ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مامان تقسیم برسه 18

اثرات لحظه شیرین ارگاسم هنوز رو من باقی بود که معین این شرینی رو دو چندان کرد . -آخخخخخخ مااااماااااان آبم دارم می ریزه تو کوسسسسست -ولش کن به حال خودش .. کیرتو رها کن بذار تا جایی که می تونه خالی کنه . کوس بی حیای مامانت جا داره . -مامان کوست که تنگه -واسه  آب پسر گلش جا داره . اوخ چقدر داغه .. داره آتیشم میده .. یه لحظه معین به خودش لرزید خیلی خالی کرده بود . کمرشو گرفته به خودم چسبوندم . حس کردم آبش همه رو خالی کرده چون کیرش دیگه پرش نداشت ولی وقتی بغلش زده و اونو به خودم چسبوندم بازم چند پرش دیگه رو بعد از اون احساس کردم . البته اینا پس لرزه هایی بودند که در کل سه چهار قطره دیگه از منی معین رو فرستادن تو کوسم . خیلی دلم می خواست که بازم باهاش سکس داشته باشم . هرچه بیشتر زیر کیر اون بودم بیشتر لذت می بردم و نیاز بیشتری رو احساس می کردم . نمی دونم چرا سیر نمی شدم . بغلش زدم و بوسیدمش سخت درآغوشش گرفتم . لبمو گذاشتم رو جوجوهای مردونه اش .. خیلی از این کارم خوشش اومده بود . دستمو گذاشتم روکیرش که یه خورده شل شده بود هنوز جا واسه رشد داشت . پونزده شونزده سانتی می شد ولی با این تحریکات و ورزش و کار کشیدن زیاد اگه راهی بود باید اونو تا بیست سانت هم می رسوندم . درهر حال  همین کیر بود که منو به ارگاسم رسونده بود . تضمینی و دربست .. شبانه روزی در خدمت مادرش . سرشو گذاشته بود رو سینه ام و حالا اون از سر سیری یواش یواش داشت سینه هامو میک می زد . -معین جون -جون مامان . -میای همین جوری لخت بریم پشت این ساختمون یه هوایی بخوریم . زیر نور ماه و ستاره ؟/؟ -بریم مامان ولی اگه باد و نسیم نوزه پشه پدر آدمو در میاره . یه خورده اسپری به تنمون زدیم . حتما این پسره میگه مامانش دیوونه شده . چند متر اون طرف تر استخر کوچولوی روی بلندی خود نمایی می کرد . گرمم بود دلم می خواست داخل این استخر همین الان با معین سکس کنم ولی می دونستم طبع اون با این شرایط سازگار نیست و بیچاره پسرم مریض میشه . اگه بشه  فردا یا یه روزی که مبین و میلاد خونه نباشن این کارو انجام بدم خیلی عالی میشه . وقتی اینو با معین درمیون گذاشتم خیلی خوشحال شد و گفت اتفاقا فکر خوبیه و روز که هوا گرمه خیلی می چسبه . ازحرفاش معلوم بود که شب نمی تونه خودشو تو آب سرد بندازه . حق داشت پسرم . دوست نداشتم مریض شه . چهار پنج متر بیشتر از فضای ساختمونی روی تپه دور نشدیم . یه جای مسطح چهار متری با دور نمایی خیلی خوشگل رو انتخاب کرده و یه ملافه پهن کردیم و دوباره دراز کشیدیم . نسیم ملایمی که رو تن من می خورد آتش زیر خاکسترو روشن می کرد . -معین اگه سردت میشه بغلم بزن . -مامان من بزرگ شدم . این حرفا چیه . خودت که نیم ساعت پیش دیدی که چه جوری بزرگ شدم . می تونم مرد خونه باشم و از هر نظر هوای تو رو داشته باشم -آره پسرم من به وجود تو افتخارمی کنم . ماه کامل نبود ولی خیلی خوشگل بود . یه نقطه از زمین نورانی به نظر می رسید . ستاره ها چشمک زنون به من و معین نگاه می کردند . من و اون تو آغوش هم بودیم . قبل از این که من برم طرف اون اون بود که اومد طرف من و لباشو رولبام قرار داد . داشتم به این فکر می کردم که آیا از روی هوسه که داره منو می بوسه یا به خاطر جلب رضایت من این کارو می کنه که یهو متوجه حرکت کیرش که بین ناف و کوسم قرار داشت شدم . کیرش درحال شق شدن بود .. بی اختیار از زبونم پرید جووووون -مامان چی شده .. تو تاریکی و زیر نور کم  خوب نمی تونستیم همدیگه رو ببینیم . -هیچی پسرم راستش از این که می بینم بازم این حس و هیجانو داری که یه بار دیگه با مامانت سکس کنی خوشحالم . دستامونو دور کمر طرف حلقه کرده و کاملا یکی شدیم . لباشو ول نمی کردم . اول با بوسه های آروم و بعد با میک زدن و سرعتی زیاد تر . -معین معین .. من بازم کیر میخوام . چقدر اینجا به آدم آرامش می ده دنیای بزرگ زیر پای من و تو زیر کیر تو و کوس من . ستاره های بالا سر ما و ماهی که تسلیم عشق و هوس من و توست . منو بکن عزیزم بذار تو کوسم . من می خوام نیاز دارم . کیرتو میخوام . منو بکن .. هرجوری که خوشته منو بکن . دوست داری چه جوری فرو کنی تو کوس مهسا جونت زود باش من کیر میخوام .. -مامان می خوام قمبل کنی و زانوهات رو زمین باشه و از پشت بکنم تو کوست . خیلی حال میده  تو تاریکی چشامو عادت بدم به دیدنت و بتونم یه نمایی از اون کون خوشگلتو توی دیدخودداشته باشم . . هرکاری رو که می خواست واسش انجام دادم . قمبل کردم و یه گاردسگی گرفتم تا لذتشو ببره . دستاشو گذاشته بود رو کونم اونا رو به پهلوها بازشون کرد . چقدر هوس داشتم . فکر می کردم تازه میخواد منو بگاد . وقتی کیرش رفت تو کوس می دونم که دریایی از خیسی هوس رو توی کوسم احساس کرد ...ادامه دارد ..نویسنده ..ایرانی 

2 نظرات:

ناشناس گفت...

خيلي خوب داره ميره جلو
راستي امروز بازي پرسپوليس با اينكه دل و دماغ خوبي از تيم ندارم ولي اميد وارم كه برنده شه
جواباتو خوندم منم باهات موافقم كه مربي خوبي نداريم و از رفتن كريمي هم ناراحت واميدوارم ديگه ايرانسل فيلتر نكنه كه از اين مجموعه دور شم
جيبر

ایرانی گفت...

با درود به جیبر عزیز ..این پیام تو رو تازه دیدم . در خصوص پرسپولیس در نظر قبلی خودم مفصل نوشتم . در مورد کریمی خیلی اشتباه کردند . رویانیان خیلی زحمت کشید و برای تیم خرج کرد ولی مربی بی خاصیتی داریم . امیدوارم لیگ یک نریم . دلم میخواد پرسپولیس نتیجه بگیره ولی خوش بین نیستم همون پرسپولیس کوبنده سالهای قبل بشه ..که وقتی سه چهار تا گل می زدند و یک گل می خوردند ناراحت می شدند . ...ایرانی

 

ابزار وبمستر