ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زندگی با بهارمیاد


بازم بوی بهارمیاد 
بوی فرار یار میاد 
پرستوی خسته من 
بازم به این دیارمیاد 
آن بی وفای دلربا 
بازم واسه شکارمیاد 
عاشق مست و بی نوا 
با چشمای خمارمیاد 
کلاغ , خوش خبر میشه 
با قار و قار, هوارمیاد
دلبر نازنین من
خسته و بی قرارمیاد
رودخونه پرآب میشه 
سبزه وگل به بارمیاد
گل به سرمن می شینه
به پای گلها خارمیاد
دلم گرفته دلبرم
صدای یک هزارمیاد
شکسته قلب خسته ام
گریه حالا به کارمیاد
اشک از دلم دل می کنه
ازچشمای خمارمیاد
دراین دیار بی کسی
بوی غم و فرارمیاد
شکسته است سازقلم
نوای نی , سه تارمیاد
چه سخته بی تو پرزدن
بوی گل و نگارمیاد
کجاست آبی خدا ؟
که شادی با غبار میاد
دلم گرفته نازنین
صدای پیر وپارمیاد
ببین قشنگه همه جا
خار با گلش کنارمیاد
چشم تو و چشمه من
داغ شده بی بخارمیاد
این همه ناله بهر چیست ؟
که شادی بی شمارمیاد
نگاه نکن به مرگ من
زندگی بابهارمیاد
زندگی بابهارمیاد
زندگی بابهارمیاد
..........

ایرانی







 








0 نظرات:

 

ابزار وبمستر