ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

یک عروس و هزار داماد 22

اجازه می فرمایید لباسامو در بیارم این جوری می تونم راحت تر کار کنم . -بفر مایید خواهش می کنم . اتفاقا منم این جوری راحت ترم و بهتر می تونم تحت در مان قرار بگیرم . کیرشو چپ و راست می زد به لبه های کوسم و دیگه نتونستم جلوی ناله هامو بگیرم . کوسم که در اثر بار داری یه خورده درشت تر نشون می داد نیاز به این داشت که یه خورده میک زده شه . دستامو گذاشتم رو سر دکتر و دهنشو به سمت کوسم نزدیک کردم و این جوری متوجهش کردم که باید از کوس خوری کارشو شروع کنه . اون به وظیفه خودش آشنا بود . طوری مزه می گرفت که من یکی رو به هوس انداخت که کاش می شد حالتمون طوری بود که اون کیرشو مینداخت تو دهنم تا من بیکار نباشم .  هرچی از خیسی های کوسمو تحویل دهن گرمش می دادم بازم تمومی نداشت . مرتب وارد دهنش میشد و اونم همه رو تا آخرش می خورد . -فکر می کنی جای امیدی باشه که من درمان شم . با این هیکل و تن و بدنی که داری خیلی کار می ربره . حرف نداری . ولی در مورد درمان چه عرض کنم . باید تا آخر کار شرایطو ببینم . ممکنه مجبور شم هفته ای دوبار این ویزیت رو تجویز کنم . یه عشوه دیگه ای اومده و گفتم فدای تو دکتر جون من که از خدامه شب و روز تحت در مان شما باشم . نمی دونین کیر درمانی چه مزه ای داره . -عوضش درمان آقایون توسط خانوما راحت تره . اونا با استفاده از شیوه کوس و کون درمانی می تونن مردا رو زود تر سر حالش کنن . -شما هم قوی هستین . دکتر جون . شما هم می تونین در مانم کنین . دیگه کوس خوری رو ول کرد و کیرشو که دیدم یه جونی تازه گرفتم . تخت آزمایشو پایین تر کشید و خودشو آروم انداخت رو من طوری که وزنش اذیتم نکنه . یه خورده هم از این که کوسم تپل تر شده سختم بود . -اووووخخخخخخخ اگه بدونین  این جور درمان کردنای زنای حامله چقدر برام لذت بخشه . -شما هم اگه بدونین وقتی زن حامله کیر می خوره چه لذتی داره . وقتی کیرشو فرو کرد تو کوسم حس کردم که در همون اولین ضربات کلی از اون مایع های هوسی رو که تو ناحیه هوسم جمع شده کشیده بیرون . جاهایی رو که می دونست با دست لمسش کنه لمسش می کرد . منم که دیگه هرچی رو خودم بود انداختم پایین تا پزشک معالج من راحت باشه . عجب هیکلی داشت این مرد . .دلم می خواست خودمو بندازم تو بغلش و سرمو بذارم رو سینه اش و یه عشقبازی جانانه باهاش داشته باشم ولی شرایط بدنی من این اجازه رو نمی داد . آخ که این مردا چقدر هیز و هوسبازن . تا بوی کوس به مشامشون می رسه فوری به طرفش حمله می کنن . ولی خودمونیم منم که تا حالا دست کمی از مردا نداشتم . اومده بود رو سر من کیرشو که از توی کوسم بیرون نکشیده بود ولی یه جوری بهم خیره شده بود که انگاری با تمام  وجودش داشت منو می خورد .-دکتر جون به نظر شما من مدت زیادی رو باید تحت درمان باشم ؟/؟ -ظاهر امر که این طور نشون میده . شما بعد از زایمان هم باید تا مدتها تشریف بیارین تا از زوایای مختلف روی شما کار بشه .. -  اگه بدونی اگه بدونی چقدر فعالیت از زوایای مختلف رو دوست دارم . پاهای منو طوری که خسته نشم به دو طرف باز کرد و به یه جایی هم آویزون کرد که راحت  به گاییدنم ادامه بده . من حالا ویار گاییده شدن داشتم و هر ضربه کیری رو که داخل کوسم حس می کردم اونو یه چیزی تو مایه های ار گاسم می دونستم . به دکتر گفتم اگه طوری منو بکنه که شکمم با جایی در تماس نباشه می تونم چند دقیقه ای رو به حالت سگی در اختیارش باشم . اولش تعارف کرد ولی قبل از این که جواب مجددی ازم بشنوه دست به کار شد وچون تخت کوچیک بود اومدم پایین و دستامو به تخت تکیه داده واسش قمبل کرده اونم کف دستشو گذاشت رو کوسم وبا یه حرارت بیشتری از حالت طاقباز شروع کرد به گاییدنم . منم که خیلی حال می کردم فقط این جوری زانوهام خیلی خسته می شدند . هیجان و التهاب رو تو حرکات دکتر می دیدم . مثل آدمای کوس ندیده  و نگاییده افتاده بود رو من -اگه می بینین اندام من الان مناسب نیست به خاطر وضعیت بار داری منه وگرنه من  هیکل بد فرمی ندارم . -کاملا مشخصه . وقتی که من حاضرم چند ساعت رو شما کار کنم دیگه خودتون حساب همه چی رو بکنین . -ببینم  حال و حالت شما به ار گاسم نزدیک شده .. من اینو از لرزشهای مخصوص درون شما متوجه میشم .. -وای دکتر جون شما در این کار هم تخصص دارین ؟/؟ -این بیشتر از این که حالت تخصصی داشته باشه یه حالت تجربی داره . -مگه شما بیمارایی مثل من زیاد دارین -نه .. ولی مگه طوری شده ؟/؟ من در روز بیمار زیاد دارم .. دوست دارین فقط شما رو درمان کنم .. -نمیدونم دیگه چی میگی فقط کوسمو بکن . حدسی هم که زدین درسته . حس می کنم یه چیزی در درونم داره می پاشه . دارم خالی می کنم . یه حس خوبی دارم . این شوک واسه بچه و مادرش که زیان نداره . -نهههههه نههههه یه شوک مثبته و پشت سرش هم اون ویتامین و آمپول تقویتی رو که می خوام بهتون تزریق کنم که خیلی کار سازه . اولش حواسم رفت پیش سرنگ ولی بعدش متوجه شدم که منظورش همون کیر وآب اونه که میخواد بریزه تو کوسم . .... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر