ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

نادر و نازنین 5

فرزاد :داداش شرمنده به خدا حالتو درك ميكنم ميشه خودت سر حرف روباهاش باز كنى
نادر: دشمنت شرمنده باشه ..این منم که باید شر منده باشم و شر منده هستم ... همین حالا جدید ترین ساخته ام رو به عنوان دلم گرفته منتشر کردم .. البته اون به خاطر تو نمی خواد با هام حرف بزنه شاید هم بعدا زد .. حالا یه مقدار از حرفام در متنمه .اونو خلاصه نوشتم .. .من فقط در سایت می نوشتم . هیچوقت جز همون یک بار .. بار اول و یک جمله ..هیچی چیزی بهش نگفتم .. هیچی نگفتم ..اونو هم با یه حالت احترام گفتم ..فرزاد : نازنين منو محكوم ميكنه به تهمت زدن وانگ زدن اما همه چي واضحه ومن هيج وقت بهش تهمت نزدم اون زود ازكوره در ميره هميشه و ميگه زود به قاضي ميري
نادر: شاید راست میگه ...چون آدمی که خصلتش مشخص باشه رو میشه از نوشته هاش شناخت ..میشه از سادگی درونش فهمید ... تو هم حق داری ... آدم دوست داره نسبت به کسی که دوستش داره یه حس مالکیت یا نفوذ داشته باشه فرزاد: به خدا تاحالا هزار بار بهش گفتم باهام صادق باش اگه اشتباهى هم داشته باشي ناراحت نميشم
اما اون ميگه من باهات صادقم
به نظرت چيكاركنم داداش؟
نادر: اون صادق بوده باهات .. بهت که خیانت نکرده .. مثلا آدم در محیط کاری ..در جامعه با مردان زیادی رو برو میشه ..منظورم یک زنه .. محیط اینترنتی رو هم میشه یک محیط کاری ..اجتماعی فرض کرد ..حالا گاه صمیمیتها بیشتر میشه ..تو بهش محبت کن .. عیبی نداره .. این قدر وسواس نباش .. براش در حد معمول حرفای قشنگ بزن .. دوستش داشته باش ... زن عاشق وقتی محبت ببینه وقتی خیانت نبینه .. وقتی ببینه مردش خوبه .. و یک با فر هنگی مثل نازنین باشه هیچوقت به طرفش خیانت نمی کنه . اما حواست جفت باشه و اعتدال رو رعایت کن .
فرزاد: اونروز بهش گفتم برم با ايرانى حرف بزنم بپرسم درموردت؟گفت برو بپرس ولي نگو ما باهم رابطه داريم تا خيالت راحت شه
نادر:حالا ازادی .. که تمام پیامهای خودمونو بهش بدی که بخونه .. موردی نداره ..چون من با این پیامی که در سایت گذاشتم و اون صد در صد دیده حالا می دونه که من می دونم تو و اون با همین .. دیگه پنهان کردن تاثیری نداره ... شاید خودشم متاثر باشه .. آدما رو نمیشه به خاطر سهل انگاری ها شون سر زنش کرد یا زیاد سر زنش کرد .. شاید باید بیشتر درکش کنی .. من حرفاشو باور کردم ..من یه بچه کوچیک اگه بهم حرفی بزنه باور می کنم ..من دروغ نمیگم ..من دروغگو نیستم . شاید بعضی وقتا حقیقتو نگم ولی دروغگو نیستم .. حقیقتو بهش بگو که با من سی چهل تا پیام رد و بدل کردی .. بذار بدونه .. بذار صداقتت رو احساس کنه .. بذار یاد بگیره تا خودش هم با تو رو راست تر باشه شل نگیره .. که نترسه .. چون دوست داشتن و تفاهمه که رابطه ها رو قشنگ می کنه .. بذار نازنین احساس امنیت کنه .. بذار تو رو اون جوری که هستی دوستت داشته باشه .. مثل یک آینه روشن و صاف ..مثل یک چشمه زلال .. دلم گرفته .. من دارم میرم سر کارم ... سه چهار تا پیام جا دارم .. سر فرصت باید پیامهای نازنینو ذخیره کنم جایی و صندوقو خالی کنم . اون یک دختر پاک و وفا داره . هیچوقت نگفته عاشقمه .. اون خیلی خوبه .. اذیتش نکن .وسواس نباش ..اگه کسی اذیتت کرد یا اذیتش کرد رو کمک من حساب کن .. به خاطر این که نا خواسته ناراحتت کردم و اعصاب همه رو ریختم به هم منو ببخش ... شر منده ام ...
فرزاد : اداش دشمنت شرمنده...من پيش توشرمنده ام كه اين فجايع به بار اومده
داداش به خدا من نميخوام ناراحت باشه نازنين
ماديونه وارعاشق هميم اما بخاطر گيردادناي اخيرم به نازنين ازم دلخوره
بهم حق بده كه آدم عاشق به عشقش حساسه
آدم عاشق سعي ميكنه مواظب عشقش باشه
اگه كسي خواست با نيت علاقه به عشقش نزديك بشه طبيعيه كه غيرتي ميشم
اما نازنين اينو قبول نداره.ميگه زيادي حساسي
ميگه توفقط باورم داشته باش
عشقمو باور داشته باش
من خودم مواظب رفتارم هستم بددل نباش
الان مثل تمام قضاياي ديروز وامروز رو اگه بخوام بهش بگم
ميگه تو آبروى منو پيش ايرانى بردي
سكه پولم كردي
دل ايرانى شكست واين حرفا
اصلا موندم چيكاركنم
نادر: نازنین راست میگه .. کاملا درست میگه .. اون اینو بهم ثابت کرده ...در واقع به تو ثابت کرده ...من هیچوقت راضی به خجالت نازنین نیستم .. همون جوری که اون راضی به عذاب دادن من نبوده ..من الان ازش دلخورم .. ولی می دونم چرا اون رفتار رو با هام داشته ..با این که بین ما هیچ رابطه ای نبوده ولی می تونم درکش کنم .. اون نمی خواسته در شرایطی که من شوق و ذوق دارم .. هیجان دارم ..امید وارم قلب منو بشکنه ..پیش خودش حساب می کرد که اگه بگه من و تو می تونیم یک دوست ساده باشیم و من عشقو قبول ندارم من نادر می پذیرم و همه چی تموم میشه ..فکرشو نمی کرد که نادر سماجت می کنه .. نازنین هم اذیت شده .. اونم خیلی آزار دیده ..باید اون روی سکه رو هم دید .. آدما رو نمیشه به این سادگی ها محکوم کرد .. هر کی ظاهر قضیه رو نگاه کنه شاید دلش به حال من بسوزه که چرا از اول جریانو نمی دونستم .. شاید اون از یک دید گاه انسانی اینو دیده ... تو مراقب عشقت باش ..آدمایی مثل اون اگه نگیم نایابن کمیاب هستند ...انسانها رو می تونی به مرور زمان بشناسی .. بعضی ها رو هم میشه خیلی زود شناخت ... من می دونم خجالت کشیدن چقدر درد ناکه زجر آوره .. دوست ندارم نازنین زجر بکشه ..شا ید به ظاهر دلم شکسته باشه ..ولی من که اونو نداشتم که از دستش بدم ..این نوشته هامو هم بخونه موردی نداره .. وقتی باهاش مکاتبه کنم همینا رو بهش می گم .. هیچوقت نمی ذارم خجالت بکشه ..عشق و دوست داشتن قشنگه ...شاید اون برات بهترین آدم دنیا نباشه و تو واسش بهترین آدم دنیا نباشی .. اما هر دوی شما برای هم خواستنی ترین آدم دنیا هستید .اینه که عشقو قشنگ می کنه .. وادارتون می کنه با دار و ندار هم بسازین .. با سختی ها کنار بیاین .. خیلی دلم گرفته ..اگه پرت و پلا گفتم منو ببخش
بین من و فرزاد پیامهای بیشتری رد و بدل شد اما دیگه در این جا واقعا برای هر دو نفرشون آرزوی خوشبختی کردم .. دیگه حس کردم من جایی در زندگی نازنین ندارم و خودمو گذاشتم جای اون پسره ... این که پاتو بخوای وارد زندگی یک نفر دیگه کنی درست نیست . .. خیلی دلم شکسته بود . احساس حقارت می کردم .. یواش یواش داشتم خودمو عادت می دادم به این که اون حق من نبوده و هرصمیمیتی رو نباید دلیل بر این بدونم که می تونم از اون راه یه روزنه ای برای رسیدن به خواسته هام به وجود بیارم .تقریبا فراموش کردم که چه خواسته ای داشتم هرچند احساسم به نازنین فراموش کردنی نبود ... ادامه دارد ..نویسنده : ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر