ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

راز نگاه 48

تمام تنش داغ شده بود . از هیجان می لرزید . بغلش کرده و این یکی دیگه بیشتر از بقیه افسارش تو دستم بود و هر کاری می خواستم می تونستم باهاش بکنم -میثم جون تو چشام نگاه کن می خوام بفهمم چقدر دوستم داری و عاشقمی . واقعا کوس شعر می گفتم . اینو چشمای میثمم به من می گفت . با چشاش داشت می گفت خاله جون قربون کوس و کونت برم . باور نمی کنم که بخوای بذاری من بگامت . همیشه تو خیالم به یاد تو جق می زدم . تو رویاهام می دیدم که دارم می کنمت اما الان به آرزوم رسیدم . تازه خاله جون !تو هم طلاق گرفته ای خیلی وقته کیر نخوردی و می دونم عاشق کیری ولی مثل من ذوق زده نیستی آخه من اولین بارمه . تا الان هرچی از سکس می دونم همه تو فیلما بوده ولی باید یه کاری کنم که از این به بعد همیشه منو تو خونه خودت راه بدی . آخه خاله جون تو شوهرم نداری ... این فکرا رو تو سر آقا میثم تازه تکلیف شده خوندم .-مبثم جان اولا از این بابت به کسی چیزی نمیگی ثانیا تو که تا حالا کسی رو نگاییدی پس چه جوری میخوای از پس من بر بیای ؟/؟-خونه ویدیو داریم . هر وقت بابا مامان نبودند نوار سکسی نگاه می کردم . تازه داخل کامپیوتر هم کلی فیلم سکسی دارم وخیلی چیزا بلدم .-هرچند تمرین نداشتی ولی کارمو راحت کردی واینم یه تمرین خوبی واست میشه . نشون بده ببینم چه طوری میخوای خاله اتو سر حال کنی ؟/؟زیر پیر هنشو خودش در آورد و منم چون دیدم خجالت می کشه بعد از این که سوتینمو باز کرد شورتشو از پاش در آوردم . اوووووووفففففف چی می دیدم یک کیر تازه و جووون ولی  متوسط . جا داشت که هنوز رشد کنه . فکر نمی کنم طولش از سیزده سانت بیشتر می شد . کلفتی اونم قابل قبول بود ولی از همه کیر هایی که در این مدت خورده بودم به غیر از کیر صمد از بقیه نازک تر بود ولی خیلی تر و تازه بود . نمیشه که مردا همش دنبال کوس آک باشن چه اشکالی داره ما زنا هم به دنبال کیر آکبند باشیم ؟/؟!الان بهترین موقع رشد همچین کیر هاییه . درست مثل گل و گیاه می مونه که اگه بهش نرسن زود پژمرده میشن ویا نهالی که اگه بهش آب و کود ندی و به حال خودش بذاری رشد نمیکنه وهمون قدی باقی می مونه . ولی کیر خیلی داغی بود . یه هات داگ خوشمزه ولی درست مثل این که دو تا سوسیس نپخته و برش نزده کنار هم قرار گرفته باشن . البته این کیره چند میل قطور تر از سوسیس بود .کیرش خیلی داغ کرده بود تمام بدنش گر گرفته بود . بیشتر ازهمه جا کیرش می سوخت . درسته که مثل یک نهال آب و کود می خواست ولی شاید رسیدگی زیاد هم باعث سوختنش می شد .-عزیزم میثم جون هر کاری دوست داری باهام بکن . نگاه میثم به من می گفت که خیلی دوست داره منو راضی کنه . ظاهرا شنیده و خونده بود که زنها از خورده شدن کوسشون یعنی از مکیده شدن اون خیلی خوششون میاد . اونم چون کیرش خیلی قوی نبود اول با لبهاش اومد طرف کوس من . هنوز زبونشو واسه لیسیدن کوسم در نیاورده بود که کیرشو گرفتم تو دستم و بهش گفتم من جات بودم اول یه خورده خودمو خالی می کردم تا این قدر بهم فشار نیاد . سکوت کرده بود ولی چشای خوشگلش داشت بهم می گفت اگه کیرم دوباره شق نشه چی ؟/؟بهش گفتم نترس میثم جون تا بخوای بذاری داخل کوسم دوباره بلند میشه -خاله جون من که چیزی بهت نگفتم خیلی زرنگی که فکر آدمو می خونی -از بس تو جوون پاک و عابد و زاهدی هستی و نیتت خیره همه چی تو چشات معلومه . حالا خجالت نکش بگو دوست داری اول کجا آبتو خالی کنی این یه دست گرمیه . داخل کوس و کون من هم محل داری .عجله نکن رو سینه هام ؟/؟رو باسنم ؟/؟رو صورتم ؟/؟تو دهنم ؟/؟بگو کجا رو دوست داری که برفی داغ کنی -خاله فرشته من نمیدونم چی بگم همه جات خوشگل و خواستنیه کاشکی این قدر آب داشتم که روی همه اینا که گفتی خالی می کردم . می ترسم یه جا آب پاشی کنم افسوس بخورم که چرا رو جای دیگه نریختم .-باشه عزیزم عجله نکن سبک سنگین کن امتیاز بده . حوب نگام کن . چند دور براش زدم تا پشت و جلومو حسابی دید بزنه بعد به کون بر جسته ام امتیاز بیشتری داد . براش قمبل کرده و اونم پس از یک ماساژجانانه کون و کپل و مکیدن گوشتای باسن کیرشو به صورت عمود گذاشت وسط دو تا درز دو تا قاچ کونم طوری که با یه حرکت از ته قسمت بیرونی کوس تا بالای مقعدمو با کیرش وسوسه می کرد . آب و روغن کوسم زیاد شده بود . قرار بر این بود که مزه مزه بگیره تا هردومون تشنه تر شده و بیشتر حال کنیم -میثم جون به خودت فشار نیار هر وقت خواستی بریز . چند بار کیرشو از بالا تا پایین کشید و در آخرین مرحله چند بار هم کیر چرب شده اش را بالا تر آورد و در مرز بین کمر و باسن بالا پایین کرده و پس از تماسهای پی در پی با گوشت بالای کونم کیرشو داغ داغ کرد و آبشو همونجا خالی کرد -اووووووووففففف جووووووون چقدر راحت و روون داره می ریزه . خاله جون آتیش گرفتم .-بپا دود نکنی . نمیدونستم دیگه آبی واسش مونده یا نه چون به اندازه بیست تا شلیک فشفشه ای آبشو بالای کونم خالی کرد که همه در حال حرکت روی کوس و سوراخ کون و اطرافش بودند . میثم به طرز عجیبی لذت برده بیحال شده بود -عزیزم چند دقیقه استراحت کن یه چیزی واست بیارم منم برم دستشویی بیام . یه موز و یه لیوان شیر کاکائو با شکر که هردوشون تقویت کننده کمر بوده براشون آورده خودم رفتم دستشویی تا کوسمو با آب و صابون بشورم . آخه اولین بار بود که می خواست کوس یه کسی رو لیس بزنه نمی خواستم بدش بیاد یا طعم خاصی بده . از طرفی من نظافتو رعایت می کردم . کوسه رو شستم و یه عطر و ادکلنی هم به خودم زدم و پس از یه آرایش خفیف و دلبرانه به سوی داماد کوچولو رفتم ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

4 نظرات:

matin گفت...

عجب داستان توپی هست این راز نگاه مرسی خیلی عالی هست

hero گفت...

20 bood

ناشناس گفت...

سلام خسته نباشی ایرانی خوب گفتی پس فرشته خانوم میره تو فضای عشقو اینا بهتر میشه اینکه به پسر 13ساله هم رحم نمیکرد حالا اقا جنه وقتش بیشتر میشه ولی چی بگم چجوری میخاد خودشو کنترل کنه خدا میدونه؟
فرزاد.ص

ایرانی گفت...

بازهم سلام به داش متین عزیز وقهرمان خوبم وهمین طور یه سلام گرم به آشنای گرامی فرزاد عزیزم .سبک داستان و سوژه رو در جهتی پیش می برم که این تحول فرشته خانوم زیاد هم غیر عادی نشون نده .فقط یه چیزی که جامعه ما نمی تونه پذیراش بشه اینه که اگه یه مرد صدها مورد سکس و تفریح داشته باشه راحت می تونه همه اینارو فراموش کنه حالا عرفی یا توبه شرعی و جنبه انسانی و اخلاقیش یه مسئله دیگیه حرف من اینه آیا یک زن نمیتونه مثل یه مرد باشه و بعد به خودش بیاد و جامعه هم قبولش کنه ؟البته من هیچکدوم از این شلوغ بازیهارو توجیه یا تایید نمی کنم اسم حق و حقوق هم نمیشه بر اینا گذاشت فقط دارم دو جنس مخالف یعنی زن و مرد و امکانات خدادادیشونو درمقایسه با هم بررسی می کنم .میخوام بگم اگه یه موقعی دیدین شیطون ,فرشته شد تعجب نکنین .از توجه شما متشکرم .شاد باشید ..ایرانی

 

ابزار وبمستر