ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فریب فریبا 9

هو ها هو ها هو ها ..جلوتر بیشتر بکن بکککککککککن وایییییی کییرررررررتو بفرست زییییییییررررررررر اوخ جووووووون اوخ جووووووون . یک لحظه مانعی رو سرراه کیر خودم احساس کردم . فریده دردش گرفت مایع گرمی رو روی کیرم حس کردم . پرده پاره شده خون ریخته بود اما خواهر خوشگلم خیالش نبود.  با دستمال تمیز پار چه ای پاکش کردم . من موفق شده بودم بالاخره به آرزوم رسیدم . می تونستم به خودم افتخار کرده بگم این من بودم که دختری خواهرمو گرفته تبدیل به یه زنش کردم -داداشششششش حالا من زنتم ؟/؟-تو خیلی وقته که زنمی . پس تا می تونی زننننننتو بکن . کیییییییرررررت باید تا صبح کوسسسسسسمو بکنه . توش آب بریز . زنت بچه می خواد . راست می گفت منم باید هر طوری شده این چند روزه بار دارش می کردم فقط تا همین چند روزو میشد ماست مالیش کرد وگرنه ضایع می شد . هر چند کیر من راحت تر از دقایق قبل عمل رفت و بر گشتو انجام می داد ولی کوس کیپ خواهرم انگار داشت مثل زالو کیر منو می مکید حال عجیبی داشتم . فریده رو بغل کرده رو هوا همین جور می گاییدمش .-داداششششش داداششششش امروز کوسسسسسسم افتتاح شده دوست دارم همه دنیا بدونن دوست دارم همه جا شیرینی پخش کنم . حیف که نمی تونم . کیر تیز و تند و شیرینتو فرو کن تو کوسسسسسم بکن منو . کوسسسسسس نوبری منو بکن . روهوا رو زمین -وایییییی فریده واقعا تو نیاز داشتی که کییییییییرررررمممممو تو کوسسسسسست ببینی . برات بمیرم که این همه سختی و ریاضت کشیدی . دیگه هیچی جلودار فریادمون نبود . با آخرین توان جیغ می زد خدا کنه همسایه ها این ور سرازیر نشن .ا گه هم چیزی بشه میگم بیچاره شوهرش شهید شده از ناراحتی ضجه می زده . رو هوا ساکت شد . اونو رو تخت خوابوندم بعد از دوسه دقیقه گفت داداش کوس دادن خیلی کیف داره ...کمی به من بر خورد ..-یعنی هر کی رو گیر بیاری ؟/؟.....با دست کوچواوش جلو دهنمو گرفت و گفت نه نه تعبیر بد نکن بازم میگم کوس دادن خیلی کیف داره یعنی دادن به تو دلیل نمی شه که از این حرفم نتیجه بد بگیری من هر گز به تو خیانت نمی کنم . شاید تو ی بیوفا زن بگیری دوست دختر بگیری ...لباشو با لبام قفل کرده اجازه حرف زدن بیشترو بهش ندادم گفتم آروم باش فقط به لذت سکس فکر کن .اعصابت آروم باشه شاید با همین اولین ریزش من نطفه بند شه . تیر یا همون کیر آتشین من خیمه کوس فریده رو به آتیش کشید و سوزوندش و با یه حرکت آتش نشونی آبشو فرستاد توی کوسش تا خنکش کنه . آره آب کیرمو ریختم توی کوس تشنه آبجیم . این تازه شروع شب زفاف من و فریده بود . پاهاشو رو شونه هام انداختم . این بار فقط پشم کوسشو تو دهنم می چرخوندم . انگشت شست راستمو به کوس و سبابه رو به کوننش فرو کرده و در می آوردم و دست چپمو هم گذاشتم واسه سینه هاش -فرییییییییدجاااااااااان این قدر منو هوسی نکن . کییییرررو بده بخیل نباش .-میخوام باهات حال کنم مگه ندیدی تو فیلما مشروبو ذره ذره می خورن تا بیشتر مزه بده .-داداششششش هر طوری دوست داری با کوسسسسم حال کن ولی این قدر تیکه تیکه آتیشم نزن . زود باش خاکسترم کن من کنیزتم . خاک پاتم  . بنده نوازی کن .-خواهر کوچولوی نازم تو ملکه منی کوست تاج سرمنه -تاج سر کیرتم هست ؟/؟-آره عروس خوشگلم -پس تاج سرمو بذار روی سر کیرت .-به روی چشم سلطان بانوی من ..با این چرب زبونیاش کوسشو به نهایت خیسی رسونده و یدفعه دیگه تاجگذاری کردم . از من خواست که طاقباز دراز بکشم تا بیاد رو من و کوسشو سوار کیرم کنه . -فریده جون خسته میشی ها -نه داداشی من می خوام حال کنم . با هر سرعت و مدلی که دوست دارم بزنم . میخوام کیر چاق و چله اتو تو هر بر گشت از کوسسسسم کامل ببینم و حالشو ببرم . به من مزه میده کیف می کنم . چند دقیقه ای به این کارش ادامه داد ومن از پشت انگشت وسطی دست چپمو به سوراخ کونش رسونده و باهاش بازی می کردم بعدشم با قاچای کونش ور رفتم و از اونجا به کمر و گردن و سر و موهاش رسیده و دوباره این مسیرو بر می گشتم . جفت رونای قشنگشو هم می مالیدم حسابی واسه ارگاسم آماده آماده اش کرده بودم . خیلی خسته شده بود ولی نمی خواست جلو من سر افکنده شه . منم از پایین رفتم کمکش و با ضربه های کیرم از پایین به بالا ضربه های بالا به پایین کوسشو تقویت می کردم ..-واییییییی وایییییی سوخخخخختم فرید کوسسسسسسم داره کنده میشه کییییییرررررت داره اونو با خودش می بره -بذار ببره به هیشکی نگی ها کیرم کوسسسسستو با خودش برده فقط مال منه . اون وقت مال مال خودمه -الانشم مال خودته داداشی . هیشکی جرات نداره بهش دست بزنه -جدی میگی ؟/؟-یعنی تا الان متوجه نشدی فرید ؟/؟که من فقط تو رو میخوام و عاشق کیر توام .-وای وای فریده تو دیگه چه آتیشپاره ای هستی .-توهم که حسابی این آتیشپاره رو آتیشش زدی . ادامه بده ادامه بده . دارم می میرم . دارم می سوزم . -فقط باید واسه من بسوزی فریده . -تو هم باید منو به آتیش بکشی -دوستت دارم فریده -منم عاشقتم داداش . جاااااااااان چقدر خوب و با هوس می کنی . ادامه بده . دوباره فریادش شروع شد -نههههههه نهههههههه چرا من هنوز تشنه امه چراهنوز هوس دارم . هنوزم میخوام . فرید مگه این کیرت می خواد ازم فرار کنه ؟/؟-نه مال خودته فریده . تا هر وقت که بخوای . هروقت که بخوای -اهههههههه نه  چقدر آروم و عاشقونه داری ارضام میکنی . بازم بگو . بگو که آب عشق و هوسم داره می ریزه آههههههه آههههههههه . .آروم گرفت و خودشو انداخت رومن .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

1 نظرات:

matin گفت...

عجب داستان زیبایی هست مرسی خیلی حال کردم ممنون

 

ابزار وبمستر