ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

ارسال دعوت نامه

درود دوستان دعوتنامه براي يكسري از درخواست كنندها ارسال شد درصورتيكه هنوز بدست كسي نرسيده نهايتا تا جند روز آينده ارسال ميشه بعلت زياد بودن درخواستها و نظر لطفت دوستان بمن نسبت به تعداد مجاز دعوت نامه تصميم بر اين شد كه براي دانلود داستانها فيلمها عكسها داستانهاي موبايل با فرمت جاوا و داستانهاي دنباله دار و... فقط كسانيكه براشون دعوت نامه فرستادم مجاز به ورود در اين قسمت هستند و از اين مطالب و امكانات استفاده كنند دوستان بعد از دريافت دعوت نامه در ايميلشون روي لينك موجود در دعوتنامه كليد كنيد تا به محل مورد نظر وارد بشيد و آدرس صفحه مورد نظر رو ذخير كنيد تا در مراجعات بعدي راحت باشي مخصوصا دوستانيكه با ايميل ياهو درخواست دادن زيرا طبق مقررات بلاك اسبوت 30 روز مجاز به استفاده هستن اما كسانيكه جي ميل دارن نا محدود است اما اين وب باز ميمونه و مانند قبل نخواهد بود و هر كسي نميتونه همه داستانها و مطالب رو مشاهده كند و از دانلودها استفاده كند فقط اعضا مجاز هستند بازديد كنندهاي عزيز و دوستانيكه درخواست ندادن لطفا جهت مشاهده و دانلود به جي ميل بنده درخواست خود را بفرستيد و بعد از ارسال دعوتنامه مجاز به دسترسي خواهيد بود *** بقول شاعر به بايان آمد اين دفتر حكايت همجنان باقيست *** شاد و سربلند باشيد دوستان بدرود

25 نظرات:

ایرانی گفت...

امیر گرامی و دوست داشتنی !اگه بگی که ماست سیاهه بنده میگم حتما یه علتی داشته که این حرفو زدی .فعلا که داری میگی ماست سفیده.از این که وبسایت مطالعه داستانها رو فعلا باز نگه داشتی و محدودیت را به دانلود ها اختصاص دادی نهایت لطف و گذشتتو نشون میده که از حق خودت به خاطر فارسی زبانان سراسر جهان گذشتی که اگر چنین هم نمی کردی کسی نمی توانست بر تو ایرادی بگیرد .من همان طور که بارها در همین مجموعه وبا ارسال جی میل هم اعلام کردم تا آنجایی که فرصت و امکان آن را داشته باشم به همکاری خود ادامه خواهم داد.شاد و خندان وموفق و سربلند و سرفراز و پیروز باشی ..ایرانی

عسل75 گفت...

امير جون بهتر بود ليست اشخاصي كه براش فرستادي رو تو همين پست ميزاشتي....ممنون.
راستي داستان آرزو چي ميشه آخرش؟؟؟؟؟؟؟

matin گفت...

امیر جان سلام امیدوارم که با این کارت وب بهبود پیدا کنه من نمیدونم ایا جی میل من رو داری یا باید برات ارسال کنم در هر صورت ممنونم از لطفت

shahban گفت...

amirrrrrrrrr
yadete mano?
missssss u
nemidunestam dobare rah andakhti injaro
:X

ناشناس گفت...

az vaghti ke baraye avalin bar varede in site mato mabhote dastan haii shodam ke ba nasri ghavi va kamelan hamrah ba hess bode tashbihat tosifat va ... hame vo hame baes shod ke az kasani basham ke faghat biad mashti bekhone va lezat bebare ba khodam fekr kardam ke age amir faghat biad in vaghto bezare vase neveshtane ye roman hazeram ghasam bokhoram ke na hatta to iran forosh mire balke karesh be tarjome ham mirese vali ba khodam goftam ki miad vaghtesho bezare onam kamelan raygan vali poli be dast nayare balke ba in tafasir zararham mide pas amir jon dadash to kase i zire nim kasate midonam in nazar taeed nemishe vali bedon hastan adamaii ke ravabet ro dark konan albate edeaai nadaram in dastane G mail ham ke to kolle nazarate irani va harfaye toe ham nemishe azash be rahati rad shod vali bedon ke man dastan hato dost daram vali in kara ro be dalayeli ke hale neveshtanesho nadaram motevajeh nashodam omadim yeki ye belog zad az hamona ke rashon dadi copy/paste kard harroz mikhay ye kari koni sorat masalaro pak nakon.

ناشناس گفت...

salam amir jan edeame dastan sex dar shahrekord chi shod????????

ایرانی گفت...

امیر جان !سلام.سایت شده مثل یک بیشه آرام .همه جا در نهایت سکوت و آرامشه .نمی دونم یا باید سرت خیلی شلوغ باشه یا خیلی خلوت .نه از این بیشه صدایی به گوش می رسه نه از سر زمین جی میل .شاید هم آرامشی قبل از طوفان باشه .و اگر اشتباه نکرده باشم فقط در جسم و جان چت ریز اثری از حیات دیده میشه .به امید روزهای بعد ..ایرانی

ایرانی گفت...

دوست خوب ناشناسم سلام!قبل از همه از امیر عزیزم تشکر می کنم که این فر صت را در اختیارم قرار داده تا با زهم بنویسم و بنویسم که چقدر عاشق نوشتنم .متاسفانه شرایط به گونه ایست که نمی توانی آنچه را که با عشق می نویسی در قالب رمان و یا اثری خاص منتشر نمایی و جای شکرش با قیست که در همین حد هم امیر با تجربه ومهربان این امکانات را در اختیارم گذاشته و من هم با تبعیت از قوانین سایت و علاقه گروهی از خوانندگان قلمم را در اختیار سکس نویسی قرار داده و در این رهگذر نیم نگاهی به مطالب عاشقانه و احساسی هم داشته ام .با خواندن نوشته ات به خود امیدوار شده ,حسرت هم می خورم که چرا از قطره ای که خداوند بلند مرتبه از اقیانوس بیکران قلم خویش به من بخشیده استفاده بهینه ننموده ام .دوست خوب من صادقانه می گویم که من و امیر دونفریم و او در هر حال استاد من است .استادی که این فر صت را در اختیار شاگردش قرار داده که حرف دلش را بزند و من تا زمانی که بخواهد آثارم را فقط برای او خواهم فرستاد .حتی توان آن را هم دارم که رمان هم بنویسم ولی در جامعه امروز ما اگر امکانات انتشار هم با شدنه از خریدار رمان خبری هست و نه از خواننده آن چه رسد به تر جمه آن .حتی سالها پیش در زمینه ای خاص خاطره نویسی داشته ام که به اندازه چند رمان شده است اما شاید صدها سال دیگر نوادگان من از این مطالب استفاده کرده یا وضع به گونه ای شود که آن زمان به چاپ برسد .فعلا در گوشه ای سنگر گرفته از این که دوستان و خوانندگان با همه کم و کاستیهایم پذیرایم شده اند خوشحالم و همین برایم کافیست .شاید زمانی فرا رسد که دیو سیاه قصه مهربان گشته باران سیاهش را بر گلستان رنگین عشق و فریادش نباراند.آن زمان که با شادی دیگران شاد گردیم و با اندوه یاران گریان شویم .آن زمان که قلمها خندان شوند و دواتها جزیی از جوهروجودمان باشند .شاید تا آن زمان پرواز در آسمان رویا بابالهای خیال ما را به فردا و فرداهایی روشن و روشن تر پیوندمان دهد و شاید هم نعره دیو ما را از خواب و خیال خوش بیدارمان سازد .اما هر گز فراموشمان نخواهد شد که زندگی زیباست ,عشق زیباست و خوبی و بخشش زیباتر از همه اینها که اگر بخشش بخشنده مهربان نبود نه این سفره بود ,نه مسافری و نه سفری .کاش می دانستیم آنچنان که آغاز تنها برای من نبوده پایان هم فقط برای من نخواهد بود !..ایرانی

ناشناس گفت...

سلام.دوستان خوبم خسته نباشیدواقعا داستانهاتون عالیست اما ده روزیست دیگر نمیتوانم ادامشون رابخونم قسمت چهارم تصویرزیبای سکس را بخونم دعوتنامه هم بلد نیستم ارسال کنم.لطفا راهنماییم کنیدتاادامشوبخونم ؟اززحمات شما عزیزان ممنونم.

دختر تنها گفت...

سلام امیر خان.
امیدوارم خوب و سلامت باشی هر جا که هستی.خبری از دعوتنامه نشد. برای هیچ کس نفرستادید یا برای من هنوز نیومده؟لطفا هر موقع برای همه دعوتنامه هارو ارسال کردید همین جاتو وبلاگ اعلام کنید که ما هم متوجه بشیم و هی منتظر نباشیم . موفق باشی

saeed گفت...

salam amir khan va doostane khobam...man tazeh ba in sait ashna shodam va aslan gmailam nadarm lotfan komakam koniin ta ozve in sait besham va estefadeh konam. batashakor az doostan va amir khan ke vaghean kheilii zahmat mikeshan.

vahid گفت...

salam.
Amir/aghaye irani, lotfan rahnemaimun konin ke matne darkhaste daavat name bayad chi bashe?

matin گفت...

سلام امیر جان داداش تعطیل کردی دیگه سایت بی روحه دیگه داستان نمیزاری دیگه نمی خوای چیزی بزاری ؟؟؟؟

Dr @I3oli گفت...

سلام من میخوام عضو باشم hood.raabin@yahoo.com

سعید گفت...

حالا ما که برامون دعوت نیومده باید چوب نفهمی ونامردی دیگران را بخوریم

سعید گفت...

امیر خان خسته نباشی لطفا راهنمایی کن برای ارسال دعوت نامه ادرس من

ایرانی گفت...

امیرجون سلام!چطوری؟ما که باک بنزینمون پره .فکر نمی کنی با همسفرای عزیز و همیشگیمون یک سفر یا یک سرویس بریم پیک نیک خوش بگذره ؟(انتشار داستان )تا ببینیم بعدا صلاح را در چه می بینی و مصلحت را درچه می دانی!دوست و دوستدار تو وهمه دوستداران ,خوانندگان و نظردهنگان گرامی :ایرانی.

آروين از مشهد گفت...

سلام

چه خبر شد ؟

جريان دعوت نامه چه هستش !

مرسي

رضا گفت...

آقاامیر من چکار کنم که واسه من دعوت نامه ارسال بشه ؟

TaNhA گفت...

ma ke nafahmidim chi shood harki fahmid be maham bege.yani mani ke ozve nistam va email ham nadarm chikar konam.nemitonam dastanharo bekhonam

farhad گفت...

salam dash amirkojai nisti ?? chera dige be rooz nemikoni saito ? nakone nemikhai dige dastan bezari???

Unknown گفت...

میشه یه دعوت نامه واسه من بفرستی

ایرانی گفت...

حسین آقا سلام خسته نباشی .. سایت که کاملا آزاده و برای همگان بازه و محدودیتی وجود نداره و چیزی به نام دعوت نامه نداریم . یه مدتی قصد بر این بود که محدود شه ولی به احترام خوانندگان گل و همه فارسی زبانان پشیمون شدیم . چون اون جوری حتی یک در صد خوانندگان فعلی نمی تونستند داستانهای سایت رو مطالعه کنند و من به شخصه افتخار می کنم که در خدمت خوانندگان بیشتری باشم . در ضمن دو هفته در آغاز محرم و ده روز آخر ماه رمضان سایت به احترام شهادت حضرت علی و امام حسین (ع )تعطیل بوده که در این روز ها عده ای ممکن است فکر کنند که سایت دعوت نامه ای شده چون بلاگر آرم مخصوص می دهد . اما پس از پایان عزاداریها وبلاگ مجددا باز خواهد شد . شاد و پیروز باشی حسین جان ...ایرانی

ناشناس گفت...

با سلام خدمت دست اندرکاران این بلاگ محترم خواهشاً در مورد اینکه چطوری میشه عضو این بلاگ رو توضیح بدین .. واقعاً دوست دازپرم بعد از خوندن هر داستان ازتون تشکر کنم و نظرات و راهنمایی های شما رو بخونم .. بازم متشکرم و منتظر ..

ایرانی گفت...

با سلام خدمت آشنای عزیز ما الان در این سایت فقط داستان منتشر می کنیم و عضویت خاصی دیگه نداریم . اون اوایل حدود سه سال پیش که خود من عضو شدم یک خبر نامه ای بود و هر چی که می شد مدیریت سایت به اطلاع اعضا می رسوند . اما الان شبی چهار پنج تا داستان منتشر میشه و دیگه چیز دیگه ای هم نداریم و هر کی هم که برای اولین بار وارد سایت میشه می تونه نظر هم داشته باشه بفرسته و بده . داداش امیر ما هم که حالا دیگه از مرز ماهها گذشته باید بگیم به علت مشغله کاری سالهاست که فعالیتش کم شده و امید وارم یه روزی با داستانهای قشنگش رو نق دیگه ای به این سایت بده . از تماس و توجهت ممنونم .خیلی خوشحالم که خواننده های خوب و با فرهنگی چون شما رو در کنار خودم احساس می کنم . فقط در این سایت من هستم و من و امیر نازنین که مدیریت می کنه . خیلی سخته و سرعت می خواد که یک تنه بنویسم و منتشر کنم و تازه به لوتی هم داستان صادرمی کنیم . شاد و سربلند باشی . با احترام ..ایرانی

 

ابزار وبمستر