ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شعله شهوت 7

محسن خیلی راحت خوابید اماتا من خوابم بگیره خیلی طول کشید . اخلاق اونو می دونستم تا فردا ظهر هم بیدار بشو نبود . گیج و منگ بودم . در عرض کمتر از 12 ساعت همه چی زیر و رو شده بود . فکر می کردم دارم خواب می بینم ولی هنوز لذت گاییدنهای مجید تو تنم باقی بود . دوست داشتم به جای محسن حالا اینجا مجید افتاده بود . برای فرداشب که در واقع امشب میشد قرار سکسو گذاشته بودیم . ساعت سه نیمه شب بود . تو همین فکرا بودم که خوابم برد . صبح با صدای زنگ در از خواب بیدار شدم . شیوا بود .-عزیزم بیا بریم خرید مجید خوابه و معلوم نیست کی بیدار شه .-هیچی پول و پله همرات هست ؟/؟-آره شاید باورت نشه اندازه ده برابر پولی که دارم خرید می کنم .-آخه چه طوری ؟/؟..نه شیوا یعنی به این عربا حال میدی ؟/؟راستشو بگو تا کجا تا چه حدی بهشون حال میدی ؟/؟بسته به جنسی داره که ازشون می گیرم . اگه گرون باشه که خب منم یه جنس خیلی گرون بهشون میدم -ببینم مجید میدونه ؟/؟بابت قیمت اجناس شک نمیکنه ؟/؟-چقدر ساده ای اون از کجا بدونه ؟/؟اون چه میدونه شورت و سوتین وپیرهن و چکمه من چقدر قیمت داره . اصلا حوصله نمیکنه تو این فروشگاهها پا بذاره. یه جنس پنجاه درهمی رو بهش میگم ده درهم خریدم . اگه هم یه موقعی گندش دربیاد که نمیاد میگم از یه جای دیگه حراجی خریدم . تو هم بیا ..هرکاری کرد نرفتم . خواب از سرم پریده بود . تا دیروز رو سری از سرم نمی گرفتم . ولی حالا صبح اول صبحی هوس کیر به سرم زده بود . با این که می دونستم محسن تا چند ساعت دیگه هم یه سره می خوابه دل تو دلم نبود . چون تصمیم گرفته بودم برم سراغ مجید تنها . یه آبی به تن و بدنم زدم و یه دستی هم به سرو گوشم کشیدم و خودمو یه نیمچه عروسی ساختم و با یه مانتوی مشکی که زیرش هیچی نپوشیده حتی شورت و سوتین هم نبود رفتم سراغ اتاق روبرویی . یعنی سوئیت مجید اینا . خیلی زنگ زدم . لعنتی چرا دروباز نمی کنه ؟/؟حالا جواب کوس خیسمو چی بدم ؟/؟من شیشلیک خورده حالا چطور می تونم دست از پا دراز تر برگردم خونه و چلو کباب بخورم .؟/؟در نهایت نو میدی بودم که درو واسم بازکرد با موهایی خیس و حوله ای که دورخودش پیچیده بود . -تو اینجا چیکار می کنی ؟/؟-چیه از دیدنم ناراحت شدی ؟/؟-نه اتفاقا خیلی هم خوشحال شدم .-اومدم که طلبتو بدم .-اگه من طلبمو نخوام بگیرم ؟/؟-اگه من بخوام بدهیمو بدم ؟/؟هردوتامون خنده امون گرفته بود . رفتم داخل ودرو بستم -شیلا اگه محسن و شیوا بفهمن که ما قوانین گروه رو زیر پا گذاشتیم خون به پا می کنن .-هیچ غلطی نمی کنن . خب اونا هم این قانو نو زیر پا بذارن . ما قوانین زناشویی رو زیر پا گذاشتیم آب از آب تکون نخورد که ..دگمه های مانتومو باز کرده و می خواستم که یهو جلو مجید لخت شم که دیدم اون پیشدستی کرده و حوله رو از تنش انداخت . بدن ورزشکاریش یه طرف اون کیر دراز و سر به هواش یه طرف دیگه . اینوداری ؟/؟با یه حرکت آماده برای وصول طلبم . منم در جامانتومو انداختم و مثل اون لخت لخت تنمو تو دیدش و گذاشتم . توهم اینو داشته باش . منم آماده ام برای ادای بدهیم . پاپیش گذاشت و منو گرفت توی بغلم . بوی عطر ملایم ووسوسه انگیز و طراوت و تازگی دو بدن تازه از حمام بیرون آمده میل و هوس هردوی مارو زیاد کرده بود . منو تو بغلش گرفت از زیرگردن و شونه وسینه هام شروع کرد . خودمو به بدنش چسبوندم تا هر کاری دوست داره باهام انجام بده . از تماس سینه های سفت و لطیفم با موهای نرم سینه اش لذت می بردم . منو در جهت مخالف خودش گذاشت رو دوشش یعنی دوتا پاهام در جهت عکس پاهاش از کمرش آویزوون بودند و قسمت کونم با لوازم یدکیش رو دهن مجید جون قرار داشته و اونم راه می رفت و کوسمو می لیسید . راهنماییش کردم و راه حمومو نشونش دادم . خیلی مجهز بود جادار و تمیز . فوری کف حموم دراز کشیده و گفتم من آماده م خیلی بهت بدهکارم همه رو نمی تونم اینجا بدم . بقیه اشو تهرون بهت میدم -حالا طلبم چقدر میشه ؟/؟-تو چه جور طلبکاری هستی که نمی دونی چقدر طلب داری من تا آخر عمرم بهت بدهکارم اینو خوب تو گوشات فرو کن . ببینم دختر تو از دیروز تا به حال خسته نشدی ؟/؟-نه هر چی بیشتر کوسسسسسمو می کنی من بیشتر و بهتر قدر کیییییررررتو می فهمم . می فهمم که اگه آدم بدهیشو بده خیلی خوبه .-خودت بگو من الان کجاتو انگولک کنم با کجات ور برم که تنوع داشته باشه -هرجا هر قسمت تنمو که بمالی و ببوسی و بخوری و بکنی واسسسسسم تازگی داره دوستت دارم مجید -منم دوستت دارم شیلا .. تا وان حموم پرشه همدیگه رو بغل کردیم تا گرمای آتیش و هیجانمون حفظ شه . دوتایی رفتیم تو وان . ریخت و قیافه اش با وانهای کلاسیک فرق می کرد ولی من اونی رو که تو وان بود می خواستم . بقیه اش برام مهم نبود . همچین کفی توی وان درست کردیم که فقط سرمون مشخص بود و جاهای حساس و خیلی هوسی ما تو آب کف قایم شده بود -عزیزم از این تنوع خوشت میاد ؟/؟-درسته چیز جدیدی نیست ولی واسه من و تو جدیده وباحاله . همدیگه رو تو آب اذیت کردیم . -نکن کف هارو آبش می کنی .همین جور بمونه بیشترحال میده .-شیلا تو که خودت بیشتر دیوونه بازی در میاری .-صلح ؟/؟-باشه صلح .-حالا از کجا شروع کنیم ؟/؟یه دستمو گذاشتم دور کیر مجیدو مجیدم دستشو به کیر من رسوند چشای هردومون از لذت زیاد باز و بسته می شد . هیچکدوممون حرکت دستمونو قطع نمی کردیم تا اون یکی حواسش باشه . غرق سکوت و لذت عجیبی شده بودیم .هرکدوم از ما به نقطه ثقل بدن و تنظیم سیستم بدنی و ارگاسممون فکر می کردیم . حس کردم که پلکای مجید با فاصله زمانی بیشتری بازو بسته میشه چند لحظه بعد پاشیده شدن آب کیرشو توی دستام احساس کردم واسه همین سرعت حرکت دستمو بیشتر کردم تا از همه پتانسیلش استفاده کنه . چند لحظه بعد یه خوره کیرشو کشید بیرون ومن واسش ساک زدم . هنوز راضی نشده بودم .-عزیزم میای بریم بیرون آب ؟/؟نگاهی به چشای پرهوسم انداخت وفوری منو باهمون بدن کفی کف حموم خوابوند . عزیزم دستاتو بذارروکونم نیشگونش بگیر. ماسازش بده بالبات گازش بگیراول بکن توی کوسسسسسم بعدا اگه خوشت میاد بذار تو کونم .-میگم چطوره یهویی برم عقدت کنم .!کف دستای ظریف و خشنشو گذاشت روکونم . دستاش هردو خصلتو داشت حتی خودش و سکسشم این جوری بودن . کف دستشو از روی کونم کشید به طرف لاپام . کوسمو گرفت تو چنگشوانگشت شستشوفروکرد تو کونم -مجید جوووووووووون تا همین حالاشم روزمو ساختی . ارضام کردی زودباش کیییییییررررررتو بدددده خودت دوست داری تو هرکدومش فروکنی فروکن . راستش من دوست داشتم که یه کیر دیگه هم اینجابودومنو می کردیعنی حداقل میذاشت توکونم . چون دوست داشتم کیر مجید بره توکوسم . مجید در حال وررفتن با کوس و کونم بود که صدایی شنیدیم . دیدم در حموم باز شد و محسن و شیوا با سگرمه هایی تو هم رفته لخت لخت وارد شدند .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

1 نظرات:

matin گفت...

خیلی ردیف هست مرسی زود اپ کن

 

ابزار وبمستر