ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

توضيحات درباره سوالات دوستان

درود بر همه عزيزان من بارها تذكر دادم كه فقط از ‏1‏ آدرس ايميل جهت درخواست دعوت نامه استفاده كنيد اما تعداد زيادي از دوستان نميدونم به جه دليلي از ‏2‏ يا ‏3‏ آدرس مختلف استفاده كردند و فكر ميكنن درصورتيكه عنوان ايميلهاشون متفاوت باشه سيستم شناسايي نميكنه كه اشتباه است و كسانيكه بيش از يك آدرس جهت ورود استفاده كنن حتي با نام و سروريس دهندهاي مختلف مانند جي ميل و ياهو و ‏...‏ سيستم همه آدرسهاي متعلق به يك نفر رو حذف كرده و امكان ارسال مجدد و مراجعه بعدي رو از شخص خاطي سلب ميكنه لطفا درباره اين موضوع سوال نفرماييد مسئله بعد اينكه دوستانيكه تا كنون مراجعه نكردن بعد از دريافت دعوت نامه تا ‏24‏ ساعت آينده مجوزشون رو لغو ميكنم بعلت درخواستهاي زياد و محدوديت دعوت شده ها اينكارو انجام ميدم دوستانيكه هنوز براشون مجوز نفرستادم به همين خاطر است كه بمشكل خورده ارسال دعوت نامه ها ضمنا دوستانيكه مجوز دارن و مانند قبل فقط خواننده و كبي كننده هستند هم در جريان باشند كه درصورتيكه به همين صورت ادامه بدهند با عرض معذرت مجوزشون لغو و به افراد ديكه كه در انتظار دعوتنامه هستن مجوز داده ميشه لطفا فقط به جي ميلم درخواست بديد نه در منسجر و نه در نظرات وب شاد باشيد بدرود

7 نظرات:

farhad گفت...

salam dash amir pas chera dastan jadid nemizari ???? negaran shodam goftam nakone dige nabashi

ایرانی گفت...

باسلام خدمت دوستان ,همراهان وخوانندگان عزیز وبا تشکر ویژه از امیر گرامی که با اعتماد به من این افتخار را به من داده که در امرنشر داستان یاورش باشم ازشما عزیزان تقاضا دارم که با نظرات ارزشمند خود بنده را در امر نگارش یاری دهید هر چند قلم ناتوان بنده نمی تواند پاسخگوی خواسته های همه شما باشد ولی سعی من و در حقیقت ما برآن است که آثار خود را با کمترین نقطه ضغف ارائه دهیم .دست یاری شما را فشرده در آینده ای نزدیک مجددا در خدمتتان خواهیم بود ...ایرانی

matin گفت...

امیر جان سلام من چندین بار برات ایمیل زدم ولی جواب ما رو ندادی گفتم شاید دیگه از ما خوشت نمیاد دعوت نامه رو که برام فرستادی من روش زدم و امدم داخل ولی فردای اون روز دیگه کار نکرد میگه این دعوت نامه دیگه معتبر نیست این اخرین باری که برات مینویسم اگر جواب مارو دادی که اقایی کردی اگر هم که ندادی باز هم بزرگواری بای داداش

کامران گفت...

خیلی عالی بود

این هم آدرس ایمیل من:


kamran.topoloo@yahoo.com

لطف کنید و مارو از قلم نیندازید

ممنون میشوم.

ناشناس گفت...

kojayi amir dastan chi shod?

ناشناس گفت...

kojayi amir dastan chi shod?

ناشناس گفت...

salam
vase man befrestid baz
akhe dige kar nmikone lineshoma
pega_2004@yahoo.com

 

ابزار وبمستر