ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

یک عروس وهزارداماد 21

راه خیلی مناسبی برای کم کردن این ترشح و درمان شما وجود داره . -آقای دکتر دستم به دامنتون . حداقل یه کاری کنین که اگه درمان کامل نشدم واسه چند روز آروم بگیرم . زده بودم به نقطه حساس -خانوم اون بسته به شما و فرهنگ شما داره -ببخشید مگه شما می خواهین اینجا درس بدین . -درس که نه ولی یه روش درمانی خاصی هست که ممکنه بعضی ها جنبه شو نداشته باشن که رو اونا پیاده شه . البته جسارت نشه ها منظورم شما نبودین . یه گوشه چشمی نازک کرده و گفتم ببخشید آقای دکتر حرف خودتونو می زنین و میگین منظورم شما نبودین ؟/؟ من برای هر کاری آمادگی دارم و جنبه شو دارم که هر کاری واسه در مان من انجام شه . -خب اجازه بدین که که یه معاینه ای از قسمتهای داخلی واژن بکنم .. انگشتشو یکی یکی فرستاد تو کوسم . با یه انگشت شروع کرد و دوتا و سه تا تا آخر که پنجه هاشومی کرد تو کوسم و می کشید بیرون و هر دفعه هم می پرسید چطوره و من در تعداد انگشتای بیشتر می گفتم بهتره .  -آقای دکتر این جوری بهم نگاه نکنین . من حالا فکر شما رو می خونم و می خواین یه کاری انجام بدین و اون وقت در تردیدین که عکس العمل من چیه . من که از اول گفتم حرفی ندارم . می خواهین شیمی درمانی کنین . گیاه درمانی کنین یا حتی انرژی درمانی -اتقاقا این چیزی که تو فکرمه یه چیزایی تو مایه های انرژی درمانیه . -ببینم شما به من انرژی میدین یا می گیرین ؟/؟ -هر دو تاش صادقه . -چه خوب پس این طور که معلومه شما هم درمون میشین و رو شما هم اثر مثبت داره . بر خلاف اون مدل انرژی درمانی که میگن یه فشار عجیبی رو انرژی دهنده میاره .. ملافه ملافه و لباس اضافه تنمو که عاریه ای بود ازرو بدنم انداختم و گفتم حالا من کاملا بر هنه ام . دکتر جون باید تمرکز بگیری بری تو حس ؟/؟ اوخ که چقدر با این رنگ دادنها و رنگ گرفتن های پزشک حال می کردم .. -خانوم این با اون انرژی دادن فرق می کنه . اینجا رو باید اول یه کارایی صورت بدی و بعد بری تو حس . اگه یادتون باشه گفته بودم که همین ناحیه ترشح دار شما باید بره تو کانال درمانی که از طرف من تعیین میشه و شما باید خودتونو باهاش هماهنگ کنین . -ببخشید این مجرای من یا همون به زبان عامه اگه جسارت نمیشه کوس که خودش کاناله یه جوری باید لوله توش قرار بگیره و به اصطلاح کانال کشی بشه که این مواد زائد و اضافه یا هوس آلوده رو خارج کنه و کنترل اونو به یه حد قابل تحمل برسونه ؟/؟ -یه جورایی مطلب دیگه دستگیرتون شده .. -ممنونم دکتر جون . فقط اون داخلو سیمان کاری که نمیخواین بکنین . -نه سعی می کنم از جنس خودش باشه .. پاهامو از پشت شلوارش به کیر ورم کرده اش رسوندم و گفتم بابا جونم تو که ما رو کشتی درش بیار درمان رو شروع کن . شوهرم خونه منتظره . اینو که گفتم گل از گلش شکفت . یه آه بلندی کشید و سریع خودشو لخت کرد . -ببینم با اون لوله گوشتی همجنس واژن می خوای درمانم کنی یا با همه بدنت ؟/؟ -ببخشید خانوم یه موقع تصور بد نکنین . من سوگند پزشکی خوردم که برای نجات بیمارم از هیچ کوششی دریغ نورزم و هدفم از این کار سوءاستفاده نیست . -می دونم اسمش استفاده هست . ممنونم سپاسگزارم -من از روشهایی استفاده می کنم که اثر بخشی بیشتری داشته باشه . -این جوری که از حالت شما مشخصه شما خودتون بیشتر نیاز به در مان دارین . کیرش عین شمشیر شده بود و اتفاقا یه جورایی هم شکل شمشیر بود . از پایین خیلی کلفت بود به وسطا و آخرا که می رسید یه نازکی خاصی پیدا می کرد . سرشو رسوند به کوسم و متوجه شدم که می خواد کوسمو بلیسه یا میکش بزنه -ببخشید اینم جزو درمانه ؟/؟ -جزو مقدمه شه . -فدات دکتر جون با این آخرین متد هات . باید یه کتاب در این مورد بنویسی . -حرفشم نزن که ممکنه فرهنگ جامعه ما این روشهای در مانی رو نپسنده -ولی من خیلی قبولش دارم . اوخخخخخ آقای دکتر سینا جون کوسمو بلیسش . -حیف از این تن و بدنی که کارش به این جا کشیده شه . -اگه شوهرم می خواست درمانم کنه که دیگه این سعادت نصیبم نمی شد که شما محبت کنین . -آخ آخ .  پزشک معالج من کوسمو میل می فرمود و هرچی که خیسی دور و برش بود و تو مغزکوسم جمع شده و میومد رو کار میل می کرد تا این که یه جای کار دهنشو بر داشت و گفت من الان این آلت گوشتی رو می فرستم داخل که تا اونجایی که میشه مواد مترشحه رو خارج کنه .. و اگه قصد دارین که درمان ریشه ای بشین حداقل هفته ای یه بار آخر وقتها بایدتشریف بیارین مطب . -اونش که حتما آقای دکتر . فقط این آلت گوشتی اسمش کیره که قصد فرو کردنش تو کوس منو دارین . این قدر به خودتون سخت نگیرین . راحت باشین . ماکه دیگه نسبت به هم غریبه نیستیم . می دونستم دکتر با شنیدن این حرفام کلی لذت می بره و خوش به حالش میشه . -داشتم می گفتم من این کیر رو که فرستادم تو کوستون شما یه بررسی بفر مایید که کوس لیسی قدرت درمانی بیشتری داره یا کیر رسانی . -من فکر کنم  شما خودت استاد تری ولی باید دید هر حالتی اثر خاص خودشو داره و در هر موقعیتی شیب این اثرات بالا و پایین میره درست مثل کوس و کون و کیر که نمودارش مرتب میره بالا و میاد پایین ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر