ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سلامی دوباره

با سلامی دوباره پس از ده روز دوری از شما عزیزان و دوستان بار دیگر این توفیق نصیب من و امیر عزیز گشته که در خدمت شما خوانندگان و باز دید کنندگان پر شور این مجموعه باشیم . امید است که از این ایام گرانقدر نهایت استفاده را نموده با قلبی سر شار از عشق و صفا و مهر و محبت به همنوعان نشان دهید که یک مسلمان و یک ایرانی مسلمان تسلیم آزادگی عشق محبت یکدلی و صفاست وبرای رسیدن به باورها و آمال و آرزوهای خود از هیچ کوششی دریغ نمی ورزد . همیشه شاد همیشه سر بلند و همیشه آزاده باشید ...ایرانی 

4 نظرات:

matin گفت...

سلام داداش دلمون برات تنگه شده بود خیلی باحالی

ایرانی گفت...

منم دلم واسه همه شما دوستان خوبم تنگ شده .مخصوصا واسه تو که همیشه با من و مایی .با تشویقات و حتی انتقادات سازنده ات راهنمای خوبی برای من و این مجموعه ای .به امید شروع کار مجدد با کیفتی بهتر از گذشته و سلامتی و خوشی همه شما عزیزان و همچنین امیر عزیز و مهربون و تبریک چند باره عید سعید فطر خدا نگه دارت ...ایرانی

xnaderx گفت...

سلام.ایرانی عزیز و امیر جان مثل همیشه من داستانهای شما رو دنبال میکنم و ازشون لذت میبرم.از ایرانی عزیز بخاطر داستانهای خانوادگی واقعا ممنونم چون خیلی خوب مینویسه و میدونه چطور آدمو تحریک کنه.بازم منتظرم

ایرانی گفت...

اکسنادرکس عزیزم از لطف و محبتت نسبت من و امیر ممنونم .همین نظرهای گرم و تشویق شما منو به ادامه راه دلگرم می کنه فقط این روزها چون داستانهای نیمه کاره زیاد شده و یه خورده فرصت کم حس می کنم که روی کارهام کمی تاثیر منفی گذاشته .همش می خوام زودتر تموم کنم تا به در خواست همه جواب بدم.بعد می بینم ماجراها طوری به هم گره می خوره که نمیشه زود تمومشون کرد .از خوانندگان خونگرم و دوستان عزیزم میخوام که یه وقتی فکر نکنن بهشون بی توجهم .از همه شما به ویژه خواننده های نظر دهنده سپاسگزارم .شاد باشی نادرجان ..ایرانی

 

ابزار وبمستر