ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

ماه عسل در نیویورک 10

هم شروین و هم زنم هر دو شاهد این صحنه بودن .. شروین به مدت دو دقیقه تمام داشت کف می زد . اومد منو بوسید  .
 شروین : فدات شم فدات شم . اگه بهت بگم کاری کردی کارستون .. در کتاب گینس  باید ثبت شه میگی نه .. کاش جیمی این جا بود و می دید که از کیر ایرانی چه کارا که بر نمیاد . دوست دارم یه حالی به این جولیا بدی که این قدر به کیر شوهرش ننازه .. اووووووفففففف جووووووووون .. ولی بچه ها من دور بین رو گذاشتم رو اتومات ... از تمام این صحنه ها فیلم گرفته ...
 آتوسا به حرف اومد و گفت
-یه کاری نکنی که فردا فیلم ما بره اینترنت  
شروین : عزیز دلم آتی جون  این فقط برای خودمونه . من حوصله درد سر ندارم . ما داریم عشق و حالمونو می کنیم . دمت گرم داداش .. خیلی حال دادی .. حالا ما هم تلافی می می کنیم . کاری می کنیم که این زن داش ما سر حال بیاد و دیگه زیاد بهت گیر نده ..
 آتوسای به دمر افتاده سرشو بر گردوند عقب و زبونشو در آورد . اونا بوسه لب به لب و زبون به زبونو شروع کرده بودن .
 شبنم : آتوسا جون اگه می تونی  داگی استیل کار کنی ما می تونیم به خوبی ببینیم و حال کنیم .. ببینم شوهرم چه جوری از پس خواهر زنش بر میاد ..
 قلبم به شدت می تپید . تا این جاشو تونسته بودم یه جورایی تحمل کنم . شبنم از این که شوهرش کیرشو بکنه توی کس زنم لذت می برد . تازه می گفت  زنم زانو بزنه قمبل کنه  در یه حالت تقربیا سگی  و از پشت طوری به شوهرش کس بده که زوایای کیر و کس و حلقه و پوسته بیرونی کس زنم مشخص باشه .. .. منم از شبنم خواستم که قمبل کنه تا بکنم توی کونش ..
شبنم : درد داره .. درد داره ...
شروین : آرش جون !داره برات ناز می کنه .. اون به اندازه موهای سرش به جیمی کون داده .. به من هم داده خب ولی جیمی عین کون ندیده ها .. خیلی با کون حال می کنه . عاشق آنال سکسه .. میگم مرد  بذار زنت حال کنه لذت ببره سکس که فقط از راه کون نیست ..  جولیا بیچاره از دستش امون نداره .
شبنم : این جوری هم نیست که کسشو نکنه
شروین : ولی بیشتر کون می کنه . جولیا تا میاد خونمون  و میفتیم رو تخت اول کسشو میندازه رو کیرم ..
 چقدر قالب کون زنم هوس انگیز شده بود . داشتم حرص می خوردم . دلم می خواست من کیرمو فرو می کردم توی اون کس .. ولی دیگه نامردی بود . باید  می ذاشتم دو تایی شون حال کنن . از اون جایی که کون زنم برجسته بود باید دو طرفشو باز می کردی کیرت رو با هاش تنظیم می کردی و اونو می کردی توش .. اوووووویییییی شروین هم همین کارو انجام داد . کف دستشو چند بار مالوند به کس .. سر کیرشو چند بار در تماس با سوراخ کس قرار داد .. معلوم نبود داره چیکار می کنه .. انگار می خواست تفنگ شلیک کنه یا موشک هوا کنه . چند بار سر کیرشو به کس زنم زد و اونو کشید عقب در یکی از این دفعات کیرشو فرو کرد و تا انتها رفت توی کس آتوسا آتوسا : آهههههههههه آههههههههه .. ..
این آه آگفتن اون نشون دهنده این بود که خیلی خوشش میاد ..
شروین : داداش چه کس تنگی داره این خیلی به آدم حال میده ..  توپه ..
شبنم : مثل این که هنوز یک ماه هم از از دواجش نگذشته ها ..
منم واسه این که حرفی واسه گفتن داشته باشم و کس زنشو به رخ بکشم گفتم داداش کس زن داداش شبنم  هم خیلی تنگ نشون میده ...
 شروین : قابل شما رو نداره ..
 شبنم زیر گوش من گفت از کیسه خلیفه می بخشه  منم زیر گوش شبنم گفتم خود خلیفه می بخشه ؟
شبنم : فدات شم مال خودته .. من که صاحب کس نیستم .
شبنمو هم به حالتی که آتوسا قرار داشت در آوردم .. زانو زاده .. قمبل کرده .. یه حالتی مشابه حالت سگی ..
 شبنم : یادت باشه توی کسم آب نریختی ها ...
 -وقت وسیعه ..
شبنم : آره به شروین میگم بر نامه ها رو ردیف کنه که ما هم با شما یه چند روزی رو در لس آنجلس بگردیم . صدای گاییده شدن زنمو به خوبی می شنیدم ..  آتوسا مرتب لبشو گاز می گرفت .. منم دستمو گذاشته بودم رو سینه های شبنم و کیرمو به ملایمت روی سوراخ کون شبنم بازی می دادم .. حلقه کونش و اون لبه هاش یه خورده بیرون زدگی داشت . یعنی این سابیدگی از فعالیت زیادش بوده ؟ امید وار بودم که این حالت باعث شه که وقتی کیرم میره توی کونش زیاد دردش نگیره بتونه حال بده . این نشون می داد که گندگی کون  یا معمولی بودنش ربطی به گشادی و تنگی سوراخ اون نداره و اون بستگی به فعالیت  اون شخص داره . دور حلقه کونش التهاب خاصی داشت . هم قرمز بود و هم قهوه ای .. چین های دور کونش زخیم تر از چینهای دور سوراخ کون زنم آتوسا بود .. همه اینا واسه اینه که کیر در اون فضا ایجاد اصطکاک می کنه .. البته این چیزیه که میگن .. حلقه کون زنم تقریبا فابریک بود .. یعنی  همون دو باری که گذاشتم توی کونش طوری فریاد می کشید که من ولش کردم . البته بار دوم دو دقیقه کردمش و آبمو توی کونش خالی کردم .. چهار پنج سانت از کیرم رفت توی کون شبنم .. سخت نبود ..... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر