ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

یا علی مدد

به راستی علی کیست که هر چه از او بگویم باز کم گفته ام وهر چقدر که بنویسم کم نوشته ام . هرگاه می خواهم درباره اش بگویم احساس می کنم که اولین بارست که می خواهم از او بگویم . مولود کعبه , مولود خانه خدا , قرآن ناطق ومجری عدل الهی .. اوست علی که با شمشیر تیز حقیقت زبان کفر و بیعدالتی را به دونیم کرد . به باطل نه گفت وآخرتش را به دنیا نفروخت . کیست علی که دوست و دشمن ستایشش می کنند . علی کیست که دلها همه دیوانه اویند و من باز از او می گویم . از آن علی می گویم  که سر از ستم دیگران به چاه فرو می برد و دردل خویش باز می گفت نه از آن علی که از ستم او سر به چاه فرو می برند و درددل خویش می گویند . علی مرهم دلهای زخمی , آرامش جانهای خسته و امید نا امیدانیست که در تنهایی خود خدای یگانه را از یاد برده اند . علی با کلام دلنشین خود بهشت را به دنیا می آورد و دوزخ را , تا مومن  یقین خود را باور نماید .علی قرآن سخنگوست و این را خدای بلند مرتبه چنین خواسته است که عدل الهی چند صباحی در حکومت عدالت گستر او متجلی گردد . علی یک پدراست . پدر شهید و شهادت است . علی یک تاریخ است  اسطوره ای که رسول گرامی اسلام با او پیمان برادری بسته است . علی مرد جاذبه ها مرد دافعه ها .. مردی که دینش را به دنیایش و ایمانش را به نانش نفروخت . علی مرد اشک ها و لبخند ها بود . علی یک دنیا بود ,  یک زندگی ,  از آنچه باید بودنها و چگونه به او رسیدنها . علی پدر حسین و.. همسر فاطمه بود . علی یک رهبر بود . وچه بزرگوارانه فرموده است این بزرگوار مرد جهان اسلام : از این انسان در شگفت شوید به قطعه ای پیه می بیند و به پاره گوشتی سخن می گوید و به تکه استخوانی می شنود و از شکافی نفس می کشد ........ به راستی چگونه این انسان می بیند و نمی بیند . چگونه می شنود و نمی شنود . می پندارد که تا ابد زنده خواهد ماند . عصیان می کند گذر عمر را نمی بیند .. بزرگواران همه رفتند . نیکان وبدان همه رفتند و ماهم این کاروان را به دیگری و دیگران خواهیم سپرد . علی جان دعایمان کن تا وقتی نام تو را بر فرزندان خود می گذاریم راه تو را مسیر زندگی آنان بر گزینیم . علی جان دعایمان کن تا  خداوند روحمان را پاک و آراسته از کالبد خاکی مان بستاند . علی جان  سنگ هلاکتت را بر سینه آنانی زن که سنگ تو را به سینه  زده بر امتت سنگ می زنند . از تو می خواهیم که پیاممان را به رحمان و آمرزنده ای که در های توبه اش تا آخرین لحظه زندگی به روی بندگانش باز است برسانی که ما را به حال خودمان وامگذارد که تو یار مظلومانی و یاور خداجویان . رنجها بسیاراست . علی جان می دانم که خدای داد گستر دادمان را نخواهد ستانید تا خودنخواهیم . دیگر زمان آن نیست که سر در چاه فرو ببریم و لب به شکوه بگشائیم . اینک زمان آن است که دستها را به سوی آسمان بگشائیم وبا تمام وجود خدا را فریاد بزنیم که خدا گونه ما را در مسیری قرار دهد که خود می خواهد و صلاح او چنین می گوید. علی جان این بنده گنه کار با تو سخنها دارد .. چون همیشه ای مولود کعبه .. امشب نوری دیگر در آسمان می بینم . فرشتگان و بهشتیان و ماه و ستارگان همه جمعند . می دانم که از من گناهکار گریزانند ولی می دانم که تو مرا نمی رانی و خدای من مرا از درگاه خود نمی راند . تازندگی هست و نفسی هست فرصت آمرزشی هست . خداوندا ! ما را قبل از این که بیدار شویم به خوابمان نفرست . خداوندا به من نعمت چگونه نوشتن آموخته ای چگونه دیدن و چگونه اندیشیدن آموخته ای . چگونه با  تو بودن راهم بیاموز . ذره ای از عشق علی گونه را در قلبم و در قلب هر عاشقت جای ده که عشق حقیقی از آن توو برای توست ........ من وامیر گرامی فرارسیدن روز پدر و خجسته زاد روز مولای متقیان امیر مومنین علی (ع)را به مسلمین جهان به ویژه شیعیان ایران و عموم آزادیخواهان و حق طلبان جهان تبریک و تهنیت عرض نموده به امید روزی که به جای ثبت نام علی بر کاغذ پاره ها نام اورا در دلهایمان ثبت نموده و راهش را سر لوحه اعمال زندگیمان قرار دهیم . به امید آن روز ..... ایرانی

18 نظرات:

دلفین گفت...

ایولا دادشم دمت گرم

jemco گفت...

مرسی ایرانی عزیز
امیدوارم همیشه علی یاورت باشه

ناشناس گفت...

ممنون که اعیادراگرامی میداری.فدات فردین

sara گفت...

سلام مرسی که بهم جواب دادین.از روز اولی که یا سایتتون آشنا شدم شخصیت شما واسم یه سوال بوده و هست.من از وقتی که با سایتهای سکسی آشنا شدم نماز و قرآن کامل کنار گذاشتم یعنی روم نمیشه که سراغ خدا برم.دوست دارم نظرتون رو راجع یه سری مسائل بدونم اگه میشه خصوصی باهاتون حرف بزنم.مرررررسی

sara گفت...

سلام مرسی که بهم جواب دادین.از روز اولی که یا سایتتون آشنا شدم شخصیت شما واسم یه سوال بوده و هست.من از وقتی که با سایتهای سکسی آشنا شدم نماز و قرآن کامل کنار گذاشتم یعنی روم نمیشه که سراغ خدا برم.دوست دارم نظرتون رو راجع یه سری مسائل بدونم اگه میشه خصوصی باهاتون حرف بزنم.مرررررسی

sara گفت...

سلام مرسی که بهم جواب دادین.از روز اولی که یا سایتتون آشنا شدم شخصیت شما واسم یه سوال بوده و هست.من از وقتی که با سایتهای سکسی آشنا شدم نماز و قرآن کامل کنار گذاشتم یعنی روم نمیشه که سراغ خدا برم.دوست دارم نظرتون رو راجع یه سری مسائل بدونم اگه میشه خصوصی باهاتون حرف بزنم.مرررررسی

ایرانی گفت...

درود بر تو دلفین خوب و دوست داشتنی من ..ایرانی

ایرانی گفت...

جمکو جان ! دست حق همیشه به همراهت ..ایرانی

ایرانی گفت...

فردین گرامی ! علی ها فاطمه ها ..در جان و دل ما جای دارند و حساب آنان از علی و فاطمه ستیزان ها جداست . کردار وگفتار وپندار شان نمایانگر شخصیت واقعی آنان می باشد . دست خدا و علی به همراهت باد ...ایرانی

ایرانی گفت...

سارای عزیز این پیامو گذاشتم که آخر از همه بنویسم و بفرستم و شاید با توجه به کند شدن سرعت ناگهانی اینترنت در چند مرحله بفرستم . اول از همه بگویم که شاید بیش از آن که تو نازنین گلم بخواهی ودوست داشته باشی که خصوصی باهام حرف بزنی این تمایل در من وجود دارد که با تو حرف بزنم و با بسیاری از دوستان خوب دیگرم . ولی شرایط به گونه ای است که این برایم یک آرزو شده چون خیلی احتیاط می کنم . ازطرفی برای منی که در زندگی مجردیم فقط یک دختر وجود داشته که به ازدواج منتهی شده شاید این گونه صحبتها ی اجتماعی و دینی به ویژه اگر بتوان برای طرف مقابل وجنس مخالف مفید واقع شود تنوع خاصی داشته باشد . از این که حس می کنم کسی هست که به کلام من اهمیت می دهد خوشحال میشوم . امیر نازنین از ماست . اگر ازامیر بخواهی که پیامت را که برای من است منتشر نکند او این کار را خواهد کرد واو این پیام را برای من وبه ایمیل من خواهد فرستاد ومن هم به هر گونه که بخواهی وبگویی عمومی یا خصوصی پاسخت را خواهم داد . بازم دارم به این مسئله فکر می کنم که آیا راه بی خطری هست که با شما حرف بزنم یا نه که با تداوم این مکالمات حتما این مشکل حل خواهد شد . نماز ارتباط ما با خداست و قرآن کلام خدا . راستش من هم تنبل شده ام ولی نباید به این گونه باشد ..میریم به تیکه بعدی ....ایرانی

ایرانی گفت...

قسمت دوم :بعضی ها نماز و قر آن را از روی عادت می خوانند بدون آن که درک کنند چیست و چه مفهومی دارد و فلسفه آن چیست . نمی توان به خاطر کم وادی این ساده دلان بر آنان خرده گرفت اما انسانهایی که ازسواد و فر هنگ بالاتری بر خوردارند به جای این که کلام قرآن را نعوذ بالله به خرافه و عقیده متحجرانه چهارده قرن پیش نسبت دهند بهتر آن است که کلامش را آویزه گوش جان و دلشان نمایند . ما هر چه می بینیم و احساس می کنیم آنهایی و اشیایی را می بینیم که دور و بر ما هستند خود را در دایره محدود هستی سر گردان کرده ایم شگفتی های عالم هستی را بی نهایت می دانیم در حالی که نهایت آن نزد خداست .ازبحث دور نشویم ..راستی با خود اندیشیده ای که قرآن را چه کسی فرستاده ؟/؟ همان که به تو زندگی داده . همان که از جنس تو نیست . همان که احساس و نیازهای تو را بهتر ازخود تو می داند . قرآن را محمد و علی ننوشته . قرآن را ویکتور هوگو و ابن سینا ننوشته ..قرآن کلامیست از ماوراء طبیعت به طبیعت . کلامی که از جنس کلام توست ولی نه به شباهت کلام تو . آشنا تر و آرام بخش تر ازکلام تو . کلامی که صاحب کلام می خواهد که تو را به سعادت و خوشبختی برساند . می دانی سارا جان انسان در زندگی به بسیاری ازباور های خود پشت پا می زند ازحقیقت می گریزد ما شاید خدا را قبول داشته باشیم و به وجود او ایمان . شاید هم که مرگ را باور داشته باشیم ولی می خواهیم که باورش نکنیم می خواهیم که همیشه زنده بمانیم و اززندگی لذت ببریم . به دنبال جاودانگی و گریزازحقیقت مرگ و پیری هستیم اما با اوست با خداست که ازهیچ به همه و همه چیز خواهیم رسید ....بقیه در قسمت سوم ....ایرانی

ایرانی گفت...

راستی علت ازخود گریزی و خدا گریزی چه می تواند باشد . به نظر من همان گونه که یک نویسنده فرانسوی هم گفته تنبلی بزرگترین شهوات است . جوانی و استفاده از لذتهای زود گذر زندگی عامل مهم این بی توجهی است . وعلت دیگر سر خوردگی انسانها از مذهب و باور هایشان بی عدالتی اجتماعی و آن چیزیست که از رهروان دین می بینند همان عاملی که باعث میشود در آثار خود آخوند ها را قلقلک بدهم که دم از حق و احقاق حق می زنند و خود به سوراخ های موش خزیده اند . ازسیاست گریزانم ولی وقتی خدای من فرموده که زندگی یعنی مبارزه حق علیه باطل و من خطاکارانه این دستور ش را نادیده گرفته ام با احساس سر خوردگی دردایره زندگی احساس سر گردانی می کنم . سارای عزیز این یک واقعیت و حقیقت است که خدا وند همیشه با ماست . با تک تک بندگان نیک و بدش .در خون و جانشان جریان دارد . او تقسیم یا قسمت پذیر نیست ولی آن توانایی احاطه بر همه بندگان وموجوداتش را دارد . ازاندیشه های تو آگاهست . کاش میشد با کلام خدا زندگی کرد با احساس او خوگرفت و از خود به خدا رسید . وقتی که خود را باور کنی خدای خود را هم باور خواهی کرد . عدالت خدا را نمی توان زیر سوال برد تا زمانی که بشر اراده ای دارد . حتی برای آن که از او سلب اراده شده خداوند بر نامه ای دارد . بقیه در قسمت چهارم ...ایرانی

ایرانی گفت...

داداش امیر ازمن جلو زده من دارم قسمت 4 را می نویسم و امیر دومی رو منتشر کرده ..داداش بالاخره ازمن جلو زدی هر چند همیشه پیشگام ما هستی و استاد من و من منظورم انتشار نظر بود ..بگذریم من بارها و بار ها زندگی را به کنکور سراسری تشبیه کرده ام . دانشگاه جای دیگریست . آن کیک و کلوچه هایی که وسط کنکور می دهند اون غذای اصلی ما نیست و هدف رسیدن به دانشگاه و دنیای دیگرست . سارای عزیز منتظر پیامها و پرسشهای بعدی تو هستم وامیدوارم شرایط به گونه ای شود که بتوان با تو صحبت کنم . فعلا سر نخ صحبت از دستم دررفته اگه چیزی به خاطرم اومد برات می نویسم . این مجموعه و سایت ما رو فراموش نکن . راستش با این لالایی گفتن ها خودمم خوابم نبرده . باید منو ببخشی ...ایرانی

ایرانی گفت...

سارای گل ! گذشته حال و آینده چیزیه که خود ما آدما برای خودمون درست کردیم . به روز و شب و گردش روز گار اعتبار بخشیدیم . فرض می کنیم یه شخصی سی سال سنش باشه . ازش می خواهیم به بیست سالگی خودش فکر کنه . در این ده سال چه لذتی از زندگی برده . فرض می کنیم بیشترین خوشگذرونیها رو در نهایت سلامت داشته . وقتی ازش می پرسی این ده سال چه جوری گذشت میگه با فاصله چشم بر هم زدنی . شاید یکی دیگه سختی کشیده باشه و این فاصله ده ساله رو صد سال ببینه ولی اون نقطه ای که اون دو نفر درش قرار دارن یه نقطه هست و نقطه ظاهرا پایانی هم یکی خواهد بود . هوس و میل جنسی خصلتیه در همه انسانها و موجودات زنده . شاید در جامعه ما چون محدودیتهایی ایجاد شده هیجانشو زیاد تر کردن . فیلمها و داستانهای سکسی هم قدرت تحریک رو افزایش میده . وقتی یه جوون مجرد دسترسی به جایی نداره و خودشو با این چیزا سرگرم می کنه هم می تونه اثر مثبت واسش داشته باشه هم منفی . اثر مثبتش می تونه این باشه که اون بتی رو که از سکس واسه خودش ساخته به این صورت بشکنه . خود من با این که اهل خیانت نبودم ولی خب این فیلمها رو من اثر میذاشت . در هر حال وضعیت بد اقتصادی عدم به کار گیری سر مایه های ملی در جهت تولید کارخانه ها عدم توجه به جوانان به مشکلات جامعه وجوانان افزوده و آنان را از ازدواج فراری داده و از طرفی بسیاری از خانواده ها یی که دختر دارند به خاطر عدم احساس امنیت مهریه هایی به تعداد سکه طلا به سال تولد فرزندشان در نظر می گیرند ..اگر تفاهم باشد بد نیست ولی یکی از فامیلای پسرم به جرم این که دختره کلاهبردار بوده وپسره حتی نمی تونه ماهی یه سکه بده افتاده زندان . در هر صورت مشکلات زیاده و این داستانها و این درددل ها یه مسکنیه برای فرار از این مشکلات که نباید این جور باشه . اگه یک پسر و دختر هردوشون خدا ترس و خدا جو باشن و قانع باشند و توقعاتشونو کم کنند و پیرو علی و فاطمه باشند می تونن در نهایت خوشبختی و سعادت زندگی کنند . حتی در یه خونه خشتی با هم سر کنند و این ایمانی قوی می خواد . ما میگیم نمیشه .میگیم واقعیت چیز دیگه ایه ولی سارا جان حقیقت خیلی زیباتر از واقعیته ممکنه در ظاعر تلخ باشه ولی به شیرینی بهشته . پاینده باشی ..ایرانی

Sara گفت...

یادم رفت واسه پیام قبلیم اسم بذارم.میشه فقط بدونم چندسالتونه؟

ایرانی گفت...

سارای گل و دوست داشتنی ! من به حدود سن خودم در این سایت چندین بار اشاره کرده ام . حالا دو سه سال این ور و اون ورشو گرد کن . من از وقتی که خیلی بچه بودم پرسپولیسی بودم . الان سی ساله که پرسپولیسی ام . دیگه پیر مرد شدیم . ادای جوونا رو در میاریم . هرچند دل آدم باید جوون باشه . امروز این جوانیست که مرا به نوشتن وا می دارد وفردا , این قلم است که جوانی از دست رفته ام را باز می گرداند . این عبارتی بود که خیلی وقت پیش ها ساختمش ولی چون برام مهم بوده فراموشش نکردم . هر وقت دلت گرفته بنویس . با خودت درددل کن . به آرامش می رسی . تسکین پیدا می کنی . واقعیات زندگی رو بهتر می بینی . زندگی ارزششو نداره که واسش عذاب بکشی . تو برای خودت بهتر از هر کسی هستی که بهش فکر می کنی . وقتی اینو قبول کردی اون وقت راحت تر می تونی به سوی اصول نیک زندگی بری . لبخند بزن . غم نخور . نه شادیهای این دنیا شادی هستند و نه غمهایش غم . امروز می گذرد آنچنان که دیروز گذشت . فردا روزیست که هر گز نمی رسد . با هر سرعتی که بدویم به آن نمی رسیم . تا زنده ایم در امروزیم . از امروزت لذت ببر . شاد باش . خوب باش پاک باش مهربان باش . دوست بدار تا دوستت بدارند . سارای نازنین ! روز و روز گار خوشی برایت آرزومندم و امروز و امروزهایی بهتر از امروز ...ایرانی

ناشناس گفت...

از علی گفتن که خوبه! اما چرا اینجا!!؟ اگه تو اینقدر به علی اعتقاد داری پس چرا این چرت و پرت ها رو تو مخ مردم می کنی؟ علی راضیه از کارت؟ می دونی چقدر گناه داری می کنی؟

ایرانی گفت...

هر وقت به من گفتی تو چرا و واسه چی اومدی اینجا و به این سایتها داری سرک می کشی منم یه جواب منطقی بهت میدم داداش . اگه میگی واسه امر به معروف و نهی از منکر اومدی اول برو اون جاهایی رو که باید درست شه درست کن بعد بیا به اینجا برس . برو داداش خدا روزیتو جای دیگه ای حواله کنه مردم نون ندارن بخورن میلیارد میلیارد می چاپن اگه مردی برو جلو اونا رو بگیر . یا علی مدد ! یا علی مدد ! یا علی ای خدا ما را از شر علی های قلابی و بت های خدا گونه رهایی بخش . موفق باشی ...ایرانی

 

ابزار وبمستر