ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سكس چت با زن عمو

یه روز که خونه عمو اینا رفته بودم دختر عموم بهم گفت رضا بیا
کامپیوترمو درست کن. وقتی میخواستم کامپیوترشو درست کنم یه آی دی یاهو تو
یه فایل متنی دیدم و سریع اونو یادداشت کردم کامپیوترشو درست کردم و بعد
از چند ساعت رفتم خونمون.کامپیوترو روشن کردم اون آی دی رو اد کردم و
منتطر پاسخش شدم نیم ساعت بعد دیدم آی دی آنلاین شد پرسید شما؟من جواب
دادم رضا 24ساله از تهران.گفتم شما؟ گفت ساغر 39 ساله از کرج.اینو که گفت
فهمیدم زن عمومه.ولی با اطلاعات غلطی که بهش دادم نگذاشتم اون پی ببره که
من کی هستم.حدود دو ساعت باهاش چت میکردم از همه چیزو همه جا حرف
میزدیم.تا اینکه بهش گفتم مگه شوهر نداری چرا چت میکنی؟جواب داد ای بابا
شوهر کیلو چنده مگه مرد جماعت به یه زن قانع میشه که ما زنها قانع بشیم
میخوام با یکی دیگه دوست بشم.گفتم مگه شوهرت قانع نیست.گفت نمیدونم ولی
شک دارم بهش.گفتم فقط به خاطر یه شک داری چت میکنی تا یه دوست غریبه پیدا
کنی؟گفت تو چیکار این کارا داری برو بچه جون.من دنباله یه مرد هم سن و
سال خودمم.گفتم مگه یه مرد هم سن و ساله خودت چی داره که من ندارم.گفت
حالا.گفتم کاری نداره اول بیا ببین نپسندیدی بعد برو دنباله هم سن
خودت.تازه مگه میخوای با من ازدواج کنی که سن مهم برات.گفت ببینم چی
میشه.خداحافظی کرد.بعد از اون چند بار دیگه باهاش چت کردم تا بالاخره
قرار شد بریم سر قرار.با خودم گفتم حالا که چیزی که همیشه تو کفش بودم
بهم یه آتو داده با همین آتو دهنشو سرویس میکنم.قرارمون تو کرج دور
میدونه امام زیره سه راه گوهردشت بود.با خونشون زیاد فاصله نداشت.رسیدم
سر قرار از تو ماشین دور تر از محل اصلی قرارو میپاییدم دیدم بله خانوم
یه لباس تنگ و ناجور پوشیده اومد وایستاد درست همونجا که قرار بود
ببینمش.چون تلفنی ردو بدل نکرده بودیم موقع چت قرار بود تا یک ربع هر کی
زودتر رسید صبر کنه بعد بره.10 دقیقه گذشت با ماشین رفتم جلوش ترمز کردم
منو دید یکم جا خورد.گفت ا رضا سلام چطوری؟گفتم سلام زن عمو منتطر کسی
بودی؟گفت نه منتطر تاکسی هستم.گفتم پس بیا بالا گفت آخه کار دارم.گفتم
خوب من میرسونمت جایی که کار داری.با کلی ناراحتی سوار شد.گفتم ولی فکر
کنم منتطر کسی بودی زن عمو.گفت نه بابا.گفتم چرا فکر کنم اسم اون هم رضا
بود ولی یه رضا دیگه پیداش شد.چشماش گرد شد ولی گیج بود گفت یعنی چی؟گفتم
پس کسی که من باهاش چت کردم شما بودی زن عمو مگه نه.گفت چت چیه رضا من
اصلا بلد نیستم.گفتم برو بابا من از کامپیوتر خودت آی دی رو پیدا
کردم.چند تا از چیزایی که تو چت در موردش حرف زده بودیم بهش گفتم تا
بالاخره با ترس و لرز قبول کرد که اون بوده.گفتم چرا میترسی حالا.فکر کن
من یه رضا دیگه هستم قرار بود بیای ببینی بپسندی.گفت شوخی کردم رضا همش
سر کاری بود خودت میدونی که آدم تو چت حرف راست نمیزنه.گفتم پس به خاطر
همونه که الان سر قراری دیگه.دیگه همه چیز معلومه انکار نکن.گفت خوب تو
چی میگی.گفتم میخوام باهات دوست بشم.گفت این چه حرفیه رضا. برو سمت
خونمون.دیگه چیزی نگفتم تا رسیدیم دم خونشون رفتیم بالا دخترش خونه
نبود.درو باز کرد رفتیم داخل گفتم بیا صحبت هامونو ادامه بدیم.گفت چه
صحبتی گفتم دیگه قرار نشد بزنی زیرش.گفت زیر چی ؟گفتم از اینکه دنبال
دوست میگشتی به چه چیزی میخواستی برسی؟گفت هیچی به جان خودم.گفتم مگه
خودت تو چت نگفتی بدت نمیاد با یکی دیگه سکس کنی؟گفت رضا فراموشش کن اون
فقط یه چت بود.گفتم اگه چتو فراموش کنم ولی این یادم نمیره که منو تو
الان تنها هستیم.گفت یعنی چی؟گفتم یعنی الان باید با من سکس کنی ؟بین من
با یه مرد دیگه چه فرقی هست؟جواب نداد.رفتم سمتش روسریشو کشیدم کنار.چه
آرایشی هم کرده بود.لبمو گذاشتم رو لبش اولش همراهی نکرد بعد اونم به لب
گرفتن من کمک کرد تا دیدم بله داره دکمه هاشو باز میکنه.مانتو و شلوارشو
در اورد و با یه شورت جلو وایستاد.کیرم راست شده بود داشت منفجر
میشد.لباسامو در آوردم.کیرمو دید گفتم پسندیدی؟گفت اوه اوه چه
جورم.نشوندمش کیرمو گذاشتم رو دهنش گفتم بخور.گفت نه بدم میاد گفتم بخور
یواش یواش خوشت میاد.قبول کرد برام ساک زد چه حال میداد.ولی خودم گفتم
بسه دیگه.کیرمو گرفت تو دستش باهاش بازی کرد.گفت جون رضا زود باش
بیا.خوابید رو زمین گفت بیا دیگه.منم روش خوابیدم کیرمو گذاشتم تو کسش یه
فشار دادم تا ته رفت تو.شروع کردم عقب جلو کردن که همش جون میگفت دستشو
انداخت دور کمرم و منو با خودش قفل کرد.منم دیگه با تمام قدرت تلمبه
میزدم تو کسش چون از قبل از اینکه بیام سر قرار مجهز اومده بودم کاندوم
داشتم کشیده بودم سر کیرم.حس کردم آبم داره میاد کیرمو در آوردم تا قبل
از اینکه بیاد گفتم آبم داره میاد گفت بریز رو بدنم.آبمو ریختم رو
بدنش.با دستاش باهاش بازی میکرد دراز کشیدم کنارش گفتم چطور بود؟ گفت
ارزش خیانتو نداشت.گفتم گمشو بابا پس چرا این همه زیر من سکسی حرف میزدی
گفت شوخی کردم بابا چرا ناراحت میشی.دستت درد نکنه.یه بوسش کردم با هم
رفتیم حموم تو از پشت یه بار دیگه کردمش خودمونو شستیم اومدیم بیرون.وقتی
دختر عموم از مدرسه اومد من رفتم خونمون.پایان

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر