ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

اولين بار كه كوس كردم

داستان بر میگرده به تابستان 83 زمانیکه دانشجو بودم و با بدبختی یه پیکان گرفته بودم و تو شهر مشغول مسافرکشی بودم برا درآوردن خرج تحصیلم سرم بکار خودم گرم بود اصلا تو خط سکس نبودم البته بدم نمیومد ولی فرصتش پیش نیومده بود و منم یه کم دست و پا چلفتی تشریف داشتم.گذشت و یه روز که مشغول کار بودم یه خانمی دست بلند کرد و سوارش کردم اومد صندلی جلو نشست آخه عقب پر بود به مقصد که رسیدیم بقیه پیاده شدن ولی اون نشد؛گفت خیابون بعدی میره و اگه میشه برسونمش؟؟منم راه افتادم بدون مقدمه گفت خوب دیگه ما رو نمیشناسی؟؟!؟ یکه خوردم گفتم بلهههههه؟!؟ گفت یادت نیست دفعه قبل سوارم کردی؟'؟گفتم نه والا تا حالا ندیدمت ولی بعدش دوزاریم افتاد که بله خانم اهلشه؛معطلش نکردم گفتم ولی بدم نمیاد باهاتون آشناشم اگه افتخار بدی؟؟!؟ اونم استقبال کرد گفت برم بیرون شهر تا یه سیگار بکشه رفتیم و حین سیگار کشیدن خودشو معرفی کرد اسمش شیرینه مطلقه است و پیش باباش زندگی میکنه و از اینجور حرفها منم که تا الان خوب ندیده بودمش حسابی براندازش کردم انصافا خوب كوووووووسي بود قد بلند و خوش قیافه خلاصه شماره خونه رو بهش دادم تا هرموقع کاری داشت یا جایی میخواست بره بهم زنگ بزنه.چند روز بعدش زنگ زد و رفتیم دوری زدیم حین رانندگی چند بار دستمو روپاهاش زدم که دیدم چیزی نگفت و یواش یواش دستمو روی پاهاش گذاشتم چیزی نمیگفت و بدش نمیومد بعداز چندبار دیدن و تو ماشین حال کردن بهش گفتم اگه خونه خالی بشه میای خونه!؟؟ قبول کرد تا اینکه بالاخره خونه خالی و شد و بردمش خونه تا اومد چادرشو کنار گذاشت و مانوتشو درآورد لم داد یه نخ سیگار روشن کرد.منم کنارش نشستم شروع کردم به لب گرفتن ازش و سینه هاش رو ماليدن؛اینو بگم تا این لحظه هنوز نه کوس دیده بودم و نه کرده بوده البته فیلم سوپر میدیدم و یه چیزای یاد گرفته بودم؛زیاد عکس العمل بخصوصی نشون نمیداد مثل اینکه براش عادی بود لباساشو درآوردم و مال خودمو هم درآوردم برا اولین بار تو عمرم چشمم به جمال کوووووس روشن شد واااااي یه کوس تمیز و بدون مو جلوم داشت لبخند میزد دوباره رفتم سراغ سینه هاشو شروع کردم بخوردن و با انگشتم با کوسش بازی کردن و کردن تو کوسش خداییش خیلی حال میداااااااد جااااااااان انگشتم که میرفت تو کووووووسش حال میداد و خوشم میومد و میخواستم با اینکار تحریکش کنم؛بعدش ازش خواستم برام ساک بزنه اونم قبول کرد و شروع کرد بخوردن کیررررررم اووووووه عجب حالی میداد کیرمو که تو دهنش میکرد موهای تنم سیخ میشد؛یه کاندوم بهش دادم کشیدش رو کیرررررم و به پشت خوابید و لنگاشو از هم باز کرد؛جوووووووون منم کیرررررمو دم کوووووسش گذاشتم و با فشارررررر هولش دادم توششششششششش؛وااااييييييييی عجب حسی بود خداااااااااا؛کوسش تنگ بود و گوشتی؛تا ته کردم توکوسش یه چند باری که تلمبه زدم آبم اومد و همونجا توکووووووسش خالی کردم.نشستيم سیگاری روشن کردیم و بعد از یك ربع دوباره کیررررررم راست شد ازش خواستم که کیرمو بخوره قبول نکرد یه کاندوم دیگه رو کیرم زدم و ازش خواستم که چهار دست و پا بایسته کوسش قمبل شده زده بود بیرون کیررررر و گذاشتم دمششششش و هولشششش دادم توششششش یه آخ خ خ خ کشید که خیلی بهم حال داد منم بشدت تلمبه زدم رو بيشتر و بیشتر کردم که یه صدا از توکوسش باعث شد مکث کنم گفتم چی بود؟؟؛؟ گفت کاندوم بود که ترکید؛؛؛گفتم چرا ترکید؟؟؟ اونم گفت ازبس کیرت کلفتههههه جرررررررر خورد كووووووسم منم حشریتر شدمو شروع کردم به تلمبه زدن؛اونم همش آخ خ خ خخخخ اوخ خ خ خ خ خخخخ میکرد؛بعدش به پشت خوابوندمش و خواستم بکنم تو کونش که نذاشت منم دوباره کردم تو کوسش و جاتون خالی حساب گاییدمش و آبمو خالی کردم تو کوووووسش؛بعد از اون روز یه چند باری دیگه دیدمش اما قسمت نشد دوباره بکنمش تا اینکه ماشینو فروختیم و دیگه تا امروز ندیدمش خدایشش خوب کوووووسی بود.

2 نظرات:

KIAN_DUBAI گفت...

salam amirsexi dastan jalebi bood vali kheili kootah bood age behesh jozyat bishtar midadi kheili bahal az kar dar miomad vali ba hame in harfa bazam damet garm vase inke vaght mizari vase barobax movafagh bashio payande ba maram merC

ایرانی گفت...

داستان بدی نبود .همه چیزش در حد معمولی بود .رابطه بین این دو نفر گرمای بیشتری را طلب می کرد تا پر هیجان تر شود ..ایرانی

 

ابزار وبمستر