ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

راز نگاه 18

روکرد و جمال هم سرشو گذاشت لای پای محجوبه ای که تا ده دقیقه پیش ناز داشت . غلام هم از فرصت استفاده کرد و کیرشو به دهن محجوبه مالید سینه هاشو می مالید تا زنو نرم کرده راحت تر دهنشو باز کنه و کیرشو توش جا بده .-آهههههه جمال کوسسسسسس منو یکسره بگیر تو دهنت . میکششششش بزن . اوخ اوخ اوخ سوختم . بخور یکسره یکسره بخور . غلام که کیرشو گذاشت تو دهن محجوبه . دیگه اون نتونست به حرف زدنش ادامه بده فقط ناله می کرد و با سینه هاش بازی می کرد . داشت هوسشو پخش می کرد . من و مرضیه هم واسه این که بیکار نشینیم و الکی اتلاف وقت نکنیم رفتیم تو بغل هم و جاهای حساس هم که چه عرض کنم تمام بدن همو می مالیدیم . بیچاره مرضیه دختر ساده پاکدل و خوش نیتی بود . منتظر بود تا فرصتی پیش بیاد و خودشو بسپره  دست داداشاش تا به سبک دو کیره اونو بکنن . دوتا سوراخاشو که خوب دید زدم دیدم بد چیزی نیست . طوری قرار گرفت که من کوس اونو میک می زدم و اونم کوس منو می مکید . آروم آروم حال می کردیم وقتی دیدم که اون بی اندازه حشری و هوسی شده سرعت مکیدنمو زیاد کرده وبا یک شگرد خاصی چوچوله هاشو توی دهنم می گردوندم و با تنظیم فشار لذت زیادی به او می دادم . با چند فشار شدید و چنگ انداختن به من فهمیدم که کام گرفته آبش اومده . اونم می خواست آبمو بیاره که گفتم نمی خواد و بشینیم و بقیه ماجرا و نمایش واقعی جمال و غلام و محجوبه رو ببینیم واقعا باور کردنی نبود . اون همه شعار های مذهبی با تکیه کلامهای ادبی و دینی و ترس از جهنم .. خدایا این همه تغییر ماهیت ؟/؟-واییییییی جماللللل غلام منو باید بیشتر از فرشته بکنین . نشون بدین که از کوس و کون من بیشتر خوشتون میاد تا روی این دختره پررو وزبون دراز کم شه .. خدایا !این کوس گشاد کون دریده چی میگه ؟/؟طاقت نیاوردم و فریاد زدم هی جنده عوضی !من اگه باهات یکی به دو می کردم واسه این بود که تو رو به همین جایی که الان هستی برسونم . این جواب دستت درد نکنه هست ؟/؟حقت همین بود که شوهر آخوندت کوس و کونتو گشاد کنه تحویل این دو تا نامحرم بده تو لیاقت اینا رو هم نداری . جنده مذهبی . لاشی عوضی . خیلی عصبی شده بودم . محجوبه که متوجه اشتباهش شده بود اومد جلو ازم عذر خواست و صورتمو بوسید . منم الکی گفتم اشکال نداره ولی دلم ازش پر بود . من و مرضیه نشستیم و مشغول تماشای گاییده شده جنده متدین یا متدین جنده شدیم . -بکنین منو اوووووووففففففف فقط دو تا کیر ؟/؟کممه . سر تا پا و کوس و کون محجوبه خانوم حسابی لیسیده شد . علیا مخدره دستور شرفیابی کیر ها رو صادر فرمودند . همونجور که منو گاییدند شروع کردند به پیاده کردن سیستم دو کیره روی او . جمال کوس می کرد و غلام کون . غلام :کوسش خیلی روونه با این که گشاده طوری کیر آدم توش لیز می خوره که هر آن میخواد مثل فشفشه آبش بپاشه .-اوووووفففف اگه بدونی سوراخ کونشم همینه . جفت سوراخای جادار زن هر دوتا کیررو تا آخر و مماس با بیضه ها جواب می داد . هنوز گیج و منگ بودم . جمال از زیر و غلام از پشت بدن محجوبه رو به ارزه در آورده بودند . با هر ضربه ای که وارد می کردند محجوبه داغ تر و آتشی تر می شد .-جمال !غلام !یه خورده دیگه .همین لبه هست .همین دمه .. نزدیکه نزدیکه آب کوسسسسمو مث فواره بریزم .  دوست دارم کیرتونو ببینم .صد دفعه به این حاج آقا گفتم ببره کوسمو پیش دکتر تنگ کنه میگه نه همین خوبه . جااااااااااان جااااااااااان دین و ایمون من فدای کییییییییرررررر شما . اومد اومد آبم ریخت داره از کوسسسسسم می زنه بیرون . بریزین داخل . به برکت بچه نخواستن حاج آقا و قرص خوردن من آبتونو خالی کنین توی سوراخ من . و لحظاتی بعد شاهد آن بودم که قسمتهایی از آب کمر و کیر جمال و غلام از سوراخ کوس و کون محجوبه برگشت کرده و دو رو بر جفت سوراخا و رون پاش در حال ریزشه . هوسم دوباره زیاد شده بود .ا ین بار زنیکه دریده تقاضایی از جمال و غلام کرد که بازم داشتم شاخ در می آوردم .-اگه شما داداشا می تونین باهم کنا ربیایین ازتون می خوام که جفت کیراتونوفرو کنین تو سوراخ کوسسسسم . میخوام حال کنم و یه حالی بدم ... من نزدیک اونا شده بودم ..ا ین که داره از من لات تر میشه . از کجا این همه کلام لاتی و داش مشتی یاد گرفته بود .؟/؟دو برادر نگاهی به هم انداخته و با سکوت و اشاره پذیرفتند . غلام زیر دراز کشید و محجوب روی غلام سوار شد وجمال هم پشت کون خانوم مربی دین و اخلاق قرار گرفت . قبل از این که وارد عملیات اصلی بشن میدون جنگو آماده کردن . سلاحها آماده شلیک بود . غلام از زیر نوک سینه های محجوبه رو می مکید . سینه هایی سفت و آبدار که هر کدوم به اندازه یک گرمک یا طالبی گرد و آبدار بودند . جمال هم سر و صورتشو روی کون گرد و قمبل کرده زن انداخته و مثل کوس و کون ندیده ها آه می کشید و حریصانه مثل در آغوش کشیدن عزیزی کونشو تو بغلش می گرفت  .درز کون محجوبه رو باز کرد و بعد از مکیدن کوس نوک زبونشو روی سوراخ کون جنده خانوم مذهبی کشید .-وووووویییییی جووووووووون حاجی آقا حاج آقا حقته که یکی دیگه بیاد زنتو بکنه . صد دفعه بهت گفتن بیا یه لیسی به کوسسسسسم بزن . با اکراه می زدی . حالا کجایی ببینی که کوس زنتم که با اشتها می خورن هیچ سوراخ کونشم با لذت میک می زنن . حقته حاجی . من منتظرم منتظر کییییییییییییییررررررررررررر..جمال واسه چند لحظه میک زدنو ول کرد و گفت خوشگل خانوم اگه بدونی خوردن اینا چه حالی میده !من خودم فدایی اتم کونتم می خورم کوسسسسستم می خورم . اینا هم که سهله گوهتو می خورم شاشتو می خورم تو فقط دستور بده -(با ناز و کرشمه )پسرا حمله رو کی شروع می کنین ؟/؟غلام :رمز حمله چی باشه ؟/؟جمال :کیر .. کوس .. کون محجوبه :موافقم .. سه نفری مشتهای خود را گره کرده و در یک ان باهم فریاد زدند کیر .. کوس .. کون ..ادامه دارد.. نویسنده . .. ایرانی 

6 نظرات:

matin گفت...

جناب ایرانی داستان از قسمت اول و توضیح شما یه شخص داشت ولی الان چند شخصیتی شده داستان از قسمتهای اول خیلی زیبا بود ولی از این قسمتها رو به بی مزگی زده است لطفا همون یک شخصیتی باشه بهتر است اول داستان با پدر و برادرها عالی بود و اون پسره ساسان ولی الان تو قسمت 18 هنوز پیش پدر بر نگشته داستان داره بی مزه میشه ولی باز هم ممنون و جسارت منو رو ببخشید

ایرانی گفت...

متین جان سلام این جزو معدودداستانهاییه که تا قسمت آخرش نوشته شده و احتمالا تا آخر امسال هم ادامه داره .اگه هم همش بخواهیم فامیل بازی در بیاریم دیگه خیلی یکنواخت و خسته کننده میشه .البته داستانهای خواهر و مادر و برادروپدر و دختر و.... خیلی زیاد نوشته بازم می نویسم و خود این داستان در قسمتهای بعدی هم تنوعات دیگه ای داره وباید یه روندی رو طی کنه که به قسمتهای پراوج و باهیجان ترش هم برسه اواخرش هم یه خورده عاشقونه میشه .وسوژه یک بعدی ممکنه خیلی هارو خسته کنه .مثلا یه بار سکس با پدر داشتن در یک داستان طولانی دیگه بار دوم یا سوم نمی تونه تنوع بار اول را داشته باشه مگر این که در یه داستان دیگه باشه .در هر حال هنوز یک چهارم یا یک پنجم این این داستان تموم نشده ولی سکس خانوادگیش تموم شده به هر صورت زوده که قضاوت کنیم با این حال چشم سعی می کنم در داستانهای بعدی یا داستانهای کوتاه جبران کنم .موفق باشی ..ایرانی

ناشناس گفت...

sلام تا حالا که خیلی عالی بود .سعی کن در ادامه داستان دوباره یک زن چادری شوهردار که چند تا بچه داره را که با دخترش اومده بیرون و گرفتار اینا شده را هم وارد داستان کنی به صورتی که دختره و مادره بیافتن تو خط جندگی
مرسی

ایرانی گفت...

سلام به دوست خوب ناشناسم .در فرصت مناسب دستور شما اطاعت خواهد شد ولی در داستانهای دیگر .چون این داستان تا آخرش نوشته شده و اگه بخواد یه جاش دست کاری شه شاید نظمش بهم بخوره هر چند واسه من نشد نداره ولی بهتره وقتمو بذارم روی داستانهای جدید .در هر حال از راهنمایی و همراهی و نظرات گرمت ممنونم .شب و روزت خوش ..ایرانی

matin گفت...

مرسی از نظرتون جناب ایرانی منتظر ادامه زیبایی داستان هستم

ایرانی گفت...

متین جان سلام در ادامه نظر بالا باید بگم که قهرمان اصلی داستان فرشته در قسمتهای بعدی چند تا چشمه سکس متنوع هم داره که البته با محارم نیست ولی خالی از لطف هم نیست .ممنونم از همراهی همیشگی ات دوست خوب و دوست داشتنی ام !..ایرانی

 

ابزار وبمستر