کردم تونستم یه بار دیگه اونو به ار گاسم برسونم و یه کاری بکنم کارستون کمرشو گرفتم و از زمین بلندش کرده و پاهشو به دو طرف پهلوهام انداختم و کردم تو کوسش . -اووووههههه فرشید فرشید خیلی باحالی . خیلی قوی هستی . این یه دستوره که از این به بعد باید روزی یه بار منو بکنی -به شرطی که رو نزنی به بقیه نگی و ازشون طلب نکنی -حالا تو بهم دستور میدی ؟/؟ -اسمشو هر چی میخوای بذاری بذار . -من از تهدید خوشم نمیاد ولی این یه بارو قبول می کنم . چون آدما همش به دنبال کیفیت بهتر و جنس استاندارد شده هستند و اگه قرار باشه یه جنسو قبول کنن اون جنس بهتره رو قبول می کنند . در حالی که از زمین به هوا کوس مامان فرشیده رو می گاییدم و حس می کردم که یه بار دیگه آبم داره توی کوسش خالی میشه فریاد زدم قربون تو و تشخیص تو مامان خوشگله من !... پایان .. نویسنده .. ایرانی 

16 نظرات:

ایرانی گفت...

دلفین عزیز سلام ! خسته نباشی . این یکی دوروزه که نیستی جات خالیه . اینم اون داستانی که می خواستی . ممکنه در اثر عجله اون جوری که می خواستم و می خواستی از آب در نیومده باشه . در هر حال دیگه باید ببخشی . برات آرزوی موفقیت می کنم و منتظر بازگشتت هستم . تندرست باشی ...ایرانی

jemco گفت...

داداش خسته نباشی
داستان تک قسمتی عالی و طولانی بود
قوبونت...

ناشناس گفت...

داداش درسته تخیلی مینویسی اما دیگه اینقد تخیلی هم خوب نیست در کل خوب مینویسی اما یکم ابو تابشو کم کن که به واقعیت نزدیکتر باشه

ناشناس گفت...

سلام ایرانی جون وقت به خیر هفته پرمشغله ای داشتمنتوستم به سایت بیام اینترنتم قطع بودتواین یک هفته کولاک کردی .ممنون اززحماتتواقعامملکت به این بزرگی یک مرد ویک نویسنده قهارداستانهای سکسی آنهم ایرانی قلم جادویهباهنربالایه نویسندگی خویش دل صدهاانسان پیروجوان راشادمیکنه.درضمن کی نوبت به داستان درخواستی بنده میرسه؟توهرسایتی که واردمیشیم میبینیم داستانهای ایرانی که کپی وپست میشه.که نشان ازباحال بودن داستانهات میباشه. فدات فردین

ایرانی گفت...

جمکوی عزیزم ممنونم از پیامت خسته نباشی .روز خوش ...ایرانی

ایرانی گفت...

آشنای نازنین و گل من خسته نباشی قبل از این که به سوالت جواب بدم من این سوالو ازت می کنم . کدوم یک از داستانهای سکسی هستند که تخیلی نیستند ؟/؟ ..از نظر من همه اونا چاخان در چاخان هستند منتها در جه چاخان بودن آن کم و زیاد داره و من که در داستانهای فقط یک مرد و زن نامرئی این تخیلی بودن را به حداکثر رسانده ام . اما درمورد پاسخ به پرسش شما ..در مورد این که مادر و پسر لخت تو خونه می گردن خب این سوژه بدی نمی تونه باشه اما در کل این درخواست دلفین گل و نازنین و همراه همیشگی ماست که فکر کنم صد تا درخواست دیگه هم داشته باشه نود تاش اینه که مامان و پسر جلو هم لخت باشن ..سکس پارتی داشته باشیم ..منم حداقل کاری که می تونم بکنم اینه که این قسمتشو در نظر می گیرم و بقیه داستانو یه جوری آب و تاب میدم که این سیستم تخیلی یه خورده در متن داستان حل بشه . حواسم هست که نباید تبدیل به یک حالت کلیشه ایش کنم . درهر حال از دقت و توجه ات سپاسگزارم . منتظر پیامهای بعدیت هستم ...ایرانی

ایرانی گفت...

سلام به فردین خان گل و عزیزم که غیبتت داشت یواش یواش طولانی می شد . بازهم که منو شرمنده کردی و من شایسته این تمجید نیستم و این گفتار محبت آمیز تو و سایر دوستان مشوق من مهمترین حسنش اینه که مسئولیت منو زیاد تر می کنه تا با دقت بیشتری در جهت ارائه آثاری با کیفیتی بهتر تلاش کنم .. واما درمورد داستان در خواستی . من ظاهرا یه گوشه ای یاد داشت کرده بودم که مثلا درخواست فردین جان ذیل نظرات فلان داستان ..برم ببینم تو ایمیلم هست یا جای دیگه ای یاد داشت کردم . یادم هست یه هفت هشت خطی تو ضیح داشت اگه حالت دنباله داری باشه میشه برای بعد ها ولی اگه در حد معمول و یک قسمتی بشه نوشت در همین هشت ده روزی می نویسم . چون تا داستان خانوما ساکت یا همون دبیرستان دخترانه و نقاب انتقام که یه حالت دنباله داری داره رو شروع نکردم دنباله دار دیگه ای رو شروع نمی کنم ومیذارم بعد از اون . آخه 6ماه پیش ازم خواستن . من در خدمت فردین عزیزم هستم و اولین کاری که می کنم میرم ببینم درخواست داداش گلم زیر کدوم داستان بود حالا اگه تو یادت هست که اون در خواست زیر کدوم داستان بود اشاره کن که اگه به احتمال یک درصد از دستم در رفته ... درهر حال بازم ازت عذر میخوام . و باید به بزرگواری و لطف و محبت و آقایی خودت منو ببخشی . منتظر نظرات بعدی تو هستم . شاد و خندان باشی ...ایرانی

دلفین گفت...

داداشی دمت گرم مشکل وی پی ان داشتم ولی داستان با حالی بود مرسی

ایرانی گفت...

خوشحالم که غیبتت کوتاه بود دلفین عزیز و به سرنوشت برو بر نگرد ها دچار نشدی که خیلی بد می شد . برقرار و تندرست باشی و همیشه در کنار ما و یاور ما . دلفین دوست داشتنی خدا نگه دارت ..ایرانی

ناشناس گفت...

سلام ایرانی جان داستانات خیلیاش عالیه من خیلی وقته سایتت میام ولی این اولین نظرمه توروخدا دیگه اینجوری داستان بی غیرتی ی نفرو ننویس که شاهد کوس دادن مادر خواهر یازنش یا هر کدوم از اعضای دیگه خوانوادش باشه
از این داستانت خوشم نیومد یعنی ناراحت نشیا بدم اومد انتظار داشتم پسره خودی نشون بده و بلایی سر دوستاش بیاره که به خوابم نبینن همینطور مامانشا
یکم در مورد اینجور داستانا بیشتر فکر کن مثل بقیه موادشونا بساز تا آدم کیف کنه وقتی به تهش رسید
ولی در کل قلم خیلی توپی داری.آرش

ناشناس گفت...

سلام ایرانی جان داستانات خیلیاش عالیه من خیلی وقته سایتت میام ولی این اولین نظرمه توروخدا دیگه اینجوری داستان بی غیرتی ی نفرو ننویس که شاهد کوس دادن مادر خواهر یازنش یا هر کدوم از اعضای دیگه خوانوادش باشه
از این داستانت خوشم نیومد یعنی ناراحت نشیا بدم اومد انتظار داشتم پسره خودی نشون بده و بلایی سر دوستاش بیاره که به خوابم نبینن همینطور مامانشا
یکم در مورد اینجور داستانا بیشتر فکر کن مثل بقیه موادشونا بساز تا آدم کیف کنه وقتی به تهش رسید
ولی در کل قلم خیلی توپی داری.آرش

ایرانی گفت...

آرش جان سپاسگزارم از پیامت ! اگه بخواهیم مسئله رو خیلی عمقی بررسی کنیم تمام داستانهای سکسی ناشایست هستند . نوشتن این داستانها صرفا برای هیجان بیشتر و نوعی تنوعه و گاهی هم دوستان تقاضا می کنند . البته من به تنها تقاضایی که پاسخ نمیدم گی نویسیه ولی در این مورد خب اگه چند تا داستان این جوری گیر آوردی می تونی ندیدش بگیری . راستش خودمن بیشتر دوست دارم داستانهای جدید و تازه و ابتکاری بنویسم . یه سری داستانها دیگه واقعا کلیشه ای شده ولی چیکار میشه کرد . بازم ممنونم ار حمایت و پیامت بااین حال سعی می کنم بیشتر رعایت کنم . متشکرم به خاطر دقت و توجه زیادت . شاد و سر بلند باشی ..ایرانی

ناشناس گفت...

قسمت دوم نداره؟؟

ایرانی گفت...

باسلام به دوست گلم . این داستان تک قسمتی بود . ولی سعی می کنم به زودی حالا کمتر یا زیاد تر یکی دیگه در همین مایه ها بنویسم . البته تا حالا چند تا داستان در این مورد که دوستای پسره با مادره مشغول میشن و بعد پسره میاد توی کار نوشتم فکر کنم یکی از اونا جمعه داغ مامان داغ باشه ...با تشکر : ایرانی

sia گفت...

با سلام خدمت ایرانی عزیز..
آقا دمت گرم که اسم داستانو واسم گفتی. اینبار کامل خوندمش.. خیلی باهاش حال کردم.. دمت گرم..
مرسی.

ایرانی گفت...

درود بر تو سیاجان که بازم همراه منی و با پیامهای گرمت دلگرمم می کنی . خسته نباشی و دست گلت هم درد نکنه ....ایرانی

 

ابزار وبمستر