ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

بابا بخش بر چهار 90

-بابا جونم . چه خوب گاز می گیری . خیلی دوست دارم همین جور گاز گرفتن هاتو .. دوست دارم . دوست دارم میک زدنهاتو . همه کاری رو دوست دارم . .
-جوووووون . لای پای تو .. وسط شکاف کونتو ..
 زبونمو تا اونجایی که می تونستم از دهنم در آوردم و کون النازو هم تا می شد بازش کردم و اونو کشیدم رو جفت سوراخاش .. نوک زبونو از رو سوراخ کون به طرف پایین روی کس می کشیدم و برعکس .
-بابا بد مزه نیست ؟-خیلی خوشمزه هست . مال دخترمه ..
-بابا بخورش . تولیدی خودته . اصل اصله . فقط واسه توست . من شدم عروس تو .. عروس گل تو ..
 -تو خودت گل هستی و بودی و خواهی بود . همیشه عروس خوشگل من بودی .
 -اردی جونم  بازم هوس کیر کردم . نمی دونم چرا . شاید چون کسم تازه نوبرش کرده سیر نمیشه . ولی می دونم کیر بابا همیشه واسه من نوبریه .
 -صبر کن خوب خوب بخورمش .. خوب داغ و برشته ات کنم .
-بابا جونم اون وقت اگه زیاد برشته ام کنی واسه تو خشک نمیشم ؟ 
-خودم خیست می کنم تا همیشه تازه بمونی .
-فدای بابای همیشه تازه خودم بشم که به من انرژی میده .
-دوستت دارم . دوستت دارم عزیزم . بیشتر از خودم ..
 -حتی بیشتر از اون سه تا خواهرام که دیگه  نری طرفشون ؟
-باز که شروع کردی . اونا ازدواج کردند و شوهر دارن و اختیار .
-یعنی اگه شوهراشون اجازه بدن که با این ببو گلابی بودن اونا ازشون بعید نیست که همچین اجازه ای هم بدن تو بازم با اون سه تا دختر سکس می کنی ؟
 -اصلا چطوره با تو هم سکس نکنم .
-چرا موضوع رو عوض می کنی پدر . با منم سکس نکنی ؟ حالا که کار خودت رو کردی و تمومش کردی ؟ حالا که منو به اینجا رسوندی با من ازاین حرفا می زنی ؟
-دیدی .. دیدی الناز از اول هم گفتم و می دونستم که تو جنبه نداری و وقتی که کار ما به این جا کشیده بشه اون وقت  رو من منت می ذاری که من می خواستم و من سبب شدم که تو یک زن باشی و بخوای مسئولیت منو به رخم بکشی.
-یعنی تو هیچ احساسی نداشتی و نمی خواستی ؟/؟
 -مگه میشه این خواسته من نبوده باشه ؟ تو مگه این کیر سفت و سخت منو نمی بینی ؟ عزیزم چرا با هام لج می کنی ؟ چرا بحث های الکی می کنی . ما اومدیم این جا تا از لحظه های خودمون لذت ببریم . نه این که با خودمون بپیچیم . زندگی بازیها داره با آدم . من نمی خوام تو رو اسیر یکی از این بازیهای بدش کنم .
-تو به من خوبی کن پدر . مال من باش . مثل یک شوهر . خواهرام شوهردارن و منم می خوام شوهر داشته باشم . -خب واسه تو هم شوهر پیدا می کنیم.
 -خودت رو نزن به کوچه علی چپ . منظورمو به خوبی فهمیدی  . همش می خوای یه جوری منو هم از سر خودت وا کنی و بری به دنبال تفریح و این جور بر نامه ها . چند تا از زنایی که تو عروسی بودن  و شوهر هم نداشتن یه جور خاصی نگات می کردن . بعضی ها هم که دور و برت بودن . مثل زیور خانوم همسایه روبرویی ما .
 -تو واسه این که من نیفتم به دام زنای دیگه دوستم داری ؟
-نه .. من دارم  ار سکسم لذت می برم .
 -الناز اصلا این همه سر و صدا و شلوغ بازیهای تو و تو و تو و من برای چیه ؟
-وای بابا این جوری که تو داری میگی مثل این که من همش دارم شلوغ می کنم .
 سرش داد کشیدم و گفتم می دونم تو رو چه جوری ساکت کنم تا  اون افکار منفی رو که در سر داری فراموش کنی . 
-بابا تهدیدم نکن ..
-صبر کن تا بهت نشون بدم . کمرشو گرفته ..
 واسه این که سور پرایزم سریع باشه کیرمو به کسش فشار داده و اونو از عقب کردمش توی کس الناز ..
-آخخخخخخخ نهههههههه نهههههههه  بابا .. اوووووففففففف کسسسسم می خواستی این جوری نشون بدی ؟ بده .. بده .. من دیگه اصلا هیچی یادم نمیاد که سر چی بحث داشتیم . ووووووییییییی کسسسسسسم می خاره تند تر .. تند تر .. کونمو بازش کن . خوب ببین . بیشتر بیشتر . اگه کیرت جا داره بیشتر .. چرخای موتورت رو هم بفرست توی کسم . بابا بابا .. اوخ فدات .. همین جوری آتیشم کن منو بزن . کاش زود تر این کارو می کردی . من دیگه هیچی نمیگم . خیلی  خوشم میاد . برام تعریف نمی کنی اون جا چه خبره ؟
-خبرا دست شماست دخترم .
-بابا خبرا توی کسمه .. یه دو سانت پایین تر از جایی که قبلا فرو می کردی داخلش . پدر جونم کونم ازم ناراحت شده یعنی از تو ناراحت شده . خبری کوس میگه نو که اومد به بازار کنه شده دل آزار ..
 -عزیزم به موقعش کون تو رو هم می کنم ..... ادامه دارد .... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر