ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فقط یک اختلاف 6

ماریا رو در آغوش گرفته با بوی گرم تنش به دنیای آرزو ها پرواز می کردم . آرزوهایی که بیشترشون تحقق یافته بود .  کاش ماریا فقط مال من بود . ولی میدونستم امکان نداره . -به چی فکر می کنی پدرام ؟/؟-به چشای خوشگلش نگاه کرده و گفتم به همون چیزی که تو فکر می کنی .-از کی تا حالا فکر منم می خونی ؟/؟-از وقتی که حس کردم دل تو با دل من یکیه . راستی تا کی می تونیم به این وضع ادامه بدیم .؟/؟تاکی می تونیم خودمونو از دیگران قایم کنیم ؟/؟کجا همدیگه رو ببینیم . اگه خونه مون خلوت نشه ؟/؟اگه لو بریم ؟/؟--عزیزم من یه فکرایی تو کله ام دارم یه خورده پول کم دارم البته اگه قصد خرید نباشه کافیه -منظورت چیه .-حالا تو کارتو بکن منو ببوس با سینه هام ور برو همین جوری که تو آتیش من می سوختی . بغلم کن . بذار گرمای تن ما عشق همو احساس کنن . بذار از وجود هم لذت ببریم -تا به من نگی چی تو سرت می گذره اون جوری که باید به من مزه نمیده . دوست داری تنهایی حال کنی ؟/؟-شیطون بلا حالا واسه بوسیدن و بوییدن و بغل کردن ما شرط میذاری ؟/؟-عزیزم اول ما باید برای دیدن هم به اصل قناعت توجه کنیم یعنی خونسرد باشیم . مانباید دنبال فرصت باشیم . فرصته که باید بیاد به دنبال ما . اگه بخواهیم خونه بخریم فایده نداره . هزینه و پول زیادیه تازه ممکنه شرایط طوری بشه که ما مجبور یم پاشیم . از خونه اجاره ای پا شدن راحت تره . خلاصه کلام تو مهندسی و من پرستار . منم می تونم دو سه بار در هفته بهانه اضافه کاری کنم و بریم تو خونه عشقمون . خونه ای که اگه بابت اجاره اش شناسنامه بخواد شناسنامه مریمو می بریم همین والسلام و نامه تمام .-اوخ ماریا ماریا این نقشه خیلی خوبیه چرا به عقل خودم نرسید -آره ساده و جسارت آمیز -حقته که بهت جایزه بدم . افتادم روش . فقط دوست داشتم توبغلم فشارش بگیرم و ببوسمش ولی هوس شدیدی رو تو چشاش دیدم . تا حالاش به خاطر من خیلی تحمل کرد . خودمو عقب تر کشیدم تا سرم راحت تر لای پاش جا بگیره -نهههههههه پدرام چیکار می کنی ؟/؟-همون کاری که خیلی وقتا پیش باید انجام می دادم -آهههههههه دهنت چقدر گرمه ؟/؟-به گرمی کوسسسسسست که نمیشه .-خیلی داغ شدی -نه به داغی تن تو . ولی خیلی عاشقتم ماریا .-نه به اندازه من . نه به اندازه ای که من عاشقتم .-حریف زبونت نمیشم .-ولی زبونت داره حریفم میشه . -وای ماریا خیلی بلایی من کم آوردم . -کم نیار که من تا اون سر دنیا ولت نمی کنم تا سیستم منو ریلکس نکنی . دیگه سکوت بین ما حاکم شده بود و نفسها و ناله ها این سکوتو می شکست . خیسی کوس ماریا رو می مکیدم و چوچوله های تازه و خوش طعمشو تو دهنم می گردوندم . یه دست ماریا با روی سینه ها و زیرش بازی می کرد و یه دست دیگه اش با روی کوس ورم کرده اش . یه لحظه دست نگه داشتم و از ماریا پرسیدم عزیزم چه طوری زودتر ار گاسم میشی . کوستو بخورم یا کیرمو بکنم توش .-وقتی که عاشقت باشم با نگاه تو هم اوج می گیرم . هم بخوری حال می کنم هم بکنی . ولی دارم می میرم واسه اون لحظه ای که کییییییررررررتو توی کوسسسسسسم ببینم -عزیزم تو جونمو بخواه چرا همش می خوای کاری کنی که بیشتر منو در نظر داشته باشی . تو خیلی خوبی خیلی خوب -مریمم خیلی خوبه -آره من دوستش دارم ولی عاشق تو هستم -من قنبرو دوست ندارم اما عاشق توام . چونه و دهنمو از رو کوسش برداشته و کیرمو گذاشتم رو کوسش . همونجایی که از ورم هوس داشت می ترکید . با قسمت بیرونی کوسش بازی می کردم -پدرام پدرام دلت میاد ؟/؟اینجوری دل عاشقتو بسوزونی ؟/؟بیرحم چرا این قدر باهام بازی می کنی ؟/؟مگه نمی بینی من و کوسسسسسم هر دو تو آتیش و هوس کیرت داریم می سوزیم . عیبی نداره بازم می سوزم -جدی که گله نمی کنی ؟/؟من دارم باهات حال می کنم . از هر ذره جسم و وجودت می خوام لذت ببرم . ببینم تو یه غذا رو قورت بدی بیشتر بهت لذت میده تا اونو خوب بجوی و نرمش کنی -فکر نمی کنی به اندازه کافی منو جویده باشی ؟/؟-می خوام غذارو خوب لهش کنم -حواست باشه منو له نکنی . چقدر نگاش معصومانه و پر التماس بود .التماس و هوس . بازم خودمو بهش چسبوندم و همدیگه رو بغل کردیم . با دستانی که دور کمر هم حلقه کرده بودیم . حالا لبام اسیر لبای ماریا بود . کیرمو کج کرده به سمت پایین کشوندمش . راهشو پیدا کرد . یکی دو بار استارت زد و بایه حرکت ملایم با یه چرخش لذت تند رفت تو کوس ماریا . پیوند کیر من و کوس اون دیگه رسمی شده بود . لبمو از رو لباش بر داشته تا قسمتهای دیگه تنشم ببوسم  . و اونم لب و زبونش آزاد شه و بتونه احساسات و هوس خودشو بروز بده . زیر چونه  و شونه ها و گردن و هر جایی رو که سیستم کیر و کوسو بهم نزنه می بوسیدم . -پدرام پدرام محکمتر.  منو محکمتر بکن.  من از هوس دارم می میرم . دوستت دارم . عاشقتم واسه همیشه . کوسسسسم از ته دل با رضایت کامل مال توست واسه همیشه .-چشای خوشگل مث یه آهوی بیگناه به کی نگاه می کنه واسه همیشه؟/؟ -به اونی که دل و جونشو شکار کرده -بگو کی دل و جونشو همون دل و جونتو شکارش کرده ؟/؟-با یه لبخندی پر از ناز و هوس گفت تو که می دونی تو تو تو . دستشو از زیر به کیر رسوند و گفت با همین تفنگ . هر تیری که شلیک می کنی این آهو بیشتر اسیرت میشه ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

4 نظرات:

ناشناس گفت...

ایرانی عزیز با سلام خدمتت بابت داستانهای زیبا و عالیت ازت تشکر میکنم یه خواهشم ازت دارم اگه امکان داره بازم داستان سکس با مادر هم کوتاه و هم سریالی بذار و خواهش دومم اینه اگه امکانش هست چندتا داستان سکس زوری مادر با غریبه جلوی چشم پسرش بذار ممنون.

ایرانی گفت...

با درود به دوست ناشناس ولی همیشه آشنای عزیزم .حتما این کار را خواهم کرد .حالا اگه چند روز دیر و زود شد به بزرگواری خودتون ببخشید .در هر حال من از هر فرصتی استفاده خواهم کرد تا بیشتر در خدمت شما باشم و از امیر دوست داشتنی هم تشکر می کنم که با راه اندازی این مجموعه و درایت و مدیریت و فعالیت و نظارت خود محیطی دوستانه درنهایت صمیمیت برایمان فراهم آورده است .کامیاب باشید ..ایرانی

matin گفت...

عالی خیلی زیباست مرسی

ایرانی گفت...

متین جون از لطفت ممنون و در ادامه پاسخ به ناشناس عزیز اینو هم اضافه کنم که یه داستان منتشر نشده که کمی هم طولانیه به اسم سدهای شکسته دارم که هم سکس با مادر داره هم سکس زورکی با مادر جلوی چشم پسر هم سکس با خواهر و در هر حال داستانیه که امید وارم نظر چند گروه رو تامین کنه من انتشار این داستانو حداکثر پس از پایان داستان عسل در عسل که هفته آخر شهریور میشه شروع می کنم .واگه فرصت کنم بازم در این زمینه می نویسم .شاد و تندرست باشید ..ایرانی

 

ابزار وبمستر