ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

رازنگاه 16

-تسلیم نشو پاداش بزرگ در انتظارته -آره عزیزمرضیه خانومو نمی دونم با من میخواد چیکار کنه ولی دو تا کیر ببخش منو دو تا پاداش گرم گرم تو راهه . واقعا ابن زنیکه کوس داشت کوس شر می گفت . لخت لختم کرده بودن . اوخ چه کیفی داشت این مسخره بازیها . منو دمر کرده بودند . غلام سرشو گذاشته بود لای کونم . مرضیه از زیر دستشو به کوسم رسونده فشارش می داد و جمال هم کیرشو به دهنم می مالید و منو بیشتر تشنه می کرد ولی جلوی این زن آخوند نسناس که نمی شد درجا دهن باز کرد و کیر جمالو با اشتها لیسش زد . تو چشای جمال خوندم که میگه این فرشته چرا دهن باز نمی کنه کیر منو بخوره ؟/؟چشمکی به او زده و خیلی اروم بهش گفتم چاقو .. چاقو .. متوجه منظورم شد و چاقو رو گذاشت جلوصورتم و فریاد زنان گفت یا دهنتو باز می کنی کیرمو ساک می زنی یا با همین چاقو دهنتو گشاد می کنم وچاک می زنم و کیرمو می کنم توش .. منم مثلا جون خودم ترسیدم -چش .. چش .. هر چی تو بگی کیر رو با لذت گذاشتم تو دهنم و یه چشمک دیگه هم بهش زدم طوری که زن آخونده متوجه نشه -خوب خوب میک بزن با هوس بخور . قمبل کرده و یه حالت تقریبا سگی به خودم گرفتم کیر غلام از پشت رفته بود توی کوسم و مرضیه هم با تهدید کشکی ازم خواست که کوسشو بمالم . چهار نفری باهم ناله می کردیم -خاک تو سرت فرشته بالاخره تسلیم شدی بی عرضه ؟/؟خاک بر سرت کنن .-محجوب خانوم چاره نداشتم .نمی دونی چه  کیفی داره حالا که دارن منو میگان چرا هم از دینم بیفتم هم از دنیام . کیف دنیارو می کنم و راه توبه هم بازه . دیگه فیلمو پس از این چرت و پرت گویی کنار گذاشته و فریاد زنی تخلیه هوسو شروع کردم . آخ بچه ها من فدای جفت کیرتون بشم . مرضیه از ما فاصله گرفت و با کوس خودش مشغول شد . ظاهرا داداشاش یه چیزی به او گفتند که اون صحنه رو ترک کرد . من بودم و دوتا مرد . جفت پامو تو یه کفش کرده و با قر و غمزه می گفتم من دو تا کییییییییررررررو با هم می خوام . شما مگه فیلم سکسی تماشا نمی کنین ؟/؟یک کیر توی کون و یک کیر داخل کوس ؟/؟جمال گفت چرا چرا . ولی تا حالا انجام ندادیم . -خاک بر سرتون شما هم به خودتون میگین با تجربه ؟/؟هموم جوری که فرهاد و فرشاد در آن واحد منو گاییده بودند اونا رو با خودم تنظیم کرده و روی کیر جمال نشسته و کوسمو گذاشتم سر کیرش و غلام هم سوراخ کون منو می گایید -آخ آخ ..جااااااااااان هردوتا کییییییییررررررمال منه . تو تنم منه . تو کوسسسسسس و کوووووووووننننن مننننننننه . محجوبه بر روی زمین تف می انداخت و شیطان و شیطان صفتانو لعنت می کرد ومرضیه هم دهنش باز مونده بود . هاج و واج محو داداشاش شده که جفت کیره در حال گاییدن من بودند . -غلام !جمال !شما تا الان این جوری منو نگاییده بودین زود باشین تموم کنین منو هم دو کیره یک زمان بکنین .-آبجی وقت وسیعه حالا بذار خدمت این دست به نقدو برسیم نسیه کاری باشه بعدا-من این حرفا حالیم نیست شب برگردیم خونه و بخواین تلپی بیفتین و کپه مرگتونو بذارین و خودتونو بزنین به سر درد و کوفتگی من این حرفا حالیم نیست آبمون تو یه جوب نمیره .-تو رو به جون هر کی دوست داری زهر مارمون نکن . مگه شش ماهه دنیا اومدی ؟/؟چشم چاکر و مخلص آبجی یکی یدونه خودمون هستیم به روح پدرمون قسم به جون مامان قسم که اون جوری که دوست داری می گاییمت حالا ساکت باش بذار فرشته با کلاس واسه ما ناله کنه و بخونه . سست و بی حس شده بودم . آه و ناله کردنهای من کش دار شده بود . خیسی زیاد کوسمو تو رفت و بر گشتهای کیر به خوبی احساس می کردم . از حال کردن غلام و احساس ورم و فرو رفتن کیرش تو سوراخ کونم هم لذت می بردم .-محجوب جون خیلی حاللللللل میده خودتو آماده کن .خوش بگذرون . دو روزه دنیارو کیف کن . باور کن شوهرت تا حالا صد تا زنو بالا و پایین کرده . تو چی ازون کمتر داری ؟/؟-خفه شو هرزه . عمرا اگه بذارم سرم بلا بیارن .-صبر کن نوبتت برسه معلومه کی جنده تره . صورت محجوبه از خشم و عصبانیت کبود شده بود . مقاومت در برابر این کیرها بی فایده بود . حتی مرضیه هم واسه خودش یه چریک بود و از پسش بر نمیومد یم چه برسه به این که بخواهیم با دو تا نره خر گردن کلفت در بیفتیم که اگه می گفتن هیش ما می زدیم جیش . مرضیه که برای گاییده شدن چشم انتظاری می کرد طاقت نیاورد و خودشو به محل سکس ما رسوند و دستشو لوله کرد گذاشت دور کیر جمال که داشت کوس منو می گایید و مدام بیرون می کشید و میذاشت داخل  .با این کارش سرعت حرکت کیررو کم کرده ودر عوض فشار ملایم دستش کیر جمالو داغتر کرده بود -چیکار می کنی مر ضیه ؟/؟من الان نمی خوام آبمو بریزم . بذار اول کمر این مهمون خوشگله امو سبک کنم بعد -پس چه طور بیشتر وقتا که داری منو می کنی اول آب خودتو میاری بعد .. -چرا امروز همش داری گیر سه پیچ میدی آخه تو همش دم دستی . ما باید فرشته جونو بفرستیم بره . بذار از ما و کیر ما و مهمون نوازی ما راضی باشه . از جیبش یک تراول پنجاه تومنی در آورد و به مرضیه داد و گفت برو چند پرس چلو کباب و شیشلیک بخر بیار کوفت کنیم یه جونی بگیریم .-داری منو دک می کنی ؟/؟-جل الخالق .بابا احترام مهمون واجبه .فردا پس فردا تو محشر یقه مونو می گیرن گاییدیمشونو گشنگی ولشون کردیم . برو زود باش . وقتی مرضیه برای خرید کوبیده و شیشلیک بیرون رفت برادرا نفس راحتی کشیده و غلام گفت اخیش راحت شدیم این دیگه کیه . اصلا بره گمشه یه شوهر هم گیر نمیاد بندازش کنیم .-این حرفو نزن غلام یادت باشه روزایی که کوس گیرمون نمیاد و به پیسی می خوریم این آبجی مرضیه هست که به ما حال میده . این قدر خود خواه نباش .حالا بیا این خانوم با کلاسو بکنیم که فکر نکنم همچین تیکه ای دیگه گیرمون بیاد .پوزیشن را عوض کردیم .البته سیستم دو کیره همچنان بر قرار بود . رفتیم روی کاناپه یا به نوعی مبل سه نفره .این بار هم جمال زیر نشست و من روش . منتها جمال این بار کیرشو فرستاد داخل سوراخ کونم . غلام هم از رویرو کوسموهدف گرفت  و کیرش برام که چقدر سوزان و آتشین بود .به جلو شلیک کرد .قربون تیرش . اوف  کیر بشاشی داشت . تواین حالت جمال فقط می تونست کونمو ببینه و حال کنه -می بینی محجوب ؟/؟خیلی مز مزه داره . اووووووفففففف بیشتر از اونچه که فکرشو می کنی حال میده -ببینم با آتیش جهنمم این قدر کیف می کنی ؟/؟-خب اگه همین گروه اونجا باشیم همین بساطواونجا هم راه میندازیم . حالا امروز یک آزمایش بکن اگه خوشت اومد تو هم با ما بیا بریم جهنم . آخ آخ آخ آخ حسابی کفریش کرده بودم . دیگه از رو بردمش . زنیکه کلاغ سیاه فکر می کرد اینجا مجلس روضه خونیه که هر چی بخونه دو رو بری ها بزنن زیر گریه . کور خونده .ا ین کیرایی که من دیدم تا جرش ندن ول کن نیستن  مگر این که به خیر و خوشی زن آخونده رو تسلیم خودش بکنن . حالا که این طور شد خدمتت می رسم جنده خانوم تو واسم  روضه می خونی ؟/؟فقط بلدی بری خیابون ببینی کی رو سریشو نصفه گذاشته ارواح خالت امر به معروف و نهی از منکر بکنی . جنده عوضی . معروفه .. همه اینارو تو دلم می گفتم . دوباره به خودم گفتم ولش کن بابا خونتو کثیف نکن که ار گاسمت به عقب میفته سکوت کرده و فقط به حرکات رفت و بر گشتی کیر فکر می کردم . غلام در حال گاییدن کوس سینه های منو تو دستش گرفته و لبامو می بوسید . بوی سیگار دهنش خفه ام کرده بود ولی تحمل می کردم . جمال هم که داشت کونمو می کرد باسنمو گرفته و مثل لرزونک این ور و اونور می کرد و مشغول کیف کردن بود . قمبلم که به شکمش بیشتر می چسبید کیفم بیشتر می شد . ولی چون کیر جمال بیشتر می رفت تو کونم دردم زیاد تر می شد . اما همه اینا شیرین بود و لذیذ.-جااااااااان بزنین بکنین با هردوتا کیییییرررررتون پاررررم کنین جرررررررررم بدین واییییییی سوختم کیرتو نو دراز ترش کنین . محکمتر بذارین ازدهنم در آد . محجوبه حال کردنو ببین  .یه چیز داغی از زیر سینه ها و بالای کوسم حرکت کرد و یک لرزش عمومی همه تنمو به یه کیف و لذت سراسری رسوند .-واییییییی کوسسسسسسسم میزززززززون میزون شد . به محض این که گفتم ارگاسم شدم معطل نکردند دیگه نیاز به تو ضیح همیشگی نبود . اجازه هم نمی خواستند . مطمئن بودن که اونایی رو که میگان دوباره نمی بینن که اگه حامله اشون کرده باشن واسشون شر درست شه . -جمال -چیه کمال -تند تر . کیر تو تند تر بزن بیا با هم یه دفعه خای کنیم تو سوراخاش -جووووووووون جوووووووون فدای سوراخ فرشته جون . آهههههههه چه حالی میده -واییییییی آب کیرم همه داره خالی میشه . جمال قاچای کونمو محکم داشت و به شدت منو می گایید و هردوتا باهم ریختن تو کوسسسسم -جووووووون قربون کییییییررررتون چقدر این سوراخام تشنه بودن !آب می خواستن . ریشه تنم آب می خواست . ولم نکنین منو ببوسین  .باهام حال کنین . جمال گفت فرشته خانوم خسته ات کردیم . خیلی از مرامت خوشمون اومد . خیلی با فرهنگ و با کلاسی  .-محجوبه فریاد زد هرزه کثیف اگه بار دار شی چی ؟/؟با اون حرامزاده چیکار می کنی ؟/؟سقط جنین یعنی قتل .-اولا برای من مسئله ای نیست . تازه قرص ضد حاملگی هم می خورم . توی بد بخت غصه خودتو بخور که اگه گاییده شدی و آبستنت کردند میخوای چیکار کنی ؟/؟محجوب خانوم تو اگه شکمت بالا اومد جنینو سقطش نکن گناه داره . به شوهرت چی میگی ؟/؟میندازی گردنش ؟/؟چرا رنگت پریده ؟/؟چرا زرد کردی ؟/؟می خوای خودتو بکشی ؟/؟با چی ؟/؟با کیر جمال ؟/؟یا با کیر غلام ؟/؟کاش حاج آقات اینجا بود و یه صیغه حلالیت واسه تو و این آقایون می خوند . واسه این که دونفر در آن واحد صیغه ات کنند باید یه تبصره ای هم بذاره . لال شده بود . داشت به دقایق بعدی فکر می کرد . زری کوبیده و شیشلیک و سایر مخلفات را تهیه کرد و بر گشت . محجوبه اشتهای خوردن نداشت . رو به اوکرده وگفتم بخور کمرت قوت بگیره خیلی کار داری . لب به غذا نزد . به در خواست من کمی چلو شیشلیک براش کنار گذاشته تا بعد از عملیات تناول کنه . یکی یکی رفتیم خودمونو شستیم ودهنمونو با خمیر دندون قرقره کرده و به خودمون ادکلن زدیم تا بوی کباب و چربی از ما دور شده و بتونیم یک سکس تاپ داشته باشیم . طناب دست و پای محجوب هم که باز شده بود راه فرار هم که نداشت .تا الان کورسو امیدی داشت که رحمی بهش بکنیم ولی دسته جمعی با هم گفتیم یک .. دو .. سه .. و به طرف محجوبه یورش بردیم . داد زدم بچه ها مواظب باشین اگه کوس و کونشو جردادین اشکال نداره فقط مواظب لباساش باشین که باید یه چیزی بپوشه تا برگرده .. محجوبه فرار کرد اما هنوز یک متر نرفته بود که چهار نفری افتادیم سرش .. ادامه دارد .. نویسنده ..ا یرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر