ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شهوانی هم بله

باسلام خدمت همه دوستان و بازدیدکنندگان گرامی . آنچه بر آنم داشت تا از این طریق با شما سخن بگویم  قانون شکنی گروهی از دوستان و همکاران درسایت شهوانی بوده که دست همکاران عزیزمان درسایت لوتی را از پشت بسته اند و روی آنان را سفید کرده اند . باز هم خدا پدر و مادر لوتی رابیامرزد که اگر داستانهای مارا کپی می کردند دیگر اسم نویسنده قلابی را ذیل داستان نمی گذاشتند . فرصت زیادی برای بررسی نداشتم ولی در همان نگاه اول در سایت شهوانی به هفت هشت داستان بر خورد کرده ام که نویسنده آن من بوده ام ولی نسرین خانمی که معلوم نیست کیست به اسم خود آن ها را برای سایت مذکور فرستاده و آن ها هم با توجه یا بدون توجه منتشرش کرده اند . نه اشاره به منبعی نه نام نویسنده ای . بعید می دانم که این حرکت شهوانی سهوانی بوده باشد . راستش خودمن حال و حوصله آن را نداشته ام که با عضویت در سایت مذکور این تذکر را شخصا به آنان بدهم . همان پارسال که  یک ماه عضوبودم و به داستانهای اولیه ام توجه نمی کردند برای هفت پشتم کافیست . داستانهایی مثل بهشت باکره, تصویر زیبای سکس ,خشم و خیانت ,جهیزیه ودست بالای دست وچند داستان دیگه از اینجانب در سایت شهوانی منتشر گردیده است . فقط بابررسی که تا این لحظه کرده ام نمیدانم چطور شد که داستان دست بالای دست من از دستشان دررفته اشتباها نام بنده یعنی ایرانی را در ذیل داستان قید کرده اند وبر من منت گذاشته اند . نسرین خانم عزیز این کار ها درست نیست . شهوانی عزیز چه شد که سال گذشته در آغاز کارم اهمیتی به داستانهای ارسالی بنده نمی دادید ولی امیر گرامی با همکاری و همراهی خود این اجازه و استقلال را به من داد که صدها داستان خود را در این سایت منتشر نمایم . وحالا هم به خاطر احترام به اوست که به خود اجازه نمی دهم حتی برای اعتراض موقتا عضو سایت دیگری شوم و حرفم را بزنم و ترجیح می دهم از این طریق بیان کنم . از دوستان عزیزی که عضو سایت شهوانی هستند خواهش می کنم مراتب اعتراض مرا به سایت مذکور برسانند . همکاران عزیز در سایت شهوانی !من و امیر به تنهایی این مجموعه را اداره می کنیم . کمی به خود زحمت بدهید تلاش کنید وقت بگذارید . همان گونه که در اعتراض به سایت کم خلاف تر لوتی عنوان کرده بودم باعث افتخار ماست که خوانندگان بیشتری داشته باشیم وداستانهای ما در سایتهای دیگر هم منتشر شود ولی به ما حق بدهید گله مند باشیم . تمام داستانهای ما حالا خوب یا بعد در چندماهه اخیر جدید واز تولید به مصرف بوده . این داستانها را به هزار دردسر و در محیطی که مراقب بودم کسی از اطرافیانم متوجه نشود نوشته ام . امیر عزیز هم این مجموعه را با خون دل خوردن سرپا نگه داشته . حق من و او این نیست . این به بازی گرفتن شعور خوانندگان خود شما و فریفتن آنانست که آثار دیگران را به خورد آنان می دهید و تازه نام نویسنده دیگری را در ذیل داستانهای من و امیر قید می نمایید . واقعا متاسفم اصلا این رفتار شما با رفتار پسندیده و دموکراسی منشانه تان که سایت امیر را در سایت خود معرفی کرده اید همخوانی و سازگاری ندارد .. داستان جهیزیه که همین تازگیها منتشرشده پس چه شد که سریع در سایت خود هم انتشارش داده اید ولی سال گذشته این رفتار را نسبت به من نداشته اید .ودر همین جا اعلام می کنم مجاز و مختارید که هر اثر مرا با اشاره به نام نویسنده وبه ویژه اشاره به منبع آن یعنی وبلاگ امیر در سایت خود منتشر نمایید واز شیوه ناصحیح کنونی پیروی نکنید . والله دیگر نمی دانم چه بگویم این تصاویر لخت  در سایت شما فرصت بیشتری به من نمی دهد تا فعلا به دنبال کشف آثار کپی شده دیگری از نسرین جان باشم وبه خاطر عجله و عصبانیت هم دوست دارم این پیام را زودتر منتشر کنم . برای همه شما همکاران عزیز آرزوی موفقیت نموده امیدوارم  با پیگیری این قضیه توضیحاتی منطقی برای این عمل خود داشته باشید . خداوند یار و نگهدار همه شما عزیزان وهمکاران گرامی باد!..ایرانی

10 نظرات:

سمیرا گفت...

اگه اونا از سایت شما کپی برداری نکنند که باد سایت خودشون رو تعطیل کنند .....خیلی کم پیش میاد یه داستان خوب بزارن ....با کپی داستانهای شماست که سر پا موندند

ناشناس گفت...

حق با سمیراست.

ایرانی گفت...

سمیراجان ازت ممنونم که با احساس و عقیده و جملات زیبات ازمون حمایت می کنی .باورکن من کاری به کار سایرین ندارم .من دارم کار خودمو می کنم فکرم متوجه داستان نویسی و نشر اونه ودردرجه اول سایت خودمون واسم اهمیت داره .دیگران اگه صد تا خلاف هم بکنن آسمون که به زمین نمیاد و آب هم از آب تکون نمی خوره ولی از این لجم می گیره که یه عده به ریش ما بخندن و فکر کنن ببوگلابی گیر آوردن .خصوصی کردن سایت هم هیچ تاثیری نداره اونی که متقلب باشه از زیر سنگ هم داستان کش میره .من و امیر که به همه احترام میذاریم .نمیدونم بقیه چرا رعایت نمی کنن .درهر حال سپاسگزارم ازت که با همه محدودیتها و مشکلات فراموشمون نمی کنی .پاینده باشی ..ایرانی

ناشناس گفت...

man k chand dafe ba user id critical beshun goftam, ki gush mide? adminesham k bi-shour tarin admine....

jadidanam y system block ip gozashtan kasi eteraz nakne

ایرانی گفت...

دوستان خوب آشنام ممنونم از اطلاعات راهنمایی و همراهیتون .بهترین راه بر خورد با این دسته از افراد و متقلبین که منطق سرشون نمیشه همین رسواکردن اونا در همین سایت و افشاگریه وگرنه چهار کلمه اعتراض در خود سایت اونا که اونم ممکنه سانسور شه دردی رو دوا نمی کنه .مخصوصا این کار ناپسند اونها رو یعنی سایت شهوانی رو به عنوان تیتر پیام آوردم که بیشتر جلب توجه کنه و در آینده هم اگه به شیوه انتشار داستانهای ما بدون اشاره به وبلاگ امیر و نام نویسنده ادامه بدن بازم به افشاگری و شناساندن چهره و اعمالشون ادامه خواهم داد .قابل توجه نسرین خانوم و شهوانی های عزیز که در سایت خود ادعای محبوب بودن هم می کنند .محبوب کسیست که احترام دیگران را نگه داشته باشد و برای سایرین از هر دسته و گروهی در حد لیاقتشان احترام قائل شود متانت خود را حفظ نماید و حتی آنهایی را که دوستش نمی دارند دوستشان بدارد شاید با محبت همه مشکلات حل شود .نسرین خانم و شهوانی های عزیز که تا این لحظه پاسخی نداده اید با همه اینها بازم براتون احترام قائلم و جز این که بگم نوشته های این حقیر آماتور قابل شما را نداشته فقط به منبع و نام نویسنده اشاره بفرمایید خواسته دیگری ندارم .امیدوارم حمل بر جسارت نبوده باشد و از من گله مند نباشید .والله دیگه من زبون مریخی بلد نیستم ..بگذریم .بازم از شما دوستان و همراهان گلم متشکرم ..ایرانی

amir_66 گفت...

با سلام و درود فراوان بر شما
بازهم کارهای بعضی از هموطن نماهای ما باعث شرمندگی من به شخصه می شود اما کاری هم نمی توان کرد.
نظر من هم مثل سمیرا خانوم می ماند.
اما ماهیشه با شما هستیم متوانید بر روی ما حساب کنید.
بازهم آرزوی همیشگی( پاینده و استوار ادامه بدهید چون ما هستیم)

matin گفت...

داداش هر چی رو که ورداشتن کوفتشون بشه داداش غصه چی رو میخوری خودشون رو بی ارزش کردن به قول دوستان کون لقشون

ایرانی گفت...

داداش متین این کار هاشون واسه شخص من اهمیتی نداره ولی من از این ناراحتم که ما فکر چی رو می کنیم و این بی منطق ها فکر چی رو .یادم میاد چند وقت پیش یه بنده خدایی ازم می خواست یه داستانی رو که در سایت شهوانی نیمه کاره مونده من تمومش کنم .نه صحبت کپی بود و نه داستان دزدی با این حال تا به این حد به این همکاران احترام گذاشتم و واسشون شخصیت قائل شدم که به خاطر اینکه این کار یک توهین به حساب نیاد انجامش ندادم .یعنی تا این حد ملاحظه کاری کردم .مهم نیست زمستون می گذره و روسیاهی به زغال می مونه .سربلند باشی ...ایرانی

مرتضی گفت...

درود به ایرانی عزیزم.
من همیشه معتقد هستم که اینجا بر خلاف دیگر سایت های سکسی که توش بی فرهنگی ، توهین و دروغ گویی موج میزنه صداقت ، زیبایی و رفاقت وجود داره و همین عوامل هست که میتونه دل ها رو به هم نزدیک کنه.
به امیده روزی که همه به هم احترام بذارن
شاد و سر بلند باشید

ایرانی گفت...

داداش مرتضای خوبم ازاین که نسبت به من وامیر واین مجموعه همچین عقیده ای داری خیلی خوشحالم واینو هم نباید فراموش کرد که بهترین خواننده ها رو هم داریم خواننده هایی که طرز صحبت و کلام و رفتار ما با هم درنهایت احترامه .صرف نظر از دختر یا پسر , زن یا مرد بودن این احترام و عفت کلامه که نقش اساسی رو بازی می کنه حتی این ادب و فرهنگو میشه در در خواست یک داستان سکسی دید .امیدوارم فرهنگ و باور های جامعه ما به حدی برسه که دو جنس مخالف یکدیگررا از دیدگاه انسانی هم درک کنند و به خواسته های هم توجه نشون بدن ساده تر بگم دو تا جنس مخالف مثل دو هم جنس بتونن با هم یه دوستی اصولی وانسانی و منطقی داشته باشند ومسائل جنسی و چشم چرونی نباشه که بین اونا حکومت می کنه .به امید روزهای شاد شاد شاد ..ایرانی

 

ابزار وبمستر