ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فرا رسيدن ماه محرم بر شما تسليت باد

درود دوستان ابتدا فرا رسيدن ماه محرم ماه شهادت امام حسين (ع) و ياران
باوفايش و حضرت ابوالفضل العباس (ع) و خاندانش را به همه ي عزيزان تسليت
عرض ميكنم. بدينوسيله به اطلاع ميرسانم انشالله وبسايت از روز اول ماه
محرم مانند سالهاي قبل به احترام شهادت امام حسين (ع) و حضرت ابوالفضل
(ع) و خاندانش تعطيل ميشود و تا اطلاع تانوي فقط اعضا دعوت شده توسط
اينجانب با ارسال دعوت نامه برايشان ميتوانند از ادامه مطالب و داستانها
بعد از دوازدهم ماه محرم استفاده كنند. بارها اخطار داده بودم كه ندادن
نظر و كبي برداري بدون ذكر منبع از انصاف بدور است اما شما عزيزان ظاهرا
شوخي فرض كرده و ارزشي قائل نشديد لطفا از ارسال ايميل جهت درخواست مجوز
ورود جدا خوداري فرماييد زيرا تصميم بر اين شده اولويت با اعضا محترم
خبرنامه با توجه به تاريخ عضويتشان ميباشد و بعد از ارسال دعوت نامه
برايشان درصورتيكه درمدت 24 ساعت بعداز دريافت دعوتنامه به وبسايت مراجعه
نكنند نفر بعدي جايكزين خواهد شد و اوليت بعدي با افراديست كه ما را با
دادن نظرات ياري نمودند مانند متين عزيز نادر عزيز مرتضي عزيز و ديكر
عزيزاني كه حضور ذهن ندارم نامش را ببرم اميدوارم دلتون شاد و لبتون
خندون باشه تا درودي ديكر بدرود التماس دعا مخلص همه امير

6 نظرات:

ایرانی گفت...

امیرجان خسته نباشی .این قدر خودتو ناراحت نکن .کاش همت عمومی به گونه ای بود که مجبور به انجام این کار نمی شدی .در هر حال امیدوارم خوانندگان و دوستان عزیز پذیرای موارد منطقی ذکر شده از سوی مدیریت محترم باشند .برای همگان به خصوص همراهان و دوستان همیشگی و با وفا و تو امیرگل و زحمتکش و خستگی نا پذیر آرزوی موفقیت و سربلندی کرده شادکام باشید ...ایرانی

matin گفت...

داداش امیر عزیزم تو کارت درسته داداش من هم به نوبه خودم این ایام رو تسلیت میگم و برای تو و ایرانی عزیز ارزوی سر بلندی و موفقیت رو میکنم دوستدار همیشگی تو و ایرانی عزیز متین

wild cat گفت...

درود
قبلا برای amirsexi2یه سری دعوتنامه فرستادی
ایا اونها اعتبار دارتد؟؟؟
یا سری جدید می فرستی؟؟

کیوان گفت...

با سلام منم به نوبه خود این ایام رو به امیر و ایرانی و تمام دوستان تسلیت عرض میکنم.امیدوارم منم لایق ارسال دعوت نامه باشم با آرزوی موفقیت روز افزون برای تمامی دوستان

کیوان گفت...

یادم رفت ادرس جی میل من keivanajvadi@gmail.com هست البته من عضو خبرنامه هم هستم امیدوارم افتخار استفاده از سایت شما را داشته باشم با تشکر مجدد

کیوان گفت...

یادم رفت ادرس جی میل من keivanajvadi@gmail.com هست البته من عضو خبرنامه هم هستم امیدوارم افتخار استفاده از سایت شما را داشته باشم با تشکر مجدد

 

ابزار وبمستر