ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

تقدیر و تشکر

سلام به تمامی بازدید کنندگان گرامی و همه ی دوستان گلم بدینوسیله خواستم
در این دقایق پایانی سال 1389 و آغاز سال جدید 1390 از عزیزانی که از
ابتدای کار تا الان با دادن نظرات پر مهرشون من رو شرمنده کردن تشکر کنم
از جمله داداش متین عزیز ماری عزیز مصطفی عزیز فرشته عزیز امیر عزیز و
دیگر دوستان که الان حضور ذهن ندارم و خصوصا اساتید گرامی و ارجمند جناب
ایرانی عزیز که به من افتخار دادن نوشته های زیباشون رو برام ارسال کردن
تا من در وبسایت منتشر کنم و دوستان از خوندنش لذت ببرن و همچنین امیر
اردلان عزیز که در قسمت مامان آیدا نظر دادن و من رو لایق دونستن کمال
تشکر و قدردانی را دارم برای همگی سالی پر از شادی و سر سبزی و نشاط از
خدای منان خواهانم بیایید در این سال جدید با خود پیمان ببندیم در زندگی
مشترک نصبت به تعهد زناشویی پایبند باشیم با رسم این زمونه پیش نرویم در
دوستی یکرنگ باشیم زیرا دوستی شاید به ازدواج ختم شود و اگر در زمان
دوستی به عشق خود به هر طریقی ( حتی دادن یک اس ام اس به دیگری ) خیانت
کنید در آینده هم تکرار خواهید کرد این ذهنیت غلط و اشتباه که الان
دوستیم و تعهدی نداریم و در زمان ازدواج رعایت میکنیم را از ذهن خود دور
بریزیم و دوستی را بعنوان امتحانی برای پیدا کردن تجربه در زندگی آینده
بکار بگیریم اگر در این امتحان سربلند بودید مطمئن باشید در زندگی
زناشویی خود هم سربلند هستید در پایان خزان غمها و طلوع شادیها را در سال
جدید برای همه ایرانی ها از هر قوم و نژاد و مذهب و طایفه ای که هستند از
خداوند بزرگ خواهانم ضمنا اگر از بنده کوتاهی و خطایی در این مدت سر زده
به بزرگواری خودتون ببخشید××× دلتون شاد و لبتون خندون کوچیک همه امیـر
×××

8 نظرات:

ناشناس گفت...

امیر جان عید توهم مبارک امیدوارم سالی خو و شاد داشته باشی.

Unknown گفت...

amir jun eydet m0barak dastan khan0m m0handeso zud tamam kn plz eyval dash amir

ایرانی گفت...

باسلام خدمت دوست برادر وراهنمای خوبم امیر عزیز و دوست داشتنی وبا تبریک مجددبه مناسبت فرا رسیدن سال نو ..فروتنی و شکسته نفسیت قابل تقدیر است . از این که خوشی دیگران را خوشی خود می دانی و با خوشبختی دوستان احساس خوشبختی می کنی ممنونم.خیانت ودورویی به هر صورت که باشد زشت و ناپسند است به ویژه این که اگر در حق انسان و دوست یکرنگی چون تو اعمال گردد.و امید وارم که دوستان با رفتارخود درسال جدید نشان دهند که عشق دوستی ..وفا و یکرنگی هنوز هم نفس می کشد و خیانت یکی دو خائن نشان دهنده سیطره خیانت نیست .دوست می دارم که به زودی زود همای سعادت را بر شانه ات ببینی .دوست می دارم که به میمنت قدوم عروس بهاری بر چمن سبز طبیعت همیشه چون شکوفه بهاری..تازه وچون غنچه شکفته ..خندان باشی ..دوستدارتو..ایرانی.

arash 666 گفت...

ارزوی سالی پر از موفقیت برات دارم .

ارش666

matin گفت...

داداش امیر گلم من هم به نوبه خودم و دوستان گلم که در این سایت هستن و دوستدار تو و تمام دوستای خودم که در این سایت هستن امیدوارم که سال خیر و پر برکتی داشته باشی و برای سالا متیت ارزو میکنم و می خوام که در مراحل زندگی موفق باشی عیدت مبارک دوست دار تو متین

mery گفت...

سلام به همه ایرانیهای گل به خصوص امیر جون.عیدتون مبارک.امیدوارم همگی سال خوب و خوش و پر برکتی در انتظارمون باشه . به امید خدا

khaled گفت...

salam be hamegi.
Sale no bar hamegi mobarak bad.amir jan omidvaram ke sale khob o khoshi dashte bashi va movafaq bashi to karat.
Plz dastanat ham to noroz yadet nare bezari.

khaled گفت...

salam amir jan
edame dastan khaom mohandes va baqiye yadet nare.plz age mitoni zood be zood updatesh kon.
Merci.

 

ابزار وبمستر