ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

وسوسه پیروز 4

-آهههههههه سوخخخخختتتتتم از هوس . سوخخخخخختتتتم از گناه نجاتم بده . من کیییییییرررررررر می خوام -صبر کن یواش یواش یه جور ی سر حالت بیارم که صد تا کیر هم نتونن این جوری بهت حال بدن حالا اگه کیر هم می خواستی سر فر صت بهت می رسونیم . سپیده به خوبی می دونست که کمر نر گس چقدر سنگین شده و سرعت به ار گاسم رسیدن در اولین سکس چقدر زیاده . فقط عیب کار در این بود که این دو دوشیزه بر حفظ دختری و بکارت خود مصر بودند و فاعل ها هم باید هوای کارومی داشتن . سپیده بادمجون بینوا رو دستش گرفت و به صورت عمود کشید روی کوس نرگس و گاهی هم دو سانتی وارد کوسش می کرد -نه نه من کییییررررر می خوام -ببین عزیزم این که نمیشه من حالا از کجا واست کیر بیارم . تازه اگه کیرم بیارم تا موقعی که تا ته نره توی کوست که حال نمیده . اگه الان دختر نبودی و می تونستی این بادمجونو بیشتر توی کوست تحویل بگیری کمتر از یک کیر بهت حال نمی داد . یه چیزی میدونم دارم بهت میگم . باور کن نمیدونی لز چه کیفی داره . من و ساناز بعضی وقتا این قدر کیف می کنیم که وقتی دوست پسرامون زنگ می زنن تا بیان مارو بگان ما به اکراه قبول می کنیم .-ساناز جان یک لحظه طوبی رو ول کن بیا این ور . برو رو سینه هاش کار کن و اون قسمت بالا مال تو . از کمر به پایینشم مال من . بعد میریم سر وقت طوبی . بیچاره از دیشب تا حالا خیلی زجر کشیده گناه داره این قدر تو خماری بمونه . دو تایی به جان نرگس افتادند . لب و سینه و شونه و شکم و کمر نرگس اسیر دستای طوبی بود و سپیده هم لب و دهنشو روی کوس اون زوم کرده بود -واییییی خدا من مردم آتیششششش گرفتم نه .. نه .. نه یه چیزی فرو کنین تو کوسسسسسم طاقت ندارم من هوس دارم خدا قلبم داره از جاش در میاد اوووووففففف اوووووففففف بخوررررششششششش کوسسسسسس سیییییننننه ها همه جا . آهههههه . سر نرگس پس از چند دقیقه ای افتاد یه طرف و چشاشو بست -ساناز جان پاشو بریم . این الان حداقل نیمساعت توی کیف خواب بعد از ار گاسم میمونه . بذار اعصابش آروم بگیره . بریم سراغ اون یکی گناه داره . فقط گریه نکرده . بریم طرف حموم . طوبی مثل یک آدم آهنی یا ربوت به حرفشون گوش داده و رفتن طرف حموم . وان رو پر از آب کرده و سه نفری رفتن داخلش یه آب کف حسابی داخل وان درست کرده بودن . تمام تن طوبی رو کف مالی کردن . سپیده سینه های کف مالی شده اشو با همون کفش میک می زد و ساناز هم انگشتاشو تا دو سه سانتیمتر فرو کرد بود داخل کوس طوبی که کمی شجاع تر از نرگس به نظر می رسید انگشتاشو در آورد و کوس لیسی رو شروع کرد سر و کله نرگس پیدا شد . دوست داشت که یه کمکی هم اون بکنه . احساس می کرد که بدهکاره . اون دیگه داخل وان جا نمی شد . از همون بیرون لبشو گذاشت روی لب دوستش و می بوسیدش . دیگه داشت میومد تو خط . شونه های طوبی رو ماساژمی داد . سینه ها و کوس طوبی هم که به ترتیب اسیر لب و دهن سپیده و ساناز بودند . طوبی فکر می کرد که داره تو آسمونها پرواز می کنه . دیگه خجالت نمی کشید . یه احساس عجیبی داشت . دیگه براش مهم نبود که دوستاش دارن اونو می کنن . شایدم سپیده و ساناز راست می گفتن که بعضی وقتا لز بیشتر مزه میده تا کیر خوردن و سکس با مرد . همش که نمیشه منت مردارو کشید . آدم هم حال میده هم حال میکنه . هم فاعل میشه هم مفعول . آخ که چه کیفی داره . طوبی دیگه به مرز جنون رسیده بود . داخل آب دست و پا می زد مثل یه آدمی که سرشو زیر آب کرده و میخوان خفه اش کنن . دهنشو که نرگس قفل کرده بود و نمی تونست جیغ بکشه و خودشو خالی کنه . وقتی که دست و پا زدنهای داخل آب تموم شد بقیه فهمیدن که اونم دیگه  خالی کرده . دسته جمعی یک صفای حسابی کردند و خودشونو یک شستشوی دبش دادند و نر گس و طوبی چون افراد با ایمانی بودند غسل هم کردند . ساناز :حالا چرا غسل کردین شاید بازم بخواهین کاری کنین نرگس :راست میگی هوس که داریم ولی گناه داره آدم بخواد نجس بمونه . ساناز گفت قربون دوست مومنم برم . اینو گفت و دستشو گذاشت رو کوس نرگس و تنشو به سینه هاش چسبوند و لباشو بوسید -نکن هوسمو زیاد می کنی . کمرم سنگین میشه تازه غسل کردم -خب دوباره بکن . توی بیابون و قحطی آب که نیستی . دسته جمعی به اتاق برگشتند . همگی لخت لخت بودند و ساناز و سپیده که دوباره وررفتن با هم رو شروع کرده بودند . نرگس :شما پسرای با اطمینانو می شناسین ؟/؟-چیه هوس کیر کردی ؟/؟-اشکال داره ؟/؟-نه خوشحال میشیم که شما هم بیایین توی خط و از زندگیتون لذت ببرین . عمر و جوونیتونو که نباید تلف کنین . تا سرتونو اونور کنین می بینین که پیر شدین و چیزی از زندگی نفهمیدین .-سپیده جون من و نرگس دوباره احساس سنگینی می کنیم . شما چرا دوباره از این کارا می کنین ؟/؟-کوسمون میخاره یه چیز کلفت و دراز باید بره تا ته -من و طوبی تصمیممونو گرفتیم . واسه این که خوب حال کنیم نباید دختر باشیم . اون حرفایی که راجع به جراحی و دوختن پرده مصنوعی گفتی راسته دیگه ؟/؟. گفتی پارتی هم داری .-آره نترس من که نمردم خودم بهت قول میدم برات درستش کنم .-ببینین بچه ها کوستون و دختریتون بیشتر از اینا ارزش داره و درش هم شکی نیست ولی اون چیزی که مهمتره و بیشتر به شما لذت میده گاییده شدن و سکس بعد از باز شدن راه کوستونه . عجله نکنین بهترین کار اینه که من و ساناز بکارت هر کدوم از شما رو آروم آروم پاره کنیم انشاءالله وقتی همه چی بخیر گذشت این چند ساعت دیگه رو هم که با هم هستیم تر تیب یه لز درست و حسابی رو میدیم و کوس خوشگل و تنگتون تا ته گاییده میشه . من پیشنهاد می کنم که خوردن قرص ضد بارداری رو از همین امروز شروع کنین تا یک ماه دیگه که دوباره همچین فرصتی گیر ما میفته چند تا پسر تر و تمیز با کیر هایی کلفت و دراز و شسته رفته و بهداشتی میارم اینجا که ترتیب ما رو بدن . خودم خوب می شناسمشون . اختصاصین وایدز میدز هم ندارن . چون این پسرا خاطر جمعی ان . نیازی نیست که از کاندوم استفاده کنین و از لذت سکستون کم کنین . حالا خودتون می دونین . این گوی و این میدان . فکراتونو بکنین . سپیده و ساناز بیخیال به کارشان ادامه داده و با کون و کپل هم ور می رفتند و سینه هاشونو به هم چسبونده و سر تا پای همو غرق بوسه می کردند و در طرف دیگر طوبی و نرگس با هم پچ پچ می کردن . سر انجام نرگس به سوی سپیده و ساناز رفت و گفت ما حاضریم که پرده امون پاره شه . خواهش می کنم تا پشیمون نشدیم زودتر این کارو انجام بدین .. ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

6 نظرات:

ناشناس گفت...

20بود20(نادر)ممنونم

ایرانی گفت...

متشکرم نادر جان خودت بیست بیستی که محبت خودتو همیشه نشون میدی ..ایرانی

matin گفت...

زیباست ولی از این داستانهای لز زیاد خوشم نمیاد

ایرانی گفت...

خب داش متین چیکار میشه کرد باید به فکر همه بود .در هر حال خیلی از خانوما هستند که طرفدار این مدل داستانها هستند وباید به نظر اونا احترام گذاشته ,به خواسته شون توجه کرد هرچند اواخرش مختلط میشه .موفق باشی ..ایرانی

مرتضی گفت...

درود ایرانی جان.
ممنون عالی بود

ایرانی گفت...

بر تو هم درود مرتضی جان .واقعا خسته نباشی ..ایرانی

 

ابزار وبمستر