ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فقط یک مرد 98

اوخ این دیگه عجب دکتری بود . این از تن و بدن یک دانشجوی تازه به دانشگاه رفته تازه تر و آبدار تر بود . من با این تن و بدنهای سفیدی که دور و برم بودند و باهاشون حال کرده بودم چطور می خواستم برم کشور های افریقایی و به اونا حال بدم . چقدر با این ادا و اطوار های خانوم دکتر حال می کردم . گوشی به گوشش بود و بایه عشوه خاصی اونو میذاشت رو قلبم .. -ببینم کوروش قلبت چقدر واسم تند می زنه .. -دوستت دارم خانوم دکتر فریبا .. -ببین فریبا چه خوب تونسته فریبت بده ؟/؟ گوشی رو از گردنش در آورده و اونو بغلش کردم . خیلی سست شده بود . -هر چی آدم با این کیر مصنوعی حال کنه ولی کیر طبیعی یه چیز دیگه ایه .. میگن اگه زیاد با مصنوعی کار کنی طبیعی لذتی نداره ولی من دارم با کیر کوروش آریایی حال می کنم .. -ببینم  فریبا جون اونایی که منتظر نتیجه معاینات هستند دلواپس نشن . نگن چقدر دیر شده . -کسی جراتشو نداره رو حرف ملکه فریبا حرف بزنه . تازه اگرم بفهمن چه غلطی می خوان بکنن . حرف حرف منه . فقط سلطان کوروشه که بر جسم و جان من ریاست می کنه . -حالا فریبا جون من که حس می کنم خیلی داغم . کیرم دچار یه لرزشهای خاصی شده و همون حالتی داره بهم دست میده که انگاری برای اولین باره که دارم سکس می کنم . حالا نظر شما چیه .. -کوروش جون تو فعلا از یه جوان تازه بالغ شده هم  هوست بیشتره و قدرتت هم زیاد تره . ببین این تنها کیر کاری دنیاست حرف نداره . با این که فعالیت های اخیر یه خورده مشکل زود انزالی رو در من بر طرف کرده بود ولی وقتی خانوم دکتر لبای خوشگلشو که با یه روژگوجه ای اونا رو بر جسته اش کرده بود گذاشت سر کیر من و خواست اونو به طرف پایین غلش بده اصلا دلم نمیومد لباش کم رنگ شه .. -یه جوری میک بزن که از خوشرنگی اون کم نشه -کوروش اگه پاکش هم کنم لبای منم خیلی خوشرنگه .. دلم می خواست پوست سفید تنشو گاز بگیرم و هر جور که عشقمه بخورمش . اون خیلی خوشگل بود . دستم رو کوس براقش سر می خورد . وقتی که خم می شدم تا با کف دستم کوسشو لمس کنم یه خیسی خاصی رو حس می کردم که انگاری با بقیه فرق می کرد . یه غلظت کمتر ی با یه لطافت بیشتری داشت . داشتم فکر می کردم شاید به خاطر برق انداختن کوسش باشه ولی اکثرا به همین صورت بودند . شایدم من اون چیزی رو که دلم می خواست تصور می کردم . نتونستم دیگه صبر کنم . کیرمو از دهن فریبا بیرون کشیده و اونو رو تخت درازش کردم و کوس سفید و یک دست اونو انداختمش توی دهنم . حتی نفسهامو تو کوسش می کشیدم . لای پاش . حاشیه های کوسش هم یه ذره لک نداشت . همه جای تنش سفید و خوشبو و هوس انگیز بود . -فریبا جون چقدر کوس بامزه ای داری . حتی خیسی اونم انگار یه طعم دیگه ای داره . مزه یه توت فرنگی شیرین یا ملس تو مایه های شیرین رو داره . چقدر از این مزه خوشم میاد . کونشو بالا می آورد و کوسشو بیشتر به دهنم می مالید و واسم نازبیشتری می کرد . با زبونم وسط کوس و لبه های دو طرفشو طوری لیس می زدم که لبای بر جسته شو از هوس گرد می کرد -اووووووفففففف .. کوروش .. حقا که حق تو بوده که میون این همه مرد تو دنیا تنها کسی باشی که می تونه .. می تونه یه زنو به اوج هوس برسونه . حاضرم چند میلیارد آدم روی زمین همین حالا شاهد تسلیم شدن من باشن و من از جام بلند نشم . -بگو من چیکار کنم -هرکاری که دلت میخواد انجام بده . هر کاری رو که دوست داری و تمنای اونو -فریبا من تمنای تو رو دارم . ولی فعلا که دارم با کوست حال می کنم . اونو به لرزه در آورده بودم . سینه هاش وای نه ریز بود و نه درشت . به اندازه سینه های یه دختری که تازه میخواد ازدواج بکنه . من عاشق این سینه ها بودم . سینه هایی که خودم بتونم تحریکشون کنم و درشتشون کنم . ولی این سینه های سفت و سفید که هر کدومشون توی کف دست جا می شد منو به فکر فرو برده بود که واقعا خداوند خالق چه زیباییهایی که نیست .  زیبایی هایی که گرایش به اونو در فطرت ما قرار داده .. دستامو گذاشته بودم رو سینه های خانوم دکتر .. کاش می تونستم همزمان همه جا رو با هم داشته باشم . همه جا رو با هم . فریبا چشاشو به پایین انداخته بود ,  به سرم و اون ناحیه ای که داشت کوسشو میک می زد . حالا اون از جاش پاشد و با دست  گذاشتن رو سینه ام منو خوابوند و رو کیرم نشست . طوری لذت می بردم که انگاری  پر یه پرنده ای به ملایمت رو کیرم کشیده میشه و داره بهم کیف میده . گاهی وقتا قبل از جلق زدن این کارو می کردم . یه چیز نرم رو کیرم می کشیدم . مثل یه پر .. .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

3 نظرات:

دلفین گفت...

عالیه دادش ادامه بده

ایرانی گفت...

درخدمتم داداش دلفین ...ایرانی

ایرانی گفت...

آره داداش گرامی با تشکر از پیام گرم و محبت آمیزت , در ذیل داستانهای بابا بهتر از شوهر و فقط یک مرد 96 تو ضیح مختصری در خصوص بعضی از داستانها داده شده .. در فرصتهای بعدی باز هم در این خصوص توضیحاتی خواهم داد . شاد و سربلند باشید ...ایرانی

 

ابزار وبمستر