ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

ندای عشق 68

وقتی رسیدیم به خونه خاطره ها انتظار بر خورد سردی رو داشتم . ولی مهمونا همه به گرمی ازمون استقبال می کردند . نمی دونم چرا چه عاملی باعث شده بود که همه شون صد و هشتاد درجه تغییر کنن . فاطمه خانوم که قبلا پنجاه پنجاه بود و نادرم باهام خوب بود . ولی همه عجیب و غریب شده بودند . نمی دونستم چرا تغییر حالت دادن -ندا اینا چرا این جوری شدن . فکر نمی کردم این قدر تحویلم بگیرن . تو که با همه شون قهر کرده بودی و بابابا مامانت دعوا افتاده بودی . من دارم خواب می بینم یا بیدارم -اگه بگم همه اینا به خاطر توست شاید بیشتر از این تعجب کنی -سر در نمیارم .همه اونا به غیر از زن پسرعموت سایه منو که با تیر می زدن . ناصر خان و ندا با هم یه روبوسی سرد داشتن . اگه ندا یه خورده گرمتر می گرفت شاید برخورد پدره هم گرمتر و بهتر می شد . وایییییی اینو دیگه انتظارشو نداشتم . ناصر خان داشت میفتاد به پام . خدای من این چه کاری بود . بازم داشت اشک می ریخت -منو ببخش پسرم منو ببخش . تو همیشه فرشته نجاتم بودی . هرچی به تو ظلم کردم تو با خوبی جوابمو دادی . بذار دخترم تحویلم نگیره همون قدر پیشم باشه چشای خوشگلشو ببینم قد و قامت رعناشو ببینم واسم یه دنیا ارزش داره یه روزی می فهمه که چقدر دوستش دارم . ممنونم من همه صحبتاتو شنیدم ... ندا حرف پدرشو قطع کرد و انگشتشو گذاشت روی بینی اش به علامت هیس .. بابا حالا گذشت دیگه حرفشو نزنیم بهتره .. مثل این که ناصر خان متوجه خواسته ندا نشده بود . هرچند منم تا اون لحظه چیزی از حرفای اون دو نفر نفهمیده بودم تا سی ثانیه بعد .. پدر ندا دیگه به ندا نگاه نمی کرد  . فقط می دیدم که عشق من داره لب و لوچه اشو گاز می گیره و در حال حرص خوردنه -دخترم زرنگی کرد و با موبایلش واسم زنگ زد . ما که همه نگران وضعیتش بودیم و من و مامانش و چند نفر دیگه همه حرفایی رو که راجع به من می زدی شنیدیم . پسرم شرمنده ام کردی . در مقابل این همه بدی و ظلم چطور تونستی بهم خوبی کنی . چطور نتونستی ازم انتقام بگیری ؟/؟ چطور تونستی گذشت داشته باشی ؟/؟ .من نابودت کردم . خودخواه بودم . من فقط خودمو تو آینه زندگی می دیدم واون چیزی رو که بهش علاقه داشتم . من فقط خودمو می دیدم و خواسته های خودمو . ندای خودمو شاید به خاطر خودم دوست داشتم . تف به این ثروت و هرچی که تو دنیا نمی مونه .. خواست دستمو ببوسه .. صورتشو بوسیدم و گفتم من این حرفا رو نزدم که تو بشنوی . اصلا در جریان نبودم . تو بزرگ مایی عزیز مایی . تو سالها واسه دخترت زحمت کشیدی . شاید خیلی از حرفایی رو که زدی درست بوده .. شاید ندا یه زمانی از دوست داشتن من پشیمون شه .. این حرف آخری رو از روی درد و ناراحتی زده بودم . دلم گرفته بود ازاین که ندا سرم کلاه گذاشته . حس می کردم فریبم داده تقلب کرده بهم نارو زده . نمی تونستم اونجا وایسم .... پس کنار دریا واسه همین بود که می گفت دوباره بگو بلند تر بگو بازم بگو .. می خواست باباش تمام حرفای منو از طریق موبایل بشنوه . من این حرفا رو واسه این نمی زدم که اون بشنوه ..  ندا چرا با من در میون نذاشت . ؟/؟ واسه چی میخواد همش دورم بزنه . سر خود هر کاری که دوست داره انجام میده . دلم گرفته بود . عذر خواهی کردم وگفتم باید برم ... حتی مامانو با خودم نبردم -بابا بازم زدی همه چی رو خراب کردی . آخه چه وقت گفتن این حرف بود -تقصیر من چیه ندا زودتر بهم می گفتی -من که همین حالا دیدمت .. دیگه حرفاشونو نشنیدم . حس می کردم که ندا دنبالم میاد . دیدم اگه آسانسور از پایین بخواد بیاد بالا و بعد سوارشم بهم میرسه . واسه همین ترجیح دادم از پله ها بیام پایین که اون منو نبینه و بزنه به چاک . هرکی این راه پله ها رو ساخته بود بستمش به فحش . چقدر پله داشت . پنج طبقه هم بود . رفتم تا آخرین گامهای خروجی امو بر دارم که دیدم ندا زودتر از من اون جلو وایستاده و سد راهم شده . دلم نیومد پرتش کنم و برم  .رفتم تو اتاق نگهبانی . اتاق چند ماه قبل خودم . اونجا بود که گیر افتادم -نوید بیا بریم بالا . روز خوب مارو خراب نکن .-دستت درد نکنه . خوب کاری کردی . حتما خیلی بهم خندیدند . من داشتم واسه تو حرف می زدم . واسه تو درددل می کردم . تو باید این کارو باهام می کردی ؟/؟ دوست داشتی به من مدال می دادن ؟/؟ بذار من خودمو اون جوری که هستم در عمل نشون بدم . تو هیچوقت نمی تونی دوستم داشته باشی .-نوید واسه این چیزای ساده این قدر خودتو ناراحت نکن . منطقی باش . من اگه بهت می گفتم قصد همچه کاری رو دارم تو می تونستی طبیعی حرف بزنی ؟/؟ آره ؟/؟  بابا باید می فهمید که چه ظلمی در حقت کرده -ندا تو و بقیه خیلی بهم خندیدین .. حرفای قشنگی می زنی . میگی نوید جون من عاشق سادگیتم . نوید چیز خل من .. من دوست ندارم کسی منو دست بندازه -عزیزم کسی تو رو دست ننداخته . اگه آدم کاری کنه که یه فتنه بخوابه گناه کرده ؟/؟ .مگه من همون اول نفهمیدم که اون که تو سایت خودشو داداش معرفی کرده تویی ؟/؟ ولی چیزی بهت نگفتم تا آروم آروم کارمو پیش ببرم اینجا هم همین وضع پیش اومده . به نظرت کار بدی کردم ؟/؟  -خیلی ریا کاری ندا -نوید ؟/؟!  -چیه ؟/؟!  -دیگه دوستم نداری ؟/؟  میخوای بری تنهام بذاری ؟/؟  دوست داری این دفعه راستی راستی خودمو واست بکشم ؟/؟ این دفعه کی بیاد نجاتم بده ؟/؟ دیگه عاشقم نیستی ؟/؟  -ندا خیلی راحت خرم می کنی . چون خیلی دوستت دارم خیلی عاشقتم این رفتارو باهام داری و همش حقه بازی می کنی ؟/؟ -نوید باور کن خیلی به نفعمون شده همه با یه دید دیگه ای بهت نگاه می کنن . حتی اول بعد از ظهر که بابابا بحث می کردم و قبل از این جریان نعیم هم واسه ما گریه کرد بیشترش واسه تو و یتیمی تو نوید . من هر کاری کردم به خاطر ما و بیشتر به خاطر تو بوده . این کارم فقط واسه  تو بوده . این جوری جوابمو میدی ؟/؟ تو آقای منی سرور منی . چرا فکر می کنی من تحقیرت کردم ؟/؟ درحالی که اشک می ریخت خودشو انداخت تو بغلم و گفت می خوای تنهام بذاری ؟/؟ ...ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

مرتضی گفت...

خسته نباشی داداش.
به قول 13 این پسره نوید خیلی خیلی بچه پرو هست .آدم دوست داره خفش کنه از بس لوس و ننره...

شاد و سربلند باشی ایرانی...

ایرانی گفت...

سلام داداش مرتضی ..این یه تیکه رو ندا به نفع هر دو تا کار کرده بود و خب اینم یه فلسفه و تزی بود که نوید واسه خودش داشت .یادی هم از سیزده کردی این شب جمعه ای رو در هر حال امید وارم تو و اون هردوتون هر جا که هستین سالم و شاد باشین اون که فراموشمون کرده و امیدوارم که تو دوست و برادر عزیز فراموشمون نکنی .پاینده باشی ..ایرانی

 

ابزار وبمستر