ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

گفتگوی خودمانی

.این متن در واقع پاسخی کوتاه و ناقص وخلاصه به پرسشهای wild catعزیزم درذیل داستان ارفاقه که ظاهرا قسمت نظرات تاب نیاورد واین متن رو تحمل نکرد ... گربه وحشی مهربانم پیشنهادات خیلی خوبی دادی اگه انشاءالله در جامعه ما دموکراسی به معنای واقعی کلمه برقرار شد خیلی دوست دارم خاطرات زندگیمو هرچند معمولیه بنویسم . ا زماجراهای عشقی عشق پاک و سربازی خاطره زیاد دارم ولی جز شما و خواجه حافظ شیرازی بقیه ازش با خبرن ونمیشه درباره اش نوشت .  فعلا مجبوریم دست به عصا راه بریم که آویزون نشیم ودرمورد قید نام وبلاگ بدفکری نیست حداقل در مورد بعضی داستانها میشه این کارورو انجام داد ولی ناخلف ها هر کاری از دستشون بر میاد . کسانی که از اول نیتشون بر تقلب وعدم رعایت قوانین باشه حذف و اضافه واژه ها و رتوش کاری براشون خیلی آسونه . از این که خواستی در مورد من بدونی خب اولا منم یه آدمیم مثل همه آدما که همه آدما رو دوست دارم غیر از اونایی که با گذشت زمان هم نمی تونن غیر خودشون کسی رو دوست داشته باشن  . درمورد خودم یه سری چیزای عمومی تو همین سایت ولابلای پیامها و نظرات ومتنهایی مثل قرمز یا آبی وقدرقدرخدا...گفتم مطالبی که نه سیخو بسوزونه نه کبابو . من در یکی از رشته ها لیسانس دارم از پنج شش سالگی تا بیست سالگی اهل مطالعه مجله و روزنامه و رمان و..بوده از همان هفت هشت سالگی عاشق نویسندگی بوده ام . در 14سالگی عاشق شده در 24 سالگی با اولین عشق خود ازدواج کرده ام . دراین مدت جز نامه وتلفن واگه دروغ نگم فقط وفقط یک بوسه اونم  برای یک بارچیز دیگه ای بین ما نبوده . اگر عمر آدمی را به 4 فصل بیست ساله تقسیم کنیم من اواخر تابستونمه . ظاهرا مسلمان شیعه هستم ولی دوست دارم همه آدما فارغ از هر تعصب مذهبی نژادی وقومی با صلح و صفا در کنار هم زندگی کنند . اسم ایرانی راهم واسه همین انتخاب کردم که بگم ترک و کرد و فارس و بلوچ و شیعه و سنی و مسیحی و....همه وهمه باید از حقوقی مساوی بر خوردار باشند وهمه عزیز و دوست داشتنی اند .طرفدار اجرای عدالت در جامعه هستم البته ستمگرا هم همین حرفای منو می زنن . از شغل و محل زندگیم چیزی نمیگم . بااین که رنگ آبی آسمانی را هم دوست دارم ولی از بچگی یا کودکی یعنی از سی سال پیش تا حالا عاشق تیم قرمز و پرسپولیس بوده ام . اگه بخوام از میان خواننده های خوب از سه تاشون نام ببرم ستار شکیلا و امید رو انتخاب می کنم .هرچند گوگوش هلن وخیلی های دیگه رو هم دوست دارم .  سعی می کنم در بر خورد با هرکسی احترامشو حفظ کنم . حتی کوچولوهای دوست داشتنی . اگه یک نقطه مثبتی داشته باشم تلاش می کنم خودنمایی نکنم . بیان نکنم منم منم نزنم . در عین آن که در امر نویسندگی اعتماد به نفس دارم ولی همیشه سعی می کنم بقیه فعالان دراین زمینه را از خودم جلوتر ببینم . شغل من اصلا با نویسندگی سازگاری ندارد و این شاید مهم ترین عامل عدم پیشرفت من در این زمینه بوده که تقریبا همون داشته ها و قلم آغاز راهمو دارم . آدما همش اون چیزی که میخوان نمیشن . ساده تر بگم به همه اون چیزایی که میخوان نمی رسن واسه رسیدن به بعضی از خواسته ها خیلی از آرزوها رو باید ندید گرفت . گفتنی ها زیادند و درددل ها زیادتر . عمر آدم مثل یه چشم به هم زدن می گذره . به دنیای دیگر و بهشت و جهنم معتقدم . وبه همون خدایی که در عین عدالت و رحمت خودش مارو متفاوت آفریده تادوباره مارو زنده کنه . مادرواقع الان داریم کنکور سراسری میدیم تا تو یه دنیای دیگه وارد دانشگاه بهشت بشیم یا این که منتظر رحم خدا باشیم . همون جوری که نمی خواستم به این شکل و سیستم به دنیا اومدم پس بازم می تونم به دنیا بیام . تنبلی شروع وریشه همه بدبختیهای ماست . واسه این که نیک باشیم و نیکی کنیم باید تنبلی روکنار بذاریم . دوست دارم همه آدما همو دوست داشته باشن . این جوری دنیا میشه بهشت . مثل اینه که بابا آدم و ننه حوا هنوز از بهشت رونده نشده باشن . اگه به اصل خودمون معتقد باشیم وحسش کنیم هیچوقت سر همو کلاه نمیذاریم خیانت نمی کنیم و دروغ نمیگیم . آدم ساده ای هستم  . خیلی راحت میشه سرم کلاه گذاشت . زیاد اهل چونه زدن نیستم . این قدر شل بودن هم خوب نیست ولی بهتر از اینه که آدم, خودش حقه باز باشه . درعمرم حتی یک بار سیگار نکشیده مشروب نخورده ام . با این که هیچوقت خودمو یک نویسنده ندانسته نمیدانم ولی برای نویسنده شدن باید خوندو نوشت . ازرمانهای کلاسیک مثل آثار ویکتورهوگوو تالستوی و..بیشتر خوشم میاد وبعد از قرآن و نهج البلاغه گلستان سعدی را یک شاهکار می دانم البته در حال حاضر کسی نمی تونه مدعی یا مطمئن باشه که یه اثر از نویسنده خارجی  رو کامل می خونه تا دلت بخواد ترجمه های  من در آوردی و سانسور داریم .. هر چند در خط شعر و شاعری کلاسیک و قدیم نیستم ولی برخی از نوشته هام که در دفاتر خاطرات قدیمی در حال خاک خوردنند حال و هوای شعر نو را دارند .نوشته ها و فیلمهایی رو دوست دارم که آخرشون خوب تموم شه البته در مورد داستانهای سکسی چیزی به نام آخر خوب یا بد مفهوم خاصی نداره هدف و هسته داستان, سکس و هیجانات سکسیه . چقدر دوست داشتم یه دختر داشته باشم ولی خواست خدا این بوده که بچه هام همه پسر باشن . در مجموع و شرایط مساوی ,وفاداری وعشق وپیوند دوستی ومحبت زنها و دختر ها رو قوی تر میدونم . سال گذشته هم یه گشت و گذاری تو سایتها می زدم و داستانهای سه چهار تا سایت سکسی رو هم مطالعه کردم مثل لوتی شهوانی همین امیر خودمون و کاف تو کاف . همه شون برای همگان دعوت به همکاری داده بودند . عشق به نویسندگی باعث شد که تجربه گذشته رو با احساسات جنسی قاطی کنم واز تشبیه و تخیل و طنز مدرن وساده نویسی و مطالعه داستانهای سکسی هم کمک بگیرم وچند تا داستان بنویسم وبرای چند تا سایت بفرستم . کاف تو کاف دوقسمت از داستان گناه درمانی منو منتشر کرد وبعدا همش بهونه می آورد که داستانهای بعدیت نرسیده . بقیه سایتها هم که اعتنایی نمی کردند . اما یه استاد امیر خانی که پیدا بود پیداشد که دیگه نیاز به تعریف نداره وبدون تعارف همه می شناسیمش . اون نه تنها به من ونوشته هام توجه کرد بلکه این ریسکو به جان خرید و منو آزاد گذاشت آزادانه بنویسم و منتشر کنم که البته ضمن قدردانی از حس و حسن اعتمادش سعی می کنم دوست و همراه خوبی براش باشم و این چهار تا مطلب نصف و نیمه را فقط همین جا منتشرش کنم   . دوستی و رفاقت و همدلی ارزشش خیلی بالاتر از اینهاست . امیر باعث شده که امروز این افتخاررو داشته باشم که در خدمت شما بوده دوستان خوبی پیدا کنم . من و امیر از این کارمون بهره مالی نداریم . همین سبب میشه که خیلی راحت تر با مسائل کنار بیاییم . هردوما عاشق این محیط دوستانه و عاشقانه ایم . بعضی وقتا باورم نمیشه که این منم که دارم سکسی نویسی می کنم . درگفتگو و محاوره هم به این چیزا اشاره نمی کنم .. دوست دارم آدما به حرفایی که می زنن عمل کنن . اگر نصیحتی می کنند برای همه باشد . اگر صحبت از حق و باطل می کنند خودشون پیشقدم کاری بشن . برای همینه که من از این طایفه خیلی انتقاد می کنم . حرف من اینه اگه نمی تونین با یزید بجنگین واسه چی بیرق امام حسینو تو دستتون می گیرین ؟/؟ظلم اکبرو می بینید وظالمانه از ظلم اصغر میگید .؟/؟! نادر عزیز می گفت بعضی از نوشته هام یه رنگ و بوی توهین به حجاب و اعتقاد داره که قبلا توضیح دادم ولی اضافه کنم کدوم دین و کدوم مذهب ؟/؟ایمان و اعتقاد و سادگی قلب و صفای درون تا یه اندازه ای خوبه . بسته شکلات را به ضریح مقدس امامان مالیدن وتبرک دادن خوبه و نشان دهنده ایمان و اعتقاد یه که باید بهش احترام گذاشت ولی اصلو ول کردن و دنبال فرعیات رفتن یعنی گمراهی .وقتی درجامعه فقر وفحشا بیداد می کنه  عروس عقد کرده و به خونه بخت نرفته  واسه  پول جهیزیه اش داره خود فروشی می کنه  اعتقاد خشک و خالی به چه دردی می خوره ؟/؟! چندروز دیگه عاشورای حسین میاد . حسین شجاع شمارو نمی بخشه اگه  از اون در مقابل خدای حسین یک بت درست کنین . ما باید برای ارزشهای حسینی زندگی کنیم نه خود حسین . حسین هم مثل ما محتاج خدا بوده وهست . اون به خاطر خودش و خدای خودش خودشو فداکرد و خوشبخت شد وما باید از منش او درس بگیریم .اگه بخواهیم واسه خوشبختی حسین همچنان گریه کنیم و به جایی نرسیم واقعا بد بختیم چند ساعت دیگه هم عید غدیره در پیامی جداگانه تیریک خواهم گفت .درست نیست که بگیم کدوم امام بهتره و محبوب تره همه دوازده امام از نظر ما شیعیان اثنی عشری معصومند ولی من نمی دونم چرا این علی جان خودمو بیشتر از بقیه دوست دارم چیزایی که  گفته کارایی که کرده انگار علی عزیز ما همش حرف دل مارو می زنه .... زیاد حرف زدم  .بیخود نبود چند ساعت پیش این مطالب در قسمت نظرات داستان ارفاق در پاسخ به گربه وحشی خوبم هنگ کرد ونصفه شبی حال منو گرفت . منم گفتم حالا که این طور شد نمیذارم زحمتم هدر بره . نشستم و کار ملا نصرالدینی کردم با کاغذ قلم رونویسی کردم و از صفحه نظرات خارج شدم وبیشتر این متنو حالا از روی اون نت آپدیتش کردم . عشق و علاقه که باشه هیچی جلودار آدم نیست . درمیان گلها وگیاهان نوشته ام . در آفتاب وزیر نورماه وکنار باران هم نوشته ام وبا عرض معذرت یکی دوبار هم در سربازی واسه نوشتن خاطرات به توالت هم پناه برده ام . درهرحال خیلی از مطالب گفته شده در این متن ممکنه تکراری باشه ولی خب یه جور دیگه ای ودریه حال و هوای دیگه ای بیان شده . اگه چیزای قابل گفتن دیگه ای به ذهنم رسید در پیامهای بعدی بیان می کنم . امیر عزیز ودوست داشتنی من که  تحت هر شرایطی حضور تو در این مجموعه احساس میشه ولی با همه این احوال دوستان دوست دارند سبک آثار تورو با همون لطافت بیان و کلام ببینن و بخونن .. منتظریم که هرچه زودتر برگردی ولی با همه اینها مشکلات تو مشکلات ماست و درکت می کنیم . برای تو امیر گلم,'گربه آرام و خوش کلام سایت و همه دوستان و خوانندگان و بازدیدکنندگان آرزوی بهترین ها را در کنار عزیزترین عزیزها داشته امیدواریم یه روزی برسه که دیگه توبند هیچ آرزویی نباشیم جز این که خدا ازمون راضی باشه .....ایرانی

7 نظرات:

ناشناس گفت...

ishala hamishe o harja k hasti movafagh bashiiiii

13

wild cat گفت...

درود
ازتوضيحاتت ممنون
1-مي دوني از نوشته هامي شه به يه چيزايي در موردنويسندش پي برد
مثلا من فکرمي کردم تو بايد حدوداي25سال داشته باشي.و همچنين کنجکاو شدم ببينم واقعاچقدر از خودت تو نوشته هات هست
2-من خودم که آروم هستم ولي
اسمم را ازجاگوارxj220 گرفتم که خيلي وحشي هستش.
3-از يه جملت خيلي خوشم اومد:
ما بايد براي ارزشهاي حسيني زندگي کنيم نه خود حسين.

4-گفتي ازسخن سعدي خوشت مياد؟؟
سخن سعدي مثل ماه مي مونه
حافظ مثل زهره و
فردوسي خود خورشيده

درکل ...
soso

ایرانی گفت...

باسلام به آشنای مبارک و گل و wildcatعزیز وخوبم .من خیلی از چیزایی رو که می نویسم یادم میره و شاید بعضی از عبارتها هم اصلا به یادم نیاد ولی این عبارت رو همیشه به خاطر دارم جمله یا عبارتو حدود بیست سال پیش گفتم ...امروز ,این جوانیست (جوانی است )که مرا به نوشتن وا می دارد و فردا ,این قلم است که جوانی از دست رفته ام را باز می گرداند..بنویسید تا همیشه با نشاط باشید .متن قرمز یا آبی و این که راوی خودمنم نشون میده که حدودا سنم چقدره .اسم سه تا شاعرو بردی که از نظر من سه تای بهترینند واگه به سعدی رای میدم به این خاطره که وقتی گلستانشو می خونی حس می کنی زندگی و مسائل پیرامون خودته .علاوه بر دارا بودن همه ویژگیها یه روانشناسی عجیبی تواین کتاب پیدا میشه .آشنای خوب و همدم و همراه همیشگی من و کتی آروم ومهربون ازلطف هردوتا تون ممنونم .کامروا باشید ..ایرانی

امیرسکسی گفت...

خوشحالم از این که می بینم این مجموعه جولانگاه ومیدانی برای ابراز عقاید و تعامل و تداوم دوستیها و محبتها گردیده .مایه غروراست سایتی که بنا کرده ام با خوانندگان خوب و با شخصیت و یاری برادر خوبم ایرانی عزیز روز به روز جلوه دیگری می یابد که این در پیام و نظرات گرم و پرشور اکثریت شما به چشم می خورد .هرچند انتظارات امیر این برادر کوچک شما بیشتر از اینهاست که خوانندگان و بازدیدکنندگان بیشتری به محفل گرم و دوستانه ما بپیوندند .محفلی که در آن هم از سکس گفته می شود هم از عشق هم ازدین و زندگی هم از آرزوهای بزرگ و رویاهای شیرین .واز چگونه بودن ها از بایدها و نبایدها .خوشحالم از این که خوشحالی و نشاط شما را می بینم ایرانی عزیز تا حدودی از خود گفته است به اوحق می دهم که زیرکانه ولی صادقانه در همین حد و اندازه ای که جوانب احتیاط را رعایت نموده از خود بگوید .روزگار چنین است و نامردمیها بسیار .از خدا می خواهم ما را به روزی برساند که در محفلی دوستانه این چند نفر عزیزان نظردهنده و من و ایرانی عزیز دور هم باشیم و بی دغدغه از احساسات و اندیشه های پاک خود بگوییم .از دوستیها, از روزهای پنهان از چهره های آشکار.می دانم همه شما دوست دارید که چنین روزی را ببینید .روزی که در نهایت آزادگی روح و تن خود را به خورشید عدالت بسپاریم تا حامی و حرارت بخش ما باشد .عید غدیر بر غدیریان مبارک باد!دوستدار همیشگی شما ....امیر

مرتضی گفت...

درود به ایرانی و امیر عزیز.
چقدر لذت بردم از این متن قشنگت.واقعا نمیدونم چی بگم و چه طور از زحماته شما دو عزیز تشکر کنم.

امیر جان اگه بشه یه ارتباط حضوری بین بازدیدکنندگان و نویسندگان برقرار بشه خیلی عالیه.

بهترین ها رو برای شما دو عزیز و تمام بازدید کنندگان این مجموعه آرزومندم.

مرتضی گفت...

راستی امیر جان بهتر بود با یه تیتر قرمز بزرگ متنی رو جلوی عنوان گفتگوی خودمانی مینوشتی تا دوستانه سایت های دیگه این قسمت رو به جای داستان سکسی کپی نکنن.

ایرانی گفت...

داداش مرتضی ممنونم از پیام و نظر گرم و تشویقت .این متن گفتگوی خودمونی درددل من بود و اگه یه تیتر قرمز هم کنار عنوانش میذاشتم این ناقلاها حالا زرنگ شدند و متن رو می خونن .حتی اگه اگه تو سایت اونا اعتراضی هم به اعمال زننده اشون بشه بعید می دونم منتشرش کنن .برنامه ملاقات هم برای وقتی خوبه که در جامعه آزادی و دموکراسی به معنای واقعی برقرار بشه وگرنه الان همه مارو می برن میندازن جایی که شبانه روزبشینیم همدیگه رو ملاقات کنیم .البته منظورم از آزادی این نیست که بی بند و باری باشه .وگرنه همین الانشم کلی بی بند و باری و فسق و فجوروفحشا داریم که خیلی خیلی بدتر از جامعه غرب و امریکاست و فرقش فقط در اینه که اونا تو خیابونا حجاب ندارند.از امیر عزیز و گل خودمم تشکر می کنم که همیشه هوامو داره و با همه مشکلاتش بازم پیام میده و مطالبی رو هر چند کوتاه ولی مختصر و مفید می نویسه .از همه شما ممنونم ...ایرانی

 

ابزار وبمستر