ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

ماه عسل درنیویورک 8

شبنم : آتوسا چی میگی ؟ راضی هستی ؟ به یک بار امتحان کردنش می ارزه . راستش من خودم بار اول که شروین جون این پیشنهادو بهم داد گفتم مرده شور بردنت مرتیکه بی غیرت ولی خب یک زن هم دارای هوس و هیجانه . این جوری نیست که خوشش نیاد ..
شروین : عزیزم واسه این که ثابت شه ما حسن نیت داریم می تونی از همین حالا حال دادن به آرش جونو شروع کنی .. البته با اجازه آتوسا جون .
 آتوسا : خواهش می کنم . این زن برای شماست .
 شروین : ولی باید حساب اینو هم کرد که اون طرف قضیه شوهر شما قرار داره  اجازه اون هم شرطه ..
این شروین پیش زنم خوب داشت چرب زبونی می کرد . ولی چاره ای نبود ..شبنم فضا رو به فضای سکسی تبدیل کرده بود . دیگه براش فرقی نمی کرد که چی بگه . حتی بعضی  حرکاتش صد و هشتاد درجه با اونی که نشون می داد فرق می کرد . مثلا دیگه براش فرقی نمی کرد که پیش آتوسا به من بگه هیز ..
 شبنم : آههههههه آرش . زود باش . زود باش دیگه .. نگات نشون میده که چقدر هیزی . چقدر هوس داری منو بکنی .. من کیرت رو می خوام .. کیرت رو می خوام . به من حال بده . بذار توی کسم . منو فشارم بگیر . توی بغل خودت فشارم بگیر . من یه عشق تازه می خوام یه هوس تازه ..
 شروین دستش رفته بود رو شورتش . اومده بود سمت ما ..
 شبنم : آههههههه آرش بی احساس یه چیزی بگو ..
کیرم از سوراخ شورتم زده بود بیرون . زنم نگاش می کرد .. یه جوری شده بود . ولی با جناقم لذت می برد از این که زنش داره با من حال می کنه ..
شبنم : آخخخخخخخ آرش  درش بیار شورتتو بکش پایین اون جوری استیلت قشنگ تره ..
شروین : می بینی شبنم ؟ چه کیر درشت و کلفتی داره ؟ دیگه جیمی نمی تونه قیافه بگیره و به خودش بنازه .. فدایی داری داداش . روی هرچی ایرونی رو سفید کردی .. دست هر چی امریکایی رو از پشت بستی . ولی این جیمی بچه با مرامیه . خودت می بینیش و متوجه میشی که  هر چی من گفتم درسته . ..
یعنی چه اون هنوز هیچی نشده می خواست جیمی رو هم وارد معرکه کنه ؟ ولی جولیا .. آخ جولیا .. جون میده واسه این که حسابی یه مانور حسابی توی کونش بدم و بگم مرگ بر امریکا دیگه شعار ما نیست .. امریکا کس داد امریکا کون داد .. ولی خب آتوسا رو هم باید می بخشیدم ..
شروین : معطل نکن .. ببین من اخلاق شبنمو می دونم . الان زنم با تمام وجودش رفته توی حس .. من و شبنم کاملا بر هنه و روی تخت شش نفره قرار داشتیم . دستشو گذاشت زیر بیضه ام . کیرمو آروم آروم فرو کرد توی دهنش .. -آخخخخخخخ ..اوووووووفففففففف .. آتوسا فقط داشت لباشو گاز می گرفت . سعی داشتم نگام به نگاش نیفته . می خواستم بهش بگم نوبت شوکه شدن منم میشه .. ولی چیزی نگفتم ..
 شروین : آرش خوش به حالت .. من تا حالا ندیدم شبنم این جور با احساس ساک بزنه ...
  دستامو فرو برده بودم لای موهای شبنم و آروم باهاش بازی می کردم .. بعد یه خورده تنه مو کشیدم عقب تا قالب کامل سینه ها شو ببینم . همونی بود که انتظارشو داشتم . دستامو از کناره ها رسوندم به سینه هاش .. چشای خوشگلشو آروم باز و بسته می کرد . مژگان بلند و ابرو های  کشیده اش چهره شو بیش از حد زیبا کرده بود . لبای غنچه ای با اون روژ براق قرمز وقتی از از انتهای کیرم تا به ابتداش می رسید .. اووووووفففففففف چه حالی می شدم .. به خودم فشار می آوردم که توی دهنش خالی نکنم . یه سرویس آبو واسه کونش کنار گذاشته بودم . وای شروین هم کاملا برهنه شده بود .. کیرشو گرفته بود توی دستش و به دیدن صحنه حال کردن من و زنش داشت جق می زد . به اوج هیجان رسیده بود ... شبنم که کیرم توی دهنش بود رو کرد به زنم و با ایما و اشاره بهش گفت که لخت شو .. ولی آتوسا سختش بود .. شبنم کیرمو ول نمی کرد .  دستاشو گذاشت زیر تی شرت آتوسا اونو از سرش در آورد .. سینه های درشت زنم افتاده بود بیرون .. .. یه شورت خیلی فانتزی به شکل نخ روی کون زنم خود نمایی می کرد . دستاشو گذاشت جلو سینه هاش... ولی شبنم زد به پشت دستش .. کیرمو از دهن شبنم در آورده افتادم روش.. لبامو گذاشتم رو سینه هاش
شبنم : آخخخخخخ نهههههههه آرش تو چقدر حشری هستی . بخورش بخورش .. در همون حال کف دستمو هم گذاشته بودم روی کس شبنم .. .. شروین رفت کنار زنم یا همون خواهر زنش نشست .. دستشو آروم گداشت دور کمر ش ..
 شروین : می بینی خواهر زن  عزیزم . ؟ چه جوری دارن با هم حال می کنن ؟ هر دو تا شون هیجان دارن ..
یه لحظه نگاهمو به نگاه زنم دوختم ..  شاید نگاهش به من  از روی حسادت و هوس بود .. شروین دستشو گذاشته بود زیر گردن زنم . می دونستم از اون جا می خواد بیاد پایین تر .. واسه لحظاتی یه جوری شدم .  شاید همون حسی که به آتوسا دست داده بود می رفت که به من دست بده . نمی تونستم شاهد این صحنه باشم .. شاید اگه خیلی زود تر کارشو تموم می کرد من می تونستم به خودم بگم مرگ یک بار شیون یک بار ..
 شبنم : من کیر می خوام . من کیر می خوام .. کیرت رو بده .. ووووووویییییی راست میگی شروین .. کیر آرش  از کیر هر دو تا تون با حال تره . توی دهنم که بودراه نفسمو بند آورده بود ..
شروین : زن خوشگل من خوب حال کن که اگه کیر با جناق من   بره توی کس و کونت دیگه چی میشه ؟!! ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر