ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

راز نگاه 20

این دیگه چه جور اعجوبه ای بود . بازم یه آس دیگه رو کرده بود . مثل این که فقط کیر اسب و الاغ دوای دردش بودند -می دونم خسته شدین پسرا . قسمت این بوده که امروز سر راه شما قرار بگیرم و باهم یه حال درست و حسابی بکنیم . شاید هیچوقت شمارو نبینم . می خوام یک خاطره خوب و فراموش نشدنی از شما توی ذهنم باقی بمونه . پوزیشن قبلی حفظ شد با این تفاوت که جمال در زیر قرار گرفت و غلام هم خودشو به پشت محجوبه که به حالت سگی قمبل کرده و از زانو به پایین پاش رو زمین قرار داشت رسوند . من و مرضیه هم خودمونو نزدیک تر رسوندیم تا واضح تر شاهد جریان باشیم . مرضیه موبایلشو آماده کردتا از این صحنه تاریخی و کمیاب فیلم تهیه کنه .-مرضیه جون من تا حالا یه بار تو فیلمای سکسی دیدم که دو تا کیر بره توی یه سوراخ کون -اتفاقا فرشته جون منم فقط برای یه بار دیدم هزار تا فیلم بکن بکن تا حالا دیدم همچین صحنه ای رو یک دفعه دیدم . دلها در سینه ها می تپید . همه منتظر بودیم . انگار که یک سفینه می خواد به فضا پرتاب شه . چشمامون به دو تا کیر و یک سوراخ کون خیره مونده به زور پلک می زدیم . می تر سیدیم که صحنه رو از دست بدیم . محجوب چه طوری می تونست دو تا کیرو تحمل کنه توی مقعدش جا بده . هر چی سوراخ گشاد باشه فقط می تونه یکی رو راحت تر قبول کنه . هنوزم با این که چند بار کون دادم یک دونه کیر رو به زور می تونم داخل مقعدم جا بدم . دوباره یک صدافریاد زدند یا کیر یا کوس یاکون .. مرضیه داد زد این که رمز دفعه قبل بود نکنه یک وقتی عملیات لو بره ؟/؟همه زدند زیر خنده . محجوبه خیلی خونسرد به روبرو نگاه می کرد می خواست بگه که اعتماد بنفس داره و خیلی شجاعه . شایدم می خواست میون جنده ها افتخاری کسب کنه .. غلام می خواست از پماد روغنی واسه چرب کردن دو ر سوراخ کون محجوبه استفاده کنه که دستور صادر شد که از روغن طبیعی استفاده کنه . نه شیمیایی . به خاطر همین غلام که راحت تر می تونست دستشو به درز وسط قاچای کون زن برسونه شروع به کوس مالی کرد تا با چوجوله های محجوب خوب ور رفت و یه روغن چرب با مقداری زیاد که می شد باهاش سه چهار تا سیب زمینی رو سرخ کرد تولید کرد . روغنو با دستش فرستاد بالاتر و دور سوراخ کونشو با یه خورده از داخل مقعد محجوبه رو چرب کرد .-داش جمال میگی کیرمونو یه دفعه بفرستیم داخل یا با هم .-نمیدونم من تا حالا این جوری کون نکرده بودم . باید یه کاری کنیم که نظر محجوب جونمونم تامین بشه . خانوم خوشگله !چه طوری عشق و حال می کنی ؟/؟هر جوری بیشتر بهت کیف میده تا ما انجامش بدیم .-نمی دونم شما موقع کوس کردنم لفتش می دادین حالا هم دارین استخاره می کنین . من چه میدونم . اولین دفعه امه که دارم این جوری کون میدم . هر دو جورشو آزمایش می کنیم . این دیگه جر و بحث کردن نداره که . غلام :قربون سوراخ گرمت برم . با این حل و فصل کردنت جمال :حقا که تو باید رئیس بکن نکن ها (امر به معروف ونهی از منکرها )بشی . جمال اول کیرشو فرستاد نصفه کیرشو که فرستاد داخل غلام هم از پشت شروع به کار کرد . کیر غلام وقتی که داشت وارد کون محجوبه می شد به کیر جمال فشار می آورد و راه خودشو باز می کرد . کیر غلام هم تا نیمه رفت داخل . تورم سوراخ کون در اثر ورود دوتا کیر موجب شده بود که به کناره های درزکون محجوبه فشار بیاد و بیشتر کیف بده . من که از تماشای این صحنه به وجد اومده وکمی هم حسودیم می شدودوست داشتم که این دو تا مرد منو هم می گاییدند و دوتا کیرشون توی سوراخ کون من بود . بی اختیار شروع کردم به کف زدن و هورا گفتن . مرضیه چون داشت با موبایلش فیلم می گرفت نتونست کف بزنه .-داش غلام انگاری آبم داره میاد -طاقت بیار جمال جون تا این نانازو سر حال نیاوردیم حق نداریم آبمونو خالی کنیم . کیرهای پرس شده داخل کون به زور حرکت می کردند . با این حال محجوبه لذت می برد و لبخند از لبانش دور نمی شد . گویی در یکی از رشته های ورزشی مدال طلایی کسب کرده افتخاری به دست آورده باشه -پسرا عمرا اگه مززززززه کییییییررررتون از این کووووووووون در ره . محجوب فدای کیرتون . آخ که چقدر شما با حالین . مرضیه اشاره ای بهم زد و یه در خواستی کرد منم سریع رفتم آشپز خونه و یک خیار قلمی با خودم آوردم و رفتم طرف سوراخ کون محجوبه . با قسمت بالای سوراخ دایره ای جنده تازه کار بازی بازی کرده تا ببینم میشه کاری کرد یا نه . این جفت کیرای فرو رفته همه سوراخ و فضای خالی رو پر کرده بودن ولی من زرنگ تر از این حرفا بودم که به این سادگیها از میدون در رم . اون گوشه موشه های سوراخ کون که دو تا کیر داخلش بود بالاخره یک راهی پیدا کردم که خیار قلمی رو وارد کونش کنم . تماس خیار با کیرها باعث شده بود که جمال و غلام دردشون بگیره ولی محجوبه بیشتر کیف می کرد و اوخ جون اوخ جون می گفت و مدام فریاد می زد بازم جا دارم بازم جا دارم . مرضیه در حالی که از صحنه های حساس و دور از چشمان محجوبه فیلم می گرفت به من گفت مثل این که حاج خانوم دروازه غاره . خیلی باحال بود عمرا اگه بتونم توی فیلمها همچه چیزایی ببینم .. ادامه دارد .. نویستده .. ایرانی 

3 نظرات:

matin گفت...

از نظر من این قسمتها اطلان زیبا نیستن

ناشناس گفت...

سلام متین جون ممنون از نظرت .ولی زیبایی و لطافت این قسمت و دو سه قسمت قبل به این طرف در اینه که داره روند تسلیم شدن یه زن مومن قلابی رو با یه نرمش و یه حرکت تدریجی خاصی نشون میده و این که این آدما و خواهرای قلابی دینی ما همش نباید فکر خودشون باشن .بازم از توجه و دقتت ممنونم .ضمنا عید سعید فطرو به تو و همه دوستان و امیر عزیزم تبریک میگم ..ایرانی

matin گفت...

ایرانی جون مرسی از توضیح زیبات ولی به دل من نمیشینه داداش

 

ابزار وبمستر