ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

دست بالای دست 12

نادر منو بکن می خوام تکمیل شم . کمرم سبک شده ولی بازم کوسم کیر می خواد . دوتا پاهاشو گرفته روی شونه هام انداختم -نرگس جون خودتو خیلی خسته کردی -چیه فکر کردی پیرشدم ؟/؟میرم ورزش تا بیشتر نفس داشته باشم سن و سال چیه تازه این کیر تو رو هرکی بخوره جوون میشه -نرگس جون تو قبل از این که کیر منو بخوری جوون بودی حالا یه خورده هم جوونتر بشی بد نیست . -صبر کن نادر من یه فکرایی دارم که گاییدن من یکی فقط سیرت کنه . مثل این که این ننه قصد زن گرفتن واسم نداشت . به کارم ادامه دادم . بی هیچ واهمه ای آب کیرمو راهی چشمه کوس مامان کردم . -مامان بگیر این آب منو . نوش جونت امیدوارم سیر سیرت کنه اسیر کیرت کنه . -من که از خوردن کیرتویکی  سیر نمی شم . جون تو من که دیگه پیر نمی شم . در وضعیت بعدی به روی شکم خوابوندمش و بیشتر به دو تا قاچای کونش چسبیدم . وای که چه حالی کردم و چقدر به من مزه داد من داشتم تمام وجودشو می خوردم اون هنوز گرسنه اش بود . گرسنه خورده شدن بود . دیدم که اینجوریه زنگ زدم واسه خانم منشی که صبح نیمساعت دیر تر میام و آخر با هزار خواهش و تمنا سکسمو با مامان جون نرگسم تموم کردم و طوری هم از خونه بیرون رفتم که نیوشا منو نبینه و متوجه سرخ و سفید شدن صورتم نشه . یک ماه بعد نرگس جون به من گفت که پریودش عقب افتاده . یعنی چه این نمی تونه ربطی به یائسگی داشته باشه . چون اصلا علائمشو نداشت . براش آزمایش نوشتم و بعله مامان جون از پسرش حامله بود . هر چه بهش گفتم بیا و پنهونی واست سقط جنین کنم و مسئولیتش بامن قبول نکرد که نکرد -نادر من این بچه رو میخوام . میخوام از تو و کیرت یادگاری داشته باشم . تازه نمی خوام قتل انجام بدم . کلاه گذاشتن سر پدرتو بذار به عهده من .. جل الخالق عجب گیری افتادیم . فکر اینجاشو نمی کردم . زن نداشته این چهارمین بچه ام بود . هیچکدومشون درست درمون بند نشدن . سه تا از زن داداش و یکی هم از مامان . قبل از این که به سزارین مامان برسیم از یک کلک دیگه خودم بگم که کاری کردم که دیگه بابا و ناصرتوانی برای فعالیت سکسی در خونه نداشته باشن بعد از این که مامان بچه رو انداخت گردن بابا من دو تا از جنده های خوشگلو خریدم و یکی از اونا رو فرستادم سراغ بابا و یکی دیگه رو به سراغ ناصر . حسابی قاپ این دو نفر رو دزدیدند و ناصر وباباهم کنار اومده و نقشه ای چیدند که یک شب در میون به خونه نیومده و در همون تعمیرگاه با جنده مخصوص خودشون که انصافا هر دو تا خوشگل و ناز هم بودن مشغول باشند .جنده ها طوری خودشونو به این دو تا کوس دزد نشون دادند که ما هرزه نیستیم و یک داستان قلابی هم سرهم کردند که اشک بابا و ناصر بیرحم را هم در آوردند .-اگه ما تامین باشیم اگه سکس ما به راه باشه دیگه چی می خوایم ؟/؟سعی می کردن زیاد پدر و برادرمو تیغ نزنن ولی اونا خرج بکن بودند . کوفتشون می گرفت مزد منو زیاد کنن. واسه کوس غریبه خوب پول می دادن . منم تا اونجا که می تونستم هوای جنده هارو داشته و ازشون می خواستم که سوتی ندن . این دو تا چاخان در خونه عنوان کردن که ماشین های تعمیری و کار زیاد شده وشبی یک نفر برای انجام کارهای عقب مونده تو تعمیر گاه می مونه و همونجا می خوابه و مواظب ماشینا هم هست . البته توخواب . خیلی چرند می گفتند . یه چیزایی رو برای نیوشا تعریف کرده بودم ولی واسه مامان نه . نیوشا عصبانی شد و گفت تو جنده هارو از کجا می شناختی ؟/؟که انداختمش گردن یکی از دوستان و همکلاسیهای دوران دانشگاهیم که اونم دکتر شده و خیلی شیطونه. کارم راحت شده بود . شبی که ناصر تعمیرگاه بود می رفتم کنار نیوشا و تا صبح کنارش بودم و اون شبی هم که پدر نمیومد می رفتم توی رختخواب مامان و کوس و کونشو می گاییدم . به پدر هم تو صیه کرده بودم که موقع حاملگی به مادر کاری نداشته باشه و اونم تلنگ در رفته از خداش بود که هیچوقت کارش نداشته باشه .ناصر هم همین وضعیتو داشت . کیر هیچکدوم داخل منزل کار نمی کرد . نسترن قشنگمو خودم به دنیا آوردم  .اون هم خواهرم می شد و هم دخترم . و مادر من هم مادرش بود و هم مادر بزرگش . کوس مامان نرگسوموقع سزارین خیلی ضربتی و با یک عمل جراحی تنگش کردم . تازه ازم می خواست که شکمشوساکشن کنم و چربیهای اضافه شو بگیرم که گفتم موقع سزارین و با این وضعیت سنی و زیر بیهوشی درست نیست که فعلا این کاروبکنم . باشه بعدا . تازه این چربیها اکثرا دو باره برگشت می کنه و توصیه کردم که ورزش بهتره اگه هم می تونه از کمربند لاغری اصل و جنس خوب استفاده بکنه . پس از مدتی که آمیزش واسش آزاد شد و یه روز تنهام گیر آورد هر کاری کرد طرفش نرفتم -بیا خودتو لوس نکن . نسترن کوچولوت خوابه . اخلاقشو میدونم به این زودی بیدار نمیشه . -من به خاطر همین نسترن کوچولو طرفت نمیام -بیا یکی کوس تنگمو آزمایش کن ببین چه جوریه ؟/؟نمی خوای کار خودتو تست کنی ؟/؟-یه چیزی ازت می خوام تا انجامش ندی دیگه اگه پشت گوشتو دیدی کیرمم می بینی -چی شده که با مادر خودت و مادر بچه ات این طورحرف می زنی ؟/؟-مادر برام مال دنیا مهم نیست . برام عدالت مهمه . عشقی که یک مادر به بچه هاش داره .ا گه تونستی وصیتنامه پدرو تغییر بدی و دو دانگ از تعمیرگاه به نسترن برسه من میشم همون نادر سابق . اینو هم بدون من نیاز مالی ندارم و آینده صد تا نسترنو می تونم تامین کنم -نادر فدای کیرت بگردم این که چیزی نیست من حتی حاضرم این خونه رو که پدرت در بود خودش به اسم من کرده به اسم تو سند بزنم . -نه مامان من اضافه بر حقم چیزی نمی خوام . نمی خوام نفرین بقیه دنبالم باشه . من شما و بابا رو به خاطر مال دوست ندارم . شمارو فقط به خاطر خودتون می خوام . منم بچه شمام . چرا باهام این جور رفتار کردین ؟/؟گریه امانم نداد و بغض چندین ساله ام ترکید . سریع از خانه خارج شدم . یکی دو روز بعد مادر ترتیب همه چیزو داد . من و ناصر و نسترن وارث تعمیرگاه با سهم الارثی مساوی شده بودیم . با مامان نر گس آشتی کرده و یکی از شبها که پدر با جنده یا معشوقه اش در اتاقک تعمیرگاه بود و ناصر هم در طبقه پایین با همسرش  مامان نسترنو خوابش کرده و خودشو حسابی ساخت و با هم رفتیم زیر دوش حموم . درحمومو هم باز گذاشتیم که اگه یه موقع دختر کوچولومون بیدار شد صداشو بشنویم  .نرگس جون که اخلاقشو می دونست گفت چون شیرشو خوب خورده تا دو سه ساعت دیگه بیدار نمیشه -نرگس جون واسه خودت یه دکتر شدی . بعد از زایمان هم خیلی خوشگل تر شدی -نادر جون کیییییررررتو همه کار واسم کرد . ناراحتی اعصابمو از بین برد . استخون دردمو درمون کرد . به من دختر داد که یه عمر در آرزوش بودم . منو ببخش اگه تا حالا بدون این که بخوام باهات بدی کردم .لباشو بوسیده و دیگه اجازه حرف زدن بیشترو بهش ندادم هردو تن و بدن همو لیف می زدیم اون به کیرم دست می کشید و منم کوسشو می مالوندم .-اووووووووف نادرررررر روز به روز هوسسسسم بیشتر میشه . ازروزی که کوسسسسمو تعمیرش کردی انگاری نوشده -مامان از اولشم واسم فابریک فابریک بوده پرشور و پرهوس تازه و خواستنی . ببین چقدر هورمونای فعالی داری اینا همش هوس و احساس جوونیه -کی به من این احساسو داده -نرگس جوووووون اگه من یکی داده باشم که افتخارمه -آره کارخودته بمال رو کوسسسسسم دست بکش . واسسسسسه کیییییییرررررت اماده اش کن .ناله های ما با هم عشقبازی می کردند .صداها قاطی شده و بعضی وقتا صدای مامانو از صدای خودم تشخیص نمی دادم .-نرگسسسس نرگسسسسس کیرم دارم می ترکه داره از پوست خودش میاد بیرون مامان چه طوری می مالیش که من دیگه طاقت ندارم دارم تو هوسسسس کوسسسستو  می سوزم نرگس جوووون . -دوستت دارم نادر -منم عاشقتم نرگس .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی .

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر