ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فقط یک مرد 101

من عمری جون کندم تا به این درجه رسیدم . -خفه شو کونی کلاغ سیاه .. هرچی جون کنده باشی .. هرچی جنده شلاق زن بوده باشی فعلا که محتاج کیر منی . این مثل بیت المال نیست که بخواین بالا بکشین و یه تنگ شاش بالاش سر بکشین تا اون لقمه های حرومی که کوفت کردین هضم شه .. من کیرمو مفت و مجانی تو حلقوم دشمنان ملت فرو نمی کنم . کورخوندند مجتهدین زیر بار ظلم , سکوت کرده .. همین جوری مفت زن و دختر و خواهر و مادرشونو بگام و دشمنان دین و آزادی رو زیاد کنم ؟/؟ مجلس در سکوتی محض فرو رفته بود . یکی از اون خایه مالها دست بلند کرد و از رئیس مجلس که می خواست حرف بزنه انگار تو دهنش آب قرقره می کرد اجازه گرفت که یه چیزی بلغور کنه -آقا اجازه .. آقا اجازه .. رئیس مجلس گفت حرفتو بزن چرا خفقون گرفتی مگه می خوای دست به آب بری ؟/؟ -آقا این کوروش حرف سیاسی می زنه ما اگه بخواهیم حرف سیاسی بزنیم میگن گوشتونو می کشیم .. این نماینده بد بخت فلک زده که ارزش اونو نداشت اونو بندازن جلوی کفتار تا یه لقمه چپش کنه رو بد جوری شستم و گذاشتم تو آفتاب -خفه شو پفیوز .. از این بعد این منم که دولت تعیین می کنم . تو دهن شما می زنم . کیرمو رو به سمتش گرفته و کلاهکشو نشون داده و گفتم من به پشتیبانی این عمامه مجتهد اعلم و اعظم هستم . لازمم نکرده یک شبه منو از درجه حجه الاسلامی مجتهد کنید و یک روز و شبه کتابدارم کنید .. من با قلم کیرم فتوا صادر می کنم .. اگه به خاطر خدمت به خلق نبود اینجا در کنار شما نبودم و چرندیات شما رو گوش نمی کردم . دیوونه شونم کرده بودم . یکی از اون زنای کوس خلی که هنوز فکر می کرد در جامعه ای با مساوات و عدالت اسلامی زندگی می کنیم گفت .. -جناب رئیس ! اسلام دین برابری و عدالت است . مردم همه با هم مساویند . کوروش آریایی به خاطر حرفهای خلاف قانونش باید محاکمه بشه و هیچ فرقی بین اون و بقیه نیست . -آهای آبجی اگه کیرمو تو دهنت فرو کنم اون وقت نمیگی که عدالت اسلامی بر قرار نشده ؟/؟ اون سه میلیارد دلار رفت تو جیب عمه ام یا تو جیب بابابزرگت ؟/؟ ..خورد و دم نکشید -کوروش خان .. مصلحت نظام ایجاب می کنه که ما سکوت کنیم تا بتونیم مشتمونو بر سر دشمنان این آب و خاک فرود آوریم .. وای از دست این زنیکه کوس خل دیگه دیوونه شده بودم . رفتم طرفش گلوشو گرفتم و می خواستم خفه اش کنم . -تو اگه بمیری من کیرمو تو دهنت فرو نمی کنم .. مامورا اومدن و منو ازش جدا کردن . خیلی جوش آورده بودم . منو از مجلس خارج کردند ولی همچنان بد و بیراه می گفتم . این آدما دیگه جزو آدم نبودند . نمی تونستم این همه زور و خود خواهی رو تحمل کنم از طرف وزارت علوم و آموزش عالی یه مراسمی ترتیب دادند و قرار شد که من بعد از ظهر رو با یکی باشم و شب رو هم بایکی دیگه . اولی مال رشته ریاضی بود و دومی تجربی .. نمی دونم چرا تجربی رو هنوز رو نما نکرده بودند . ولی این ریاضی رو هر چی نگاه می کردم خیلی آب رفته بود و نمی دونستم که باید به کجاش بچسبم . خدا کنه یه خورده گوشت داشته باشه و بشه از گوشت تنش لذت برد . در هر حال دختر خوشگلی بود . مارو رسوندند خونه شون .. حس می کردم اگه یه بچه از این دختره داشته باشم خیلی با هوش میشه .. رفتیم خونه شون .. بابامامان شهلا جون به گرمی از ما پذیرایی کردند . این مادر زنه که چه عرض کنم ننه شهلا خانوم تا می تونست از شجره نامه دخترش گفت این که دخترش از بچگی باهوش و ذکاوت بوده و نشون می داده که چه دختر آینده داریه .. فقط زل زده بود لای شلوار من .خیلی بدن هیکلی و درستی داشت .. -آقا کوروش ! شهلا جون منم خیلی تپل بود این چند ماهه خودشو کشت که درس بخونه و رتبه خوبی بگیره واسه همین 20 کیلو لاغر شد وگرنه خیلی تپل بود . یه لبخندی بهم زد که انگاری بی میل نبود که خودش جای دخترش قرار بگیره .. -فکر می کنم آقا کوروش یه دوساعتی رو اینجا وقت داشته باشی .. -ببخشید مگه به شما کوپن دادند ؟/؟ -نه آخه ولی گفتم اگه وقت زیاد باشه شاید ..؟ /؟ نمی دونم چرا حس می کردم این شهلا نمی تونه سیرم کنه . تازگیها خوش اشتها هم شده بودم . مخصوصا اگه یه لقمه ای رو به عنوان اولین لقمه و غذای روز می خواستم بخورم اون باید حسابی آبدار و پر ملات می بود . من و شهلا تنها موندیم .. مامانش می گفت که شهلا جونم دوست پسر نداشته و خیلی هم خجالتیه .. نگران بود که اگه جری چیزی بخوره باید دختر یکی یه دونه اشو سریع برسونه دکتر -این قدر نگران نباشین شهناز خانوم . من تا حالا هشت ده تایی پرده پاره کردم و به اندازه کافی در این زمینه تجربه دارم . -خوب دخترمو ردیفش کن یه شیرینی پیش من محل داری -می خواستم بهش بگم در واقع این من هستم که دارم بهت شیرینی میدم . .... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

دلفین گفت...

داداشم عالی بود مخصوصا اوقسمتی که با کلاغ سیاها بحث میکرد التشو گذاشت تودهنه زنه ای کاش وسط مجلس زنه رو میکرد

ایرانی گفت...

ممنونم دلفین عزیزم ! اون زنه هم آرزوش بود ولی بعدا از این مدلها میذارم . شادکام باشی ...ایرانی

 

ابزار وبمستر