ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 98

آیدین زبونشو تا اونجایی که می تونست از حلقش در آورده بود ..
 -آفرین پسر خوب . همین جوری ادامه بده ..
 دو تا پای تپلمو از دو طرف یه صورتش فشار می دادم .
-حالا می تونی تا دلت بخواد حال کنی . فقط باید حواست باشه که مهرداد از این موضوع چیزی نفهمه . اون مریضه . اون بعدا می خواست حالتو بگیره . واست پاپوش درست کنه . ولی من برای تو یه چیز دیگه ای درست می کنم . حالا پاهامو  به نوبت می گیری توی دستت .. از سر کس تا نوک انگشتامو لیسش می زنی . اونو فرو می کنی توی دهنت . خوب که بهش حال دادی اون وقت میای سوراخ کونمو می لیسی و من از این کار خیلی خوشم میاد . اون قدر باید لیس بزنی تا  گردنت به اندازه کافی درد بگیره . من تشخیص میدم که کی بتونی حالت خودت رو عوض کنی .
 یک دهن سیر کونمو لیس زد  . حسابی خسته و داغش کرده بودم . رفته بود در کف کسم . کیرش تیزشده  نزدیک بود پوست پاره کنه ولی بهش اجازه شروع برای ورود به کسمو نمی دادم  . در عوض کیرشو با یه دست گرفتم و یه فشاری بهش آوردم .
-چیه درد گرفت ؟ همین کیر بود که می خواست جلوی شوهرم آبرو ریزی کنه .  تو و اون درست می خواستین منو تبدیل به یک زن هرزه کنین و فاتحه منو بخونین .
رو تخت دراز کشیده و با کیرش ور می رفتم .. اول با فشار دستمو از بیضه به سر کیرش می رسوندم بعد خیلی آروم به حرکت جق زدن برای اون ادامه دادم .. آبشو رو سینه هام خالی کردم . دوست داشتم بگم که زبونتو بذار رو سینه ها و شکمم و آبتو بخور ولی دیدم دیگه خیلی کثیف کاری میشه و ممکنه همون لبا رو بذاره رو لبام تازه زیادی تنبیهش کرده بودم .
 -حالا آیدین خان دیگه بهانه مهانه نمیاری . مثل یه تازه داماد پر هیجان شروع می کنی به کردن من . اگه ازت راضی نباشم ولت نمی کنم .
 -اوووووووووخخخخخخ طناز من دارم دیوونه میشم . چه استیل قشنگی داره کونت .
-ببینم میشه از خود قالبش یه نقاشی با حال در بیاری .
-اگه وسایلشو داشتم همین حالا این کارو می کردم .
 -پسر تو مگه خواجه ای ؟ الان چه وقت این کارا بود .
 -راست گفتی طناز .. . ولی دست خودم نیست . 
-فقط تو نیستی که به هیجان اومدی . خیلی ها اینو می خوان .
-پس تو خیلی دوستم داری که خودت رو در اختیار من گذاشتی.
 -آره آیدین جون . خیلی دوستت دارم .
-تا چه حد
 -تا همین قدر که دلم می خواد سر به تنت نباشه . زود باش کارت رو انجام بده الان چه وقت این حرفاست . کون گنده و خوشگل من ورزش می خواد . دست مالی می خواد . خرج داره .
 -ووووووییییی طناز اون دفعه بهت گفتم ؟
-نمی دونم چی رو؟
 -این که جنیفر لوپز غلط کنه کونی مث کون تو داشته باشه.
 -اون کونی که کون نداره . همه اینا واسه کلاس گذاشتن و جلب توجه کردنه . این همه کون درست و حسابی داریم حالا این نوبرشو آورده . اصلا می خوای توی اینترنت یه عکس کون از جنیفر لوپز رو در کنار کون من قرار بده ..  به این بینندگان نگو این دو تا کون مال کیه . اون وقت با یه نظر سنجی معلوم میشه طرفداران کدوم کون بیشترن . حالا زود باش دیگه من تا فرداشب نمی تونم همین جا بمونم . شوهرجونم جون خودش دلواپس میشه .
وقتی آیدین اون جوری از کونم تعریف می کرد حس کردم که با تمام وجود و هیجانش داره تعریف می کنه . همین منو به این فکر فرو می برد که بی تقصیر هم نیستم که تنوع طلب شدم شاید از اونجایی هم که دوست ندارم بدنم اسراف شه و بتونم به خیلی ها لذت بدم خیلی شور و حال نشون میدم . با این که زیر کیرش خوابیده بودم ولی دست از سرش بر نمی داشتم . دو طرف پاهامو گرفت .. انگاری براش سنگین بودم ولی کسم بوی کیرو احساس می کرد . دیگه می دونست تا ثانیه هایی دیگه با رفیقی دیگه دمساز میشه . حدسم کاملا درست بود . کیر آیدین شکاف کونمو شکافت و مستقیما رفت داخل کسم .
-پسر کارت رو کردی ؟
 -تازه شروع شده .
-می دونم . می دونم عزیزم خیلی هم باهات کار دارم .
-راضی کردنت خیلی سخته ..
 -اگه راهشو بلد باشی اون قدر ها هم که فکر می کنی سخت نیست . فرض کن داری نقاشی می کنی.
 -ولی خوب رنگمون کردی طناز جون .
 -نقاش تویی . ما یه رنگ خالص می پاشونیم . دو تا دستامو نگه داشت و کیرشو به سمت جلو حرکت می داد .
-تو هم خیلی خوب واردی . .... ادامه دارد .... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر