ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

ماجراهای مامان زبل 16

به نظرم ماه منیر یه بار از ماساژتایلندی می گفت . می گفت یه مدل مخصوص داره که ماساژمیدن بعد میگان . البته بیشتر مردا زنا رو می کنن ولی مردایی هم هستند که به زنا حال بدن . خودش هم یکی از این بر نامه ها روش پیاده شده بود . ماه منیر طوری از کلمه مخصوص استفاده کرده بود که فکر می کردم داره به همبرگر مخصوص میگه . -اگه دوست دارین لامپو خاموش کنم این کارو انجام بدم -ای وای آقا پژمان هرطور شما راحت ترین . مهمون حبیب خداست . همون روشن باشه بهتره شما بهتر می بینین و اون جاهایی رو که باید بمالین بهتر می مالونین . دست گلت دردنکنه . کیرش حالا دیگه شق شده بود و می شد یه جورایی امید وار بود . -شما چطور راحت ترین . می خواین در سه مرحله کارو انجام بدم یا دومرحله . -راستش من متوجه نمیشم . میشه یه توضیحی بفر مایید ؟/؟ -ماساژروی بدن و ماساژپشت بدن و مرحله تکمیلی یا این که همون پشتو بدم و برم رو مرحله تکمیلی -اگه همون اولی رو به ترتیب انجام بدین ممنون میشم . می خواستم بپرسم مرحله تکمیلی به چی میگه روم نشد . یعنی به همون گاییدن میگه یا یه مدل دیگه ای از ماساژه ؟/؟ -پس اشرف جون با این چیزی که گفتم مخالفتی نداری . -نه اصلا هر طور صلاح می دونین عمل کنین . اول در مرحله طاقباز قرار گرفتم . از بالای سر و صورت و گردن و شونه ها شروع کرد تا رسید به سینه ها . چشامو بسته بودم و کیف می کردم . گاه زیر چشمی اونو می پاییدم که چیکار می کنه . دستشو قرار داده بود دور سینه های درشتم . دو تا دستشو دور یه سینه گذاشته با یه مالش نرم اونا رو تکون می داد . وای که چقدر کیف می کردم و از خوشحالی لبخند می زدم که می دونم از نگاه اونم پنهون نموند واسه همین بازم بیشتر این کارو انجام می داد . اومد پایین تر و از ناف و زیر ناف منم رد شد و روی کوس رو با یه فشار و دست مالی خاصی باهاش ور رفت که یه آهی کشیدم که شنید -درد داشت ؟/؟ -نه پژمان جون . بدون این که دستشو رو کوسم بکشه کشاله ها و پهلوهای رونمو مالش داد و رسید به پنجه های پام . عصبی شده بودم . مرد حسابی تو که سینه ها رو مالیدی . کوس مگه چقدر با سینه فرق می کنه ؟/؟ می خواستم بهش بگم نترس من چراغ سبزیم . اصلا زرد و قرمز تو کار من نیست . ولی نتونستم . این بار از مچ پا شروع کرد و دوباره رسید به دو طرف کوس . این بار دستشو گرفته و گذاشتم رو کوسم -آقا پژمان اینجا که دور از بدن نیست . گناه داره وقتی سینه ها رو مالیدی اینجا رو نمالی -مطمئنی که ناراحت نمیشی ؟/؟ -واسه چی . خون باید در تمام قسمتهای بدن به طور هماهنگ به جریان بیفته . اگه به این جا نرسین یه وقتی کارا ناقص میشه و کار خودتون زیاد میشه . -حالا که خودتون می خواین باشه . کف دسته رو که گذاشت رو کوسم همچین خیس بود که با دو تا چنگ زدن دیگه انگشتای دستش یه سری خورده و رفتن تو کوس من . یه خورده خجالت کشیدم از این که نکنه فکر کنه من گشادم . به نسبت زنای جوون گشاد که بودم ولی دلم نمی خواست همون اول تابلو شم . -آههههههه .. آهههههههه با چند تا آه کشیدن اون با سرعت بیشتری کارشو ادامه می داد . هر لحظه منتظر بودم کیرشو بفرسته طرف کوسم . واسه همین چشامو کاملا بسته بودم تا حرکت کیرشو با لذت و تماس بیشتری تو بدنم حس کنم ولی خبری نبود . نکنه خواجه باشه ؟/؟ نه این طور نیست . اگه خواجه بود که کیرش شق نمی شد . منو بر گردوند . -حالا از پشت . این جور که معلوم بود امشب از گاییدن خبری نبود . باید تو خماری می موندم و سماق می مکیدم . چاره چی بود . راهی نداشتم . یکی دو دقیقه ای مکث کرد . منم مخصوصا یه خورده کونمو همون خوابیده به طرف بالا قمبل کردم و اونم دو تا دستاشو گذاشت رو اون و از همون جا شروع کرد . -اشرف خانوم خیلی کار درسته . -ببینم درسته یا درشت ؟/؟ -از اونجایی که درشته درسته .. اینجا خیلی نرمش و مالش می خواد . افتاد به جونش و به شکلها و زوایای مختلف کونمو مالش می داد . دوباره داشت خوابم می برد . وقتی سر شونه ها و کمرمو هم ماساژداد و پشت پاهامو دیگه از حال رفته بودم . حتی کف دستشو هم از مسیر کون گذاشته بود لاپام و روی کوسم . چرا این کاری نمی کنه . چرا .. چرا . بدنم داغ شده . فشارم رفته بود بالا نفسام به شماره افتاده بود . دلم می خواست اون کارو شروع کنه و یه تکونی بخوره ولی واقعا دیگه کوس خل تمام شده بود . شاید من بی خود دلمو خوش کرده بودم و اون از بس کوس های جوون و ترو تازه گاییده بود مال منو سلیقه اش نمی گرفت . دوباره منو طاقباز کرد . -رسیدیم به مرحله تکمیلی .. توی دلم گفتم کوفتو رسیدیم به مرحله تکمیلی مرضو رسیدیم به مرحله تکمیلی . تکمیلی این بود ؟/؟ با این حال چون خوشم میومد  گذاشتم به کارش ادامه بده و این بار خیلی زودتر و راحت تر کوس مالی کرد . -البته اشرف خانوم این مرحله تکمیلی الف بود .. وای خاک توسرت  حتما الان می خوای منو پشت و رو کنی بگی تکمیلی ب .. رفتم خودم وارو شم دیدم دستشو گذاشت رو شکمم نذاشت تکون بخورم تا بفهمم چه خبر شده با کیرش به طرف کوسم حمله کردو و یک ضرب گذاشت تا ته کوسم . اینم مرحله 3 ب تکمیلی که آخرش بود و یه بر نامه دیگه از الان شروع میشه .... ادامه دارد .. نویسنده ..ایرانی

2 نظرات:

دلفین گفت...

مرسی دادشم عالیه ادامه بده

ایرانی گفت...

حتما دلفین گل و خوبم ...ایرانی

 

ابزار وبمستر