ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فریب فریبا4

تازه باهم خبلی خوب شدین . دیشب شمارو دیدم که کنار دستشویی داشتین از هم  لب می گرفتین . حالا بماللللل ...همین جور به حرف زدن ادامه می داد . اگه یه موقع بذاری توی کوسش حامله اش کنی چی میشه !نیاز داری به مادرت بگو -واسم دوست دختر می گیری ؟/؟-دوست دختر بگیرم که بد بختت کنه ؟/؟از این کوس و کون آماده خوشت نمیاد ؟/؟یالله شلوارتو در آرببینم . دوسه دقیقه ای می شد که فهیمدم اونم هوس داره و کوسش میخاره چون در اجرای فرمان قبلی متوجه شدم که تا یک وجب پایین رونش خیس شده . مامانی شلوارمو خودش پایین کشید و دوباره دراز کشیده پشت به طرف من گفت هر کاری دوست داری با من بکن . اولین چیزی که دوست داری چیه ؟/؟با من یکرنگ باش .-فریبا جون مامان خوشگلم دوس دارم کووووونتو ببینم کوسسسستو بکنم . همیمجوری خوبه -کیرت از کیر بابات خیلی بزرگتره . ممکن نیست که دست از سرتو و کیرت وردارم . روی مامان خوابیدم وکیرمو از زیر فرستادم تو . ناله های من و او به هم گره خورده بود . چقدر سفیدی هوس مامان رو کیرم نشسته بود .-فریییییییید کییییییییرررررتو همین جووووووری   بززززززززن به کوسسسسسسسم خوششششششم میییییاد . مامانی جفت دستاشو به میله های تخت گرفته در حالیکه با دندوناش بالش روبروشو گاز می گرفت با ضربات رفت و بر گشتی من کل هیکل نازش رفت و برگشت می کرد وای چه صفایی داشت موهای قشنگ و گردن ناز . اندام یک دست با کون یه خورده تپل ترش . از عکس عروسیش هم تو دل برو تر بود .-مامانی نزدیکه ارگاسم شی ؟/؟می ترسم آبم بیاد .-نمی تونست حرف بزنه . بالش تو دهنش بود فقط می گفت اوهو ...اوهو ...اوهو...یعنی آره . منم تند تر می گاییدمش . دستاش میله هارو ول کرد و دندوناش بالشو . منم افسار کیییییرررمو ول کردم که هر کار که دوس داره انجام بده . فکر کنم چیزایی که از کوسش بیرون ریخت مخلوط آب کیر من و آب کوس اون بود مامان فریب 180 درجه خودشو بر گردوند حالا دیگه روبروی من قرار داشت . چشام تو چشاش بود . ترس و خجالتی در بین نبود . حداقل 15کیلو از مامان کوچولویم لاغر تر بودم . به من می گفت که سروته  کنم بعضی چیزارو تو فیلمای سکسی دیده بودم ولی آدم اگه خودش وارد عمل نشه همش باید مرغ و خروسی بکنه به من گفت که یک دور بگردم الان دیگه کونو کیرم روی سر و دهنش قرار داشت وسر منم روی کوسش بود برنامه دو کیفه رو شروع کردیم من کوسشو می خوردم اونم کیرمو گذاشته بودتو دهنش و مدام اووووووووم اوووووووووم می کرد و منم آه می کشیدم . یک انگشتمم کرده بودم توی مقعد فریبا مامان و از لذت زیاد در می آوردم و میذاشتم تو دهنم و می گفتم مااااامااااان همه جاتتتتتو بخورم . دوباره میک زدن کوسسسسسسششششو شروع کردم و بالای کوسو چنگش زدم . هوسش خیلی زیاد شده بود وبدون این که بخواد کیرمو گاز می گرفت و با دو تا دستاش دو طرف کونمو چنگ انداخته و منم دندون رو جیگر گذاشته تحمل می کردم و به خاطر این که زودتر راضی شه با سرعت و دقت بیشتر و تمرکز رو چوچوله هاش به کارم ادامه می دادم . تا این که حس کردم دستاش روکونم ول شد و دندوناش دیگه کیرمو گاز نگرفت وآب گرم روونتری از کوسش ,زبون ولبها وچونه مو خیس کرد .چند ثانیه ای آروم گرفت تا از ار گاسم خودش لذت ببره و بعد در همون حال ساک زدنو شروع کرد . خودمو دیگه ول کردم . دهن مامانو راستی راستی گاییده بودم . وقتی که اولین قطره منی منو تو دهنش احساس کرد همین طور به میک زدنش ادامه داد تا خاطرش جمع شد که نهایت آب من تو این مرحله رو توی دهن گرم و غنچه ایش ریخته . این بار نوبت بوسیدن مامان بود . خوردن سینه هاش بوییدن و بوسیدن زیر بغلش . اصلا فکر نمی کردم مامانمه به ویژه وقتی که داشتم ازش لب می گرفتم به نظرم اومد دوست دخترمه انگار هرچی بیشتر می کردمش هوسم بیشتر می شد .-فرید دوست داشتی امشب منو بکنی ؟/؟-آره مامان برام یه آرزو بود .-حالا مامان ..-یه وقتایی می تونی بگی فریبا جون -چشم فریباجون ..توهم دوست داشتی این جوری لخت تو بغل پسرت بخوابی و بهش حال بدی ؟/؟از این که به پدر خیانت کردی متاسف نیستی ؟/؟-عشق من . من که به غریبه کوس ندادم که خیانت حساب بشه . به پسرم دادم که به بیراهه کشیده نشه چشم و دلش سیر باشه . دنبال دختر مردم راه نیفته وکون خواهرشو انگولک نکنه . این کوس منه و برای تو عبور آزاده . اگه هم تخمت به تخمک من برسه چاره داره . یه نفری هست که من بچه رو بندازم گردنش . ولی اگه با یه دختر حتی با یه بیوه این کارو بکنی میدونی چی میشه ؟/؟ازت انتظار ندارم که با خواهرت ور بری و به من خیانت کنی . این کییییییررررررفقط باید مالللل من باشه -چشم فریبا جون . حالا بیا بریم پایین . این تخت زیاد تکون میخوره رسوامون می کنه . رفتیم وسط اتاق . مامان رومن سوار شد و با کوسش روی من خیمه زد . هر جوری که دوست داشت کوسشو به کیرم می مالید و میذاشت داخل ومی کشیدش بیرون .-وایییییی فرید سوختم -مامان این کوسسسسست منو به آتیششششش کشید -فریییییید دارم می میرم این کیییییییرررررت که خیلی داغ تر از کوسسسسسسمه . نمیدونم چه لذتی بهش می داد که یک بار قسمت بیرونی کوسشو چند دقیقه محکم به کیرم می مالید که گاهی چند تا خال ریزه از موهای تراشیده در حال رشد کوس کیرمو خراش می داد واین حالت خیلی بهش کیف می داد . یهو دیدم حرکات و فریادهای خفیفش بیشتر شده یه لرزشی بهش دست داد و ساکت شد . من هم اونو طاقباز خوابونده و کیرمو از روبرو گذاشتم تو کوسش و در حال بوسیدن و دستمالی سینه هاش کیرمو خالی و کوسشو پر کردم .-فرید جوووون به کیییییییرررررت بگگگگو خجات نکشه  اگه حالشو دارررره و کوننننننمممم میخخخخواد در اختیارشششششه صاحبشششششه . اسم کونو که آورد تمام خستگیها از تنم دررفت انگاری آبهای از کیر رفته ام تامین شده بود . از خوشحالی سوراخ کون فریبا جونو لیس می زدم و با نوک زبونم باهاش ور می رفتم . چراغ خواب نارنجی هم محیطو بسیار سکسی و آماده کرده بود . با این که یادم رفت مقعد مامانو روغن مالیش کنم ولی کیر من راهشو خوب و راحت پیداکرد مامانی کون گشاد یا سوراخ گشاد نبود ولی احتمال داشت بابا جبار زیاد باهاش کار کرده باشه . در حالت سگی و قمبل کرده کونشو می گاییدم .-بککککن کووووونننننمممو  بماللللل کوسسسسسسمو ببوس لببببامو ..خودکار شده بودم . مثل دستگاه ماساژور برقی همه جاشو می مالیدم وکونشم طوری می کردم که انگاری سوراخ کوسشو می کنم . کمی که خودمو کج می کردم دردش می گرفت .-فررررررییییید جوووووون بکککککن کووووووووون برای یک لحظه کیرمو در آورده تا ببینم نکنه مویرگهای مقعد مامانو پاره کرده باشم وسوراخ کونش جرخورده باشه که خوشبختانه اثری از خون ندیدم داد مامانی در اومد و گفت کییییییرررررت کوشششششش بکککککن توششششششش . خودمم نمیدونم چیکار کردم که با این سبک هم تونستم مامان خوشگله ام را به ارگاسم برسونم حسابی سرحال شده بود . بچه که بودم خیلی دوست داشتم بغل مامانم بخوابم . من و مامان لخت لخت همدیگه رو بغل زده باهم خوابیدیم و نیمه شب چند بار که از خواب بیدار شدم اولش فکر می کردم خواهرمه . یه خورده که به مغزم فشار می آوردم می فهمیدم که مادرمه . پاک از یادم رفته بود که فریده منتظرمه . صبح زودبیدارشدم .دیدم که فریده تحویلم نمی گیره .-دیشب کجا بودی ؟/؟-نمی شد اومد مامان بیدار بود و مواظب .-چند بار اومدم نبودی اتاقت .-رفته بودم حیاط قدم بزنم -اونجا هم اومدم نبودی ...عجب کنه ای شده این دختره !-آها حالا یادم اومد مامان خواست که یه خورده ماساژش بدم .-فقط همین ؟/؟-خب آره مگه چی می خواست باشه ؟/؟.کشیده آبداری زیرگوشم زد وگفت خفه شو کثافت !بچه گول می زنی ؟/؟من خودم از سوراخ کلید همه چی رو دیدم ..ادامه دارد ..نویسنده ..ایرانی 

11 نظرات:

ناشناس گفت...

ایرانی عزیزدستت درد نکنه زیبا ودلنشین مینویسی لطفاادامه بده.درضمن یک سوال داشتم درسته ازاول شهریوراینترنت پاک ایجادخواهدشد؟

کیوان گفت...

ایرانی عزیز با سلام خدمتت و عرض خسته نباشید به خاطر داستانهای زیبات یه پیشنهاد دارم اگه می تونی جزئیات قسمتهای سکسی داستانهات روزیاد کن و به قسمتهای سکسی حال و هوای سکسی بیشتری بده و شهوت خواننده را بالا ببر.

matin گفت...

داستان خیلی زیبای هست ممنون

ناشناس گفت...

خسته نباشی عالیه واقعاسکسی بود حشرم زد بالا

ناشناس گفت...

خسته نباشی عالیه واقعاسکسی بود حشرم زد بالا

ناشناس گفت...

خسته نباشی عالیه واقعاسکسی بود حشرم زد بالا

ناشناس گفت...

خسته نباشی عالیه واقعاسکسی بود حشرم زد بالا

ناشناس گفت...

خسته نباشی عالیه واقعاسکسی بود حشرم زد بالا

ناشناس گفت...

خسته نباشی عالیه واقعاسکسی بود حشرم زد بالا

hero گفت...

خسته نباشی عالیه

ایرانی گفت...

منشکرم هروی عزیز ...ایرانی

 

ابزار وبمستر