ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس یا عشق قسمت سوم

سلام دوستان وقتی نظر این دوست عزیز رو دیدم که نوشته بود روزی 10000 نفر بازدید میکنن و نظر نمیدن خواستم منم در این رابطه توضیح کوتاهی بدم.بازدید کنندگان گرامی و همه دوستان گم من محتاج نظر دادن کسی نیستم و هرکس با اعمال و رفتار خودش شخصیتشون میرسونه.چه دادن نظر خوب و در کمال ادب و چه دادن نظر زشت و بی ادبانه.رسم زمونه فعلی ماست که نامردی و خیانت و خودپسندی و...امری عادی شده و در نظر اکثریت انسانها جامعه مهم نیست.من هم سعی میکنم زیاد فکرم و وقتم رو برای کاریکه از دید دیگران بی ارزشه و تنها کپی برداری و لذت خوندنش رو میخوان نذارم.دنیا انعکاس رفتار ماست بقول شاعر من نیستم چون دیگران... بازیچه بازیگران...شاد باشید دوستان
افتاده بودم دیوانه وار هر جای بدن امیر را که به لبهایم میرسید می بوسیدم.با زبانم نوک سینه هایش را میمکیدم.سرم را بر روی سینه اش گذاشته با موهایش بازی میکردم. کیرش را به زحمت در دهانم جای داده و برایش ماهرانه ساک میزدم.مثل همون صحنه هایی که توی فیلم دو ساعت قبل دیده بودم.راستش تا حالا اینجوری برای کیوانم ساک نزده بودم.حالا این امیر بود که چشمهاشو بسته و ناله هاش به آسمون رفته بود.کیرش را از دهان خارج کرده در حالیکه طاقباز بر روی زمین دراز کشیده بود مانند سواری که بر اسبش سوار میشود سوار کیررررررررش شده و تا آنجاییکه میشد کوووووووس پر رو و بی حیایم را مانند آدمیکه از سرسره پایین میاد بطرف انتهای کیرش فرستادم و اینک این من بودم که او را میکردم.آه ه ه ه ه.در هر ضربه قاچهای کونم به دو ران امیر برخورد میکرد که بی اندازه حشری ترم مینمود.لبانم را به لبان امیر رسانده و معلوم نبود که آن را می بوسم یا می جوم.امیر هم بیکار ننشسته مدام با دستاش کمر و باسنمو ماساژ میداد و موجب میشد که هر لحظه در آسمان هوس اوج بیشتری بگیرم. حسابی شیر شده بودم آن شراره سرکش یکساعت قبل نبودم یک شیر رام بودم اما فعال و آتشین.آری من شراره آتشین بودم دیگر به امیر پز داده و میگفتم ببین من هم میتونم فکر نکن ازم برنمیاد.ـ میدونم که میتونی واسه همینه که دیووووووونه وار عاشقتم و دوستت دارم.حرفش را قطع کرده و گفتم همین یک بار برای هفت پشتم بسه.نمیخوام بیشتر از این پیش وجدانم شرمنده بشم.من شوهر دارم.- یعنی تو مشتری کیر من نشدی؟؟/؟؟- نه خودتو نگیر محاله من دیگه به کیوان عزیزم خیانت بکنم.دیگر حرفی نزد و منم بکارم ادامه دادم.میدانستم بزور جلوی خودش را میگیرد تا آبش را خالی نکند.کاندوم هم که بر سر کیرش نبود.راستش اولین روز پاکی من بود و میدانستم که حامله نمیشوم.حرکت آب گرمی را داخل شکمم احساس کردم.با صدایی لرزان گفتم نترس آبتو همین تو خالی کن به من.دو ثانیه بعد مثل فواره و با جهش بسیار و سر بالایی آبش را در کوس تشنه ام خالی کرد.اوووووووف.اما صد افسوس که جام کسم نتوانست همه آن آب را سر بکشد.نیمی از آن برگشت کرده بر روی بدن و پاهای امیر ریخت و کمی هم نصیب زمین تشنه شد.چند دقیقه ای روی یکدیگر آرام گرفته دوباره قسمش دادم که از این بابت به کسی چیزی نگوید.خود را مرتب کرده و به دستور من بر روی صندلیهایی که در گوشه اتاق بود نشسته و یکی از جزوه های درسی خود را که بر روی میز کنار صندلیها قرار داشت باز کرده و مثلا مشغول درس خواندن شدیم.ده دقیقه ای به همین حال گذشت و من معترضانه شیوا را صدا زده و از او خواستم که بس کنه کار دارم میخوام برم.شیوا وارد اتاق شد.امیر هم به بهانه دستشویی از اتاق بیرون رفت و من همش دل دل میکردم که مبادا از این موضوع چیزی به افشین بگوید.- خب خانوم خانوما خوش گذشت؟؟/؟؟ دیدی آدم همش نمیتونه یه جور غذا بخوره ؟/؟ دیدی اینجوری کوس دادن چه حالی میده ؟؟/؟؟ دختر 19 ساله چنان صحبت میکرد که انگاری بیست ساله شوهر داری کرده.- خودت دیدی که ما داشتیم درس می خوندیم.- الان بیشتر از یکساعته که در اتاق قفله آدم عاقل توی اتاق قفل شده درس میخونه ؟/؟ مگه شما داشتین فیلم سوپر ایرونی میدیدین که زن قهرمان داستانش هی میگفت کیر بده کیر کلفتتو محکم بزن تو کوسم ؟؟/؟؟.تازه توی این اتاق نه ویدیو هست نه دی وی دی و نه فیلم پیش قاضی و معلق بازی ؟؟/؟؟ رنگم مثل گچ سفید شده بود.- افشینم این حرفها رو شنیده ؟/؟- نگران نباش از خودمونه اتفاقا حرفهای تو دوباره ما رو به هوس انداخت و باعث شد یک دست دیگه هم همدیگه رو بکنیم واااااااااییییی نمیدونی چه لذتی داره وقتی کیر تا آخر کوس میره.جووووووووون.- شیوا مگه تو دختر نیستی؟؟/؟؟- دختر کجا بود ؟/؟ الان دیگه این از عقب موندگیه که به بهانه حفظ بکارت نخوای حال کنی فوقش بعدا گیر یه خونواده که افتادی پرده تو یه روزه میدوزی خیلی راحت تر از پرده اتاقها دوخته میشه.در هر حال مرا با ماشین امیر به خانه ام رساندند.خسته و کوفته طاقباز بر روی تخت دراز کشیدم.ساعت 7 غروب بود مثل آدمیکه عزیزشو از دست داده باشه و همه از دم قبرستون تا خونه همراهیش کرده و بعد به امان خدا ولش کردن من چنین حالتی داشتم.کمرم سبک شده کیف سکس در تمام بدنم باقی بود و یواش یواش وجدانم از خواب گران بیدار میشد.چه طوری تو روی کیوان نگاه کنم و بگم که دوستش دارم ؟؟/؟؟ خیانت دروغ حقه بازی لعنت به تو شیوا.نه اون بیچاره که گناهی نداره من آدم آشغالی بودم که 6 ساعت تحمل نکردم.به عکس عروسی دو نفره روی دیوار نگاه میکردم.یک ماه هم نشده.آخه نونت نبود آبت نبود اینقدر مفت خودتو باختی ؟/؟ مثل آدمهای کیر ندیده تمام جسمتو در اختیار امیر گذاشتی طوریکه طرف همچین پر رو شده که آخر کار میگفت حیف شد که دیگه بمن وقت نمیدی انشاا..ایندفعه کونتم میکنم وااااااااییییی معلومه از اون سوراخهای تکه.احمق فکر کرده دوباره هم میتونه منو به چنگش بیاره.کمی گریه ام گرفته بود.زندگی بدون یکرنگی برایم ارزشی نداشت حقیقت را هم که نمیتوانستم بگویم بار دیگر به حمام رفتم پس از آماده کردن شام مجددا بروی تخت دراز کشیده و به بلایی که بر سرم آمده بود می اندیشیدم.آری من خوشبختی خود را زیر سوال برده بودم.پرواز اندیشه ها مرا بجایی نمیرساند.پلکهایم را بروی هم نهاده و تصمیم گرفتم برای دقایقی هم که شده به چیزی نیندیشم.کیوان ساعت هشت و نیم به خانه آمد.خیلی خوشحال و ذوق زده بود.دلش برای کوس تنگ شده بود.راستش من هوس زیادی نداشتم.هر چه بود بعدازظهر فروکش کرده خیلی هم عصبی بودم.تا چند دقیقه ای سعی میکردم نگام به نگاه کیوان نیفته.احساس شرم و گناه میکردم.- چت شده شراره حالت خوب نیست؟؟/؟؟ نه این یه هفته پریود و خونریزی حسابی حالمو گرفته ضعیفم کرده.- امشب حسابی حالتو جا میارم.برای اینکه مشکوک نشه یه خورده باهاش گرم گرفته شوخی کردم و خندیدم و خود را سر حال نشون دادم.چقدر بدم میومد از اینکه مجبور بودم تا این حد فیلم بازی کنم.بیچاره کیوان اینقدر تشنه سکس بود که شامشو سیر نخورد و میگفت که اینجوری راحت تر میشه فعالیت کرد.بعد از شام سریع لخت شدیم.- اووووووف شراره نمیدونی که من چقدر تازه از حموم اومده تو رو دوست دارم - جور دیگه شو دوست نداری؟؟/؟؟- چرا ولی این اندام بوی خاصی میده طراوت مخصوصی داره مرده رو بیدار میکنه وای بحال منکه الان چند روزه منتظرم.وقتی با لذت و هوس به بدنم دست میزد دوست داشتم زمین دهان باز کرده مرا ببلعد.عشق را در تمام وجودش احساس کردم و در همه وجود خودم اما دیگر نمیتوانستم ادعای عاشق بودن داشته باشم.حداقل بخودم نمیتوانستم دروغ بگویم ولی با همه اینها دوستش داشتم.شاید اگر به او علاقه ای نداشتم تا این حد عذاب نمیکشیدم.مثل خیلی از زنهای خیانتکار بیخیال دنیا اگه هر روز زیر یه کیر میخوابیدم بیشتر خوشحال میشدم.کمی با کوسم ور رفت و ترشحش را زیاد کرد.اما آن شور همیشگی در من نبود.با این همه لیسیدن و ور رفتن خیلی بیش از این انتظارش را داشتم با تمام وجود کوسم را می لیسید.دوست داشت ارضایم کند حتی اگر ساعتها هم طول میکشید.کمی خوشم میامد.هوسی شده بودم ولی نه آنگونه که به این سادگیها آبم بیاید.خسته و شرمنده و غمگین بودم.دوست داشتم زودتر این نمایش به پایان برسد.حداقل آنشب این آمادگی را نداشتم شاید فردا بهتر میشدم چشمانم را بستم الکی و راستکی آخ خ خ و اوخ خ خ میکردم.یک لا را چند لا حساب میکردم و به اصطلاح پیاز داغ ناله ها رو زیاد کرده بودم.کیوان کیف میکرد ناگهان فریاد کشیدم واااایییی اومدد.اومد.کیوااااااااااان اومد.خسته ات کردم؟؟/؟؟ گردنت درد گرفت؟/؟ اوخ جووووووون کمرم سبک شد اومد.در حالیکه همه اینها فریبی بیش نبود.بعد با شرمندگی کیر کیوان را در دست گرفته و شروع کردم به ساک زدن.مواظب بودم که دندانهایم اذیتش نکند.بیشتر با لب و زبان با پوست کیرش تماس داشتم به کلفتی کیر امیر نبود ولی من عاشقش بودم.صاحبش را دوست داشتم.روح و روان ما متعلق به یکدیگر بود.زبان و لبان را با حساسیت بیشتری در قسمت بالای کیر و یکی دو سانتیمتر مانده به سر آن به حرکت درمیاوردم میدانستم این نقطه اوج لذت مردان است.- شراره آبم توی دهنت خالی میشه.با دست اشاره ای زدم و متوجهش کردم مهم نیست بریز توش.بیچاره خیلی پیش خود حساب بود.با اینکه قبلا آبشو توی دهنم خالی کرده بود ولی همیشه برای دفعه بعد اجازه میگرفت.با اینکه آب و ترشحات منو میخورد با اشتها مخرج منو لیس میزد.اما توقع نداشت که من براش ساک بزنم یا آب کیرشو بخورم.کیوان دوست داشتنی من نمیدونی که شراره تو امروز چیکار کرده ؟/؟.اگه بدونی؟/؟ طاقت نیاورد و با فشار زیاد آبش را خالی کرد و من مثل عقده ای ها تا قطره آخر همه را فرو برده و گوشت تنم کردم.این حداقل کاری بود که میتوانستم انجام دهم دوباره شروع کردم به ساک زدن و ور رفتن با کیرش تا شق شود.چند دقیقه بعد بحالت سگی نشستم و او با کیرش گاییدنم را شروع کرد.آبش هم که خالی شده بود و تا حدودی مقاومت داشت.یک لحظه به یاد کیر کلفت و درازتر امیر افتادم که امروز هر کاری میخواست با من کرده بود.فوری فکر خود را بجایی دیگر معطوف داشته و بر خود لعنت فرستادم.کوسم چرب بود اما میدانستم هر کاری کنم آبم نمیاید.شاید اگر پیش وجدانم احساس شرم و گناه نمیکردم و مثل بعضی از زنهای شوهر دار و خیانتکار و جنده صفت بیخیال بودم میتوانستم باز هم لذت ببرم و راضی شوم.نمیدانم چرا نمیتوانستم بیخیال باشم ؟؟/؟؟.یعنی ممکنه به کیر کلفت عادت کرده باشم ؟/؟ فوری خود را بخاطر این فکر منفی نفرین کرده صدای ناله ها را شدیدتر کردم و بازهم فیلم بازی کرده گفتم واااااااییییییی ارضا شدم.کیوان هم با آنکه میدانست دو سه روز اول حامله نمیشوم ریسک نکرد و کیرش را بیرون آورده بر درز بالای باسنم کشید و آنرا با وسط دو قاچ کونم بازی داد و آبش را بر روی باسنم خالی کرد.پس از آن هر دو یکدیگر را در آغوش گرفته به خواب رفتیم.کیوان سریع خوابید و من کمی طولش دادم.فردا و روزهای بعدش کمی بهتر شده بودم ولی آن لذتی را که قبلا از سکس با کیوان داشتم در من ایجاد نمیشد.شاید احساس پستی میکردم و شاید هم طعم سکس قویتری را چشیده بودم ؟؟/؟؟.در هر حال نمیخواستم ان فاجعه تکرار شود.فاجعه ای که لحظات وقوعش برایم اوج لذت و هوس بود.فاجعه ای شیرین گناهی لذت بخش آرامشی قبل از طوفان که پس از پایان گناه درد و پشیمانی آن رهایم نمیکرد.خیلی خود نگه دار بودم تا کیوان متوجه تغییر وضعیتم نگردد.او روز به روز بمن نزدیکتر میشد و من برخلاف میلم احساس میکردم که از او دورتر میشوم.اینطور نمیخواستم اما من به عشقمان به رابطه پاکمان خیانت کرده بودم.مدام برایم هدیه میخرید.یکروز برایم گل می آورد یکروز دستبند آخرین مدل بمن کادو میداد.هفته ای حداقل دو شب شام بیرونم میبرد.اما از کلاس درس و رفتارم با امیر بگویم که نه تنها توجهی به او نداشتم بلکه در جواب سلامش فقط سر تکان میدادم.یکی از صبحهایی که کلاس نداشتم دیدم موبایلم زنگ میخورد شماره برایم آشنا نبود؟؟/؟؟ گوشی را برداشته پاسخ دادم.واااااااااای خدااااااااای من این دیوونه شماره منو از کجا پیدا کرده بود؟؟/؟؟ کار شیواست.امیر بود.با کمال پررویی گفت میدونم این روزها توجهی بمن نداری با اینحال میتونم بیام حالتو بپرسم ؟/؟ میدونم خونه تنهایی.- من الان بیرونم خونه نیستم.- دروغ نگو اول صبح تا الان نزدیک خونه ات کشیک وایستادم شوهرت نیمساعت پیش رفت بیرون من هم که از ساعت 7 تا الان اینجا نگهبانی میدم ندیدمت که بیرون بری مگه اینکه دیشب بیرون خوابیده باشی.- خفه شووووووو به تو چه ربطی داره که من خونه ام یا بیرون؟؟/؟؟ طلبکاری ؟/؟ ارث پدر میخوای ؟/؟ یکدفعه کمرتو سبک کردی بسه دیگه از جونم چی میخوای ؟/؟ چرا میخوای زندگی و خوشبختی منو از بین ببری ؟/؟ مگه تو رحم و مروت و انسانیت سرت نمیشه ؟/؟ مگه ایمان نداری ؟؟/؟؟ مگه از گناه نمیترسی ؟/؟- شراره قشنگم وقتی این صاحاب مرده عین تیر برق قد بلند میکنه هیچی حالیش نیست گناه مناه سرش نمیشه شوهر دار بی شوهر نمیشناسه یه سوراخی میخواد بره توش.- بذار توی سوراخ ننه ات.این را گفته گوشی را قطع کردم و هر قدر هم بعدا زنگ زد جوابشو ندادم.چرا دست از سرم بر نمیداره ؟/؟ چرا اینجوری شده بودم من اینقدر بد دهن نبودم ؟؟/؟؟ نمیخواستم فکر کنه که من خیلی بی ادبم.بدجوری حالم گرفته شده بود.چرا از من چی دیده بود که فراموشم نمیکرد؟/؟ برای مرد خوش قیافه و با کلاسی مثل امیر که زن کم نبود.اشاره میکرد صد تا زن و دختر دورشو میگرفتن ؟؟/؟؟.بشدت عصبی بودم.لبمو گاز میگرفتم.نمیدونستم چیکار کنم؟/؟ هنوز از خیانت قبلی قلبم و تمام بدنم میلرزید.به یاد این جمله امیر افتادم که چند لحظه قبل از کردن بمن گفته بود.اشاره ای به کوسم کرده و گفت اگه تو دلت نمیخواد ببین این زبون بسته چی میخواد کوس خیسش او را لو داده بود.شاید امیر تقصیری نداشت.او از احساس و هوس خودش میگفت و این من بودم که باید در مقابل تمایلات و هوس خود مقاومت میکردم.حس کردم کمرم سنگین شده.اطراف سینه هایم درحال انفجار است.دستم را داخل شورتم برده و بر روی کوسم کشیدم.واااااایییییییی درحال گریستن بود.اشک میریخت خیس خیس.با زبان بی زبانیش کیرررررررر طلب میکرد که لبخند به لبانش بیاورد.نمیتوانستم دلش را بشکنم.ولی دل من چی ؟؟/؟؟ کیوان چی؟/؟ شوهر عزیزم چی؟/؟ نمیدانم یعنی باز هم خیانت ؟؟/؟؟ کاش طعم کیر امیر را نچشیده بودم.کاش به اوج لذت نرسیده بودم.پس از شک و تردیدهای فراوان سرانجام با دستهایی لرزان برایش زنگ زدم.- ببخش از اینکه تند باهات برخورد کردم.حرف بدی زدم اصلا عادت ندارم اینطور توهین کنم.- نه متوجه هستم منم نمیخواستم به زور وارد خونه ات شم یا باهات باشم.- حالا که تا اینجا اومدی میتونی بیای بالا صبحونه ای با هم میخوریم و بعدش مثل یک پسر خوب میری دنبال درس و کارای دیگه ات فقط از پله ها داری میای بالا مواظب باش کسی متوجه نشه با کی کار داری طبقه سوم که رسیدی دست راست خونه ماست.در رو برات باز میذارم بیایی تو.فکر چیزای دیگه رو هم از سرت بیرون کن.نمیدانم چرا از امیر چنین چیزی خواسته بودم ؟/؟ یعنی اون به یک صبحانه خشک و خالی قناعت میکنه ؟؟/؟؟ یعنی کوس گریان من همینو میخواست ؟/؟ دلم مثل سیر و سرکه میجوشید نکنه کسی بین راه ببیندش ؟؟/؟؟ فوری در کمتر از دو دقیقه آرایش مختصری کرده و از شراره جذاب و زیبا و هو س انگیز شراره ای آتشین ساخته و منتظر امیر شدم.کوسم را هم با دستمال کاغذی پاک کرده و با عطر ملایم و مخصوص اطراف کوس و سوراخ کونم را خوشبو کرده و به تن و لباس خواب و صورت و...ادکلن ملایم و هوس انگیزی را که کیوان برایم خریده بود مالیده و با لباس خوابی نازک به رنگ صورتی ملایم که حسابی کیوانو هیجان زده میکرد منتظر امیر ماندم.صدای بسته شدن در آپارتمان را شنیدم.حسابی یکه خورده بود.تعجب میکرد مرا با آن وضعیت میدید؟/؟- ببینم این باغ بهشته یا خونه تو ؟/؟- هر چی میخوای فرض کن ببخش منو بخاطر حرفیکه زدم و به مادرت توهین کردم.اگه هم می بینی که الان با این وضع جلوت قرار گرفتم راستش فرصت نشد لباسمو عوض کنم دیگه بیشتر از این دلم نیومد که معطلت کنم تا میرم آشپزخونه صبحونه رو آماده کنم تو همینجا منتظر باش.در چشمانش التماس و هوس را میخواندم.اگر وضعیت من بدتر از او نبود بهتر هم نبود.پشت به او بطرف آشپزخانه رفتم.میدانستم از پشت بدنم چشمهایش را خیره کرده و قسمتی از کونم که از زیر لباس خواب بیرون زده بود و پاهای لختم.شاید شورت همرنگ لباس را هم میدید. ناگهان احساس کردم دستی دور کمرم قلاب شده مانند پر کاهی مرا از زمین بلند کرده است.من هم از روی سیاست دست و پا میزدم.- نه نهههههه این چه کاریه میکنی خجالت بکش یکبار به مرادت رسیدی بسه دیگه منکه نگفتم امروز بیای اینجا کار اوندفعه تو تکرار کنی.- چرا متوجه شدم از حال و روزت معلوم بود.- آدم توی خونه خودش نمیتونه راحت باشه ؟؟/؟؟ من تازه از خواب بیدار شدم وقت نکردم که لباسامو عوض کنم.به حرفهام توجهی نکرد.مرا بر روی تختی انداخت که بارها و بارها بر روی آن کیوان نازنینم مرا کرده و کوس و کونم را بر روی آن گاییده بود و حالا نوبت امیر بود که بر روی آن افتتاح کند.مرا از شکم بر روی تخت انداخت پشتم به او بود مقاومت زیادی نمیکردم و دست و پای الکی میزدم.میخواستم به او فرصت بدهم تا هر چه زودتر لخت شود.من هم دیگر تحمل نداشتم.تمام بدنم کووووووس شده بود.تمام تنم کیررررر میخواست.جووووووون.کیری که مرا به هیجان بیاورد.اینبار خیلی راحت تر با مسئله کنار آمدم خیلی راحت تر بجای غبار اینبار سیمان بر روی وجدانم نشسته بود پشت سرم را نمیدیدم ولی متوجه شدم که لخت لخت شده است.لباس خواب مرا بالا زد و از طرف سر و دستهایم درآورد.سوتین هم که نداشتم فقط یک شورت صورتی بر تنم مانده بود.وحشی شده بود.من هم شل شده بودم. بوی عطر ملایم او را به سر حد جنون رسانده بود.طرز بوییدن هایش بوسیدن هایش نوازش و ماساژش آنچنان بلایی به روزم آورد که با یک تلنگر دیگر آب کوسم از جایش حرکت میکرد.- چقدر شورتت هوس انگیزه ؟؟/؟؟ دوست دارم از پشت همین شورت بکنمت.شانه هایم را ماساژ داده و گردنم را میک میزد.- تو رو خدا کبودش نکنی آبروم میره جواب ندارم بدم.- باشه عزیزم حواسم نبود.شورتمو آروم پایین کشید.آرزو میکردم کاش فیلم پخش مستقیمی بود و اون لحظه من میدیدم که با چه حرص و ولعی داره شورتمو پایین میکشه و کونم چطوری اونو به آتیش کشیده.لذت میبردم از اینکه امیر جذاب و کیر کلفتو حشریش کرده بودم.آرام آرام شورتمو از پام درآورد سرشو لای کون برجسته ام فرو کرد.با زبونش مخرجمو میلیسید.اووووووف.انگار داره عسل میخوره.بعد رفت پایین تر و من هم پاهامو به طرفین باز کردم تا گردنش درد نگیره و راحت تر بتونه کوسمو بخوره.ترشحات کوس را با دستمال کاغذی پاک کرده تا از کوس لیسی لذت بیشتری ببرم هر چند تا زبونش بخواد دوباره شروع کنه ترشحات جدیدی جای قبلی رو گرفته.- چقدر با اشتها میخوری ؟/؟- این همون صبحونه ای بود که میخواستم.میتونم سیر سیر بخورم.- همش مال خودته هر چقدر دوست داری بخور.کمی قوز کردم تا سطح بیشتری از زبانش با کوسم درتماس باشد.یک لحظه سرم را به عقب برگرداندم.تمام تنم از هوس لرزید.آخ خ خ خخخخخ جااااااااان کیرش کلفت تر و بلندتر از دفعه قبل بنظر میرسید.- امیرررررر بذار توششششششش معطل نکننننن کیررررر تو میخوااااااام.کیرررررتو میخوااااام کیرررررررررر.کیرتو بده بقیه کارها بعدا.ول کنننننن الان تشنه کیررررررمممممممم.کیر مثل یک برده حرف شنو معطل نکرد.آخی گفته و حرکت کیر کلفت را درون کوس خود احساس کردم.سرعت کیر هر لحظه کم و زیاد میشد.هر حالت لذت مخصوص بخودش را داشت.- شراره جووووووون چقدر چرب کردی ؟؟/؟؟ چه سفیدکهایی روی کیر من چسبیده اینها چیه ؟؟/؟؟- از خودت بپرس از کیر خودت بپرس از من میپرسی؟/؟- میخوام از زبون خودت بشنوم.- میخوای بشنوی که کووووووسم هوس کیررررتو داره ؟/؟ میخوای بشنوی که تمام تنم تو رو میخواد ؟/؟ میخوای بشنوی با اینکه عاشق کیوانم ولی هوسم امیرو صدا میزنه؟؟/؟؟.سرعت گاییدن امیر هم مثل سرعت دانلود کردن در ایران شده بود.مرتب نوسان داشت.با کرشمه به او گفتم امیرررررر جووووووون محکمترررررر بزن پاره پاره ام کنننننننن وااااااایییییی.او منتظر بود و امانم نداد.حالا دیگر رو در روی هم قرار داشتیم و نگاه در نگاه هم. لبان بر لبان یکدیگر می نهادیم و زمانی سینه های من اسیر لبان و دستهایش بود.دیگر چنگ زدن به بالش و تشک و لبه های تخت و گاه سینه های ورزشکاری امیر هم هوسم را کنترل نمیکرد.از دست فریاد هم کاری ساخته نبود.فقط میخواستم زودتر خالی شده.دوباره پر شوم.آب کوسم را به زمین و زمان بدهم و بجای آن از امیر حریص آب کیر بگیرم.دلم میخواست که تا ساعتها و حتی تا بی نهایت هم غرق این لذت باشم که میدانم با هیچ آمپرسنجی در جهان قابل اندازه گیری نبود.تازه فکر نکنم تحمل دو سه دقیقه دیگر خوشی در آن حالت را میداشتم.شاید قلبم از شادی و هیجان و خوشی زیاد از حرکت می ایستاد.خوشبختانه دو سه دقیقه بعد به اوج هوس رسیده و آب کوسم پس از ناز و عشوه فراوان از چادر هوس بیرون آمد و بعد از آنکه کمی در حالت خلسه ماندم کمر امیر را چسبیده و او را محکم بخود فشردم.- بریز توششششش.بریز توشششششش.ایندفعه هم با هوس بریز.بریز توششششش.جووووونم.اصلا حالیم نبود چیکار میکنم.با دم شیر بازی کرده بودم موقع تخمک گذاریم بود.چشمان وجودم جز کیررررررر چیز دیگری نمیدید.دلم جز آب کیر چیز دیگری نمیخواست.معلوم نبود این همه آب را کجا جمع کرده بود.؟/؟ بنازم به کمرش.- دوستت دارم.جااااااااان.بده بده.آب بده تشنه ام.کلمه دوستت دارم موتور امیرو بیشتر بکار انداخت و همینجور در حال پاره کردنم بود.آخ خ خ خ کیر او آنقدر کلفتی داشت که پس از تخلیه از کوسم بیرون نیاید.هر دو دستان هم را حلقه زنان دور کمر یکدیگر قرار داده و درهم فرو رفته بودیم.کیرش درون کوس من لبانش بر روی لبانم و سینه هایش بر روی سینه هایم قرار داشت.شاید نیمساعت در همان حالت خوشی بعد از سکس بودیم و در این حالت سر مستی چند دقیقه ای را خوابیدیم.تازه یواش یواش به این فکر می افتادم که نکند حامله شوم و خودم را قانع میکردم که با یکبار که نمیشه اگه هم بشه باید یه جوری ردیفش کنم.نه خدای من شوهرم کیوانه و پدر بچه ام امیر باشه ؟؟/؟؟ نههههه نههههههه خودمو نمیبخشم اگه یموقع نخوام کورتاژ (سقط جنین) کنم چطوری بچه رو بندازم گردن شوهرم که شک نکنه ؟؟/؟؟ اونکه تا حالا حساب روزهای قاعدگی منو داشت یکجوری باید برای روبرو شدن با هر حادثه ای خودمو آماده کنم.در هر حال از این افکار خودمو خارج کردم چون امیر داشت با لذت تمام بدنمو میبوسید حتی عرقهامو پاک میکرد و می لیسید.خیلی حال خوبی داشتم.- عزیزم روز منو ساختی خوب میتونی راضیم کنی.- شراره من اگه بخوای میتونیم از این روزهای خوب باهم زیاد داشته باشیم.صد و هشتاد درجه بر روی تخت تغییر وضعیت داده بودم.امیر نشسته بود و من هم پشت به او دراز کشیده بودم.کون برجسته ام آتش زیر خاکستر را بیدار کرد و مدام با انگشت مقعدم را میمالید و با دو دستش دو قاچ کونم را مالش میداد.راستش منم از این حرکت او خیلی لذت می بردم.تازه چندبار هم به کیوان کون داده هراسی از کون دادن نداشتم ولی میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمون بود.تحمل کیر امیر دشوار بود ولی نمیخواستم دلش را بشکنم.شقی کیر امیر را یک لحظه بر روی وسط دو قاچ باسنم احساس کردم.هنوز از من حساب می برد.میدانم بدجوری هوس کون کردن کرده بود.دلش را نشکستم.- اوندفعه آخر عشقبازی یه چیزایی ازم میخواستی؟؟/؟؟ کونمو ؟/؟ آره ؟/؟ چون پسر خوبی هستی و خوب بلدی کارتو انجام بدی هر کاری دوست داری بکن فقط مواظب باش یکدفعه نذاری که دردم میاد.کیر امیر هم مثل کیر کیوان با ملاحظه بود.پس از انکه سر مقعد منو کیر خودشو با وازلین و یکی دو کرم دیگه چرب کرد خیلی آروم آروم گذاشت توش.آه ه ه ه که چه حس خوبی بمن دست داد.صبحانه هم که نخورده بودم.غذای شام را هم که قبلا دفع کرده بودم دیگه احساس دستشویی رفتن و دفع کردن بمن دست نداد فقط یک چیز کلفتو تو کونم احساس میکردم که خیلی لذت بخشه و یه کمی هم درد داره اما دردی شیرین و هوس انگیز.- هر موقع دوست داشتی میتونی کون تشنه منو هم سیراب کنی.امیر چند دقیقه ای کونم را گاییده در حالیکه دیگر نمیتوانست جلوی خود را بگیرد با فشار هر چه تمامتر آبش را خالی کرد.چند ساعت بعد من تنهای تنها به ترانه هایی که در لب تابم ذخیره کرده بودم گوش میدادم.حال و حوصله درس خواندن را هم نداشتم.منتظر کیوان هم بوده بر خلاف دفعه قبل زیاد شرمنده نبودم ولی در آپارتمان اینکار را انجام دادن اونم آپارتمانی که واحد دیگه اش همه از فامیلای شوهرم بودند ریسک بزرگی بود.اگر حامله شده باشم از یک نظر میتوانستم وضعیت را به نفع خودم تغییر دهم پس جای نگرانی نبود.فقط تا بحال کیوان آب کیرش را به کوسم نریخته ؟؟/؟؟ باید کاری کنم که نه سیخ بسوزه نه کباب.هفت هشت روز بعد که به حساب من دو سه روز مانده به اولین روز قاعدگی ام که امکان حاملگی در این ایام تقریبا صفره موقع عشقبازی به کیوان گفتم عزیزم عشق من چند روزی مونده به عادت ماهیانه ام.طوری حرف میزدم تا مشکوک نشه که چطور شد که من تغییر موضع دادم و از طرفی هوای اونو هم مثلا داشتم.ببین شوهر خوب من عزیز دل من امشب دیگه آبتو باید بریزی توی کوسم هم من تشنه ام هم تو طالبی این روزهای آخر احتمال حاملگی کمه اما اگه هم شدم بازهم هدیه ای آسمونیه خودت قول دادی که نمیذاری مانع دانشگاه رفتنم بشه و از این شر وورها.کیوان با شنیدن حرفام داشت با دمش گردو میشکست.تمام تنم را غرق بوسه کرد به شدت هیجان زده بود.با تمام عشق و احساس و صداقتش دوبار کوسم را سرشار از آب منی کرد کوسم از بس به کیر امیر عادت کرده بود به زحمت یک بار به ارگاسم رسید آنهم در اثر لیسیدن و میک زدن کیوان به اوج آمادگی رسیده بود و بعد با چند ضربه و حرفهای عاشقانه راضی شدم.یک هفته ده روز بیست روز گذشت و خبری نشد.در این مدت سکس دیگری با امیر نداشتم. راستش از آوردن او به آپارتمان هراس داشتم.احساس کردم حامله ام.کیوان هم این را میدانست. ذوق زده بود.هر روز بمن میگفت که آزمایش بدهم.کیوان برای بچه حاضر بود هر کاری بکنه و من بهترین موقع بود که از این نقطعه ضعفش به نحو احسن استفاده نمایم.بالاخره آزمایش دادم نتیجه مثبت بود.من تقریبا اطمینان داشتم که از امیر حامله شده ام یعنی فرزندی که در شکم من بود و از من تغذیه میکرد محصول خیانت من به شوهرم بود.در حالیکه کیوان شوهر مهربانم آن را میوه عشق و زندگی مشترکمان میدانست. او به این مناسبت یک گردن بند گرانقیمت چند میلیونی و خیلی شیک برایم خرید.چندی بعد به دروغ به او گفتم که دکتر زنانگی ام گفته که بالا پایین کردن از پله ها باعث سقط جنین میشه و از این حرفها.به چند تا بنگاهی سپرده یه خونه یک طبقه اما نه اجاره ای در یکی از نقاط خوب شهر بخریم.تازه خونه رو هم میخواست به اسم من بکنه.مقداری پول نقد برای توسعه تجارتش کنار گذاشته بود که تصمیم گرفت فدای سر بچه اش کند.آری بچه من محصول کوس من و کیر امیر بود و اما این کیوان شوهرم بود که نا دانسته خود را به آب و آتش میزد...ادامه دارد

12 نظرات:

ناشناس گفت...

خوب بود امیر جون اگه میشه یه داستان سکس زوری با مامان بذار که چند نفر جلو پسر مامانشو می کنن ممنون می شم.

ناشناس گفت...

salam amir junam!
khobi dada?
bebin man goftam az bayn in 1000 nafar ke bazdid mikonan age 100 nafar nazar bedan ham roheay to bala mere va ham in ke sitet behtaro be roz tar meshe!
age to biae to webet o bebini ke 100 nafar nazar dadan khod be khod tasmim megiri bishtar be webet bersy!
jun man yekam bishtar be webet beres!
duset daram.

mostafa گفت...

salam dadash amir!
damet garm aly bud.
mikhamet.
rasti har chand roz miay be webet sar mizani?

ناشناس گفت...

dastet dard nakone agha amir.
khili khub bud, mishe hamin dastanhat ro baray danlowd ham bezary?
mer30
montazer javabetam!

ANGEL گفت...

aly bud.
mer30
edamasho zodtar bezar!

red dragon گفت...

khob bud mamnon.
age khaste basham dastan befrestam bayad chekar konam?

ناشناس گفت...

thanks!

ehsan گفت...

mersy amir khan ali bud.

ناشناس گفت...

http://particularism.one/olika-kortspel-fr-en-person/4673 olika kortspel f?r en person http://phoenicia.one/spel-svenska-barn/121 spel svenska barn http://apologete.one/casino-forum-online/3197 casino forum online http://homeoplastic.one/spelautomater-hoganas/4771 spelautomater Hoganas http://cloudland.one/bet365-casino-ipad/1068 bet365 casino ipad http://concelebrated.one/nacka-casinon-pa-natet/2883 Nacka casinon pa natet http://semantician.one/basta-online-spelen/4429 basta online spelen http://exenterating.one/geant-casino-lundi-pentecote/1132 geant casino lundi pentecote http://nontimbered.one/casino-nye/4280 casino nye
http://underdone.one/online-casino-download-software/81 online casino download software http://chumpishness.one/spelautomater-stash-of-the-titans/3852 spelautomater Stash of the Titans http://overlegislate.one/unibet-mobile-live-casino/541 unibet mobile live casino http://thoroughbred.one/spelautomater-crazy-slots/1124 spelautomater Crazy Slots http://nonegoistical.one/free-casino-spel/4754 free casino spel http://transiently.one/no-deposit-poker-sign-up-bonus/4315 no deposit poker sign up bonus http://thoroughbred.one/svenska-ntcasinon/1112 svenska n?tcasinon http://hallstattan.one/jackpot-party-cheat/4522 jackpot party cheat http://thoroughbred.one/casinot-i-gteborg/3481 casinot i g?teborg
http://semitransparently.one/bingo-freeplay/535 bingo freeplay http://concelebrated.one/casino-sundsvall-dresscode/3525 casino sundsvall dresscode http://overlegislate.one/sweden-casino-poker/2464 sweden casino poker http://exenterating.one/spelautomater-i-mobilen/2988 spelautomater i mobilen http://chumpishness.one/caribbean-stud-poker-procedures/3497 caribbean stud poker procedures http://unplagiarised.one/spelautomater-fyrtojet/1548 spelautomater Fyrtojet http://underdone.one/ouverture-casino-lundi-pentecote/1303 ouverture casino lundi pentecote http://apologete.one/mobil-spelman/1463 mobil spelman http://metallise.one/casino-games-online-free-play-craps/1858 casino games online free play craps
http://nonterrestrial.one/casino-rouyn-noranda/527 casino rouyn noranda http://italicise.one/spelautomater-big-kahuna-snakes-and-ladders/1151 spelautomater Big Kahuna Snakes and Ladders http://compactedly.one/online-casino-roulette-rigged/2584 online casino roulette rigged http://nondeodorizing.one/live-casino-flashback/2947 live casino flashback http://repatrolling.one/spelautomater-enchanted-woods/4829 spelautomater Enchanted Woods http://nondeviating.one/spelautomater-energoonz/1679 spelautomater Energoonz http://compactedly.one/french-roulette-free/3432 french roulette free http://semantician.one/betsson-casino-gratis/927 betsson casino gratis http://homeoplastic.one/spel-p-ntet-fr-sm-barn/3760 spel p? n?tet f?r sm? barn
http://nonincrusting.one/online-flash-blackjack/3942 online flash blackjack http://unsensitized.one/casino-holdem-tips/528 casino holdem tips http://nonprossing.one/european-blackjack-strategy-chart/4884 european blackjack strategy chart http://nonincrusting.one/android-mobile-online-casino/186 android mobile online casino http://denitrify.one/casino-utan-insttningskrav/3272 casino utan ins?ttningskrav http://dynamited.one/roulette-spelregels/4172 roulette spelregels http://silverized.one/roulette-system-olagligt/3924 roulette system olagligt http://discoverably.one/oxelosund-casinon-pa-natete/3210 oxelosund casinon pa natete http://refreshingness.one/spelautomater-orebro/2780 spelautomater Orebro




ناشناس گفت...

http://nonincrusting.one/live-blackjack-low-limit/4668 live blackjack low limit http://phoenicia.one/top-online-casino-guide/4695 top online casino guide http://hallstattan.one/spilleautomat-robin-hood/3665 spilleautomat Robin Hood http://sublingual.one/spelautomater-myth/2760 spelautomater Myth http://unelapsed.one/starburst-spilleautomat/4495 starburst spilleautomat http://semantician.one/live-blackjack-free/1277 live blackjack free http://homeoplastic.one/premier-roulette-diamond-edition/4178 premier roulette diamond edition http://unattentive.one/bra-casinospel/2502 bra casinospel http://nondeviating.one/online-casinon-2015/1312 online casinon 2015
http://unintegral.one/skraplotter-online/1680 skraplotter online http://apologete.one/bubbles-spelenl/508 bubbles spele.nl http://underlier.one/casino-spelletjes-online-spelen/218 casino spelletjes online spelen http://bushwhack.one/live-baccarat-demo/3047 live baccarat demo http://essayistic.one/sverige-online-casino-casino-bonus-utan-insattning/3891 sverige online casino casino bonus utan insattning http://zeelander.one/euro-lotto-sverige/1980 euro lotto sverige http://repatrolling.one/spelautomater-reel-steal/4006 spelautomater Reel Steal http://phoenicia.one/cherry-casino-hudiksvall/3537 cherry casino hudiksvall http://underlier.one/eu-casino-mobile/2143 eu casino mobile
http://hallstattan.one/video-poker-online/2128 video poker online http://ventriloqual.one/conjunto-casino-amalia-batista/181 conjunto casino amalia batista http://statutable.one/casino-bonus-utan-insttning-sverige-online/2093 casino bonus utan ins?ttning sverige online http://pragmaticality.one/spelautomater-mad-mad-monkey/3943 spelautomater Mad Mad Monkey http://transiently.one/norske-spilleautomater-mega-joker/1173 norske spilleautomater mega joker http://solidarized.one/internet-casinos-in-bakersfield-ca/3952 internet casinos in bakersfield ca http://essayistic.one/roulette-casino-system/1853 roulette casino system http://transiently.one/roulette-bonus-whoring/3766 roulette bonus whoring http://apologete.one/olika-kortspel-patiens/2383 olika kortspel patiens
http://untranquillised.one/gratis-spelen-casino-slots/2844 gratis spelen casino slots http://nontimbered.one/spelautomater-i-mobilen/1694 spelautomater i mobilen http://hallstattan.one/casino-saffle/1928 casino Saffle http://putridness.one/kasino-kortspel-online/1979 kasino kortspel online http://revisionism.one/eu-casino-signup-bonus-code/4307 eu casino signup bonus code http://semantician.one/betsson-poker-iphone/1343 betsson poker iphone http://discoverably.one/spelautomater-extreme/4709 spelautomater Extreme http://preinvestment.one/roxy-palace-uttag/2094 roxy palace uttag http://unplagiarised.one/bsta-casino-bonus-utan-insttning/653 b?sta casino bonus utan ins?ttning
http://unattentive.one/maria-poker-player/46 maria poker player http://nonincrusting.one/spela-casino-med-kreditkort/815 spela casino med kreditkort http://denitrify.one/spelautomater-wiki/2519 spelautomater wiki http://metallise.one/casino-sidor-med-bonus/3750 casino sidor med bonus http://refreshingness.one/nat-casino/3531 nat casino http://effeminised.one/net-entertainment-casino/2683 net entertainment casino http://nondeviating.one/fruit-machine-online-games/754 fruit machine online games http://essayistic.one/gratisspel-p-ntet/1975 gratisspel p? n?tet http://nonterrestrial.one/spelautomater-pitea/4846 spelautomater Pitea




ناشناس گفت...

no credit check payday loans online payday loans <a href="http://cashadvances2017.com"> online payday loans no credit check</a> [url=http://cashadvances2017.com]payday loans near me[/url] no credit check payday loans

ناشناس گفت...

bad credit personal loans not payday loans online payday loans <a href="http://cashadvances2017.com"> payday loans no credit check</a> [url=http://cashadvances2017.com]payday loans[/url] payday loan interest rates

 

ابزار وبمستر