ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

روز عشق

می خوام بگم روز عشق مبارک باد ولی می بینم هر روز روز عشقه . حالا یکی میگه بابا ول کن این ولنتاینو . این مال غر بیهاست . مگه ما خودمون روز عشق نداریم . شاید این روز عشقو اونا ردیف کرده باشن ولی عشق که دیگه غربی شرقی نداره . دین و زبون نمی شناسه .. عشق راز نگاه و دلهاست . یه قطب مثبت یه قطب منفی رو به طرف خودش می کشونه . هرچی ازش بگیم بازم کم گفتیم . بذار اینم یه بهونه ای باشه تا دوباره ازش بگیم وبنویسیم . از غم و غصه بگیم خوبه ؟/؟ از بد بختی و نداری بگیم خوبه ؟/؟ از این بگیم که ای کاش پارسال این موقع هزار کیلو طلا می خریدیم خوبه ؟/؟ ولی خب اینو فراموش نکنیم که نمیشه رو عشق قیمت گذاشت . همدیگه رو دوست داشته باشین به هم وفادار باشین . در عشق و دوستی  ثابت قدم باشین . اون وقته که این خاک هم واستون طلا میشه . راستی خاکو دست کم گرفتین ؟/؟ از همین خاکه که آفریده شدین . زیاد از موضوع پرت نمیشیم . امروز روز عشقه هرروز روز عشقه . دیگه نباید مثل اون خواننده ای که صداش بهشتی بود بگیم امشب شب عشقه همین امشبو داریم . باید بگیم هر شب شب عشقه همش هرشبوداریم . عاشقای عزیز هوای همو داشته باشین . به بهانه های پوچ و واهی از هم جدا نشین . پول نداری و خونه ندارم و سربازم و جانبازم و.... این بهانه ها رو بذارین کنار . هزاران سال پیش تو چادر زندگی می کردند حالا هم بعضی جا ها چادر نشینی داریم شما هم برین تو چادر نمی دونین چه کیفی داره .. هر چند من خودم چند بار بیشتر تو چادر نخوابیدم . دم صبح آدم سردش میشه . عادت می کنین عاشقا . هیچی سرد تر و درد ناک تر از جدایی نیست .. یه عمر حسرت و پشیمونی . کاش این کارو می کردم کاش اون کارو می کردم .. اگه این جوری می شد اون جوری می شد ... تورو خدا ول کنین خدا بهتون عقل داد . از وقتی هم که بالغ شدین دیگه اعمالتون حساب میشه ... بابام مخالف ازدواج من با فلان دوست پسرم بود و فلان دختره روسریشو تا نصفه کله اش می برد عقب و ننه ام خوشش نیومد و.... ول کنین این حرفا رو اگه عاشق هم نیستین اون یه چیز دیگه .. الان روز عشقه و من یه داستان عاشقونه به نام لبخند عشق واستون نوشتم واز دو هفته پیش آماده اش کردم که یه وقتی کم نیارم . چون من آزادی عمل ندارم هر وقت دلم خواست بنویسم . این داستان می تونست واقعی باشه ولی خیالیه . کاش واقعی بود . شاید یه روزی بگم که علت خاصی که این داستانو نوشتم چی بوده ولی علت عمومیش همون عشق و نیازیه که تو وجود همه ما آدماست . نیاز به این که دو تا عاشق دوست دارن به هم برسن وبلایی مثل بلای لیلی و مجنون وویجنتی مالا و راجندر کمار (فیلم سنگام )سرشون نیاد . یه نوزادی هست که البته حالا دیگه نوزاد نیست از وقتی که فهمید 14 فوریه روز ولنتاینه هی میگه چی می شد چهار پنج ساعت  دیرتر به دنیا میومدم و منم عشقی می شدم . ولی خدا رحم کرد دوروز زود تر به دنیا نیومد یعنی آخرای 11فوریه .البته اون خودش از اون عشقیهاست یه خورده اگه بیشتر توضیح بدم می شناسینش . من و امیر عزیزم این روز رو به همه شما تبریک میگیم . همه اونایی که نظر میدن و نمیدن . در این مورد خاص مهم اینه که عاشق عشق باشین . هیشکی نمی تونه بگه که من عاشق چیزی نیستم . به هم احترام بذارین . همدیگه رو دوست داشته باشین . دنیای فانی مثل یه رودیه که ما فقط تو یه قسمتش شنا می کنیم . چند متر کم و زیاد آب تنی کردن دردی رو دوا نمی کنه . مهم اینه که قبل از این که نفس کم بیاریم دست یکی رو بگیریم و اونو از غرق شدن نجات بدیم . روز عشقه و دوست داشتن . عشق هم انواع و اقسام مختلف داره . حالا از نوع خاصش یه خورده میاییم این ور تر . من و داداش امیر شما رو دوست داریم اون حالا گرفتار یه سری مشکلاتیه که طلسم شده و به امید خدا رفع میشه . منم که می دونین همه شما رو دوست دارم و دلم میخواد اینو بدونین که به همه شما احترام میذارم . در این شب عشق یا به حرمت این شب اگه بی توجهی و کم کاری از من دیدید به بزرگواری و قلب عاشق خود عفوم کنید . اگه یه وقتی حس کردید به خواسته یکی اهمیت بیشتری داده ام اصلا این طور نیست . می بینی تصادفی یه روز آدم فرصت بیشتری داره .. یا در اثر زیادی کارها یه مطلب و تقاضایی از دست آدم در میره . الان هم که قربونش برم وقت هم اگه داشته باشی  به این نون و ماستها نمی تونی چیزی ذخیره کنی . زبونم دیگه مودر آورد از بس در مورد عشق و دوست داشتن گفتم . خودمم می دونم بعضی حرفام تکراری شده  . با این که از تکراری نوشتن و تکراری گفتن خوشم نمیاد باید متوجه شده باشین که این موضوع چقدر واسم اهمیت داره . منظورم عشق و جداییه . آخه دلم می سوزه جیگرم آتیش می گیره وقتی هرروز می بینم و می شنوم که عده ای عاشق که در اصل عاشق نما هستند و بودند میگن ما به عشقمون نرسیدیم . اگه راست میگین می جنگیدین یا بجنگین . مبارزه کنین . زیر بارون چند ساعت وایسین تا عشقتونو ببینین . عین مگس کوهستان سماجت کنین . پاتونو تو یه کفش کنین وبگین من همینو میخوام . کار کنین . تلاش کنین . به خدا امید وار باشین . طوری به طرف محبت کنین و عشق بورزین که طرف دلش نیاد از شما دل بکنه . البته صادقانه محبت کنین نه تقلبی . عاشق واقعی اینارو می فهمه . اگه کسی حمایتتون نکرد مگه شما خودتون مرده این ؟/؟  تازه خدا هم همیشه زنده هست . الکی ولنتاین وا لنتاین نکنین . در عمل عشقی باشین  .کاری کنین که طرف از جدایی حسرت بخوره و دلش نیاد شل بگیره . اون موقع که سکه دویست هزار تومن بود همه ناله داشتن وای به حالا که چهار پنج برابر قیمت اون موقع شده . پس باید قویتر باشید . چقدر دوست داشتم ودارم از خاطراتم بگم ولی خب مصلحت نیست . خیلی از عشقای این دوره زمونه شده بچه بازی یه سایه ای از عشقه . بعضی هاش هوسه . بعضی هاش سرگرمی و تنوعه اونایی هم که اسمش عشقه پایه هاش شله . آخه من باید چیکار کنم . چیکار می تونم بکنم . شمشیر زورو رو که دستم نگرفتم و آدم که نکشتم . وای این خدای بزرگ هم عجب خداییه بار ها و بار ها شده که آدم پس از مبارزات زیاد می رسه به اوج نا امیدی یه دفعه ورقو بر می گردونه وبه آدم اونچه رو که میخواد میده . تا اینجای متن رو نوشته بودم که داداش مرتضی گفت و پیام داد که ما ایرانی ها هم روز عشق داریم حرف درستی می زنه منم یه چیزایی نوشتم و خودشم حدس زد که نظر و ایده من چیه آخه هر روز روز عشقه همین هرروزو داریم هایده جان ! .یه موقع فکر نکنین عشق زیادی زده به کله ام امروزو با 14 فوریه اشتباهی گرفتم .یه فیلسوف میگه تقریبا 30 ساعت زود تر رسیدن بهتر از هر گز نرسیدنه .29 بهمن هم اگه عمری باقی بود خدمت می رسم . البته واسه روز عشق ایرونی . فعلا بهتره تا همین جا رو ببندم بقیه گفتنی ها و نوشتنی ها رو بذارم برای عشقی نویسی های دیگه هر چند تکراری  هم بشه چون این چونه گرمی که دارم به این زودی ها خنک نمیشه و می ترسم به ولنتاین سال دیگه هم برسیم  و این عشق نامه من تموم نشده باشه .عاشقای عزیز برای همه شما آرزو می کنم که قلبی پر از عشق و صفا وروحی پاک و عمل و اندیشه ای با وفا داشته باشین . یعنی فکر خیانت میانت تو کله تون نیفته . من و امیر عاشق هم دوباره این روز را به تمام عاشقان دنیا .. مسلمانان .. مسیحیان , یهودیان , زرتشتیان و بی دینان و....  تبریک میگیم . فراموش نکنید که با همه اینها عشق حقیقی از آن خداست وغرق شدن در او . ما از (با )عشق آمده ایم و به سوی عشق می رویم .. امیر وایرانی 

12 نظرات:

ایرانی گفت...

سلام به همه دوستان و عاشقان .به من نخندینا. یه خورده رفتم پیشواز گفتم که جاده ها بسته باشه و از پیاده رو هم نتونم خودمو به شما برسونم فعلا این دو سه روزه رو دست به نقد خشکه حساب کنم و قال قضیه رو بکنم تا ببینم نظم کار ما چه طور میشه .داستانهای امنصفه شب وفردا نصف شب رو هم که فوق العاده های والنتاین هم داخلش بود منتشر کردم و تا 26 بهمن می شینم نظرات شما رو می خونم و جواب میدم وداستانهای بعدی در تاریخ فوق میشه ندای عشق 64 و مامان آمپولی من 16.راستی نظرات یادتون نره .شب شنبه دیگه هم روز عشق داریم .الان تعداد روزای عشق از عاشقا بیشتر شده .خداحافظی می کنم اگه چیزی یادم اومد دوباره میام ...ایرانی

دلفین گفت...

دمتون گرم واقعا زیبابود به امید ایرانی ازاد. موفق. شاد.سربلند.پیروز باشید

ناشناس گفت...

ولنتاين شما هم مبارك :|

ناشناس گفت...

ولنتاين شما هم مبارك :|

ناشناس گفت...

ولنتاين شما هم مبارك :|

ناشناس گفت...

ولنتاين شما هم مبارك :|

ایرانی گفت...

دلفین جون وآشنای عزیزم روز عشق شما مبارک ولی اگه این تبریکات واسه خود عشق و عاشق شدن باشه هیجان و زیبایی اش بیشتره .ای عاشقان خالص! نیمه شب همگی خوش ...ایرانی

مرتضی گفت...

درود به امیر و ایرانی عزیز
داداش گلم ایرانی جان از قدیم گفتن هر چی که از دل بیاد به دل میشینه. این متن تو هم واقعا به دلم نشست. واقعا افتخار میکنم که یکی از خوانندگان سایت شما هستم . سایتی که توش پر از عشق و محبت هست.

بنده هم از صمیم قلب به امیر و ایرانی عزیز که عاشقانه مطالبشون رو برای ما مینویسنداین روز رو شاد باش میگم.

ایرانی گفت...

مرتضی جان عزیزم باعث افتخار ما هم هست که یه خواننده و هم فکر و همراه خوبی مثل تو داریم که درکمون می کنه اندک نقطه مثبتهای ما رو بزرگ نشون میده و با نقطه ضعفهای ما کنار میاد .هرروز روز عشقه و عشق زمان سرش نمیشه .پس هر لحظه از زندگی بر عاشقان وعاشقان عشق مبارک باد !..ایرانی

کیوان گفت...

با سلام خدمت امیر و ایرانی عزیز منم به نوبه خود ولنتاین رو به شما سروران ارجمند تبریک میگم و امیدوارم همیشه و در تمام مراحل زندگی شاد و موفق باشید.

سعید گفت...

سلام
ممنون از متن زیبات
امیداوارم بجای زیاد شدن روزای عشق
عاشقای واقعی زیاد بشن که اونان که میتونند زیبایها رو دو چندان کنند
واینجوری همیشه عشق جاری خواهد بود

ایرانی گفت...

ظهر کیوان گل وسعید جان به خیر وشادی .متشکرم از پیامهای تبریکتان .داداش سعید من هم با شما هم عقیده ام این روز ها هم یه بهانه ایست برای هر چه بیشتر از عشق گفتن و این که اونایی که میگن عاشقن به خودشون بیان و در عمل هم اینو نشون بدن .سپاسگزارم .شاد باشید ...ایرانی

 

ابزار وبمستر