ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

نادر و نازنین 11


دلم نازنینی را می خواهد که دستش را به دستم و قلبش را به قلبم بسپارد .. چه خیال خوشی خواهد بود وقتی که نوازش نسیم بوهای مو های تو را به مشام من بر ساند !. بو ی موهایت را در زیر باران دوست می دارم . و نگاهت را در زیر آفتابی که خورشیدش به چشمان زیبای تو حسادت می کند . لبان زیبایت غنچه سرخیست که گویی هر لحظه می خواهد سبز شود .. کاش  گوهری از گوهرستان کلام و گلی از گلستان وجود خود را هدیه ام می دادی  تا احساس کنم ناز و نیاز خود را . از دیروز به امروز رسیده ام خدای را سپاس می گویم که در کنار توام . فردا هم روزی مثل امروز است .. مرغ جانت را در کنار پرنده عشق من به پرواز در آور ... من اگر پرواز ندانم تو بال و پرم خواهی بود تو همراه و راهبرم خواهی بود ..
 اگرشکوفه های پاییزی  بر زمین بریزند  من همچنان شکوفه بهاری خود را می خواهم و تو را می خوانم .. بیا تا با هم به بهار سلام بگوییم . به قصه پاک دلها .. آن جا که زندگی نو می شود ... آن جا که غمها را با جامه سپید کفنش می کنند ... بیا تا با هم بگوییم که زندگی نمرده است . با من بمان نازنین ... بهار در دلهای من و توست . عشق تازه خواهد شد اگر ما بخواهیم .... منتظر یک نگاه و یک صدای گرم تو : نادر عاشق

صبحت به خیر نازنین ! سلام بر تو بانوی دلها و گلها ! خاتون ناز ها و نیازها !با نگاهی پر از راز ها و ساز ها ! سلام بر تو با نوی کوه نور ! سلام بر تو دختر پر غرور .. مرا چه غم اگر روزی خورشید را نبینم و تو چشمانت را به روی من بگشایی .........
سلام خانومی ! خوبی ؟ اینم یک صبح به خیر معتدل ... می شد با اضافه کردن یک کلمه یا یک صفت مثل زیبا اونو از حالت اعتدال به شکل لطیف تری در آورد . .. ایام به کامت باد ...
سلام بر نازنین ماه ..ساعت پنج و نیم صبحه و بعد از چهار و نیم ساعت خواب بیدار شدم .. هرچند جات توی قلبمه ولی خب فعلا جات خالیه خیلی خیلی خیلی دوستت دارم .
نازنین : سلام, صبح بخیر.
امیدوارم خوب خوب خوب باشید.
جمعه ی شادو آرومی رو براتون آرزو می کنم.
در مورد سایت و پیام , حرفتون رو قبول دارم اما ی سوال میپرسم که راهنماییم کنید . شما با فرض محال ارتباط داشتن من با فرزاد بگید بهم پیامهای من به شما مدل خاصی بود ؟که اگه با اون ارتباط داشتم نباید اونطوری پیام میدادم.
البته اینم بگم که من با همه, ی مدل حرف نمیزنم. یادتون باشه قبلا هم گفتم با هر کسی مطابق رفتار خودش , برخورد میکنم.
اما در هر صورت ادب و احترام رو رعایت میکنم.
با تنها کسی که خیلی صحبت میکنیم و تا حدودی راحت تر از بقیه ام همین ماهان  طفلی که هیچ ادعایی نداره اما همه هدف میگیرنش, چرا چون ی بار بهش گفتم نه و دیگه ادامه نداد, تغییر نکرد... همون ماهانی  که بود موند تا الان . بگذریم
حالامنتظرم بهم بگید چی نوشتم, چی گفتم و کجای پیامهای من ایراد داشت ؟
نادر: چند ساعت دوری از تو رو نمیشه تحمل کرد وای به چند روز .. اصلا خوشم نمیاد برم ماموریت . حالا که تا نیم ساعت دیگه میرم بیرون و تا حدود 11 شب بر نمی گردم پس بذار بگم که دوستت دارم . بیشتر از بی نهایت . بیشتر از هر وقت دیگه ای .. دوستت دارم بیشتر از لحظه تولد عشق ..دوستت دارم
نازنین : اینا همه محبتتون رو میرسونه وگرنه من کاری نمیکنم که باعث دلتنگیتون بشه.
برید بسلامت, انشاا... همیشه سایه ی خونوادتون مستدام باشه و خیلی دوست دادم وقتی میشنوم میرید به دیدارشون.
....خوش بگذره بهتون ..... ادامه دارد ... نویسنده ..: ایرانی


0 نظرات:

 

ابزار وبمستر