ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زبون دراز 2

خوشبختانه دیگه واسم شر درست نشد و اون معلم لعنتی رو ندیدم . با هزار مصیبت دیپلممو گرفتم . گفتم شانسکی یه کنکوری شرکت کنیم شاید قبول شدیم . بغل دستی ماماشاءالله همچین تر و فرز سوالارو جواب می داد که گفتم حتما پزشکی دانشگاه تهران رو شاخشه . جون چه حالی میده . باهاش همکلاس میشم . یعنی مجانی و تخمی منم دانشجو شم ؟/؟با چشمای عقابی و تیز بینم هر چی که اون جواب می داد منم رو نویسی می کردم . هفت هشت تا سوالو از سر تفریح خونده بودم . جواب یکیشونو می دونستم با اونی که از دست یارو رونویسی کرده بودم فرق می کرد . خودمو قانع کردم که یارو حتما یه چیزی می دونه و من قبلا اشتباه می کردم .. ریدم به این شانس کیری خودمون که یه بنده خدایی می گفت که سوالای همه یکی بوده ولی در چهار مدل چاپ شده وشماره ها با هم یکی نیست . مثل این که خدا داشت بهم می گفت که دیپلمو الکی بهت دادیم ولی دانشگاه رو که نمیشه مفت مفت بری . اونجا که خونه خاله نیست . چطور می خوای درس بخونی ها ؟/؟اومدیم و شدی یه دکتر قلابی ؟/؟چه بلایی می خوای سر مریضات بیاری ؟/؟..حالا سوالا یکی بوده یا ترتیبش فرق می کرد و گفته اون بنده خدا درست بوده کاری به این کارا ندارم چون آخرشم خودم نفهمیدم ولی هیچی مجبور شدیم بریم سربازی . واسم پارتی بازی کردند و آموزشی و بعد از آموزشی رو توی همین تهرون خودمون نگهم داشتن . تازه بیشتر شام و ناهارا هم خونه بودم . خیلی بیشتر از مدرسه خوش می گذشت . بعد از ظهر ها رو می رفتم دنبال کون گنده ها . کون گنده ای رو دوست داشتم که شکمش لاغر باشه پاهاش کشیده و متناسب و تنها جای برجسته اش همون کونش باشه واگه سینه هاش هم درشت بود بد نبود خوش سلیقه و خوش اشتها بودم . یه تبلیغات به روزنامه هم می دادم بد نبود . یاد اون خانوم معلم شیمی افتاده بودم . حاضر بودم شیش کلاس عقب نشینی کنم فقط یه شب کونش مال من باشه . دوران خوش و خرم سربازی هم تموم شد . تنها بدی سربازی این بود که از لویزان تا خونه من یه خورده دور بود . وقتی هم که بر گشتم همه می گفتن زودباش برو دنبال کار تا یه سر و سامونی بهت بدیم . آخه من سر و سامون می خواستم چیکار کنم . یه مدل کوس بکن یه مدل کون بکن که نشد زندگی . آدم زود خسته میشه حالا زنا سیستمشون طوریه که می تونن با یه مدل کیر کنار بیان منو بگو که با این سن کمم یه عمری درحال کون کردن و کوس کردنم و خسته نشدم . کوس زیاد نکرده بودم . دو سه بار کوس چند تا زن مطلقه رو که دو رو بر مون زندگی می کردند گاییده بودم . آخه یه جوون بیست و یکساله رو چه به ازدواج . از بس به دنبال کارای زیر شکمی بودم خیلی هم می خوردم . تموم تنم کوفته شده بود . یکی بهم گفت که برم حجامت تا خونهای کثیفم تخلیه شه . راستش خون که می دیدم رنگم زرد می شد . یه دکتر زنی رو بهم معرفی کردن که حجامت می کنه . ده دفعه رفتم مطبش و شلوغ بود و بر گشتم تا این که یه روز آخر وقتی دیدم خلوته و نه از مریض خبری هست و نه از منشی . سرمو گذاشتم پایین و رفتم تو مطب . و اتاقش .-ببخشید آقا مطب تعطیله دکتر داشت واسه خودش راه می رفت زن میانسالی بود چهل می شد . ولی وای چه کونی !دست کمی از کون اون معلم شیمیه نداشت -خانوم دکتر جوون و خوشگلی مثل شما که نباید این قدر زود خسته شه و مطبو زود تعطیل کنه . یه لبخندی به لباش افتاد وگفت این دیگه به تشخیص خودمه . (یعنی من فضولی نکنم ). حالا مشکل شما چیه ؟/؟-تمام تنم درد می کنه یه قسمت بدنم یه خورده کبود شده -من الان نمی تونم حجامت کنم ولی می تونم شمارو ویزیت کنم حالا کجات کبوده ؟/؟شلوارمو قبل از این که مانعش بشه سه سوته پایین کشیده کیر کلفتمو که در اثر فعالیت زیاد یه قسمتی از جلوش قهوه ای شده بود نشونش دادم -ببخشید آقا شما بدون این که ازم سوال کنین که تخصصم چیه هر کاری دوست دارین انجام میدین ؟/؟تازه برفرض هم که متوجه شم این زشت نیست که آدم یه دفعه شلوارشو این جوری پایین بکشه ؟/؟-ببخشید خانوم دکتر یعنی میگین مریضای زن پیش دکتر زنانگی مرد نرن ؟/؟خانم پزشک از این حاضر جوابی من خوشش اومد و گفت حالا بیار یه معاینه ای بکنم .کیرمو گرفت تو دستش درجا شقش کرد این که چیزیش نیست کمتر کارش بزن تا این قدر کبود نشه -آخه خانم دکتر اگه کم کارش بزنم که رسوام می کنه . بی آبرو میشم میخواد فرار کنه از شلوارم بزنه بیرون -یعنی الان هم بری بیرون بی آبرو میشی ؟/؟-خب همین طوره که می فرمایید . دکتر ریخت و قیافه درست و حسابی هم نداشت . دماغشم که تو آفساید بود . مثل این که تعطیلی مطب و کیر کلفت و یه جوون خوش تیپ با نصف سن اون حسابی وسوسه اش کرده بود . چه ایرادی داره حالا دکتر شد دل نداره ؟/؟درو از داخل قفل کرد وگفت حالا به من نشون بده چه طور شد که اونجات کبود شد ؟/؟-منظورت کجاست خانوم دکتر .-حتما باید بگم کیرتو میگم ؟/؟-چه اشکالی داره !حالا جوابمو سریع یدم یا آروم ؟/؟-هر جور راحت تری تو که خیلی آروم بغلم زدی جوابموهم آروم بده . این جوری بیشتر متوجه میشم که ایرادت چیه . دردت از کجاست . هر موقع که از این دردا داشتی بیا من خودم درمونت می کنم اصلا بیا خونه ام . -شوهرتون چی ؟/؟-اون متخصص چشمه اون هفته رفته اسپانیا تا هم تو یه سمینار شرکت کنه و هم یه مدتی اونجا باشه . با خودم گفتم حتما چشاش معیوب بوده رفته درستش کنه وگرنه اگه سالم بود که دیگه تو یکی رو نمی گرفت . اونم یه زن جنده و بیوفارو . خیلی حشری شده بود . مثل دیوونه ها لختم کرد . تشک تخت معاینه رو پرت کرد رو زمین و منم که یه خورده ترسیده بودم نکنه بلایی سرم بیاره رو تشک دراز شدم با حرص خودشو لخت کرد وقتی کون عظیمشو دیدم تازه نفسی به راحتی کشیدم و با خودم گفتم حالا اگه بخوای تا صبح هم کنارت می مونم .. ادامه دارد .. نویسنده ..ا یرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر