ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مامان بخش بر چهار 94

-مادر تو یک قهرمانی . تو اگه نبودی راهنمایی های تو نبود من چیکار می تونستم بکنم .
-اسحاق جان من نقش یک مربی فوتبال را داشتم تو تا خودت اون آمادگی رو نمی داشتی نمی تونستی کاری انجام بدی . ماریو زاگالو برزیل رو در جام جهانی 1970 قهرمان کرد اما همین شخص واسه تیم کویت نتونست کاری بکنه و کار به جایی رسید که تیم دوم ایران هم در مقدماتی جام جهانی 78 کویت رو شکست داد .
-مامان تو اینا رو از کجا می دونی ..
 -یک مربی باید همه اینا رو بدونه .
 -بچه ها به هوشش بیارین . اگه هوش نیومد به اورژانس  و آمبولانس زنگ بزنین که بیان اونو ببرن .میگن  زنی در اثر اصابت یک کیر کلفت راهی بیمارستان شد . ولی خب کون تنگی داشت .
 خونواده نوروز خان رنگ به چهره نداشتن . رو محجوبه که داشت چشاشو باز می کرد خم شدم . منصوره رفت سر وقت دخترش .
 -عزیزم حالت خوبه ؟ اسحاق خیلی بیرحمی .
- منصوره خانوم من خارج از مقررات رفتار نکردم .  حکمتی بود که این تیر یا همون کیر به هدف بشینه و ما رو سیاه نشیم .
 منم رو کردم  به نیما گفتم : آقا پسر یادت باشه چی بهمون گفتی .. می خواستی جبران کنی ؟ این قدر به خودت نناز . سعی کن در زندگی طوری رفتار کنی که از شکست سر افکنده نشی . بتونی قبولش کنی و پیروزی تو رو مغرور نکنه یک آدم همیشه پیروز نیست .  زندگی فراز و نشیب زیاد داره . اگه می خوای همیشه پیروز باشی همیشه عاقل و هوشیار باش اما خیلی کم پیش میاد که یه آدم همیشه هوشیار و عاقل باشه .
 محجوبه با آه و ناله از جاش پا شد ..
-این دیگه چی بود ..
افشین : گرزگران بود کیر داداشم .
 احسان : کیر رستم بود .
 اشکان : اگه در شرایط عادی بخوری که این جوری نیست که بخواد جرت بده . محجوبه : فکر نکنم تا یه مدتی بتونم بشینم .
 -دستات که کار می کنه بخوای به دستورات اسحاق گوش کنی و انجامش بدی ...
 -در حد توانم باشه خیلی راحت این کارو می کنم . منو از چی می ترسونی ..
 -از همون چیزی که تو ما رو در تئوری می ترسوندی . حالا ما در عمل تو رو می ترسونیم .  شما خانوما هم خوب برای ما شاخ و شونه می کشیدین . البته محبوبه جونو چون اذیت کردین اون تا حدودی از ما حمایت کرده دستش درد نکنه ..
 محجوبه : عمه مزدور خائن ..
محبوبه : خجالت بکش حقته که خودم حالتو بگیرم . حیف که کون درد رو بهونه می کنی تا از زیر جریمه سنگین در ری . فکر کنم اگه مشکلت هم رفع شده باشه خودت رو به درد می زنی تا بتونی از دست ما خلاص شی . ولی این رسمش نیست .
-بازم از این مسابقات بر گزار می کنیم . این جوری نیست که هیچوقت برنده نشیم . 
-ولی تو باید درس اخلاق رو از خونواده ارغوان خانوم یاد بگیری ...
 اسحاقو که هنوز غرق در شوک پیروزی بود کشوندم گوشه ای و دستور اولین مرحله رو بهش دادم .
- محجوبه یک خیار میدم به دستت . تا اونجایی که جا داره اونو فرو می کنی توی کون نیما ..
محجوبه  نگاه عجیبی به خیار انداخت ..
 -نترس کلفت نیست ولی خیلی سفته . فکر نکن می تونی کمر خیارو از وسط نصف کنی و توی کون شوهرت گیر کنه . این خطر ناکه ..
نیما رنگ و روش زرد شده بود .
-خیلی درد داره من چه جوری تحملش کنم .
-همون جوری که ما زنا اونو تحمل می کنیم .
 -می تونم خیار رو به روغن آغشته کنم ؟
 -ایرادی نداره . حتی می تونی کون شوهرت رو هم روغن مالی کنی .
-من یادم نمیاد تا حالا چیزی داخلش فرو کرده باشم.
 -از یه جایی باید شروع کن نیما جان .  نیما یه استیل سگی به خودش گرفت و کونشو به دو سمت بازش کرد .. 
-محجوبه سوراخو می بینی ؟
-آره مگه تو بدون سوراخی ؟
-خیلی ریزه من می ترسم .
-مرد باش . به این فکر کن که زنت چند دقیقه پیش چه دردی رو تحمل کرده .  یه نگاه به کیر اسحاق و کلفتی اون بنداز و یه نگاه هم به این خیار . اگه جای این خیار کیر اسحاق بخواد از این مسیر بره تو می تونی اونو تحمل بکنی ؟
خیلی خنده دار بود . محجوبه که نوک خیارو گذاشت رو سر سوراخ کون شوهرش اون یه لحظه خودشو عقب کشید .
-آخخخخخخخخخ دردم اومد .. کونم پاره شد ..
-نیما جون من هنوز کاری نکردم . فقط یه تماس کوچیک داشت . نگاه کن خیارو دارم طوری با کونت بازی میدم که فکر کنی داره قلقلکت میاد .
 این بار دیگه محجوبه یه فشاری به این خیار قلمی آورد و اونو تا نصفه فرو کرد توی کون شوهرش .. گوشامونو داشتیم تا از دست این جیغ کشیدنهای نیما کلافه نشیم ... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر