ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 135

رفتم رو کامپیوتر و اون صفحه ای که باید می رفتم . اوووووووهههههه کیر درشتشو که دیدم از حال رفتم . همون درازی رو داشت .ولی حس کردم که بیش از اندازه درشت شده .  به اندازه کافی از کیرش در سری قبل حال کرده بودم . در همون حالت  توی کونم اسپری زدم که دردم نیاد و بهتره بگم لذت ببرم . وای به این که این دفعه طوری کلفت ترش کرده بود که احتمالا قطر مقعد منو گشاد تر می کرد . معلوم نبود جبار چیکار کرده که کیرش از اونی هم که بود کلفت تر شده . کون آتنا کونی نیست که در مقابل هیچ کیری کم بیاره . مگر این که اون کیر کیر اسب یا خر باشه که این جوری که حالا این جبار یه عکس از کیرش واسم فرستاد از نظر کلفتی با کیر خر تفاوتی نداشت . حالا شاید کیر خر در حالت افراشته کمی بلند تر بود .. خیلی بی حس شده بودم . دستم رفته بود روی کسم . ولی بعد خودمو کاملا بر هنه کردم و رفتم جلوی آینه . لاپامو باز کردم . با لذت به استیل کونم نگاه می کردم . یک بار دیگه نقطه استارت کیر رو بر رسی کردم . انگشتمو گذاشتم روش .. باهاش بازی می کردم .  بازی می کردم و بازش می کردم . می خواستم که این هیجان رو واسه خودم حفظ کنم . کونم چقدر درشت و هوس انگیز بود . هر بار که نگاش می کردم به هوس میفتادم . خیلی حال میده که یک زن از تماشای کون خودش حال بیاد . به شرطی که در اون لحظه یه مردی رو در کنار خودش داشته باشه که با اون حال کنه . من باید تا فر داشب صبر می کردم . دل تو دلم نبود . باید دروغ رو از همین حالا آماده می کردم که تحویل پژمان بدم . اون بیچاره حرفی نداشت . قربون شوهر با فر هنگ و فهمیده خودم برم . وقتی که دو طرف همدیگه رو درک کنن به هم اعتماد داشته باشن دیگه نتیجه اش همین میشه که زندگی اونا بسیار صمیمانه و رو اصوله ... داشتم به این فکر می کردم که این جبار همیشه منو شر منده می کنه و از کیرش واسم عکس می فرسته . واسم هدیه گرفته ...  دیگه خیلی بی مرامم اگه نخوام آخرین عکس کونمو براش بفرستم . باید از زوایای مختلف چند تا عکس بگیرم براش بفرستم . ..دور بین رو تنظیم کردم ... کون معمولا هر چی عکسش تمام رخ باشه کل قالبش بیفته هیجانش بیشتره .. اگه هم اون  دو تا سوراخ بیشتر مشخص باشن که بیشتر و بهتر حال میده و تحریک کننده تره . اول یه عکس معمولی گرفتم .. در حرکت بعدی دستامو گذاشتم رو دو طرف کونم و اونو بازش کردم طوری که هم سوراخ کون و هم کسم بیفته .. خلاصه یه سه چهار تا از اون عکسای ناب و دبش خودمو واسه جبار فرستادم . دیگه استرس نداشتم که کسی منو بشناسه . چون عکسا فقط از کون بود . و تازه  من و جبار که این حرفا رو با هم نداشتیم . بذار لذتشو ببره . حالشو بکنه . احتمالا حالا داره اون طرف با عکس کون من جق می زنه . چقدر کیف داره که مردا این جوری هوش و حواسشون میره . میشه اونا رو آتیش زد .. اووووووووهههههه نیمساعت بعد جبار یه عکسی رو برام فرستاد که داشتم آتیش می گرفتم . اون چه جوری تونسته بود فتوشاپ کنه و خلاصه تصویر رو به صورتی در بیاره که من لذتشو ببرم . کیر کلفت خودشو در کنار کو ن من قرار داده بود بدون این که به قالب کون یا کیر دست بزنه وای کیر رو فرو کرده بود توی کون من . حلقه کونم باز شده بود  نصف کیر کلفتشو کرده بود توی کونم .. تصویر باز شدن حلقه کونمو به صورتی نشون می داد که از اصل هم طبیعی تر به نظر می رسید . آخخخخخخخ کی می شد اون خودشو زود تر برسونه به این جا ؟ بهش نیاز داشتم . من حالا به یه کیر نیاز داشتم . حال و روزم نشون نمی داد که با کسی حال کرده سیر شده باشم . دیدن اون کیر کلفت و بادمجونی و دراز جبار و اون تصویری که کیرشو فرو رفته در کونم نشون می داد اشتهای منو باز کرده بود . دلم می خواست که چند ساعت حتی یک روز قبل از اومدن جبار از خونه بزنم به چاک که یه وقتی یه مانعی پیش نیاد که بعدا نتونم خودمو برسونم .. ولی نه هر طوری که بود باید خودمو می رسوندم . این شوهرمم حتما میگه این چه دوستاییه که آتنا داره هر چند وقت در میون یکی شون جراحی می کنه و آتنا هم باید بره  یه شب پیش اونا بمونه . یواش یواش باید سوژه رو عوض می کردم . هرچی این طرف و اون طرف می کردم می خواستم آروم بگیرم نمی شد . دلم می خواست پژمان شوهر گلم زود تر بر گرده و با یک سکس جانانه منو برای استقبال از جبار آماده کنه . آخ اگه اون می فهمید که زنش تشنه و طالب کون دادن به مردای دیگه هست و این براش یه عادت شده منو می کشت . هرچی هم این کس و کونمو می خاروندم نمی شد  . اون شب با شوهرم سکس کردم و تا حدودی خودمو تسکین دادم ولی اینا که برای من در مان نمی شد . این جبار بود که باید درمانم می کرد و بالاخره غروب شد و رفتم به سمت آدرسی که جبار بهم داده بود ... ادامه دارد .. نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر