ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فانتزي سكسي يك خانم

یکی از فانتزیهای من، وقتی که با خودم ور می رم و حال میکنم اینکه جلو چشم شوهرم بطور همزمان با چندین مرد غریبه سکس داشته باشم سکس دسته جمعی و بقولی سکس گروهی، که تو مرکز کلی دست و پا لب و لوچه و کیرو خایه باشم، که همه تحریکات جنسی قابل تصور را همزمان حس کنم که چندین مرد حشری با کیرهای راست شده و خایه های آویزان شده بجونم بیفتن و تا دلشون بخواد منو بکنن.دیشب همچو شبی بود شبی بیاد فانتزی عزیزم بیفتم. محمود طبق معمول رفت که به دوستاش سر بزنه و بعد از کلی سیگار کشیدن و تو سر و کله هم زدن ساعتهای 2 - 3 شب بیاد خونه. زود رفتم تو رختخواب. تو تخت بزرگی لخت و عریون دراز کشیده ام یه نفر لای پاهام رفته و داره چوچوله و در بهشتی می لیسه دوتا مرد یکی سمت چپ و یکی سمت راستم دراز کشیده هر کدوم داره با زبونش یه طرف صورت وگوشم رو می بوسه و می لیسه و با دست دیگر دارن نوک پستونامو می چلونن تو هر یکی دستم یک کیر سفت و سخت گرفته ام و به این فکر می کنم که بزودی همه این کیرا منو اشغال میکنن.محمود کنار تخت رو یه صندلی نشسته از صحنه ای که می بینه کیف می کنه و داره با کیر شق شده اش ور میره بلند میشه و میاد جلو بر می گردم و رو دو زانو و دو دستم قرار می گیرم و باسنم را به عقب هل می دهم طوری که بهشتی ام از پشت کاملا بیرون بزنه محمود کیرشو می زاره تو دهنم و دهنم و می گاد یکی کیر دراز و کلفتش را ته در بهشتی ام فرو میکنه یکی دیگه جلو صورتم داره جلق می زنه و یکی سرشو برده زیر شکمم داره چوچوله ام را می لیسه،آه آه آه...... دارم از هوس می میرم نفسم می گیرد و یکهو محمود آبش را در حلقو مم می ریزد یکی تو کس ملتهبم و دو تای دیگه آبشون را تو صورتم.پایان

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر