ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

دوستان عزيز و باحالم

سلام دوستان لازم دونستم مواردي رو توضيج بدم اول اينكه داستانهاي وبسايت من همش متعلق به خودم نيست و بارها اين مسئله رو بيان كردم اما متاسفانه مشاهده كردم برخي اشخاص بخاطر خودشيريني در سايتهاي مختلف به دروغ نوشتن از قول من كه ادعا كردم داستان نوشته خودمه؛دوما اينكه خواهشمندم تقاضاي نوشتن داستان نكنيد كه وقتش رو ندارم شرمنده ميشم؛بهتره داستانهاي آرشيوم و تعدادي داستان كه نوشتم رو مانند سايتها ديكه بذارم تا مورد تمسخر و وسيله خود شيريني بعضي افراد نشم؛سعي ميكنم با داستانهاي جديد بازهم در خدمتتون باشم؛سوما از تمامي دوستانيكه من رو با ايميلهاشون و نظرات زيباشون شرمنده كردن كمال تشكر و قدرداني رو دارم؛ممنونم؛امير سكسي

9 نظرات:

saman گفت...

mamnon amirjan az dastanat.ghablan darkhast dastane open kardane dossdokhtar azat khaaste boodam.age vaght nadari dastan benevisi ma ham azat tavaghoyi nadaram chon mishini zahmat mikeshi bad baghie midozdanesh.hala age too arshivet dastan open kardane dokhtar ya doosdokhtar dari chantayi bezar

Unknown گفت...

Saman jon darkhaste to sarejashe aziz man mokhlesetam hastam dadashi manzoram be to nabod golam.manzoram be onhayi bod ke barashon neveshtam va didam bekhatere khodshirini to sayti mano vebsaytamo maskhare kardan va beghole marof gorbe koran.dishab bekhatere hamin asabi bodam.donya namarde.kheyli.kheyli.kheyli

saman گفت...

hala ta key dastane open kardan mizari?
age zahmatet nist ta ghabl az inke oon tamom she ye dastan haminjoori az too arshivet age dari bezar amirjan.bazam mamnon ke zood javab midi.behtarin site sexy irani

Unknown گفت...

Mizaram barat azizam arshivamo bebinam peyda konam chashm chanta darkhaste dige ham hast az arshivam baham mizaram hatman ama nemitonam daghigh begam key.lotf dari sayte sex az man behtar kheyli hast dadashi.mersi

احسان گفت...

سلام آقا امیر.شاید اینکه اعصابت خورد شده از دست کسایی که داستاناتو کپی میکنن یه نشونه از طرف خداست که دیگه گناه نکنی و داستان نذاری.من خودم داستاناتو قبلا میخوندم ولی 2هفتست که دیگه تو این خطا نیستم اتفاقی دیشب اون چیزی که نوشتی رو دیدم برداشت من ازش این بود.البته من در جایگاه نصیحت کردن دیگران نیستم.امیدوارم ازم نارحت نشی.
چه فعالیتتو قطع کنی چه ادامه بدی آرزوی موفقیت برات دارم.

Unknown گفت...

سلام احسان جان تشكر از راهنمايت من از كبي ناراحت نيستم از بي معرفتي ناراحتم كه وقتمو كذاشت برا يكسري افراد كه خيلي نامردن و بيمعرفت؛البته بعضي ها نه همه بينشون خيلي هم بامعرفت هست كه من مخلصشونم هستم؛شايدم حرفت درست باشه خودم هم به اين قضيه فكر كردم اما .... نميتونم نظربدم و عقيدمو بيان كنم

amir-2008 گفت...

امیر جون خواهشن با قدرت تموم به کارت ادامه بده چون تو همه سایتای مشابه کارت تکه
شاید تو نسخه های بعدی دین اسلام این کارا گناه باشه ولی تو این ورژن که ما الان داریم چیزی ننوشته
خیلی باحالی

ناشناس گفت...

امير جون نکنه وبسايتت رو ديگه آپ نکني به کوري چشم حسودها بازم داستان بذار کورشه هرکس نميتونه ببينه

ایرانی گفت...

سلام امیر جان ماشاءالله از بس گلستان سایتت پرگله هر وقت گشت و گذاری می کنم با چیز جدید یا گفتگوی تازه ای روبرو میشم که حیفم میاد یه نظری ندم .اینو که همه داستانها از خودت نیستن بارهاگفتی من نمیدونم چرا بعضی ها نمیخوان توجه کنن واهمیتی نمیدن .فقط اینو باید اطلاع داشته باشن کاری که تو می کنی خیلی خیلی سخت تر و وقت گیرتر از نویسندگیه هیچ سایتی نیست که بتونه ادعا کنه همه داستانهاش اختصاصیه اما مهم اینه که کدومشون تعداد داستانهای اختصاصیشون بیشتره کیفیت کدوم بهتره ومی تونه خوانندگان بیشتری را جذب کنه .برای قضاوت در مورد محتوای مطالب خیلی راحت میشه بررسی کرد ومنم برای چندمین بار بدون تعارف و پارتی بازی میگم که از این لحاظ وبلاگ امیر از همه بهتره.هر کی عقیده ای غیر این داره این گوی و این میدان بیاد و با دلیل و مدرک بگه البته حساب متقلب ها و داستان دزدا جداست که از هر بوته ای گلی می چینن و گنار هم میذارن .درواقع کپی برداری اونا از روی اصل داستانها مثل اینه که بخوان از روی یک گل طبیعی عکس بگیرن و نشونش بدن درسته که زیبایی گل معلوم میشه ولی گلساز وگلسازی چی ؟دوست وبرادرگل و گلسازم هر چند دست خارهای گل دزد رو شده ولی یه روزی می رسه که بیشتر رو بشه .به امید آن روز .موفق باشی ..ایرانی .

 

ابزار وبمستر