ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 110

مهرداد کارش رسیده بود به اون جایی که داشت کون منو می بوسید . زبونشو گذاشته بود روی سوراخ کونم . می دونم خیلی دلش می خواست حرف بزنه . احساسات خودشو در قالب حرف زدن نشون بده ولی انگاری یه چیزی مانعش می شد .  می ترسید که من متوجه دو صدایی شدن شم . بذار در همین حال و هوا باشه . این جوری  کمتر به این فکر می کنه که همه این کارا ممکنه یک حقه باشه .
 -اووووووففففففف کونمو بخور . زبون بزن .. زبون بزن . بگو بگو بگو خیلی دوستش داری . بگو همشو می خوای .  همش مال تو . مال تو .
مهرداد کونمو بیشتر بازش کرد و کف زبونشو کشید روی اون . دلم می خواست بیشتر بازش کنه ولی دیگه دچار سوزش شدید و قاچ گرفتگی و پارگی می شدم . هر چند این کارش به من لذت شدید می داد .
 -جوووووون جووووووون ولم نکن . ولم نکن . من می خوام اون کیرت رو . آروم آروم .. بخورش .. داغم .. داغم .. چه جوری هم زبون می زنی هم منو می کنی ؟!
 اینو که گفتم مهرداد دیگه ترس برش داشت زبونشو بر داشت .
 -کی بهت گفته زبونتو از رو کونم بر داری . باید گازش بگیری . مگه خودت نگفنی که کون من به درد مجسمه سازی می خوره ؟ تو خودت دوست داشتی عکس اونو به همه جا نشون بدی . .. این طور نبود ؟
مهرداد که دیگه پاک قاطی کرده بود رفت زیر گوش  فرنود و یه چیزی بهش گفت . به نظرم گفته باشه که من دارم قاطی می کنم و پرت  و پلا میگم . ترس برش داشته بود . حالا دیگه کمی شجاع تر شده و به خودش این اجازه رو می داد که با فرنو د راحت تر حرف بزنه بدون این که این ملاحظه رو بکنه که من دارم متوجه جریان میشم . با صدایی خیلی آروم و آهسته گفت
-ببینم نکنه اون به حالت عادی بر نگرده و بیچاره شم ..
 فرنود هم گفت آقا مهرداد اون تا یک ساعت دیگه به حالت عادی بر می گرده هر کاری دوست داری از همین حالا شروع کن به انجامش . من یه ساعت دیگه میرم . حداقل دو ساعتی رو اثر داره می تونی بیشتر بهش بدی و اون ریسکه . نگران نباش . اون گاه فکر می کنه که هر دو نفر ما یه نفریم و اون شوهرشه . گاه هیشکدوم از ما رو نمی شناسه و در عالم خودشه .
 -پس این حرفایی که می زنیم چی ؟
- شهوت زده به سرش . و فقط هر بار که در همچه وضعیتی گیر می کنه چند دقیقه لازمه تا قلق گیری کنی و بدونی که در هر زمینه ای فکر و روش اون به چه صورته . -فرنود ! به نظرت من می تونم بکنم توی کونش ؟
 -امتحانش ضرری نداره . فقط یه چیزی بمالون .. بمالون .. به سر کیرت و سوراخ کون اون . ولی منم دلم می خواد کون اونو بکنم.
-حالا تو از همون طرف اونوداشته باش تا هر وقت که ار گاسمش کردی ..
 مهرداد با لذت و هیجان کونمو خوب چربش کرد . با کف دستش مرتب می زد روی اون . با این که اون و فرنود مثلا به این نتیجه رسیده بودند که حرف زدنای ما نمی تونه تاثیری در من داشته باشه بازم صداشو خیلی آروم کرده و پایین آورده بود . فرنود هم با اون هم صدا شده بود . مهرداد کیرشو فشار داد به سوراخ کونم . با یه حرکت وقتی که قسمتی از کیرشو کرد توی کونم با یه فشار بیشتر به طرف عقب کمکش کردم تا قسمت بیشتری از کیرشو بکنه توی کونم . فرنود هم کمرمو داشت و کیرشو مرتب و به سرعت می کوبوند به ته کسم . صدای ضربات کیر دو مرد بر بدن من فضای اون جا رو پر کرده و هر سه تامونو غرق در لذت و شادی کرده بود . مهرداد انگار داشت می رقصید .
 -فرنود جات خالی که باشی جای من . .
دستشو گذاشته بود روی کون من و اون دو تا قاچامو به سرعت باز و بسته می کرد و بعد ولشون می کرد .
 -فرنود اگه بدونی این دو تیکه چه جوری می لرزن .  یه حالت ژله ای خیلی خوشگلی داره . بعد دو تا کیر اون وسط کاملا مشخص میشه .. جووووووون جووووووووون ... آخخخخخخخخ چه لذتی داره . چه کیفی داره .. من چه حالی می کنم . خیلی خوشم میاد   کسم جوش آورده بود . جوش آوردنی با لذتی شدید .  گاهی از هیجان و هوس به حدی می رسیدم که دلم می خواست به مهر داد بگم که من هوشیارم .من می دونم که تو داری لذت می بری از این که زنت جلو چشات توسط یه نفر دیگه داره گاییده میشه . ولی دوست داشتم این امتیازو برای خودم قائل شم که به عنوان یک زن نجیب و فدا کار برای اون باقی بمونم ودر واقع هر دو مون از این وضع راضی باشیم . داشتم ارضا می شدم .. حالا من نمی دونستم واقعا چی بگم که مهرداد شک نکنه . واسه همین سعی می کردم هوسمو کمتر با حرف زدن نشون بدم که اون مشکوک نشه  .... ادامه دارد .... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر