ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هنوزهم دوستت می دارم

به غروب دریا قسم 
به طلوع صحرا قسم 
که هنوز هم دوستت {می } دارم .. 
به اشک سرد کوهستان 
به ناله برگهای پاییز
به دروغ ابرها قسم 
که هنوزهم دوستت می دارم 
به روح باورهای مرده 
به خاک خوشبختی قسم 
که هنوزهم دوستت می دارم 
به لبخند غنچه ها 
به ناز نگاه تو به وقت دیدارها 
به داغی لبهای تو به هنگام بوسه ها 
به با تمام وجود دوستت دارم گفتن هایت 
به تمام عاشقانه گفتن هایت 
به تمام عاشقانه نوشتن هایت 
به تمام قهرها و آشتی هایت قسم 
که هنوزهم دوستت می دارم ..
قسم به قلبی که شکسته ای 
به ناله عاشقانه مرغان عاشق سحر
به پیمانی که بسته ایم و نشکسته ام 
به گونه های سرخم از سیلی زمانه قسم 
که هنوزهم دوستت می دارم 
به اشکهای دل و دیده ام به وقت غروب 
به پروازپرستوهای پاییز 
به نغمه بلبلی که قدرگل را می داند 
به صدای زبان یکی بوده با صدای دلت 
به لحظاتی که نامت را با نام خدا فریاد می زدم 
به نارنج و بهار و بویش قسم 
که هنوزهم دوستت می دارم 
به گلهای پرپرشده امید 
به اشکهای خشکیده برگونه هایم 
به دروغ هایی که هرگز از من نشنیده ای 
به مرگ باورهایم 
به روزی که یک بار دیگر ببینمت قسم 
که هنوز هم دوستت می دارم 
به دنیایی که از آن متنفرم 
به دنیایی که هنوز درآن نفس می کشی قسم 
که هنوزهم دوستت می دارم 
به خدای بی کینه عشق 
به لبخند پاک کودکی 
به ناله های بی جوابم قسم 
که هنوزهم دوستت می دارم 
به لحظات با شکوه دیدارمان 
به شبهایی که نخفته ایم وگفته ایم 
به طنین شیرین عشق شیرینمان قسم 
که هنوزهم دوستت می دارم 
به دنیا قسم , به قیامت قسم 
به روزی که یک بار دیگر ببینمت قسم 
به روزی که یک بار دیگر ببینمت قسم 
که هنوزهم دوستت می دارم 
که هنوزهم دوستت می دارم 
که هنوزهم دوستت می دارم 
............
پایان 
نویسنده : ایرانی 


0 نظرات:

 

ابزار وبمستر