ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 108

بنفشه : شیدا ! حالا دیگه تو باید به من برسی . کاری کنی که من دیگه تا مدتها اعصابم راحت باشه . حس  کنم که سیر سیرم ..
بیژن : اون وقت من چیکار کنم ؟
 بنفشه : از این نظر میگی که تو می خوای منو بکنی یا این که می خوای به لاله کون بدی . اگه واسه کردن من میگی که چی بگم .. من حالا دوست دارم که با شیدا جون حال کنم .  ولی اگه برای کون دادن به شیدا می کنی تو دیگه به عنوان یک مرد تا می تونستی به شیدا کون دادی و فکر مقعدت باش . شما مردا به ما زنا میگین نازک نارنجی ولی همین که یه سری کارای ظریف خانمانه مثل کون دادن رو انجام میدین آخ و واخ شما ما رومی کشه .
 بیژن : شیدا جون ! من از کون دادن نالیدم ؟ چرا الکی حرف تو دهن آدم میندازی .. لاله : میگم منو از یاد بردین ؟
 بیژن : خودم فدات میشم . دوست دختر من که هوس کرده بره زیر کیر شیدا ..
 لاله : شیدا جون منم می خواد دوست دختر تو رو بکنه . پس من و تو باید با هم باشیم .. یه دستی به کیرم زدم و دیدم شل و ول شده و انگاری دوپینگی هم که کرده بودم دیگه تاثیری نداشت .. اعصاب منم به شدت خراب شده بود .. یه نگاهی به بیژن انداخته و دستمو گذاشتم زیر بیضه هام و کیرمو بهش نشون دادم . اونم دوزاریش افتاد که باید اونو ساک بزنه . چشامو بستم و منتظر موندم که کیر شق شه ... کافی بود که کیرمو به یه اندازه ای برسونم که فرو بره توی کس بنفشه . دیگه همه چی تموم بود .  انگار یه معجزه ای شده بود . از بنفشه خواستم که سریع رو زمین بخوابه تا من بتونم تر تیبشو بدم . لاله شروع کرد به کف زدن واسه من .
 -آفرین شیدا .. تو یک قهرمانی . تو از یک مرد هم قوی تری هم از نظر بزن بهادر بودن و هم از نظر قدرت جنسی .
 بنفشه با اون سینه های نازش منتظر من بود . جووووووووون چه حالی می کردم با اون سینه ها  . با این که خودم سینه داشتم ولی طوری کرده بودم توی کسش و لبامو گذاشته بودم رو سینه هاش که با یه حس شور و نشاط دیگه انگاری که تازه پامو گذاشته بودم به اون خونه . قدرتمو به رخ مردا کشیده و از این نظر احساس آرامش می کردم . دیگه هیچی نمی تونست مانع لذت بردن من وعمل  سکس شه . آره حالا می دونستم چیکار کنم . کیرم بی تاب شده بود ..
بنفشه : شیدا .. اوووووووففففففف .. تند تر .. کیرت  هم  نرمه و هم سفت از اوناییه که اگه فروش کنی توی کون من هم حال می کنم .
-اوووووووخخخخخخ حال کن .. حال کن عزیزم . تازه هنوز لاله جون هم می دونده که باید بهش حال بدم .
 بنفشه : اونو می تونی خونه هم بهش برسی .
 -هر چی تو بگی بنفشه ..
 بیژن هم که به اندازه کافی به من کون داده بود حالا کیرشو واسه لاله شق کرده بود . چقدر به هوس افتاده بودم که کیری رو توی کونم حس کنم . از لذت بردن خسته نمی شدم . ولی خوشم اومده بود که حال بهرامو گرفته بودم و روشو کم کرده بودم . حالا لاله و بنفشه یه حساب  دیگه ای واسه من باز کرده بودن . .. ولی از این که می دیدم بیژن کیرشو از پشت کرده توی کس لاله و لاله هم داره حال می کنه حسودیم  می شد . جالب این جا بود که هم به لاله و به میزان کمتری در مورد بیژن حسودی می کردم . نمی دونم چرا دوست داشتم  اونایی که با هاشون طرف بودم بیشترین لذتشونو از من ببرن . با این که کیرم مثل  کیر مردا کلفت نبود ولی بنفشه خیلی داشت حال می کرد . بنفشه : دوست داری از پشت  بکنی توی کسم من راضی هستم . راستش خیلی دلم می خواست . چون بنفشه کون خوشگلی هم داشت . ولی می ترسیدم  کیرمو بکشم بیرون و تا بخوام اونو از عقب بکنم توی کسش کمی شل شه و نتونم بکنمش ..
 -نه بنفشه جون .. امروز از بس از پشت فرو کردم توی کون آقایون دیگه می خوام واسه تنوع  هم که شده از این سمت هم حال کنم .
بنفشه : هر طرف عشقته حال کن .. حال کن ..
بیژن هم که در حال گاییدن لاله بود خودشو به من نزدیک کرد طوری که کونشو  کنار دست چپم قرار داد .
بیژن : اوووووووخخخخخخخ شیدا .. شیدا .. خیلی می خاره . کونم هنوز می خاره .. بنفشه : وای پسر تو خجالت بکش .. من دوست ندارم دوست پسر کونی داشته باشم . همش از این می ترسم که تو کارت برسه به اون جایی که بری کونتو به سمت کیر آقایون دراز کنی .
بیژن: بنفشه این چه حرفیه که داری می زنی . الان شیدا جون این جا هست  دارم بهش میگم انگشت بکنه توش ..
راستش خودمم حال می کردم که به مردا حال بدم و با سوراخ کونشون ور برم . ... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر