ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

عشق يا نامردي10

بدون اینکه گریه کنه داشت اشک میریخت. یه جورایی دلم به حال هردوشون سوخت. هردوشون ضربه سختی خورده بودن. اونم از کسانی که انتظارش نمیرفت. سارا از پسر عموی بزرگش و مینا از کسی که بهش اعتماد کرده بود و چشم بسته بهش اعتماد داشت.سارا آروم از مینا پرسید الانم باهاش رابطه داری؟ و مینا هم جواب دا :نه چند بار رفتم پا پی شدم مثل اینکه رفته دبی و اونجا کار میکنه نامرد.سارا پرسید :دبی؟ و ادامه داد اسمش چی بود؟مینا جواب داد :حسین. سارا وارفت. داشت با خودش حرف میزد. یه دفه بلند شد و رفت و از تو کیفش یه عکس درآوردو نشون مینا داد و گفت اینه؟ مینا با تعجب گفت آره خودشه اینو از کجا گیر آوردی. سارا گفت تو اولین قربانیش نبودی. مینا گفت یعنی تو هم. سارا با بغض جواب داد آره. صحنه جالبی شده بود مینا و سارا که اون لحظات اول که همدیگرو دیدن میخواستن سر به تن اون یکی نباشه اما حالا درآغوش هم داشتن گریه میکردن. صحنه رمانتیکی بود منم کم کم داشت گریم میگرفت. رفتم و جداشون کردم و رو کردم به مینا و گفتم :خودتون رو ناراحت نکنین. سعی کنید از زندگیتون لذت ببرین. شما الان دیگه چیزی برای از دست دادن ندارین. پس سعی کنین از امروز به جبران گذشته به فکر خودتون باشین. اون جور که از پدرتون گفتین فکر نکنم اصلن دلش بخواد شما خوشبخت باشین. اون و پدرایی مثل اون فقط تو فکر این هستن که مثلن آبروی خودشون رو حفظ کنن. تف به اون آبرویی که بخواد با یه پرده و چند قطره خون بریزه. اگه آبرو به چند قطره خون بستس همون بهتر که بریزه. شما هم میتونید به اولین پسری که بهتون پیشنهاد دوستی داد جواب مثبت بدین و فکر چیزای دیگه رو نکنید.حرفامو زدم و مینا و سارا منو نگا میکردن. انگار تو کلاس بودن و به حرفای استادشون گوش میدادن. مینا دیگه گریه نمیکرد. آثار پشیمانی هم دیگه تو نگاش نبود رو کرد به من و گفت:راست میگین. من اگه از اولش با پسر ها رابطه داشتم میتونستم اونارو بهتر بشناسم و این قدر زود دم به تله ندم. حق با شماس.بعدش ازم تشکر کرد و باهامون خداحافظی کرد و رفت. حالامن بودم و سارا تنهای تنها.....سارا اومد جلو و من هم دستامو باز کردم تا سارا تو بغلم جا بگیره. اومد تو بغلم و من آروم دستامو بردم پشت و کمرشو نوازش میکردم. سارا هم از روی رضایت خنده های کوچک و کوتاهی میکرد. البته این خنده ها منو برای شروع سکس ترغیب میکرد اما نمیخواستم تو ذوق سارا بزنم و گذاشتم تو بغلم کاملن به رضایت برسه و احساس سیری بکنه. خیلی خود خواهی بود که من فقط به فکر خودم باشم. منم چشمامو بستم و خودمو رو سینه های نرم و کوچولوی سارا ول کردم. چند دقیقه تو همین حالت بودیم و چشمای من هنوز بسته. کم کم دیدم سارا داره خودشو از من جدا میکنه. اصلن دوست نداشتم اون لحظه تموم بشه. لبای سارا رو رو لبام حس کردم و آروم چشمامو باز کردم. همزمان که لبامو در اختیار داشت منو نگا میکرد. دیگه تو فاز سکس نبودم و دوست داشتم لحظات همینطوری عاشقانه سپری بشه. دوست داشتم لبامو رو لباش بذارم و مثل خرس برم به خواب زمستونی و بهار از خواب بیدار بشم. اما حیف که دایره برآورده شدن آرزوهای انسان خیلی کمه. لب گیری طولانی اما خوشایند ما طولانی شده بود و دستای سارا به مرور زمان پایین اومده بود و داشت کمرمو میمالید. به قدری یواش این کارو انجام داده بودکه من نفهمیده بودم. وقتی دستش به باسنم خورد اون موقع بود که متوجه شده بودم. سارا چشماشو خمار کرد و گفت:آخ عزیزم کاشکی من پسر بودم وتو دختر. جوری میکدمت که تا چند روز نتونی راه بری.خوب شد این جور که میگی نبود. آخه نا مسلمون مگه کافر گیر آوردی؟ عزیزم تو رو خدا از این شوخی های من ناراحت نشو.بازم داری از اون حرفا میزنی. اصلن تو بیا منو بکن خوبه؟سارا زد زیر خنده:با چی بکنمت ؟ با چوچوله ؟یه نگاهش کردم و خندیدم. حرفش به نظرم خنده دار نبود فقط خنده های خودش بود که این قدر با نمک میخندید که هر کس میدید بیاختیار خندش میگرفت. در حین خنده زود دهنمو جلو بردم و لب پایینشو گرفتم. نمیدونم از خنده بود یا از چی که به محض اینکه لبشو گرفتم یه کم از آب دهنش ریخت تو دهنم. زود خودشو عقب کشید و دهنمو پاک کرد و معذرت خواهی کرد. مزه آب دهنش مثل عسل شیرین بود. بهش گفتم معذرت خواهی لازم نیست. تازه باید ازش ممنون هم باشم. دوباره لب رو لبش گذاشتم و بهش گفتم بازم از آب دهنت میخوام. اونم دیگه غدد بزاقیش از سکس راه افتاده بود و منه تشنه رو سیر آب میکرد. دستامون هم دیگه بیکار نبودن. من از رو لباس سینه هاشو میمالیدم و اون برعکس من دستشو برده بود تو شلوار و داشت کیرمو میمالید. شرت نپوشیده بودم. با اینکه سکسهای زیادی نداشتم اما با وجودمالش های سارا هنوز کیرم خواب بود. خودم هم تعجب می کردم. قبلنا که جلق میزدم شاید بیشترین رکوردم هفت دقیقه بود و بعداز اون دیگه کامل تخلیه میشدم. اما حالا شاید ده دقیقه ای میشد که سارا داره کیرمو میماله و من هم دارم ازش لب میگیرم اما هنوز شق هم نکرده بودم. دیگه از مالش از رو لباس خسته شده بودم و میخواستم که بدن بلوریشو ببینم. آروم لباسشو درآوردم و پرت کردم یه گوشه. مطابق معمول کرست هم نپوشیده بود. خم شدم رو پستوناش و دو تاشو تو دستم گرفتم و یه لیس وسط دو تا پستونش زدم. مزه شوری خیلی ملایمی میداد و بوی متصاعد از سینه هاش کار یه مشروب درست و حسابی رو میکرد. دیگه مست بودم و کم کم حرکت کیرمو تو شلوارم حس میکردم که مثل مار داره رو به بالا میخزه. اعتنایی بهش نکردم و به لیسیدن سینه های سارا ادامه دادم. سارا چشماشو بسته بود و خیلی آروم ناله میکرد. سرش رو به بالا بود و در حالت ایستاده لرزش های خفیفی تو بدنش آشکار بود. یکی از پستوناشو به دهن گرفتم و آروم دست بردم سمت شلوارش و خیلی آروم پایین کشیدم. چه جالب اونم شرت نپوشیده بود. شلوارو تا پایین کشیدم و پستونش با صدای چلوپ از دهنم خارج شد. خودم یکی یکی پاهاشو بلند کردم تا پاچه های شلوارشو در بیارم. این بار جورابش از اون دفه نازک تر بود که میشد پاهاشو دید. شلوارشو در آوردم و نشوندمش رو مبل وآروم جوراباشو در میآوردم. پاهای خیلی کوچیک و ظریفی داشت که این بار با لاک خیلی کمرنگی اونارو آرایش کرده بود جوری که احساس میکردی فقط یه خورده ناخوناش لعاب دار شده. پاهای کوچولوی سارا رو تو دستم گرفتم و میمالیدم. خیلی خوشش میومد و من هم کمی طولش دادم. بعد از چند دقیقه سارا اروم پاهاشو اورد جلوی صورتم و اونو به لپام میمالید. از این کار خیلی خوشش میومد. البته من اولش فکر کردم که بوی پاهاش به دماغم میرسه و حالم به هم میخوره اما پاهاش هیچ بویی نداشت. پوست لطسف پاهاش رو صورتم در حرکت بود که پاهاشو گرفتم و آروم با پاهاش به صورتم سیلی های ملایم میزدم. باور نمیکردم که این کار اینقدر تاثیر سکسی رومن داشته باشه و این قدر حشریم کنه و اونقدر ادامه دادم تا سارا خودش پاهاشو عقب کشید و خودشو انداخت رو من. من رو زمین بودم و اون رو مبل. کامل رو من خوابیده بود. دست برد شلوارمو دربیاره که نمیتونست. باسنم رو زمین بود و سارا هم روم.سارا بلند شد و منم بلند کرد.آروم دکمه های لباسمو باز میکرد. خواستم شلوارمو دربیارم که نذاشت. میخواست خودش دربیاره. لباسمو که درآوردرفت پایین که شلوارمم دربیاره قبل از این که درش بیاره کیرمو از رو شلوار گرفت و یه کم مالید و همون طور نوک کیرمو گرفت و یه گاز کوچیک ازش گرفت. از کمر تا شدم و یه آخ کوتاه گفتم که برای سارا خیلی شهوت انگیز بود. همون طور که صدای زن برای مرد شهوت انگیزه صدای مرد برای زن هم همین طوره. با خشونت شلوارمو در آورد و کیرمو تا دسته تو دهنش کرد و بیرون آورد و همین طور پشت سر هم و تند تند ساک میزد. خیلی سریع ساک زدنو شروع کرد ومن غافلگیر شده بودم. چون تو ساک زدن ماهر نبود و از اون طرف تند تند انجام میداد زبونش به نوک کیزم میخورد و خیلی اذیت میشدم اما دلم نمی اومد به سارا چیزی بگم. اون قدر ادامه داد که تحملم تموم شد وگفتم بسه. وقتی کیرمو از دهنش در آورد سرش حسابی قرمز شده بود و حساس. تا دست زد به کیرم هوارم رفت تو آسمون. با ترس گفت چی شد ؟منم گفتم چیزی نیست فقط یه خورده حساس شده. دیگه نوبت من بود که یه حال اساسی به کسش بدم رو مبل خوابوندمش و پاهاشو خواستم باز کنم که نذاشت. نگاش کردم دیدم داره خنده های شیطنت آمیز میکنه. منم یه خنده موزیانه کردم و یه نیشکون از داخل روناش گرفتم که اوتوماتیک پاهاش باز شد و من سریع سرمو بردم تو پاهاش. سارا مدام موهای سرمو به هم میزد و میگفت ای شیطون.من که تا اون لحظه کسش رو ندیده بودم همین که چشمم بهش افتاد نزدیک بود آبم بیاد. این دفه برخلاف دفه قبل یه کم مهای کسش اومده بود. به حدی کسش حشری کننده شده بود با این یه ذره مو که همونجا گفتم الله اکبر. کارای خدا بی حکمت نیست. اگه کس مو نداشت این قدر خوشکل نمیشد. حد اقل برای من خوشکل بود. زبونمو بردم جلو و یه لیس رو قسمت برآمده بالای کسش زدم. موهای زبر تازه دراومدش زبونمو میگزید. چند بار اونجارو زبون زدم و کم کم اومدم روکسش. کاملن به هم چسبیده بودن. پاهاشو از هم باز کردمیه خورده لبای کسش از هم باز شدن و یه مایع غلیظ از دو طرف لبای کسش کش میومدن. یه کم دیگه بازش کردم و چوچوله و سوراخ ادرارش بیرون افتاد و زیر اونا سوراخ مهبل پیدا بود. چوچولش رو به دهن گرفتم و میمکیدم. پاهای سارا دیگه کامل از هم باز شده بود و همه اعضای کسش روبروی صورتم در حال سان دیدن بود. یه زبون رو سوراخ ادرارش زدم که یه تکونی خورد. یه کم نگاش کردم و یه لیس دیگه همون جا زدم. این دفه تکون خوردنش همراه با ناله بود. نقطه حساس بدنش رو پیدا کرده بودم و مدام اونجا رو لیس میزدم. کم کم ناله هاش به جیغ تبدیل شدن و یه دفه از رو مبل پرید و رفت به سمت آشپزخونه. منم دنبالش دویدم. رفت تو آشپز خونه . رو فاضلاب اشپزخونه وایساد و با شدت شروع کرد به شاشیدن. من از این صحنه حسابی تعجب کرده بودم. با اون فشار زیاد حدود دو دقیقه سارا مشغول شاشیدن بود. بعد از اینکه تموم شد چند تا تکون خورد و لرزید و به همون حال وایساد. منم رفتم و از پشت بغلش کردم و بهش گفتم که حالش خوبه و اونم جواب داد:معذرت میخوام. من هر وقت خیلی زیاد حشری میشم این طوری میشم. یه بار فیلم پورنو میدیدم مرده خیلی کیر کلفت بود و زنه زیرش بیهوش شد اونقدر حشری شده بودم که بدون اینکه دست بزنم شاشیدم تو شلوارم.دیگه ادامه ندادم و با هم آشپز خونه رو شستیم و اومدیم تو حال. بهش گفتم بریم تو اتاق خواب من. اونم قبول کرد و رفتیم. تو اتاق خواب من سارا رو رو تختم خوابوندم و دوباره مشغول لب گیری شدیم. بعد از کمی من رفتم پایین که دوباره کسشو حال بیارم. کسش هنوز شاشی بود و من با چند تا دستمال کاغذی خشکش کردم و دوباره کس لیسی. بعد از چند دقیقه حس کردم کسش خیس شده اما این بار آب کسش بود. دیگه آماده بود بلند شدم و کیرمو آروم دم کسش گذاشتم و چون خیس بود خیلی روون رفت تو. سارا یه آه آروم و طولانی کشید. منم بعد از اینکه کیرم تا ته رفت تو خوابیدم روش و با حرکات موجی خودمو رو سارا عقب و جلو میکردم. خیلی حال میداد و تو آسمونا بودم. سارا هم دیگه خودشو از یاد برده بود و کلمات نامفهومی از دهنش خارج میشد. بعد از چند دقیقه خسته شدم و به سارا گفتم من میخوابم و تو بیا روم. اونم قبول کرد و من به پشت خوابیدم. سارا اومد رو کیرم و بعد از تنظیم کردن کیرم با سوراخ کسش روش نشستو آروم بالا و پایین میرفت. چون سارا بالا بود جهت رفت و برگشت کیرم تو کسش دست خودم نبود و حال خیلی زیادی میداد. دستامو دور کمرش گرفته بودم و کمکش میکردم تا سریعتر حرکت کنه. در همین حین سارا ریتم حرکاتش داشت به هم میخورد. انگار میخواست ارضا بشه. صحنه ارضا شدن سارا از هر چیزی برای من شهوت آمیز تر بود. کم کم داشت به اوج میرسید. دستاشو گذاشته بود روشکمم و تمام بدنش داشت میلرزید و همزمان جیغ میزد : وای دارم میام. اینقدر حشری شده بودم از این صحنه که منم میخواستم آبم بیاد. یه خورده رو کیرم بالا و پایین کرد و ثابت روش وایساد و فریاد بلندی کشید :واااااااااییییییییییییییییییی.ریختن مایع داغ و پر ملاتی رو کیرم و جیغ سارا باعث شد که آبم تو کس سارا فواره بزنه و فکر کنم دیگه نقطه ای تو کس سارا نمونده که آب کیرم بهش نخورده باشه. خیالم راحت بود که سارا قرص میخوره. چند دقیقه تو همون حالت بودیم و سارا تو همو

2 نظرات:

ناشناس گفت...

amirkhan lotf kon chand ta dastane sex ba madare jadid bezar

behnam گفت...

kheyli hal kardam.. damet dorost! vali baghiyash kooooo???!??!!!! zood bezar mikham bedoonam chi mishe

 

ابزار وبمستر